www. onet.pl

PAP, pi

31 proc. Polaków korzysta z internetu

31 proc. Polaków korzysta z internetu

31 proc. Polaków korzysta z internetu - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Biuro Badania Opinii i Rynku "Estymator". Według badania, z internetu korzystają przede wszystkim ludzie młodzi

Branża reklamowa przestała wybrzydzać. Fryzjer równie ważny jak koncern

Po latach ścigania się o budżety dużych koncernów branża reklamowa coraz niżej schyla się po pieniądze małych firm. Armia fryzjerów i ślusarzy w internecie staje się równie ważna jak koncerny L'Oréal czy Pepsico.

Z jakich mediów korzystają internauci?

Czy internautów pochłania wyłącznie błądzenie po sieci? Z badania firmy Gemius wynika, że poświęcają oni sporo czasu także mediom tradycyjnym

Sieci zadbają o reklamę w sieci

naszej? Wielu decyduje się dołączyć do internetowej sieci reklamowej. Takie firmy jak Ad.net, ARBOmedia Polska albo IDMnet (największe na rynku) grupują mniejsze strony WWW, negocjują w ich imieniu z domami mediowymi lub bezpośrednio z klientami oraz same emitują skomplikowane reklamy na zrzeszonych

['] ['] ['] - prawdziwa wirtualna żałoba

. na stronę ns30489.ovh.net/~zorrro/papiez.html weszło ponad 500 tys. internautów). Na śmierć Papieża natychmiast zareagowały największe polskie portale informacyjne: onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl. Ale nie tylko. Serwis wioski Wylatowo stworzony dla wielbicieli kręgów zbożowych z całego

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów