wiadomości polsat dzisiaj

sprawdź też:

wiadomości

mig

Magda M.? "Ta pani zamieszczała opinie na temat TVN" [KOMENTARZE]

Magda M.? "Ta pani zamieszczała opinie na temat TVN" [KOMENTARZE]

Opublikowany przez Gazeta.pl tekst Klaudiusza Slezaka z Polsat News, demaskujący oszustwo, którego padł ofiarą, wywołał falę komentarzy w internecie. Dziennikarzy poruszyła wiadomość, że wielu z nich zostało na Facebooku znajomymi kogoś, kto podszył się pod "Magdę M.". Szczególne zainteresowanie sprawa pięknej "Magdy" wzbudziła w TVN.

"Wydarzenia" pokonały "Fakty" i "Wiadomości". "Ludzie mają dosyć ornamentyki"

- "Wydarzenia", flagowy program informacyjny Polsatu, emitowany na 3 antenach jednocześnie, zgromadził wczoraj 3,7 mln widzów i w grupie komercyjnej pokonał wszystkie konkurencyjne dzienniki informacyjne - m.in. "Fakty" i "Wiadomości", chwali się stacja Zygmunta Solorza.

Co nowego w telewizji?

Nowe studio w telewizji Polsat, "Wydarzenia" zamiast "Informacji", nowy program Tomasza Lisa i nowy szef "Wiadomości" w TVP, czyli jesienne przemiany w telewizyjnych dziennikach

Prognoza pogody: Przed nami upalny weekend

Prognoza pogody: Przed nami upalny weekend

Konferencję Tuska ws. taśm "Wprost" oglądało wczoraj prawie 2 mln widzów

Konferencję Tuska ws. taśm "Wprost" oglądało wczoraj prawie 2 mln widzów

. Wynik Polsat News to 274 tys. widzów i 4,38 proc. udziału - podaje serwis Wirtualnemedia.pl. Przeczytaj także: Tusk i taśmy "Wprost": "Próba zamachu stanu". "Nie wysłałem Sienkiewicza do Belki". 6 kluczowych cytatów » Prawie 2 mln widzów przed telewizorami Wystąpienie

Poranek 10 kwietnia 2010. Stacje telewizyjne przerywają program [WIDEO]

Poranek 10 kwietnia 2010. Stacje telewizyjne przerywają program [WIDEO]

Informację o katastrofie jako pierwszy podał o godz. 9.06 Wiktor Bater z Polsat News, który był w tym czasie w Smoleńsku. Polsat zdążył połączyć się z Baterem pod koniec trwającego właśnie serwisu informacyjnego.Bater: Nie widać żadnych oznak życiaChwilę później pilna depeszę o katastrofie nadała

15 mln widzów oglądało pierwsze słowa nowego papieża

15 mln widzów oglądało pierwsze słowa nowego papieża

Ogłoszenie wyboru nowego papieża oraz jego przemowę i błogosławieństwo transmitowały TVP1, TVP Polonia, a także stacje newsowe TVP Info, TVN24 i Polsat News. Jak informuje serwis Wirtualnemedia.pl, największą oglądalność w godz. 20.12-20.33 miała TVP1, którą śledziło wówczas aż 9,33 mln widzów

Jarosław Gugała szefem Pionu Informacji w Polsacie

Jarosław Gugała szefem Pionu Informacji w Polsacie

W skład Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat wchodzą: kanał Polsat News, "Wydarzenia" oraz Publicystyka.Dotychczas nadzór nad Pionem Informacji sprawował prezes Polsatu, Mirosław Błaszczyk. Nowa struktura Pionu Informacji nie przewiduje stanowiska szefa "Wydarzeń"

Miller: Złożyłem zawiadomienie do Prokuratury Generalnej ws. Macierewicza

Miller: Złożyłem zawiadomienie do Prokuratury Generalnej ws. Macierewicza

- Przez długi czas rząd był bardzo defensywny, jeżeli chodzi o politykę informacyjną. A tam, gdzie rozum śpi, budzi się Antoni Macierewicz. Ja dzisiaj podpisałem pismo do prokuratora generalnego z wnioskiem o wszczęcie postępowania w stosunku do słów pana Macierewicza, który poinformował opinię

Gugała o sukcesie "Wydarzeń": Nie jesteśmy po to, żeby robić wodę z mózgu. Choć wrzeszczeli, że to bzdura

Gugała o sukcesie "Wydarzeń": Nie jesteśmy po to, żeby robić wodę z mózgu. Choć wrzeszczeli, że to bzdura

"Wydarzenia", flagowy program informacyjny Polsatu, emitowany na 3 antenach jednocześnie, zgromadził w poniedziałek 3,7 mln widzów, pokonując "Fakty" TVN i "Wiadomości" TVP w tzw. komercyjnej grupie widzów (w wieku 16-49 lat) - wynika z badań oglądalności

Wilk po wygranej w Elblągu: Nie będzie fajerwerków, ale systematyczna praca

Wilk po wygranej w Elblągu: Nie będzie fajerwerków, ale systematyczna praca

- zadeklarował w rozmowie z Polsat News. "Wilk nie będzie kopał mierzei" Na pytanie o deklaracje wyborcze m.in. przekopanie Mierzei Wiślanej powiedział. - Wilk nie będzie kopał mierzei. To zależy od państwa. Na pewno będę starał się szybko zająć sprawami miasta, m.in. śmieciami, bo tutaj panuje bałagan

Rakowiecki dla TOK FM: Nie twierdzę, że nie robimy błędów

Rakowiecki dla TOK FM: Nie twierdzę, że nie robimy błędów

nie przeprosił ofiary - komentowała Agnieszk Kublik z "Gazety Wyborczej", która jako pierwsza opisała budzący oburzenie materiał "Wiadomości". Trzyminutowy materiał pokazano w poniedziałek. Nagrano na nim roztrzęsioną kobietę, która padła ofiarą napaści seksualnej. Szybko

Mecz polskich siatkarzy był wydarzeniem dnia? Nie w "Faktach" TVN-u. Bloger ostro: "Zjeb***ie na całej linii"

Mecz polskich siatkarzy był wydarzeniem dnia? Nie w "Faktach" TVN-u. Bloger ostro: "Zjeb***ie na całej linii"

;niekontrowersyjnej informacji jak sukces polskich siatkarzy. Wstyd. Żeby nie było - Polsat też ma na swoim sumieniu pomijanie interesujących wydarzeń, tylko dlatego, że zorganizowała je konkurencja. Ale każde medium musi dzisiaj pamiętać, że walka o moją uwagę i mój wybór na 

Polacy walczą o Puchar Anglii

Dortmund Lehmann chciałby dostać 18-miesięczny kontrakt za 3 mln funtów, klub Jakuba Błaszczykowskiego proponuje umowę tylko do końca sezonu i mniejszą gażę. - Obiecał, że rozważy naszą ofertę - mówi dyrektor sportowy Borussii Hans-Joachim Watzke.W Arsenalu, co jest bardzo złą wiadomością dla Fabiańskiego

CBOS: Telewizja publiczna stronnicza i nudna

Fundacji Batorego wynika, że TVP w materiałach o wyborach znacznie więcej czasu poświęcała PiS niż innym partiom. A główny dziennik TVP "Wiadomości" kreował rzeczywistość sprzyjającą rządowi. Medioznawca prof. Wiesław Godzic w raporcie przygotowanym dla TVP stwierdził wręcz, że "Wiadomości

Jak telewizje pożegnają Małysza? Specjalne wydania i relacje na żywo

Jak telewizje pożegnają Małysza? Specjalne wydania i relacje na żywo

Adama Małysza będzie tematem w TVP przez cały dzień.Widzowie Telewizji Polskiej będą mogli zobaczyć specjalne wydanie "Kawy czy herbaty" wprost z Zakopanego, a gościem tego wydania ma być Małysz z rodziną. Również główne wydanie "Wiadomości" ma być wyjazdowe. Na antenach TVP

Monitoring: TVP neutralnie o partiach, TVN i Polsat częściej pozytywnie o premierze

;Wiadomości", "Serwisu Info" (TVP Info) a także dwóch stacji komercyjnych: "Faktów" (TVN) i "Wydarzeń" (Polsat). Z monitoringu - jak poinformowała w czwartek PAP fundacja - wynika, że ponad połowę czasu wszystkich komitetów wyborczych w programach informacyjnych TV

Gugała: Walnijmy się w pierś - my, media, robiliśmy ludziom wodę z mózgu! Dlatego tak wielu wierzy, że w Smoleńsku doszło do zamachu

Gugała: Walnijmy się w pierś - my, media, robiliśmy ludziom wodę z mózgu! Dlatego tak wielu wierzy, że w Smoleńsku doszło do zamachu

aż 23 proc. pytanych wydarzenia sprzed czterech lat to wynik zamachu lub spisku. Zdaniem Jarosława Gugały z telewizji Polsat wpływ na to, że tak wiele osób wierzy w zamach, ma m.in. postawa dziennikarzy. - Media w sprawie katastrofy smoleńskiej pracowały fatalnie: szukając sensacji, łapiąc się

Najbardziej ufalibyśmy Durczokowi z... TVN

Najbardziej ufalibyśmy Durczokowi z... TVN

:"Fakty" TVN (41,23 proc.)"Wiadomości" TVP 1 (26,67 proc.)"Wydarzenia" Polsat (11,6 proc.)"Panorama" TVP 2 (8,64 proc.)"Teleexpress" (6,91 proc.)Komu wierzą telewidzowie:Kamil Durczok (34,32 proc)Tomasz Lis (20,0 proc.)Monika Olejnik (12,84 proc.)Justyna

TVP nie pokaże nawet jednej bramki z Euro

TVP nie pokaże nawet jednej bramki z Euro

nie pokażą ich ani "Wiadomości", ani "Panorama", ani serwisy sportowe telewizji publicznej. Wszystko dlatego, że TVP od początku negocjacji z Polsatem nie potrafiła wytargować swoich warunków, a Polsat z kolei nie jest skłonny zaproponować realistycznej ceny. Rozmowy po raz

Startuje Polsat News

oglądalności ma wynieść 0,5-0,7 proc. Polsat News nie będzie pierwszym kanałem informacyjnym w grupie Polsatu. W zeszłym roku telewizja Zygmunta Solorza przejęła specjalizujący się w wiadomościach gospodarczych TV Biznes. Z kolei powiązana z Polsatem radomska spółka Ster kupiła 50 proc. udziałów w

Rafalala: "To Wipler założył mój fałszywy profil na Facebooku. Oto dowód". Polityk rozbawiony: "Gwarantuję, że nie mam na to czasu"

Rafalala: "To Wipler założył mój fałszywy profil na Facebooku. Oto dowód". Polityk rozbawiony: "Gwarantuję, że nie mam na to czasu"

O Rafalali w ostatnim czasie jest głośno. Najpierw był filmik, na którym bije mężczyznę, bo obraził ją, odmawiając wynajęcia mieszkania. Następnie ostra sprzeczka w Polsat News z Arturem Zawiszą. Były poseł podczas kłótni został przez Rafalalę oblany wodą, nazwał ją "męską dziwką" i

Obama w Polsce. Cimoszewicz: Nie widzę wielkiego wymiaru tej wizyty

Obama w Polsce. Cimoszewicz: Nie widzę wielkiego wymiaru tej wizyty

skromnym zdaniem te tematy, które zostały podane do publicznej wiadomości raczej nie zapowiadają wielkiego wymiaru tej wizyty."Polska nie jest przez nikogo bezpośrednio zagrożona"- Od lat zabiegaliśmy o to, żeby z Ameryki trafiało tutaj więcej inwestycji w zakresie wysokich technologii, ale

Tomasz Lis nowym naczelnym "Newsweeka". "Potwierdzam"

Tomasz Lis nowym naczelnym "Newsweeka". "Potwierdzam"

internetowego natemat.pl, który wystartował w ubiegłym tygodniu.Lis jest jednym z najbardziej znanych polskich dziennikarzy. Karierę zaczynał w 1990 roku w "Wiadomościach" TVP. W latach 1994-1997 był korespondentem TVP w Waszyngtonie. Od 1997 do 2004 tworzył "Fakty" w TVN, a później "

Polsat kupi TV Biznes?

TV Biznes w najbliższym czasie zmieni właściciela - ma ją kupić Polsat Taką wiadomość podała wczorajsza "Rzeczpospolita". Zdaniem gazety, obecna wartość TV Biznes to 20-25 mln zł. Wg "Rzeczpospolitej", informację o zmianie nadawcy TV Biznes ma ogłosić dzisiaj. - W

Przygotowania do sylwestra zakończone. Czas na zabawę!

Impreza na pl. Konstytucji zacznie się o godz. 20. Wczoraj trwały próby. Na scenę wyskoczyła m.in. Doda witana ekstatycznie przez grupkę wyznawców transparentem "Doda, kochamy cię!". Mamy dobrą wiadomość i dla nich, i dla fanów innych wykonawców - większość z nich wystąpi co najmniej

Wybrano dziennikarza roku. Nagroda im. Woyciechowskiego trafia do "Polityki"

pogwałceniem podstawowych praw obywateli. Za zorganizowanie wspólnie z organizacjami pozarządowymi skutecznego protestu w polskim internecie i udowodnienie, że nie można negocjować umów ograniczających wolność w sieci za zamkniętymi drzwiami i ponad głowami obywateli. Paweł Gadomski z "Wiadomości"

Wałęsa tylko w Polsacie

Donata Subbotko: Pamięta pani rok 1983 i wiadomość o przyznaniu Lechowi Wałęsie Pokojowej Nagrody Nobla? Nina Terentiew, Polsat: Oczywiście, poczułam wtedy wielką dumę i radość, a przed oczami pojawił się mi obraz najbardziej znany ze wszystkich, czyli Lech Wałęsa przeskakujący mur stoczni, co

Jednego ze spotów dziennika "Gazeta Polska Codziennie" nie nada żadna duża telewizja

Według TVP i Polsatu jeden ze spotów nowego dziennika narusza Kodeks Wyborczy i Kodeks Etyki Reklamy, zaś TVN poinformowała, że sprzedała już czas reklamowy, w którym miałby się on pojawić. Drugi ze spotów wyemitują TVP i Polsat, jednak warunkowo. Pierwszy numer dziennika "Gazeta Polska

Krzyż przed Pałacem: najwięcej w TVN24, najmniej rzetelnie w "Wiadomościach" TVP

;.Krzyż live, czyli nakręcanie oglądalności- Okazało się, że jeśli chodzi o programy informacyjne to najwięcej czasu poświęciły temu tematowi w tych dniach "Wiadomości", bo 57 minut, "Fakty" 39 minut, Polsat - 35 minut. Przy czym jeśli chodzi o Polsat tylko dwukrotnie relacje te

Mundial w TVP i Polsacie

Wszystkie mecze piłkarskich mistrzostw świata zobaczymy w kodowanym Cyfrowym Polsacie. Kto nie ma dekodera, połowę spotkań obejrzy w otwartym Polsacie, połowę w TVP. Obie stacje zapłaciły za mundial 15 mln dol., ok. 8 Polsat To już pewna wiadomość, mecze zostały podzielone, podpisane dokumenty

Znaczny wzrost popularności programów informacyjnych

Średnia widownia "Wiadomości" TVP 1 w zeszłym miesiącu wyniosła 3,62 mln osób i była aż o 18,32 proc. wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazły się "Fakty" TVN, które w sierpniu br. oglądało 3,25 mln widzów, czyli więcej o 12,58 proc. niż w

SLD do mediów: prosimy o rzetelny przekaz z ostatnich dni kampanii

;Panoramy", "Wiadomości", "Serwisu Info" (TVP Info) a także dwóch stacji komercyjnych: "Faktów" (TVN) i "Wydarzeń" (Polsat). Z monitoringu - jak poinformowała PAP fundacja - wynika, że ponad połowę czasu wszystkich komitetów wyborczych w programach informacyjnych

Wydawca "Wprost" chce podać Lisa i byłą wicenaczelną tygodnika do sądu

;Wiadomościach" TVP. W latach 1994-1997 był korespondentem TVP w Waszyngtonie. Od 1997 do 2004 tworzył "Fakty" w TVN, a później "Wydarzenia" w Telewizji Polsat, gdzie również prowadził autorski program "Co z tą Polską". Przez ostatnie dwa lata kierował redakcją tygodnika "

Jesienna wojna o telewidza

Intensywnością i zaciekłością jesienna wojna o telewidza przypomina walkę o wyborcę. We wrześniu stacje walczyły na ramówki, billboardy, ale także na gwiazdy, np. o Tomasza Kammela, który wystąpił w TVN-owskim "Tańcu z gwiazdami", w związku z czym zwolniono go z TVP. Polsat sam pozbawił

Kim był Krzysztof Zalewski, zamordowany w poniedziałek wiceprezes branżowego wydawnictwa

;Wiadomości", "Teleexpress" TVP 1, "Panorama" TVP, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24, Telewizja Trwam. Koncentrował się na oskarżaniu strony rosyjskiej, w tym kontrolerów lotu, o doprowadzenie do katastrofy, pomijając błędy popełnione przez polskich polityków, dowódców i lotników. Często

TVP nie pokaże nawet jednego gola Polaków

będą strzelać Polacy, to nie pokażą ich ani "Wiadomości", ani "Panorama", ani serwisy sportowe telewizji publicznej.Wszystko dlatego, że TVP od początku negocjacji z Polsatem nie potrafiła wytargować swoich warunków, a Polsat z kolei nie jest skłonny zaproponować realistycznej ceny

Głosujcie! Europarlament zachęca w spocie

Spot kampanii informacyjnej Parlamentu EuropejskiegoBezpłatną emisję zapowiedziały: TVP, Polsat i TV Puls. Udział w kampanii wezmą także stacje regionalne m.in. TVP Rzeszów, TV Łużyce.Emitowany w Polsce spot jest częścią kampanii ogólnoeuropejskiej. "Ty decydujesz" - czytaj więcejSpot

Raport KRRiT: "Wiadomości" po ciemnej stronie

w: TVP 1 ("Wiadomości"), TVP 2 ("Panorama"), TVP Info ("Info Dziennik"), Polsat ("Wydarzenia"), TVN ("Fakty"), TVN 24 ("Polska i świat") oraz ("Dzień po dniu"). W sumie poddano analizie 49 wydań; - cyklicznie nadawane audycje

Tusk: Tak wielu, tak wybitnych zginęło w okrutnej chwili

Tusk: Lista ofiar jak cała nasza historia (Polsat News)Treść przemówienia premiera- Tydzień temu dotarła do każdego z nas, do naszej ojczyzny tragiczna wiadomość o katastrofie i jej ofiarach, wiadomość która nie dotarła do naszych umysłów i serc chyba jeszcze do dziś - bo rozmiary tej tragedii

Rocznica smoleńska w mediach - sprawdź, co wyemitują telewizje i radia

Kaczorowskim. TVP Gdańsk zaprezentuje m.in. postać Macieja Płażyńskiego. Bohaterem programu "Z Archiwum TVP Gdańsk" będzie natomiast prezydent Lech Kaczyński.TVN, przede wszystkim TVN24. Polsat - specjalne wydaniaTVN będzie emitował rocznicowe programy zarówno w naziemnie dostępnym kanale, jak i w

Będzie mundial w Multimediach

Dobra wiadomość dla kibiców piłkarskich. Multimedia podpisały umowę z Polsatem, co oznacza, że wszystkie mecze mistrzostw świata w Niemczech abonenci kablówki zobaczą na żywo w Polsacie Sport Extra. Kanał już mogą odbierać płocczanie, którzy opłacają najdroższy pakiet w Multimediach. Jak

TVP Info: Agent Tomek wystartuje w wyborach z listy PiS. Dera: To plotka

premierze filmu Anity Gargas "10.04.10" - dziennikarskim dochodzeniu na temat katastrofy smoleńskiej. Te m.in. fakty pozwoliły snuć przypuszczenia o coraz bliższych związkach byłego agenta CBA z politykami PiS i to z samego szczytu. Wiadomość o sięgających ulicy Wiejskiej ambicjach Kaczmarka była

"Jestem gotów poręczyć za gen. Gromosława Cz." [OPINIE]

Andrzej Milczanowski, były minister spraw wewnętrznych, mówił w Polsat News, że "widział się z generałem Cz. przedwczoraj na uroczystości odsłonięcia pomnika Ronalda Reagana w Warszawie". - Rozmawialiśmy i nie spodziewałem się takiej zaskakującej wiadomości. Bardzo go cenię go jako

Serialami jesień się zaczyna

Tajemnicza TVP szczegóły jesiennej ramówki zdradzi oficjalnie dopiero za tydzień, ale wystarczy trochę pobuszować w internecie, żeby dowiedzieć się co nieco o jesiennych premierach. TVN i Polsat już otworzyły przyłbice, za produkcję polskich seriali wzięły się też Canal+ i po raz pierwszy w

Boże Narodzenie w TV: "Ranczo Wilkowyje" i długo nic

mln (30,49 proc. udziału w rynku), "Teleexpress" obejrzało 4,24 mln widzów (31,91 proc.) i "Wiadomości" z 4,07 mln widzów (26,19 proc.) i emitowany w TVP 2 program "Koń Polski - wielka świąteczna wyprzedaż" z 4,38 mln widzów (29,52 proc.).TVP 1 w dniach 25-26 grudnia br

Rekordowa widownia programów informacyjnych

Kryzys parlamentarny gromadzi Polaków przed telewizorami. We wtorek "Wiadomości" w TVP 1 miały prawie 7,5 mln widzów. Donald Tusk wymownie pokazał we wtorek wieczorem, jak mało dzieli kraj od przyśpieszonych wyborów parlamentarnych. Według danych firmy AGB Nielsen Media Research ten

Nawet hit ligi koszykówki nie przyciągnął widzów

najlepszych polskich drużyn, czyli starcie PGE Turowa Zgorzelec z Asseco Prokom Sopot - tylko 4,2 tys.! Dużo więcej osób obejrzało spotkania Czarni - Turów (15,1 tys.) i Anwil Włocławek - PBG (15 tys.), ale to wciąż dużo mniej telewidzów niż w poprzednim sezonie, kiedy PLK pokazywał przeważnie Polsat

Piłka ręczna popularniejsza od koszykówki?

transmisji z Polsatem. Polsat Sport jest w większości polskich sieci kablowych, a koszykówka miała w ramówce świetne miejsce - sobotnie i niedzielne popołudnia. Polsat zniechęcił się do koszykówki także dlatego, że kluby nie akceptowały wielu terminów relacji proponowanych przez stację. Tuż przed świętami

Infolinie. Jak długo można czekać na połączenie? Od 11 sekund do 12 minut [NASZ RANKING]

37 s 34 s 4) Millennium 41 s 47 s 37 s 5) Cyfrowy Polsat 44 s

Solorz: Nie będę sponsorem Śląska, chcę budować jego wielkość

PRZEGLĄD PRASY. - To jasne, że marzy mi się klub, który jest najlepszy w Polsce i z powodzeniem gra w europejskich pucharach - mówi Zygmunt Solorz, właściciel telewizji Polsat, który potwierdził w Dzienniku, że rozmowy w sprawie przejęcia klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław wkraczają na ostatnia

UEFA przeprasza za przerwę w transmisji

UEFA - organizator piłkarskich mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii - przeprasza za przerwę w relacji telewizyjnej z półfinałowego meczu w Bazylei między piłkarzami Turcji i Niemiec. Zapewnia, iż taka sytuacja nie powtórzy się. Dlaczego Polsat przerwał transmisję » Do przerwy w

Sylwester z Polsatem

;Teleexpress" (7 mln 706 tys.), a trzecie kolejny odcinek serialu "Na dobre i na złe" (6 mln 657 tys.). W starciu dwóch koncertów plenerowych wygrał "Sylwester z gwiazdami w Krakowie" nadany przez Polsat - 4 mln 525 tys. widzów. Z kolei pokazany w TVP 2 w tym samym czasie "

Jastrzębski Węgiel pokona Kędzierzyn? Zagadka Lorenzo Bernardiego

. Nic dziwnego, że właśnie to spotkanie pokaże telewizja Polsat Sport. W tabeli wicemistrzowie Polski są obecnie na ósmym miejscu i mają sześć punktów straty do trzech drużyn, które zajmują miejsca od czwartego do szóstego. W tym gronie jest Zaksa. Do końca sezonu zasadniczego zostało tylko pięć kolejek

Dzień solidarności z Andrzejem Poczobutem - więźniem sumienia

Fijałek, Interia.plks. Marek Gancarczyk, "Gość Niedzielny"Jarosław Gugała, Polsat NewsRyszard Hińcza, Program I Polskiego RadiaSławomir Jastrzębowski, "Super Express"Magdalena Jethon, Program III Polskiego RadiaDariusz Kotlarz, "Polska Kurier Lubelski"Edward Krzemień

Odwołany z TVP za kupowanie Euro 2008

niż połowę kosztów zakupu przez Polsat praw do transmisji Euro 2008 (w grę wchodzą miliony euro), a TVP w zamian dostałaby prawa do transmisji tylko połowy meczów. Proponowałem, by w ramach rekompensaty Polsat wprowadził nasz kanał TVP Sport na swoją platformę cyfrową. Ale prezes Urbański wykreślił

Coraz więcej firm chce sponsorować sport

roku rozgrywki sportowe przyciągające przed telewizory największą liczbę widzów transmitowały Grupa Polsat oraz TVP. Jak wynika z badań, najwięcej na sponsoring wciąż przeznaczały: Plus, Orlen, Orange i Lotos. Coraz więcej na sport zaczęły wydawać spółki skarbu państwa, np. spółki energetyczne, które

Kinematografia smoleńska. Sześć nowych filmów, w tym dokument Pospieszalskiego

dla Polsatu znany dziennikarz zajmujący się tematyką rosyjską, były korespondent Polskiego Radia i Faktów TVN w Rosji, obecnie korespondent telewizji Polsat News w Moskwie, Wiktor Bater, który 10 kwietnia pierwszy przekazał wiadomość o katastrofie prezydenckiego samolotu. Jak zapowiada autor, chce

Misja prezydenta na szczycie: Przestawi sytuację na Kaukazie

BBN.Waszczykowski, zaznaczył rano w Polsat News, że w ubiegłym tygodniu Lecha Kaczyńskiego odwiedził wysoki wysłannik prezydenta Gruzji, który raportował ostatnie wydarzenia na Kaukazie. Dodał, że w piątek szef BBN Władysław Stasiak odwiedził Azerbejdżan, gdzie rozmawiał z prezydentem Ilhamem Alijewem.Spotkanie

O powstaniu na Twitterze? '' Minister znów wsiada na konika i galopuje...''

imperium sowieckim w Afganistanie - przypomniał dziennikarz "Wiadomości" TVP1.Na tym skończyła się "obrona" Sikorskiego. - Ludzie, którzy walczyli w Powstaniu Warszawskim, dowiedli tak niezwykłego bohaterstwa, o jakim my wszyscy nie mamy pojęcia. W każdej książce o powstaniu jest

Czy naruszono niezależność prokuratora

warszawskiej prokuratury okręgowej napisaliśmy w piątek w artykule "Przetrącone śledztwo". Piaseczny prowadził śledztwo dotyczące wyłudzania pieniędzy na "puste faktury". Wykrył, że takimi fakturami handlowała m.in. Polska Telefonia Cyfrowa (operator Ery) i telewizja Polsat należąca do

"Nie mam odwagi skontaktować się z Dorotą Skrzypek"

;. Jak mówił, Skrzypków poznał miesiąc temu podczas kolacji w Ambasadzie Brytyjskiej. - To był bardzo przyjemny miły wieczór. Głównie dzięki temu, że posadzono nas obok siebie. Poznaliśmy się wtedy, a miałem wrażenie że znamy się od 20 lat - powiedział Magierowski.- Kiedy w sobotę usłyszałem tę wiadomość

Gugała w TOK FM

m.in. "Wiadomości" TVP. Od 1999 r. przez cztery lata był ambasadorem Polski w Urugwaju. Po powrocie z placówki dyplomatycznej zaczął pracować w Telewizji Polsat, gdzie prowadzi "Wydarzenia"'. Jarosław Gugała będzie prowadził Poranek Radia TOK FM w każdy wtorek między godziną 7 a

Lis dla Gazeta.pl: Żyję za długo, by być zaskoczonym

TOK FM Wojciech Czuchnowski z "Gazety Wyborczej".Zdaniem Czuchnowskiego, kierownictwo Polsatu mogło się przestraszyć. - Polsat ma powody do strachu. Jego stosunki z władzą nie są najlepsze. Może jest to jakiś gest ze strony stacji w stosunku do władz, które pokazały, że mają odpowiednie

Netia da 100 Mb/s. Wojna o szybki internet rozpoczęta

Polsce ultraszybki internet mobilny w technologii LTE. To technologia zapewniająca szybkość do 150 Mb/s. Zaoferuje go Cyfrowy Polsat, a testowo także Polkomtel. - Ta wojna na szybkości jest ożywcza dla rynku, a przede wszystkim korzystna dla konsumentów, którzy nie tylko dostają coraz tańszy internet

"Wiadomości" TVP: WSI pozyskały w mediach 115 agentów

określone tematy, z których tworzono później reportaże - przekazały "Wiadomości". Według "Wiadomości" podobne działania WSI chciała podjąć w stosunku do stacji komercyjnych. W nowo-utworzonej wówczas telewizji Polsat zadanie to zlecono oficerowi o pseudonimie "Tur". Raport

Platformy cyfrowe wyprzedzają kabel

; - zakończył Cyfrowy Polsat. Łączna liczba abonentów platform wynosi obecnie ponad 4,61 mln. To grono o 110 tys. szersze niż abonenci wszystkich sieci kablowych. Przewaga będzie jeszcze większa, jeśli uwzględnimy abonentów, którzy korzystają z dekoderów platform do odbioru wyłącznie programów ogólnodostępnych

W TVP nowe się przyczaiło

między członkami młodzieżówek SLD i PiS? Mam tytuł - "Larwy szczęścia".Ale zasadnicza akcja rozgrywać się będzie niechybnie w "Wiadomościach".Główne wieczorne programy informacyjne największych stacji nadawane są prawie jeden po drugim, prawie, bo Polsat zachodzi na TVN, ale

Czumę obciąża też wyrok w Polsce?

;. Zdaniem p. Pajęckiego, Elektron złamał prawo nie podając do wiadomości publicznej adresu i siedziby firmy świadcząc usługi internetowe. Firma Czumy prowadziła usługi internetowe, między innymi hosting pozwalając zakładać domeny "int.pl, "kom.pl, "ltd.pl. Firma QXL twierdziła, że domeny

Święta godzina dziewiętnasta trzydzieści

W telewizji publicznej olbrzymie zamieszanie. Czy i jak konkurenci z TVN i Polsatu to wykorzystają? Na razie trwa nieustający wyścig na ogłaszanie pozytywnych danych o oglądalności sztandarowych programów informacyjnych - "Wiadomości" TVP 1 (godz. 19.30), "Faktów" TVN (19.00

Papież zwiększył ogladąlność stacji TV

;Wiadomości" w TVP 1. Telewizja publiczna, TVN 24 i TV Puls podporządkowały ramówki w piątek, sobotę i niedzielę relacjom z wizyty papieża. TVN i Polsat nie zmieniły ramówek, a zdecydowały się na specjalne, rozbudowane papieskie "Fakty" i "Wiadomości". Dzięki Benedyktowi XVI

Będzie pomnik pod Smoleńskiem. "Miedwiediew i Komorowski zorganizują konkurs na projekt"

; - powiedział Zdrojewski.Jak dodał minister, jego resort czeka na wyrażenie zgody przez osoby, którym zaproponowano udział w komisji konkursowej.Wieczorem w Polsat News Zdrojewski zwrócił uwagę, że jego resort otrzymał od strony rosyjskiej potwierdzenie lokalizacji pomnika. Pomnik - jak mówił - stanąłby w

Przegląd wiadomości z sektora TMT: Produkty i wdrożenia

Warszawa, 02.09.2011 (ISB) - Poniżej przedstawiamy wybór najważniejszych informacji o nowych kontraktach, produktach i wdrożeniach z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 29 sierpnia - 2 września br.   Cyfrowy Polsat wprowadził ofertę mobilnego dostępu do internetu opartą o

Informacyjne premiery TVP i Polsatu

trzeci - Polsat, który dotąd na rynku informacji i publicystki w ogóle się nie liczył. Ciekawe, czy Tomaszowi Lisowi, nowemu członkowi zarządu stacji, powiodą się ambitne plany, by Polsat zacząć być traktowany jako wiarygodne źródło informacji. "Wiadomości" miały mieć premierę w niedzielę, ale

Przegląd wiadomości ze spółek, czwartek godz. 20

walnym Electroceramics - podała spółka w komunikacie. Obecnie LZMO ma 91.258.192 akcji Electroceramics, a przed rejestracją ww. podwyższenia kapitału zakładowego nie posiadało akcji spółki. CYFROWY POLSAT Tobias Solorz został powołany z dniem 1 września na stanowisko członka zarządu Cyfrowego Polsatu

Simpsonowie zamiast Puls Raportu

jednak program informacyjny "Puls Raport" i zwolniła 118 osób. Od września zastąpi go Homer Simpson i jego rodzina. TV Puls będzie pokazywać kreskówkę zamiast wiadomości od poniedziałku do piątku, o godz. 18.30. W ten sposób TV Puls upodobni się do swej amerykańskiej krewnej - Fox

Niewygodny spot PO

interes". Na koniec na tle zdjęcia premiera Jarosława Kaczyńskiego pojawia się czerwony napis "Oszukali".PO: to cenzuraPlatforma chciała, by od wczoraj ten spot pokazały TVP, TVN i Polsat oraz by nadały ją Radio ZET, a także I i III Program Polskiego Radia. Najwięcej reklam zamówiła w TVP

Proces TVP-Polsat o "komisarzy politycznych" - możliwa ugoda

mieliby cenzurować programy. Za nierzetelne TVP uznała też przytoczone tam dane o spadku oglądalności "Wiadomości". TVP domaga się od Polsatu i autorki materiału Małgorzaty Ziętkiewicz przeprosin oraz 20 tys. zł na Centrum Monitoringu Wolności Prasy.W czwartek przed sądem miał zeznawać Jarosław

Człowiek o imieniu ESPN

odpowiedziała po prostu "O, tak". Mamy dla niego jednak jednak dobre wiadomości - być może spotka na swojej drodze innych ESPN-ów: Espn Malachi McCall w Pampie, (stan Teksas), Espn Curiel w Corpus Christi (również Teksas i Espn Blondeel (Michigan). Poza tym młody ESPN był już reklamowany przez Rogera

TVP stonowała program w związku z ciężkim stanem Papieża

Papieża, modlitw wiernych oraz transmisje mszy.We wszystkich programach TVP na dole ekranu pojawił się pasek z bieżącymi informacjami o stanie zdrowia Papieża.W związku ze stanem zdrowia Jana Pawła II TVP zrezygnowała z zapowiadanego na 2 i 3 kwietnia dnia otwartego w studiu "Wiadomości".Również

''Misja specjalna'': Solorz był agentem służb specjalnych PRL

niej farba drukarska. SB miała zrobić użytek z tej informacji, ale ogólnie - jak poinformowano - w raporcie oceniającym działalność agenta "Zeg" uznano, że jego wiadomości są mało przydatne. UOP miał zastrzeżenia wobec Solorza zanim Polsat otrzymał koncesję W materiale podano też, że

Polsat zamierza wyemitować obligacje

(przynajmniej na tle TVN) Polsat rekompensuje bardzo dobrą konstrukcją ramówki. Niektóre decyzje były ryzykowne, ale skuteczne. Np. umiejscowienie "Wydarzeń" o godz. 18.45, czyli również w porze "Faktów" TVN albo przesunięcie serialu "Samo Życie" na czas trwania "Wiadomości

TVP idzie na skróty

Dlaczego telewizja publiczna zdecydowała się zapłacić za fragmenty meczów Euro 2008 pół miliona euro? Czy może na tym zarobić? - wyjaśnia Vadim Makarenko Według "Dziennika" Polsat zażądał od TVP za trzyminutowe fragmenty meczów z bramkami 500 tys. euro. Zagraniczne agencje oceniły tę

Majówka serialowa

1 maja w "Jedynce" 4,2 mln widzów, a pierwsze trzy odcinki średnio 3,8 mln. Najpopularniejszymi programami informacyjnymi okazały się "Teleexpress" z 6 maja z 5,3 mln widzów oraz wieczorne "Wiadomości" w TVP 1 30 kwietnia - 5,2 mln. Największe udziały w rynku

Tele-Wielkanoc

; (TVP 1) - 5,4 mln; poniedziałkowe "Wiadomości" TVP 1 - 5,2 mln i teleturniej "Jaka to melodia?" w TVP 1 - 5,1 mln. "Taniec z gwiazdami" (TVN) w niedzielę obejrzało 4,3 mln ludzi. Wyścig Formuły 1 ze słabym występem polskiego kierowcy Roberta Kubicy obejrzało w niedzielny

Najpopularniejsze programy telewizyjne w 2007 r.

; odcinek serialu "Ranczo" (TVP 1) - 7,7 mln; "Teleexpress" z 7 stycznia - 7,5 mln; mistrzostwa świata w pływaniu (TVP 1) - 7, 3 mln; "Wiadomości" TVP 1 z 20 stycznia - 7 mln. Najchętniej oglądanym programem Polsatu okazał się odcinek serialu "Prison Break" ("

10 lat TVN24. Bez mordobicia na antenie

przed chwilą obrazy z parlamentu brytyjskiego. Można nam zarzucać, że jesteśmy lokalni, że mało mamy newsów ze świata, ale tak mogą mówić polscy dziennikarze, którzy obserwują tylko wydania międzynarodowe kanałów BBC World, CNN International Obserwują też Polsat News... Pilnujemy tego, co na świecie

Kinga Rusin wraca do TVN

"Dzień dobry TVN" - tymi słowami co weekend będzie budzić widzów w nowym programie TVN duet Magda Mołek i Olivier Janiak oraz Marcin Meller i Kinga Rusin, żona Tomasza Lisa - członka zarządu TV Polsat. Wirtualne Media cytują Edwarda Miszczaka, dyrektora programowego TVN: "Poprosiła o

Jubileusz lokacji na żywo w TVP

miasta ds. turystyki Kraków jest bardzo atrakcyjny dla telewizji - mówią magistraccy urzędnicy. Dowód? O prawo do transmisji jubileuszowych wydarzeń rywalizowały trzy największe stacje w Polsce: TVN, Polsat i TVP. Wygrała ta ostatnia, ponieważ zaproponowała najwięcej. Telewizja publiczna będzie miała

Skoczek narciarski uratuje oskarżonego lekarza?

z nich miało dojść wiosną 2005 roku. Była to prowokacja, przyjęcie pieniędzy od Henryka W. nagrała ekipa telewizji Polsat. Podczas śledztwa okazało się, że sprawa ma drugie dno, bo do wręczenia łapówki miał nakłaniać pacjenta lubelski adwokat Mirosław K., którego żona romansowała z lekarzem

Polsat bez Axela Springera

warunkach byłaby niekorzystna. Obecnie inwestorzy giełdowi wyceniają TVN na 9,2 mld zł, natomiast transakcja z Axelem wyceniałby Polsat na blisko połowę tej kwoty. Biorąc pod uwagę potencjał stacji, taka wycena byłaby nieuzasadniona - komentuje Andrzej Szymański, analityk Domu Maklerskiego BZ WBK. Jego

Platformy cyfrowe idą na wojnę z TVP

nie układają się najlepiej - TVP oskarżyła Cyfrę+ oraz Cyfrowy Polsat o bezprawną reemisję swoich programów i skierowała sprawę do prokuratury. - Dziś wystosowaliśmy pismo do zarządu TVP, które poszło też do wiadomości Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Prosimy w nim o oficjalne potwierdzenie

Rekonstrukcja rządu Donalda Tuska [NA ŻYWO]

AFERA HAZARDOWA. Historia pewnej ustawy | Raport specjalny | Dymisja Drzewieckiego | Stenogramy rozmów | Kalendarium 17.10 Kończymy relację. Dziękujemy i zapraszamy do śledzenia komentarzy do rekonstrukcji rządu w serwisie Wiadomości Gazeta.pl.16.16 Tłumaczenia premiera zupełnie nie przekonały

Tą makabryczną historią z Polski zainteresowało się samo Hollywood. Czy Krystian Bala opisał w "Amoku" prawdziwą zbrodnię?

podejrzanego, której dokonali biegli z Krakowskiego Instytutu Ekspertyz Sądowych. Pisali: "Potrafił nakłonić ofiarę do określonych zachowań, a więc wykazał też zdolność do manipulacji. Posiadał podstawowe wiadomości dotyczące Dariusza J., charakteru jego pracy i dziennego rozkładu zajęć. Nie był natomiast

TVP przedłuży kontrakt z Astrą o 5 lat?

- mówi Surgowt.Cyfrowy Polsat, Cyfra+ oraz N działają inaczej i oferują abonentom własne dekodery. Wejście na ten teren będzie dla TVP długoterminową inwestycją. Konkurencja między platformami gwałtownie zaostrzyła się już pod koniec 2006 r., kiedy na rynek jako trzecia weszła N. Po trzech latach

Nowy program Tomasza Lisa ma się nazywać "Tomasz Lis na żywo"

m.in. Stowarzyszenie Dziennikarzy Rzeczpospolitej Polskiej, według którego było ono wymuszone na władzach Polsatu przez "rządzących". Z kolei rada Etyki Mediów zaapelowała do zarządu TV Polsat, Tomasza Lisa oraz kompetentnych władz o "jednoznaczne oświadczenia informujące opinię

BBC pokaże mundial na żywo w internecie

reprezentacji oraz - jeśli wyjdzie z grupy - do jej meczów w 1/8 i 1/4 finału. Angielscy kibice będą mogli oglądać je na witrynach bbc.co.uk/worldcup oraz bbc.co.uk/sport. Ponadto na tych witrynach będą dostępne czterominutowe fragmenty ze wszystkich 64 spotkań turnieju. Zła wiadomość jest taka, że z usługi

TVP: Likwidacja przez odpolitycznienie

środku życia politycznego. Oglądając "Wiadomości", dowiaduję się, co rząd Polski chce, abym wiedział o świecie. Przełączając potem na "Tagesschau", dowiaduję się, co się naprawdę stało na świecie. A jeśli interesuje mnie, co niemiecki rząd chciałby, abym myślał o świecie, to zawsze

Jak media relacjonują tragedię w Katowicach

telewizji publicznej. Na każdym z jej kanałów pojawił się pasek z informacjami o katastrofie, a przed południem w niedzielę z anten zniknęły programy rozrywkowe. TVP wprowadziła specjalne wydania "Wiadomości" i "Panoramy", na żywo transmitowała odprawianą w Katowicach mszę za ofiary

Gugała: "Wydarzenia" nie ulegną

"Wydarzeń". Ja będę prowadził program raz-dwa razy w tygodniu.Czyli pańskie "Wydarzenia" nie będą się upodabniać do "Wiadomości", gdzie na ogół pojawiają się informacje dla władzy wygodne, a niewygodne są cenzurowane?- Nie widzę takiego zagrożenia, mnie i dziennikarzom

TV Puls chce przyśpieszyć jesienią

informacyjny TV Puls ruszy prawdopodobnie na przełomie października i listopada. Ma być nadawany o 19.30, konkurowałby więc bezpośrednio z głównym wydaniem "Wiadomości" TVP. - Przygotowania do jesiennego startu są intensywne - zapewnia Dariusz Dąbski, udziałowiec i szef rady nadzorczej telewizji Puls

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

ipla

Aplikacja pozwala na odtwarzanie telewizji na żywo oraz VOD. Ten bezpłatny program umożliwia oglądanie transmisji telewizji Polsat bez żadnego abonamentu. Część filmów może wymagać wykupienia odpowiedniego pakietu, jednak wszystkie produkcje Polsatu dostępne są całkowicie za darmo.

ipla

Aplikacja pozwala na odtwarzanie telewizji na żywo oraz VOD. Ten bezpłatny program umożliwia oglądanie transmisji telewizji Polsat bez żadnego abonamentu. Część filmów może wymagać wykupienia odpowiedniego pakietu, jednak wszystkie produkcje Polsatu dostępne są całkowicie za darmo.

Monitor Wiadomości

W. Szefem programu był Paweł Popiak. Prezenterzy Magdalena Michalak Małgorzata Żochowska Jolanta Pieńkowska Marek Czyż Kamil Durczok Sławomir Jeneralski Sławomir Siezieniewski Reporterzy Izabela Bajda, obecnie Wydarzenia - Polsat Adam Feder, obecnie Wiadomości Bianka Frejlich, później Wiadomości, Polsat

Informacje Polsat News

Informacje – serwis informacyjny emitowany na żywo codziennie w telewizji Polsat News. W godzinach 6:00 - 10:00 nadawany jest co 15 minut (6:00, 6:15, 6:30, 6:45 itd.). W późniejszych godzinach nowe wydanie pojawia się co 30 minut (10:00, 10:30...). Ostatnie wydanie tego programu nadawane

Wiadomości (program informacyjny)

programowa TVP1. Powstaje przy współpracy z TVP Sport, materiały wideo z transmisji dostarczają: Eurosport, Polsat Sport, Canal+ Sport, Orange Sport, SportKlub i nSport. Program nadawany jest z bluescreena – za prowadzącym wyświetlana jest animacja znana z Wiadomości tzn. imitacja reżyserki

Idź na całość

Idź na całość – teleturniej emitowany od 6 września 1997 roku do 22 grudnia 2001 roku w TV Polsat. Pierwszym jego prowadzącym był Zygmunt Chajzer, reżyserem Feridun Erol, a scenografem Andrzej Albin. Drugim i ostatnim prowadzącym był Krzysztof Tyniec.Centralnym elementem teleturnieju

Lista materiałów wideo w Ipla

). Głównie z Telewizji Polsat oprócz: 13 posterunek (1997–1998) Adam i Ewa (2000–2001) Ale się kręci (2006) As (2002) Będziesz moja (2006) Całkiem nowe lata miodowe (2004) Czego się boją faceci, czyli seks w mniejszym mieście (2003–2005) Czułość i kłamstwa (1999–2000) Duża przerwa

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.