tytuły gazet

sprawdź też:

gazeta

Jerzy Wójcik, Wojciech Bartkowiak

Wymyślili tytuł "Gazety"

Wymyślili tytuł "Gazety"

W konkursie na hasło zachęcające do udziału w wyborach dostaliśmy 10 580 propozycji! Zgodnie z obietnicą najlepsze trafiły na czołówkę dzisiejszej "Gazety". Wybraliśmy aż cztery różne tytuły, żeby każdy mógł znaleźć hasło, które do niego przemówi.

Palin nie zna tytułów gazet, które czyta?

W wojnę sztabów przed wyborami prezydenckimi w USA włączyli się internauci. Na Youtube zamieszczono dowód, że Sarah Palin nie potrafi wymienić ani jednego tytułu gazety, którą regularnie by czytała.

Pitera się broni: pomyliły mi się tytuły gazet

Hanna Walenczykowska, dziennikarka "Ekspressu Bydgoskiego" podczas poniedziałkowej konferencji prasowej Eugeniusza Kłopotka zaprzeczyła jakoby dzwoniła do Julii Pitery. Poseł PSL zarzucił Piterze kłamstwo. - Pomyliłam tytuły gazet. Dzwoni do mnie wielu dziennikarz. Pomyliłam się

Pytacie kandydatów na prezydenta: demokracja bezpośrednia czy reprezentacja? [TWÓJ GŁOS. PYTAJ]

Pytacie kandydatów na prezydenta: demokracja bezpośrednia czy reprezentacja? [TWÓJ GŁOS. PYTAJ]

"Wiadomości 24" tytułem nowej gazety Polskapresse?

", ta taktyka jest częścią szerszej strategii marketingowej, która ma wypromować nowy tytuł prasowy. Numery zerowe nowej gazety Polskapresse przygotowywane są pod roboczym tytułem "Polska". Utrzymanie tej nazwy jest jednak mało prawdopodobne. Sami pracujący przy nowym projekcie

Gazeta zmieniła tytuł o "nazistowskiej Polsce"

Gazeta zmieniła tytuł o "nazistowskiej Polsce"

O oburzającym nagłówku poinformował nas dziś rano użytkownik Alert24, który na stronie amerykańskiej gazety znalazł artykuł o wystawie odnalezionych cudem fresków Schulza w Instytucie Yad Vashem. Zaszokował go tytuł, gdzie pada określenie "nazistowska Polska". Czytaj więcej O tym, że

Dziennik - taki tytuł będzie nosiła nowa gazeta

"18 kwietnia Axel Springer Polska wprowadzi na rynek nowy tytuł prasowy - ogólnopolską gazetę codzienną o charakterze opiniotwórczym. 'DZIENNIK Polska Europa Świat' to nowoczesna gazeta jakościowa, skierowana do młodych, wykształconych czytelników interesujących się zarówno tematyką krajową

"Dziennik Polski" tytułem nowej gazety Polskapresse

Gazeta o nazwie "Dziennik Polski" już istnieje, ukazuje się w Małopolsce. Z nieoficjalnych informacji wynika, że jej obecny wydawca - spółka Jagiellonia - w tym tygodniu dogadał się z Polskapresse w sprawie sprzedaży tytułu. Wiceprezes Polskapresse Tomasz Wróblewski potwierdził, że trwają

Wydawca "Gazety Polskiej Codziennie" zalega z pensjami dla pracowników. Nie pierwszy raz

Wydawca "Gazety Polskiej Codziennie" zalega z pensjami dla pracowników. Nie pierwszy raz

" pisała 300polityka.pl we wrześniu 2012 roku, kiedy Janina Goss została nowym prezesem spółki Forum S.A., wydawcy dziennika. Goss odeszła, ale problemy pojawiły się na nowo w lutym tego roku. "Wydawnictwo Forum S.A. poważnie rozważa zamknięcie tytułu Gazeta Polska Codziennie. To największy

Dziś tytuły gazet i portali pisane są Solidarycą

Dziś tytuły gazet i portali pisane są Solidarycą

- mówią organizatorzy z Inicjatywy RAZEM 89.Do zainicjowanej akcji przyłączyły się m.in. redakcje dzienników ogólnopolskich: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polska The Times, Super Express, Fakt, Metro, Parkiet, Puls Biznesu. Portal Gazeta.p oraz inne polskie portale internetowe: onet.pl, wp.pl

Magazyn "Charlie Hebdo" jest już dostępny w Polsce. "Zamierzamy wprowadzić go do oferty na dłużej"

Magazyn "Charlie Hebdo" jest już dostępny w Polsce. "Zamierzamy wprowadzić go do oferty na dłużej"

Początkowo nakład "Charlie Hebdo", przeznaczony na sprzedaż na polskim rynku, będzie wynosił 3 tys. egzemplarzy. Gazetę będzie można kupić w największych punktach sprzedaży prasy - salonach Relay, InMedio oraz Empikach - podaje portal prasa.info. Na razie nie wiadomo, czy magazyn będzie

Wydawcy prasy lokalnej w Sejmie: samorządy zagrażają tytułom niezależnym

Sytuacja prasy lokalnej była tematem środowego posiedzenia sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu. "Prasą lokalną określa się zarówno czasopisma samorządowe wydawane przez wójtów i burmistrzów - coś w rodzaju małej +Trybuny Ludu+ - jak i gazety (...) utrzymujące się z tego, co zapłacą

Wicepremier Elżbieta Bieńkowska - Finansistą Roku 2013

wykorzystaniu pieniędzy z funduszy unijnych przez panią wicepremier polska gospodarka stała się nowoczesna i konkurencyjna" - podkreślono w czwartkowym komunikacie tygodnika. Gazeta przyznała też pięć wyróżnień, które otrzymali: prezes PKP Jakub Karnowski, prezes Vivus Finance Loukas Notopoulos, prezes

Premier Węgier i historyk IPN uhonorowani nagrodami "Gazety Polskiej"

"Dzisiaj Węgry wychodzą z długów i inni ekonomiści, inne kraje patrzą, jak należy prowadzić swój kraj" - uzasadnił przyznanie tytułu Orbanowi na środowej gali redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz. Jak podkreślił "nie zawsze musimy się zgadzać ze wszystkimi

Michaił Chodorkowski - Człowiekiem Roku "Gazety Wyborczej"

Chodorkowski otrzymał tytuł za to, że "odważył się zejść ze ścieżki Nelsona Rockefellera, by pójść trudną drogą Nelsona Mandeli i wdał się w zapasy ze złem; za to, że nie zawahał się zamienić 15 mld dol. na 10 lat łagrów; za to, że nie dał się złamać". Laureat podziękował byłemu

Prezydent Bronisław Komorowski Człowiekiem Roku "Gazety Wyborczej"

wielu analiz. Jak to się stało, że Polacy strzelili sobie w stopę? I na jak długo?" - powiedział redaktor naczelny "GW". Tytuł Człowieka Roku prezydent Komorowski otrzymał za to, że "starał się łączyć Polaków, że przedkładał umiar i porozumienie nad skrajność i dogmatyzm. Za to, że

Życie Warszawy znika z kiosków. 67 lat pisali o stolicy

Życie Warszawy znika z kiosków. 67 lat pisali o stolicy

mrowisko.Wkrótce jednak z "Życiem Warszawy" zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Tytuł kupił sardyński biznesmen Nicola Grauso. Gazeta przeniosła się do dawnego kina Klub przy al. Armii Ludowej, jej newsroom kojarzył mi się z redakcjami amerykańskich gazet. Ale to był już koniec świetności "Życia"

Spór między "Sieci" i "Do Rzeczy". Dla kogo będzie pisał Marcin Wolski?

Spór między "Sieci" i "Do Rzeczy". Dla kogo będzie pisał Marcin Wolski?

pisma i "na razie będzie można go czytać jedynie w "Sieci" i "Gazecie Polskiej". - Dogadaliśmy się z Marcinem Wolskim co do stałej współpracy, która będzie się rozwijała. Myślę, że docelowo będzie on pisał tylko dla nas i dla "Gazety Polskiej" - poinformował w rozmowie

Internauci na tropie plagiatów. Przyłapali już kilku polityków, naukowców...

Internauci na tropie plagiatów. Przyłapali już kilku polityków, naukowców...

mu odebrany tytuł naukowy - taki los spotkał dotąd 11 z 29 osób przyłapanych na oszustwie przez VroniPlagWiki. Ale środowisko naukowców, z których się wywodzą, patrzy na nich z wrogością - stawiając kolegów pod internetowym pręgierzem, kalają własne gniazdo. Podobnego zdania jest część niemieckich

Szwedzi wycofują polskie zabawki wojenne. Prasa: żaden polski dziennikarz nie podjął tematu

Szwedzi wycofują polskie zabawki wojenne. Prasa: żaden polski dziennikarz nie podjął tematu

dostaną pod choinkę zestawy "Mała Armia WW2" albo "Powstanie Warszawskie". Berlińską gazetę dziwi, że klocki COBI, do złudzenia przypominające LEGO, nie wywołały w Polsce żadnego skandalu; że jedynie w internecie ukazało się kilka ironicznych i kąśliwych uwag. "Polskie władze nie

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

euro do 520 euro. W efekcie tego drukarnie wprowadzają podwyżki dla wydawców nawet o 20 procent. Wśród gazet, które drożeją znajdują się niektóre tytuły Grupy Wydawniczej Polskapresse: za "Polskę Metropolię Warszawską" w poniedziałki trzeba zapłacić o 50 gr więcej - 2,50 zł, za "Polskę

Tadeusz Konwicki "Człowiekiem Roku Gazety Wyborczej"

Tadeusz Konwicki "Człowiekiem Roku Gazety Wyborczej"

Konwickiego przypominają jego książki. Pełne są motywów: ucieczki, poszukiwania, wspomnień dzieciństwa i wojny. Do tej pory tytuł "Człowieka Roku Gazety Wyborczej" otrzymali: Vaclav Havel (1999), George Soros (2000), Siergiej Kowaliow (2001), Joschka Fischer (2002), Günter Verheugen (2003

Wajda Człowiekiem Roku "Gazety Wyborczej"

Wajda Człowiekiem Roku "Gazety Wyborczej"

narodowej. Bez nich bylibyśmy inni i z pewnością gorsi. Te filmy były pewnego rodzaju lekcjami smaku, tożsamości narodowej. Andrzej był zawsze twórcą kontrowersyjnym. Wzbudzał kontrowersje, chociaż zwykle nie chciał - mówił Michnik. Przyznanie tytułu Człowiek Roku 2008 Gazety Wyborczej - Ostatni film

"Gazeta" wyróżniona

"Gazetę" wyróżniono po raz drugi z rzędu. W kategorii media to jedyna - obok "Rzeczpospolitej" - gazeta codzienna, która otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji. PremiumBrand jest niezależnym rankingiem. Opiera się on na postrzeganiu marki, sprawdzonym w badaniach użytkowników

"Rzeczpospolita" pierwsza w rankingu prasy. Co nas interesuje? Polityka i Smoleńsk

"Rzeczpospolita" pierwsza W lipcowym rankingu tytułów prasowych "Rzeczpospolita" wyprzedziła "Gazetę Wyborczą" i "Dziennik Gazetę Prawną". Opublikowany przez nią ranking samorządów sprawił, że była ona cytowana aż 788 razy. Cytowania "Gazety Wyborczej

MŚ 2014 - francuskie media: koniec przygody

pierwszej połowie Francuzi stworzyli więcej groźnych akcji od rywali, ale nie potrafili ich wykorzystać, tak jak uczynili to rywale. "Niemcy kończą przygodę Francuzów" - głosi tytuł. Katolicki "Le Croix" pisze o marzeniach, z którymi "Trójkolorowi" i ich kibice musieli się

Dziennik Polski w rękach Polskapresse

Polskapresse chce pozostawić tytuł - informuje rzecznik Polskapresse Magdalena Chudzikiewicz. Podobne spotkanie mieli też pracownicy redakcji "Polski Gazety Krakowskiej", która również należy do Polskapresse. W siedzibie wydawnictwa Jagiellonia również nie udało się uzyskać żadnego komentarza od

Wciąż spada sprzedaż "Do Rzeczy" i "Wprost". A to główne źródło ich przychodów. Będą kłopoty?

;Newsweekiem" (104,6 tys. egz. po spadku o 9 proc.). Wzrost sprzedaży "Tygodnika Powszechnego" Spore spadki notują znów prawicowe tygodniki. "W Sieci" - 8,8 proc. (do 70,6 tys. egz.), "Do Rzeczy" - aż 23,8 proc. (do 50,7 tys. egz.) i "Gazeta Polska" - 18,6 proc. (do

MŚ 2014 - kontuzja rezerwowego bramkarza Hiszpanii

Od piątku, kiedy Hiszpania została rozbita przez Holandię 1:5 w pierwszym meczu grupy B, eksperci i komentatorzy zastanawiali się, czy Casillas wyjdzie na murawę także w kolejnym spotkaniu. Legendarnemu bramkarzowi Realu Madryt zarzucano, że popełnił kilka błędów, które wcześniej zdarzały mu się rza

"Gazeta" najlepszym dziennikiem w Rzeczypospolitej - to fakt

zeszłego roku zadebiutował "Dziennik", wydawany przez polską filię niemieckiego koncernu Axel Springer. W odróżnieniu od tabloidu "Fakt" należącego do tego samego wydawcy, "Dziennik" miał być poważnym tytułem opiniotwórczym skierowanym do tego samego czytelnika co "Gazeta

Michaił Chodorkowski - Człowiekiem Roku "Gazety Wyborczej"

z pewnością należy Michaił Chodorkowski" - powiedział Balcerowicz podczas uroczystości, która z udziałem laureata odbyła się w piątek wieczorem w siedzibie "Gazety Wyborczej" w Warszawie. "Gazeta Wyborcza" tradycyjnie przyznaje nagrodę w kolejną rocznicę swego powstania. W

Gazeta do najbogatszego Francuza: "Spadaj, ty bogaty draniu!"

potępić decyzję o jego nowym obywatelstwie i uznał ją za "symbol arogancji najbogatszych". Na okładce gazety umieszczono zdjęcie biznesmena z walizką i opatrzono tytułem "Spadaj, ty bogaty draniu!". Nagłówek ma nawiązywać do słynnej gafy Sarkozy'ego, który do człowieka, który odmówił

"Wiedomosti" o sytuacji wokół Debalcewe: Mińsk rozminowany

"kilku ukraińskich polityków". Według informatora gazety rebelianci "pozwolili ukraińskim żołnierzem na opuszczenie Debalcewe na sprzęcie, który byli w stanie uruchomić i zatankować; pozwolili im też zachować broń osobistą". "Wiedomosti" również cytują analityka

"Dziennik Gazeta Prawna" już 14 września

Gazety Prawnej". - Michał Kobosko deklaruje, że tytuł ma uzyskać "minimum 110 tys. egzemplarzy średniej sprzedaży". - Nasz projekt ma solidne podstawy biznesowe, choć oczywiście zdajemy sobie sprawę, że powstaje w trudnej rynkowo sytuacji. Poradzimy sobie tym lepiej, jeśli w przyszłym roku

"Hiena roku". SDP wciąż nie wie co zrobi z "nagrodzonym" dziennikarzem

Mimo zapowiedzi prezes SDP Krystyny Mokrosińskiej stowarzyszenie nie opublikowało 21 stycznia br. oświadczenia na ten temat. - Nie twierdzę, że się nie pomyliliśmy - mówiła w styczniu "Press" Krystyna Mokrosińska. Mimo że SDP już dwukrotnie debatowało nad zasadnością przyznania tytułu

Rosja.Media: chwała Krymowi

głosowania" - konstatuje gazeta. "Wiedomosti" cytują eksperta rosyjskiej organizacji pozarządowej "Gołos" Wasilija Waisenberga, który oświadczył, że "mówienie o naruszeniach podczas referendum nie ma sensu, gdyż nie istnieją przepisy regulujące taki plebiscyt". "

Redakcja "Gazety Polskiej Codziennie": kibole, znane nazwiska, niezadowoleni z pensji

"Gazeta Polska Codziennie" będzie miała formę tabloidu. Będzie się w niej dużo kolorowych zdjęć, krótkie teksty, felietony i rysunki oraz jeden dłuższy tekst przewodni. Oprócz tego raz w tygodniu mają się ukazywać: duży wywiad, większy tekst publicystyczny, strona poświęcona Kresom i

"Hiena Roku". Dziennikarze protestują: Padł ofiarą oszustwa

Żenująca Hiena - czytaj komentarz na wyborcza.pl» W czwartek SDP rozdało swoje doroczne nagrody wzorowane na amerykańskiej nagrodzie Pulitzera. Przyznało także niechlubny tytuł "Hieny Roku". Otrzymał go Wojciech Cieśla z "Dziennika. Gazety Prawnej" za wywiad pt. "Taki

"GP": Opłaty notarialne przy kupnie lokalu od dewelopera

aktu notarialnego. Gazeta pisze, że decyzja krakowskiego sądu ma duże znaczenie dla osób, które zamierzają kupić mieszkanie na rynku pierwotnym lub dokonały już zakupu, ale nie podpisały jeszcze aktu notarialnego. Mogą one bowiem żądać od dewelopera pokrycia kosztów wypisów aktu notarialnego. Jeżeli

Rymkiewicz Człowiekiem Roku 2011 "Gazety Polskiej". Macierewicz też z nagrodą

, że doszło do naruszenia dóbr osobistych "GW" i jej wydawcy. Nakazał pozwanemu przeprosiny w "GP" i wpłatę 5 tys. zł zadośćuczynienia na cel społeczny (pozew żądał 10 tys. zł). Rymkiewicz złożył apelację. Wcześniejsi laureaci tytułu "Człowiek Roku Gazety Polskiej" to m.in

"Hiena roku 2009" przyznana za wywiad, którego nie było

błąd w redakcji Protest "Dziennika Gazety Prawnej" - Przyznanie antynagrody dziennikarskiej Wojtkowi Cieśli to kolejny fakt tłumaczący, dlaczego Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich konsekwentnie traci autorytet i znaczenie. Dziś uważamy, że to SDP należy się tytuł Hieny Roku. Popełnił błąd w

Johnston Press już liczy za czytanie artykułów w sieci

nie kosztuje postawiło niegdyś wielkie tytuły od Los Angeles po Londyn w ponurej sytuacji. Każdy z nich został zmuszony do subsydiowania swojej obecności w internecie z przychodów, które przynosi wydanie papierowe. Jednak ludzie będą mniej chętni do płacenia za gazetę, skoro mogą dostać jej zawartość

Dobry luty "Gazety"

W lutym "Gazeta" uruchomiła wielką akcję społeczną "Przystanek miasto" i zaprosiła czytelników do debaty na temat przyszłości 21 największych polskich miast. Powodzeniem cieszyły się informatory o emeryturach, spadkach i darowiznach oraz "Kolekcja filmów z wielką historią w

Prasa przede wszystkim

Europejscy menedżerowie wyższego szczebla szukają informacji ekonomicznych przede wszystkim w prasie. I ten trend się nasila. W 2006 r. za najbardziej wiarygodne źródło informacji ekonomicznych gazety uważało 28,9 proc. badanych, a w tym roku jest ich już 32,5 proc. Bez względu na rozwój

Premier League. Liverpool zarobił najwięcej

spotkań z ich udziałem. Z tego tytułu na konto Liverpoolu wpłynęło ostatecznie 77 mln, a "The Citizens" wzbogacili się o 74. Piłkarze Manchester United na boisku zawiedli i wywalczyli dopiero siódme miejsce. Nadawcy ich występy cenili jednak wyżej. Dzięki kwocie 74,2 mln finansowo ulegli tylko

"Gazeta Wyborcza" Dziennikiem Roku

; - tak o "Gazecie Wyborczej" napisała w swoim komunikacie spółka VFP Communications, wydawca "Media i Marketing Polska". Ten branżowy tygodnik nie po raz pierwszy wyróżnia Agorę i jej produkty. Już dwukrotnie (w tym i zeszłym roku) przyznawał spółce tytuł Wydawcy Roku. Z kolei

Wyniki wyborów. Koniec ery Tuska i transseksualista wicemarszałkiem Sejmu, czyli wybory w prawicowych serwisach

Trudno powiedzieć na podstawie czego pisali swój czołówkowy artykuł redaktorzy "Gazety Polskiej Codziennie". Pierwszą stronę zdobi ostry czerwony tytuł "Koniec ery Tuska" - "Pierwsze wyniki wskazują, że różnica między PiS, a PO jest zbyt mała, by wiedzieć, kto ostatecznie

Radio Ka - Ka to laicki głos w Twoim domu

Już dziś - 1 kwietnia - rusza radio portalu Gazeta.pl. Tylko w Radiu Ka cykliczna audycja serwisu GazetaPraca.pl - tym razem pod tytułem "Czy lepiej być luzakiem czy pracoholikiem?" Słuchaj na żywo! | Źródło alternatywne Serwis GazetaPraca.pl zaprasza do wysłuchania naszej

"Las Katyński 1943" - reportaże z ekshumacji ofiar Katynia

"W książce znajdują się odpisy ze 100 gazet wydawanych w 1943 roku, tak zwanych +gadzinówek okupacyjnych+ z relacjami dziennikarzy z Polski i krajów Europy oraz delegatów z różnych środowisk, którzy na zaproszenie wojskowych władz niemieckich byli w Katyniu i na własne oczy widzieli rozkopane

Becikowe tylko dla kobiet odwiedzających lekarzy

Zmiany, którymi rząd może się zająć już na najbliższym posiedzeniu mają na celu rozszerzenie kręgu osób, którym przysługiwać będzie dodatek z tytułu opieki nad dzieckiem w trakcie urlopu wychowawczego. Według "GP" do otrzymania obu świadczeń niezbędne będzie zaświadczenie od lekarza. Rząd

Podważona habilitacja eksposła Samoobrony

Krajewskiego nie można uznać za pracę samodzielną. Co dalej z plagiatorem? UMK nie może cofnąć habilitacji, bo od jej obrony minęło 10 lat. Pozostaje jeszcze Centralna Komisja Stopni i Tytułów Naukowych. - Jeszcze nie otrzymaliśmy dokumentacji z UMK - usłyszeliśmy w CKSiTN. - Kiedy dokumenty dotrą, natychmiast

Ingres prymasa po wyborach

przyjść do Gniezna i by zostać prymasem. Jestem już w tym wieku, że nie myślę o jakiejkolwiek karierze. Zgłosiłem papieżowi kandydatów, którzy są ode mnie młodsi i moim zdaniem mieliby łatwiejszy kontakt z różnymi środowiskami - powiedział "Gazecie" abp Kowalczyk. - Jeśli jednak Stolica

Dobra passa prasy

- Przyszłość gazet jest całkowicie inna od powszechnego wyobrażenia na jej temat - mówił Gavin O'Reilly, szef WAN, na wczorajszej konferencji w Londynie. Jego zdaniem o prasie krąży wiele mitów (np. że reklamowanie się w prasie wyszło z mody; albo że tylko starzy ludzie czytają gazety), które nie

Wisła? Lech? Legia? Kto zdobędzie tytuł?

w 30. kolejce brakować punktów do ekstraklasowego szczęścia" - pisze dziennikarz Gazety. W najtrudniejszej sytuacji jest Legia. "Bo jednak umówmy się: liczyć, że i Wisła, i Lech pogubią punkty - to jak trafić coś więcej niż trójkę w totolotku...". Magazyn Ekstraklasy: Wisła? Legia

"GP": Rolnicy w gorszej sytuacji niż inni renciści

przeciętnego wynagrodzenia. Jeśli przekroczył ten pułap renta jest obecnie zawieszana. Według planów od nowego roku renciści - z wyjątkiem rolników - będą się mogli wzbogacać bez obawy o świadczenia. "Gazeta Prawna" szacuje, że przeciętna renta z tytułu niezdolności do pracy wypłacana przez ZUS

"Paranoja polskiego skąpstwa, populizmu, tabloidyzacji" - Żakowski o posadzie dla Ostachowicza

Według nieoficjalnych informacji TVN24, minister Maria Wasiak odda ponad 500 tys., jakie dostała za odejście z PKP SA, a Igor Ostachowicz nie będzie pracował w PKN Orlen. Jackowi Żakowskiemu nie podoba się oburzenie, jakie wywołała informacja o tym, ile współpracownik Donalda Tuska ma zarabiać, prac

Eksperci: Likwidacja gazet "Polski" od dawna była spodziewana

Białystok", "Polska Gazeta Opolska", "Polska Kielce", "Polska Koszalin", "Polska Kujawy", "Polska Lubuskie", "Polska Olsztyn", "Polska Rzeszów", "Polska Szczecin". Likwidowane tytuły będą się ukazywać w internecie

Tygodniki lokalne przebadają się same

czytelnictwa. Tylko nieliczne gazety lokalne badają swoje czytelnictwo w PBC, ale tam wypadają blado, bo PBC porównuje ich wyniki na tle całej Polski albo w najlepszym razie województwa. I tak czytelnictwo największego samodzielnego tytułu lokalnego "Tygodnika Siedleckiego" ukazującego się w

Sprzedaż największych dzienników w 2005 r.

;, która zakończyła rok ze sprzedażą na poziomie 182,7 tys. egzemplarzy. Z kolei w grudniu sprzedano o 9,9 proc. więcej dzienników ogólnopolskich, co jest efektem przede wszystkim uruchomienia przez Agorę nowego tytułu "Nowy Dzień". Jednak większość gazet odnotowała spadki. Wyjątek stanowił "

"Super Express" przeprasza Lisów, ale zarzuca im kłamstwo

"Super Express" (oraz Murator S.A. wydawca pisma) przepraszają panią Hannę Lis oraz Tomasza Lisa, "za to, iż w sposób rażąco niezgodny z prawem i zasadami etyki dziennikarskiej wydawał poszczególne numery tej gazety, w których były rozpowszechniane informacje oraz fotografie życia

Niesiołowski: "Rzeczpospolita" zachowała się jak paser

człowiek nie powinien przykładać do tego ręki.Czy wicemarszałek Sejmu z partii rządzącej powinien grozić opozycyjnej gazecie? Czy to nie atak na wolność słowa?- To brednia. "Rz" powinna zmienić tytuł na "Organ PiS". Gazeta użyła - mówię to w cudzysłowie - towaru pochodzącego od

"Glamour": "Modne rewolucjonistki na Majdanie". Internauci odpowiadają: żenada roku

w Somalii, Syrii czy Korei. Choć po negatywnych komentarzach internautów notkę na Facebooku usunięto, wiele osób nie kryje oburzenia spowodowanego brakiem wyczucia osoby prowadzącej profil gazety. Krytykowane jest też samo podejście to tematu "modnych rewolucjonistek". "Nigdy nie

"Jesteśmy pozbawieni praw" - w ośrodkach dla cudzoziemców trwa głodówka

Jak podaje "Gazeta", na sześć ośrodków strzeżonych w kraju do głodówki przyłączyły się cztery. "Zaczęło się przed miesiącem w Przemyślu, gdzie przyjmowania posiłków zaczął odmawiać mężczyzna, który waży dziś tylko 38 kg. Informacje roznosiły się pocztą pantoflową i rozlały w

Rosyjska prasa o wyborach w USA: Romney sprowadzi na świat wojnę z Iranem

Według "Moskiewskiego Komsomolca" zwycięstwo demokraty Obamy oznacza wzrost cen ropy, a tym samym więcej pieniędzy dla Rosji. Kandydat Republikanów Mitt Romney z kolei, zdaniem rosyjskich dziennikarzy, sprowadzi na świat wojnę z Iranem. Wypominają mu także, że nazwał Rosję "wrogiem nu

Paweł Deresz, płocki kandydat SLD do Senatu, wydał "Superfakty"

Deresz, który z zawodu jest dziennikarzem, powiedział w niedzielę PAP, że "Superfakty", oprócz prezentacji jego programu jako kandydata do Senatu, mają przybliżyć wyborcom historię i zadania wyższej izby parlamentu. Deresz chciałby, by jego gazeta ożywiła również obecną - jego zdaniem

Ostatnie zdjęcie "skradzione rodzinie"? "Nasz Dziennik" krytykuje "Gazetę Polską"

; - cytuje słowa Anny Seweryn-Wójtowicz gazeta. Córka autora fotografii przyznaje, że chciała ostatnie zdjęcie prezydenta Kaczyńskiego pokazać podczas mszy w miesięcznicę katastrofy. Zamiary rodziny potwierdza też mec. Bartosz Kownacki, pełnomocnik prawny Anny Seweryn-Wójtowicz. Mecenas tłumaczy też, że do

Rosyjska gazeta: Warszawa przeprosiła i zażądała przeprosin

W poniedziałek "stosunki między Moskwą i Warszawą okryła mrokiem akcja polskich nacjonalistów i chuliganów" przed ambasadą Federacji Rosyjskiej w Polsce - pisze dziennik. Dodaje, że podczas wizyty w polskim MSZ rosyjski ambasador "zmuszony był też złożyć wyjaśnienia w sprawie nielegal

Jak "Gazeta Polska" odczarowuje Euro 2012? "Atmosfery nie było. Na pewno to nie jest sukces" [OBEJRZELIŚMY]

zakładanych przez polskie władze kibiców z zagranicy. - Nie jest to sukces - mówi Marek Michałowski z "Gazety Polskiej Codziennie". Media i rząd wmawiają kibicom, że Zachód musi nas lubić - Polacy pięknie zorganizowali wszystko, jestem z tego dumny - mówi jeden z kibiców. - Cieszę się, że zagranica

Agora wydawcą roku

"Agorze udało się nie tylko zatrzymać spadkowy trend sprzedaży Gazety Wyborczej , ale także poprawić jej wyniki. Inwestycje, działania marketingowe oraz reorganizacje przyniosły wzrost sprzedaży czytelnictwa i stabilizację pozycji na giełdzie" - czytamy w uzasadnieniu tej decyzji. "

Polska prasa nie zostawia na piłkarzach suchej nitki

tytule gazety, która krytykuje nie tylko piłkarzy, ale i organizatorów. - W meczowym programie zapowiedzieli, że rywalem biało - czerwonych będą... Czesi. Ale to nic w porównaniu z tym, że w składzie Macedończyków nie zgadzały się numery! - pisze tabloid. "Wymęczyli remis" i "Matusiak

Dziennikarka: publikacja "Korupcja w TVP" była naszym obowiązkiem

Reprezentujący "Dziennik" mec. Tomasz Gałczyński nie wykluczył wezwania w sprawie kolejnych świadków mających potwierdzać publikacje gazety. - Ponieważ w TVP nastąpiła pewna odwilż, to spodziewamy się, że ludzie będą mieli mniej obaw, aby zeznawać - mówił na rozprawie.Premiera za "

Kancelaria Prezydenta: artykuł w "GW" zawiera nieprawdziwe informacje.

Prezydent wiedział o korupcji w komisji weryfikacyjnej WSI: CZYTAJ - Niezgodny z prawdą jest już sam tytuł, albowiem Prezydent Lech Kaczyński nie miał żadnej wiedzy na temat domniemanej korupcji w Komisji Weryfikacyjnej WSI - czytamy w oświadczeniu zamieszczonym na stronie internetowej

Springer startuje 18 kwietnia

" ma ukazywać się od poniedziałku do soboty i będzie dostępny w cenie 1,50 zł. W środę ruszy kampania reklamowa gazety przygotowana przez agencję PZL oraz dom mediowy MediaCom. Z kim będzie konkurował nowy dziennik? - Wydajemy opiniotwórczą gazetę, więc jej głównymi konkurentami będą tytuły

Axel Springer obejmie 49 proc. Infor Biznes, akcje Agory i TVN mocno w górę

komunikatu wynika, że wydawcy zamierzają połączyć "Dziennik" i "Gazetę Prawną". "Celem podpisanej umowy jest wspólne wydawanie od jesieni 2009 r. nowej gazety codziennej. Zgodnie z intencją wydawców, nowy tytuł łączyć będzie wysokiej jakości treści 'Dziennika', szczególnie z

"Partia krzyża pod pałacem i partia krzyża w św. Annie" - komentarze wokół batalii o krzyż

O przegranej wszystkich - wierzących i niewierzących, państwa, Kościoła i PiS - w "Gazecie Wyborczej" pisze Adam Leszczyński. Państwo nie potrafiło obronić świeckiego charakteru, okazało się "słabe i bezbronne" wobec grupki protestujących. Porażkę poniósł też Kościół, księża i

Richard Von Weizsaecker Człowiekiem Roku 2011 "Gazety Wyborczej"

Laureat nie przyjechał na wtorkową uroczystość wręczenia nagrody z powodu choroby. Kolaudacje wygłosili: pierwszy niekomunistyczny polski premier Tadeusz Mazowiecki, b. prezydent Aleksander Kwaśniewski oraz Władysław Bartoszewski. Określili b. prezydenta Niemiec jako wielkiego przyjaciela Polski, rz

Austriacka prasa: Zaczynamy!

Wiedeński "Kurier" dał nieco prowokacyjny tytuł: "Austria - Szwajcaria: kto wygra?". Gazeta pyta: "Dziś początek mistrzostw Europy. Co połączy kraje organizujące turniej, a co je podzieli?". W środku dziennika wielki tytuł: "Party czas zacząć". W artykule o

Gosiewski: Chcemy sprostowania od "GW" za "pocztową kasę PiS"

Gazeta w tekście zatytułowanym "Pocztowa kasa PiS" napisała o spółce PMS, która co roku otrzymuje z Poczty Polskiej 4 mln zł na redagowanie zakładowego pisemka. Spółka - według gazety - była "przechowalnią dla ludzi Antoniego Macierewicza". "GW" twierdzi, że władze

DGP: Komisja Europejska zablokowała 300 mln euro dla Polski

pieniędzy wyłożonych na realizację programu - zaznacza gazeta. Rzecznik KE podkreśla jednak, że na tym etapie decyzja Komisji Europejskiej nie oznacza ostatecznej utraty funduszy. Oto liderzy, których zmiótł kryzys [LISTA FOREIGN POLICY] »>

"Nie daj Boże!" - rosyjska gazeta powraca przed wyborami

Dzisiaj "Nie daj Boże!" ma przekonywać Rosjan, że rewolucja byłaby niebezpieczna dla Rosji i że optymalna dla kraju jest ewolucyjna droga rozwoju. Redaktorem naczelnym gazety został były szef dziennika "Izwiestija" Władimir Mamontow, a dyrektorem finansowym - były dyrektor

Prawicowe media piętnują "Wyborczą" za zachęcanie seniorów do biegania. "Oni tak na serio?"

Zaczęło się niewinnie. Znany propagator aktywnego, sportowego trybu życia i miłośnik biegania, dziennikarz "Gazety Wyborczej" Wojciech Staszewski napisał tekst zachęcający do biegania osoby starsze. Pod hasłem "Polska biega dla wnuków" zaapelował do babć i dziadków, by w miarę

Dobry marzec "Gazety"

Marzec na łamach "Gazety" przebiegał pod znakiem buntu "wykształciuchów" - kolejne środowiska wyrażały swój sprzeciw wobec lustracji, w tym prawnicy oraz rektorzy wyższych uczelni. Trwała wielka akcja społeczna "Przystanek miasto" i ruszył nowy dodatek o finansach

Prezydent Lech Wałęsa zostanie Twarzą Euro 2012

- odpowiada Adam Olkowicz, wiceprezes PZPN-u. "Gazeta" poznała wszystkie nazwiska. Oprócz Lecha Wałęsy uhonorowani zostaną piosenkarka Maryla Rodowicz, Robert Korzeniowski, były lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski, oraz były bramkarz Józef Młynarczyk. - Cieszę się, że zostałem w ten sposób

"Wiedza i Życie" wraca do Prószyńskiego

Wartości transakcji nie ujawniono. Według Cezarego Jęksy z pionu czasopism Agory (wydawcy "Gazety Wyborczej") nie wymagana jest na nią zgoda administracyjna, np. od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Po sprzedaży jedynego popularnonaukowego tytułu Agora zmniejszyła portfolio swoich

Polska prasa: Wyskoczył niczym królik z cylindra magika

. - Jest na najlepszej drodze, by spełnić swoje marzenia. Kiedy Partyka był w jego wieku, miał tytuł mistrza świata juniorów i halowe mistrzostwo Europy seniorów. Bednarek: Jestem w kosmosie  » "Polska The Times" - Zajął trzecie miejsce w szalonym konkursie - Przed mistrzostwami świata

Metamorfozy "Dziennika Gazety Prawnej". Znika kultura i sport

Odmieniony "Dziennik Gazeta Prawna" pojawi się na rynku już po świętach - we wtorek, 6 kwietnia. Jak poinformował branżowy miesięcznik "Press" w swoim serwisie elektronicznym, z głównego grzbietu gazety na białych stronach znikną działy kultury i sportu. Tomasz Wróblewski

"Dziennik Gazeta Prawna": Wpadka za 53 mln zł

Jeszcze gorzej może być na studiach inżynierskich, których absolwenci trafią na rynek zimą. W Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie ze 130 osób przyjętych na kierunek automatyka i robotyka zostało zaledwie 17. Opłacenie nauki dla pierwszego rocznika kierunków zamawianych kosztowało 53 mln z

"Wysokie Obcasy Extra" pojawią się jako niezależny tytuł

W magazynie czytelnicy znajdą m.in. rozmowy z Anną Muchą, Jerzym Pilchem i Agnieszką Graff, portret wiceprezes Google'a, specjalną sesję mody z Mają Włoszczowską oraz teksty o psychologii. - Magazyn "Wysokie Obcasy Extra" to niespodzianka dla naszych czytelniczek i czytelników. Proponujemy

"Kierunki zamawiane" spektakularną klęską? Wpadka za 53 mln zł

Jeszcze gorzej może być na studiach inżynierskich, których absolwenci trafią na rynek zimą. W Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie ze 130 osób przyjętych na kierunek automatyka i robotyka zostało zaledwie 17. Opłacenie nauki dla pierwszego rocznika kierunków zamawianych kosztowało 53 mln z

Trudne życie rosyjskiego wydawcy

Od 2000 roku rosyjski rynek reklamowy rośnie w dwucyfrowym tempie, co kusi zagranicznych inwestorów. Dziś swoje biura w Moskwie mają praktycznie wszyscy liczący się na świecie wydawcy magazynów, którzy wydają tam łącznie 60 tytułów i co roku każdy z nich przygotowuje po dwa-trzy nowe projekty. W

"Co się dzieje w państwie polskim"? Rosyjski brukowiec komentuje artykuł "Rzeczpospolitej"

wystartowała maszyna z VIP-ami, pracują nie przypadkowi, lecz sprawdzeni ludzie" - powiedział. Akimenkow dodał, że "w rzeczywistości przyczyną katastrofy był błąd kapitana statku powietrznego". "Komsomolskaja Prawda" to jedna z najpoczytniejszych rosyjskich gazet. Jej średni nakład

Wydawcy prasowi chcą sprzedawać e-prasę na polskim klonie czytnika Kindle

internetem. Kolporter dopiero szykuje nową wersję czytnika - z większym ekranem (10 cali) i łączeniem się z siecią przez Wi-Fi lub 3G. I to właśnie na tym urządzeniu chcą się pojawić wydawcy. Jak pisze, "DGP" z Kolporterem rozmawia Agora (wydawca "Gazety Wyborczej" i właściciel serwisu

Jak to było z Socjologiem Roku według Niezalezna.pl

- Fiu, fiu - pomyślałem. Nie do końca ufając mediom kierowanym przez red. Sakiewicza, postanawiam rzecz jednak sprawdzić. Najpierw telefon do dr. hab. Piotra Żuka z Instytutu Socjologii UWr. - Socjolog roku? A co to takiego? - pyta zdziwiony. - Nie przyznajemy takich tytułów ani my, ani studenci

"GP": Milion Polaków niepotrzebnie płaci składki

. Przepisy nakładają bowiem obowiązek opłacania składki zdrowotnej z każdego tytułu. Jeśli ktoś jest ubezpieczony w NFZ, bo jest pracownikiem lub emerytem, to prowadząc firmę, musi opłacać składkę po raz kolejny. Takich osób jest 439 tys. Eksperci podkreślają, że takie przepisy są niezgodne z konstytucją

Szef SLD o dziennikarzu z tytułem "Hiena roku": Współpracuje z nami

; - przypomniała Napieralskiemu dziennikarka "Gazety Wyborczej". - To jest wywiad o byłym dziennikarzu, czy o liderze SLD? - pytał Napieralski. - O liderze SLD szkolonym przez Orcholskiego - odpowiedziała dziennikarka. 20 tysięcy miesięcznie? Od tego jest skarbnik - Wszyscy poważni politycy się szkolą i

"Gazeta Telewizyjna" wyróżniona

"Gazetę Telewizyjną" wyróżniła redakcja branżowego tygodnika "Media i Marketing Polska" w swoim corocznym raporcie na temat rynku dzienników. "Gruntowne zmiany w formule dodatku telewizyjnego Gazety Wyborczej pozwoliły wzmocnić sprzedaż piątkowych wydań dziennika i

"Choć Polska odnosi sukcesy, mowa nienawiści przeżywa tu rozkwit. Dlaczego?" - "FAZ" wyjaśnia to Niemcom

Konrad Schuller tłumaczy, że "narodowo-konserwatywni intelektualiści utożsamiają aktualny rząd niemal z władzą komunistyczną, a niektórzy wręcz publicznie fantazjują o zamordowaniu politycznych przeciwników". Myśli tychże intelektualistów krążą wokół katastrofy w Smoleńsku, która dla nich

Grupa Wydawnicza "Infor" ujawnia wyniki finansowe

zł, czyli o 38 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż tego tytułu idzie w górę. W lutym "Gazeta Prawna" sprzedała 92,5 tys. egzemplarzy, co daje 20-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku. Średnia sprzedaż za ubiegły rok wyniosła 74,72 tys. egzemplarzy (o 11,42 proc

Niemiecki minister zrezygnował z tytułu doktora. Tymczasowo

- Nie popełniłem plagiatu, tytułu doktora nie będę używał, aż zostanę oczyszczony z zarzutów - zapewniał wczoraj 38-letni Guttenberg. Niewykluczone jednak, że straci go na stałe, bo wczoraj liczba splagiatowanych przezeń fragmentów dobiła 80. Minister, potomek bawarskiego arystokratycznego rodu

Ubezpieczenie dla czworonoga. OC 50 zł, polisa do 300 zł

zwierze jest dziś traktowane jako członek rodziny, a nie żywy inwentarz - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Zapiszą w ustawie, że bloger ma prawo do animowości?

Obecnie prawo nie daje odpowiedzi, czy każdy blog można uznać za prasę. Utrudnia to egzekwowanie uprawnień autorów do tajemnicy dziennikarskiej - zauważa"Gazeta Prawna". Projekt nowelizacji rozszerza uprawnienia autora materiału prasowego o prawo do zachowania w tajemnicy danych

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

iActu

, aplikacja pozwala ustawiać ulubione tytuły na wirtualnych półkach, a domyślne gazety wybiera na podstawie ustalonych przez nią danych o lokalizacji użytkownika. Jeśli znajdziemy interesujący artykuł, wystarczy jedno dotknięcie ekranu by wysłać o nim informację do znajomych.

Aby skorzystać z

WSJ.com Mobile Reader

The Wall Street Journal to tytuł znany ekonomistom i bankierom na całym świecie. Dzięki tej aplikacji przeznaczonej na telefony BlackBerry możesz czytać artykuły z tej gazety o gospodarce w dowolnym miejscu na świecie. Tryb offline pozwala na czytanie kolumn w samolocie lub metrze.