telewizja rossija

awe, PAP

Telewizja Rossija zapowiada dyskusję na temat "Katynia"

Telewizja Rossija zapowiada dyskusję na temat "Katynia"

Telewizja państwowa Rossija, która w piątek wieczorem zaprezentuje "Katyń" Andrzeja Wajdy, podała, że po projekcji filmu w jej studiu odbędzie się dyskusja z udziałem wybitnych przedstawicieli rosyjskiego świata filmu, kultury i polityki.

Telewizja Rossija zapowiada dyskusję nt. "Katynia"

Telewizja państwowa Rossija, która w piątek wieczorem zaprezentuje "Katyń" Andrzeja Wajdy, podała, że po projekcji filmu w jej studiu odbędzie się dyskusja z udziałem wybitnych przedstawicieli rosyjskiego świata filmu, kultury i polityki.

"To nie jest film antyrosyjski". Telewizja Rossija pokazała "Katyń" Wajdy

Telewizja państwowa Rossija pokazała dziś wieczorem film "Katyń" Andrzeja Wajdy. To pierwszy pokaz tego obrazu w rosyjskiej telewizji. "Mocny, potrzebny, dramatyczny i robiący wrażenie" - tak ocenili film obecni w studiu znani rosyjscy politycy, historycy i działacze kultury.

Rosyjska TV oskarża Polskę o współorganizację "przewrotu" na Ukrainie. "Polska chce odbudować dawną Rzeczpospolitą"

Rosyjska TV oskarża Polskę o współorganizację "przewrotu" na Ukrainie. "Polska chce odbudować dawną Rzeczpospolitą"

odnotowała też telewizja Rossija, która określiła je jako "dziwne seminarium zorganizowane przez fundację McCaina". Z kolei agencja Ridus podała, że "w Warszawie rosyjska opozycja uczona jest, jak ma pracować przeciwko własnemu krajowi". Ridus, przedstawiający się jako agencja

Rosja. TV oskarża Polskę o współorganizację "przewrotu" na Ukrainie

medialnych". 2 marca minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski napisał na Twitterze, że telewizja Russia Today "wyznacza nowe standardy obrzydliwej propagandy". W ten sposób odniósł się do tego, jak stacja relacjonuje wydarzenia na Ukrainie. TV Rossija oświadczyła w środę, że "USA

Dziennikarka próbuje zadać pytanie Poroszence i Łukaszence, ochroniarz ją ucisza [WIDEO]

Dziennikarka próbuje zadać pytanie Poroszence i Łukaszence, ochroniarz ją ucisza [WIDEO]

"Cisza, cisza" - usłyszała rosyjska dziennikarka od ochroniarza, który przycisnął ją mocno do swojego ciała. "Co pan robi?" - zapytała, kiedy zdołała się oswobodzić. Ochroniarz zareagował w ten sposób na pytanie zadane głośno Petrowi Poroszence. Ukraiński serwis Liga.Nowosti don

Rosyjska telewizja oskarża: USA wybrały Polskę na pośrednika w ukraińskim przewrocie

Rosyjska telewizja oskarża: USA wybrały Polskę na pośrednika w ukraińskim przewrocie

dziennikarzowi telewizji. Co ciekawe w Polsce nie ma możliwości obejrzenia go na stronie TV Rossija, jak i zresztą innych materiałów stacji. Podczas próby wyświetlenia nagrań pojawia się komunikat "Możliwości oglądania wideo są ograniczone w twoim regionie". Wywiad jest za to dostępny w serwisie

Ukraina.Opublikowano listę zabronionych 15 rosyjskich kanałów TV

Na wniosek rady decyzję w sprawie zakazu wydał sąd w Kijowie. Inne kanały objęte zakazem to m.in.: NTW-Mir, Ren TV, RBK TV i Istorija (Historia). 19 sierpnia doradca szefa MSW Ukrainy Arsena Awakowa, Anton Heraszczenko poinformował, że minister podpisał zarządzenie o tymczasowym zakazie emisji kilk

Rossija 24: 5 osób zginęło w ataku na punkt kontrolny koło Słowiańska

Powołując się na swego korespondenta w Słowiańsku stacja poinformowała, że trzech zabitych to prorosyjscy separatyści, którzy kontrolują Słowiańsk, a dwóch pozostałych to członkowie grupy, która zaatakowała punkt kontrolny. Nie sprecyzowano na razie, kiedy doszło do strzelaniny.

Rosyjska telewizja państwowa wieczorem pokaże "Katyń" Wajdy

Rosyjska telewizja państwowa wieczorem pokaże "Katyń" Wajdy

Telewizja państwowa Rossija zapowiedziała w niedzielę w głównym wydaniu swojego magazynu informacyjnego Wiesti, że wieczorem pokaże film "Katyń" Andrzeja Wajdy. Projekcję dramatu Wajdy zaplanowano na 21.20 czasu moskiewskiego (19.20 czasu polskiego), w najlepszym czasie antenowym.Dramat

Łukaszenka: USA mają swój udział w konflikcie na Ukrainie

"Należy mieć na uwadze, że stworzono ogromne tornado i prądy powietrzne wciągają w tę trąbę Rosję i nas. W czyim to leży interesie?() Nie w interesach Europejczyków. To Wujek Sam zza oceanu nieustannie nas popycha do tej masakry" - oświadczył w wywiadzie, udzielonym jeszcze przed podpisan

Rosja.Media:zamach na dworcu w Wołgogradzie dziełem dwojga terrorystów

godz. 12.45 czasu moskiewskiego (9.45 czasu polskiego) przed bramką pirotechniczną. Na zdjęciach pokazanych przez TV Rossija widać, jak dyżurujący tam policjant zatrzymuje kobietę, która wydała się mu podejrzana. Widać też mężczyznę stawiającego plecak na taśmie urządzenia do prześwietlania bagażu

Rossija 24: 5 osób zginęło w ataku na punkt kontrolny koło Słowiańska

Powołując się na swego korespondenta w Słowiańsku stacja poinformowała, że trzech zabitych to prorosyjscy separatyści, którzy kontrolują Słowiańsk, a dwóch pozostałych to członkowie grupy, która zaatakowała punkt kontrolny. Według agencji AFP, która powołuje się na przedstawiciela władz lokalnych,

Wiceminister Karasin: nikt w Rosji nie chce wojny z Ukrainą

Karasin powiedział, że władze rosyjskie są gotowe poprzeć wszystkie siły, które opowiadają się za umocnieniem stosunków Moskwy i Kijowa. Podkreślił, że Rosja nie kwestionuje suwerenności Ukrainy i pragnie, aby Ukraina była państwem sukcesu. "Będziemy wszelkimi sposobami popierać wszystkie siły

Janukowycz w rosyjskiej tv: jestem legalnie wybranym prezydentem

"Jestem cały czas zastraszany. W ultymatywnej formie. Nie planuję wyjeżdżać z kraju. Nie zamierzam ustępować z urzędu. Jestem legalnie wybranym prezydentem" - oznajmił. Janukowycz podkreślił, że otrzymał gwarancje bezpieczeństwa. "Gwarancje dawali mi wszyscy międzynarodowi pośrednicy

Rosja: pokazano stenogramy mimo klauzuli "Nie do rozgłaszania"

Rosja: pokazano stenogramy mimo klauzuli "Nie do rozgłaszania"

CZARNE SKRZYNKI - ZOBACZ ZAPIS ROZMÓW » Jednocześnie Rossija zaznaczyła, że kopia stenogramu została opublikowana na oficjalnej stronie internetowej polskiego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.- Na egzemplarzu przekazanym (Polsce) przez Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (MAK

Szef Gazpromu: Rola Ukrainy jako kraju tranzytowego zostanie sprowadzona do zera. Dzięki nowemu gazociągowi

Szef Gazpromu: Rola Ukrainy jako kraju tranzytowego zostanie sprowadzona do zera. Dzięki nowemu gazociągowi

- Zablokowanie przez Komisję Europejską budowy gazociągu South Stream przyniesie korzyści gospodarcze i polityczne Turcji, a Europa, przede wszystkim Bułgaria, straci miliardy dolarów inwestycji - oznajmił ponadto Miller. - Bułgaria straci nie tylko potencjalne zyski, ale także poniesie bezpośrednie

Telewizja rosyjska: Polska z Hitlerem planowała napaść na ZSRR

W niedzielę w materiale "Pakt Mołotow-Ribbentrop: Śledztwo historyczne" główny kanał telewizji rosyjskiej zapewniał, że Polska żywiła wobec przywódcy nazistowskich Niemiec jak najlepsze uczucia. - Polski minister spraw zagranicznych Józef Beck w gabinecie miał portret Hitlera - dowodzi

TV Rossija po reakcji w Polsce na jej film: Był dobry

TV Rossija po reakcji w Polsce na jej film: Był dobry

Rosyjska stacja telewizyjna zauważyła, że "posłowie na Sejm zażądali ostrych reakcji od MSZ i rządu, a do dyskusji wciągnięty został nawet premier Donald Tusk".Rossija przypomniała, że film opowiadał m.in. "o tym, jak Polska zawarła pierwsze w Europie przymierze z hitlerowskimi

TV "Rossija": wątpliwe, by polskie mięso prędko trafiło do sklepów w Rosji

rozbijały grupy przemytników, którzy przerzucali mięso niewiadomego pochodzenia z Białorusi do Rosji" - relacjonowała rosyjska telewizja. "Nie mamy zastrzeżeń do jakości polskiej żywności, w tym mięsa. Mamy uwagi do organizacji pracy odpowiednich służb" - przytoczyła "Rossija"

Rosyjska telewizja: trzy osoby zginęły w strzelaninie pod Słowiańskiem

Rosyjska telewizja: trzy osoby zginęły w strzelaninie pod Słowiańskiem

Korespondent telewizji poinformował, że w strzelaninie pod Słowiańskiem we wschodniej części Ukrainy zginęły trzy osoby. Relacjonował, że ogień otworzono z czterech przejeżdżających aut. Według świadków atakującymi mieli być przedstawiciele radykalnego Prawego Sektora. Na razie żadna zagraniczna

"Dla mnie polityka się skończyła". Wyznanie złamanego Strauss-Kahna

"Dla mnie polityka się skończyła". Wyznanie złamanego Strauss-Kahna

- Dla mnie polityka to już przeszłość - powiedział Strauss-Kahn, przedstawiony jako "wpływowy francuski ekonomista". - Obecnie pracuję jako konsultant rządów i dużych korporacji (...), m.in. w Rosji, Afryce, Ameryce Łacińskiej - dodał według rosyjskiego tłumaczenia jego wypowiedzi z francu

TV Rossija: Uchwała PiS to "wybryk" i "skandal"

- Partia braci Kaczyńskich zaproponowała przyjęcie uchwały, potępiającej "sowiecką agresję", czyli działania wojsk radzieckich we wrześniu 1939 roku - poinformowała rosyjska telewizja. - Dokument jest już nazywany prowokacyjną próbą ukrycia rzeczywistej sytuacji w kraju, w którym deficyt

"Światło w tunelu" - rosyjskie media o wizycie Miedwiediewa

polski prezydent.W wywiadzie dla gazety "Izwiestia" i telewizji "Rossija-24" Bronisław Komorowski podkreśla, że w stosunkach polsko-rosyjskich powinna dominować szczerość i prawda. Mówiąc o prawdzie prezydent Polski zwrócił uwagę rosyjskich dziennikarzy na kwestię "kłamstwa

Powrót polskiego mięsa do Rosji wątpiliwy

rozbijały grupy przemytników, którzy przerzucali mięso niewiadomego pochodzenia z Białorusi do Rosji" - relacjonowała rosyjska telewizja. "Nie mamy zastrzeżeń do jakości polskiej żywności, w tym mięsa. Mamy uwagi do organizacji pracy odpowiednich służb" - przytoczyła "Rossija"

Rosja po proteście: Gdybyśmy reagowali na to co o nas mówią w Polsce...

;Kommiersant" pisze, że telewizja "Rossija", która wyemitowała film, nie komentuje na razie tej sytuacji twierdząc, że dyrekcja nie przygotowała na razie oficjalnej odpowiedzi. Natomiast w Departamencie Europy rosyjskiego MSZ uznano, że poglądy wypowiadane w programach telewizyjnych nie powinny

Rosja oszalała ze szczęścia

Riad i Nowy Arbat - spontanicznie przekształciły się w deptaki. Wiwatowano do białego rana.Piwo, szampan i wino lało się strumieniami. Były śpiewy, tańce, fajerwerki i petardy. Kibice padali sobie w objęcia, płacząc z radości. Jedni śpiewali hymn Rosji. Inni skandowali "Rossija, wpieriod!"

Gubernator smoleński o projekcie pomnika: podkreśla powszechny smutek

Jak będą wyglądały obchody II rocznicy katastrofy? Państwo ma swoje, PiS swoje» - Patrząc na projekt polskich autorów, znów przeżywam tamten dzień i emocje, który wypełniły nas - świadków tej tragedii. One znów ściskają gardło - dodał smoleński gubernator.Wyniki międzynarodowego konkursu na po

Rosja. Wybuch w Wołgogradzie był zamachem samobójczym

Informację o 18 zabitych podała telewizja Rossija; według tego źródła ok. 50 osób jest rannych. Wcześniej podawano liczbę 10 ofiar śmiertelnych.(PAP)

Wajda o pokazie "Katynia" w rosyjskiej TV: Nie sądziłem, że dożyję tego

zostanie poprzedzony jego słowem wstępnym, nagranym wczoraj przez rosyjską telewizję. Twórca przekazał rosyjskim widzom, że losy bohaterów filmu są odzwierciedleniem prawdziwych wydarzeń, związanych ze zbrodnią katyńską.- Powiedziałem też, że dla nas najważniejszy jest dokument z rozkazem rozstrzelania 22

Stalin bez znieczulenia

- Po co to Łużkowowi? Dlaczego próbuje podzielić naród? - pytał Jewgienij Rewienko prowadzący cotygodniowy program publicystyczny "Wiesti Niedieli" (Wieści Tygodnia). - Przecież cały świat, wszyscy zaproszeni goście zapamiętają tylko Stalina.Występujący w zaskakującym materiale historycy i

Ławrow apeluje o dialog Kijowa i separatystów pod egidą OBWE

"Rosja uważa, że taki dialog może zostać zaaranżowany między władzami w Kijowie a ich przeciwnikami w innych regionach kraju, pod egidą OBWE" - powiedział Ławrow telewizji Rossija 24 podczas wizyty w Peru.(PAP)

Rosyjskie media: Film "Katyń" mógłby stać się dla Rosji pokutą

Dziennik podkreśla, że "Wajda zrobił wiele, aby jego film nie został uznany za antyrosyjski".Według "Rossijskiej Gaziety", "w obrazie nie ma tej wewnętrznej wolności, do której przyzwyczaił nas polski mistrz". - Temat jest zbyt gorący, by podejmować go w oderwaniu od po

Państwowe TV w Rosji poinformowały o nagraniach polityków w Polsce

Rossija podkreśliła, że "w centrum skandalu znalazł się minister spraw zagranicznych Polski Radosław Sikorski". Z kolei Kanał 1 zauważył, że "skandal z szefem polskiego MSZ wystawił na cios cały rząd". Informując o szczegółach afery, Rossija przekazała, iż "polskie media

Radio i tv na Krymie już rosyjskie - ukraińskie stacje wyłączone

W czwartek sygnał analogowy telewizji "Czernomorski" został zastąpiony sygnałem telewizji "Rossija RTR", a zamiast 5. Kanału pojawiła się "Rossija 24". W sumie, jak podaje agencja Interfax-Ukraina, na terenie Autonomicznej Republiki Krymu wyłączono już emisję pięciu

Rosyjska TV o Hitlerze i Stalinie

;. Rosjanie, jak dowodzą wyniki świeżego sondażu przeprowadzonego przez Wszechrosyjski Ośrodek Badania Opinii Publicznej WCIOM, bardziej ufają temu, co mówi Rossija. 57 proc. badanych nie widzi niczego złego w fakcie podpisania przez Stalina porozumienia z Hitlerem, ponieważ - zdaniem tych respondentów

"Polacy stawiali bohaterski opór". Rosyjska tv inaczej o Polsce

ewentualnego marszu na Wschód - podano w materiale telewizji Rossija.W "Sekretach tajnych protokołów" - przypomnijmy - Polsce zarzucono, że była pierwszym sojusznikiem politycznym hitlerowskich Niemiec i że zawarła z nimi tajne przymierze przeciwko ZSRR.Stalin chciał drugiej Ententy - W 1938 roku

Ukraina.Media: dymisja lidera separatystów z Ługańska

Miejsce Bołotowa zajmie dotychczasowy minister obrony Igor Płotnicki, o czym poinformowało źródło w radzie miejskiej Ługańska. Informację o rezygnacji lidera Ługańskiej Republiki Ludowej podała z kolei telewizja Rossija 24. 7 sierpnia rezygnację złożył premier samozwańczej Donieckiej Republiki

Jeden z liderów separatystów: samolot zestrzeliły siły ukraińskie

O zestrzeleniu maszyny przez ukraińskie siły powietrzne Borodaj powiedział w rosyjskiej telewizji Rossija 24. Prezydent Ukrainy Petro Poroszenko zapewnił wcześniej, że ukraińskie siły zbrojne nie mają nic wspólnego z tą tragedią. Na pokładzie malezyjskiego Boeinga 777, który leciał z Amsterdamu

Spiker Dumy: prezydent in spe Ukrainy nie w pełni prawowity

"Uważamy obecny ukraiński reżim za nielegalny. Legalność władz i wybranego prezydenta, jeśli wybory się odbędą, będzie według mnie niepełna" - powiedział Naryszkin w telewizji "Rossija-24". Niemniej zaznaczył, że nieprzeprowadzenie wyborów na Ukrainie pod koniec maja uważa za

Rosja. Manifestacja opozycji w Moskwie w obronie wolności słowa

Rosji. W kilku nominacjach zwyciężył komentator telewizji państwowej Rossija i dyrektor generalny państwowej agencji informacyjnej Rossija Siegodnia Dmitrij Kisielow. Kisielow, główny propagandzista Kremla, wcześniej znalazł się wśród rosyjskich osobistości oficjalnych objętych sankcjami wizowymi i

Lider rebeliantów żąda złożenia broni przez otoczonych żołnierzy

korytarza humanitarnego dla ukraińskich wojskowych Zacharczenko poinformował w krótkim wystąpieniu, nadanym przez telewizję państwową Rossija. Według rosyjskich mediów w kotle pod Iłowajskiem oddziały separatystów otoczyły kilka tysięcy żołnierzy ukraińskich z 39. batalionu, 51. brygady, a także batalionów

Ławrow: Moskwa szykuje odpowiedź na tarczę w Europie Wschodniej

- Każda akcja wywołuje reakcję - oznajmił Ławrow. - To nie jest niczyja zła wola, takie są reguły gry; obowiązkiem wojskowych, obowiązkiem dowództwa jest zagwarantowanie jak najskuteczniejszej odpowiedzi na dowolne zagrożenia.- Widzimy zagrożenie i szykujemy na nie odpowiedź. A to z pewnością skłoni

Kanclerz Niemiec za szczerym dialogiem ws. tarczy

"Mam nadzieję na otwartą i wyczerpującą wymianę (zdań) w tej kwestii" - powiedziała Merkel. Kanclerz podkreśliła, że Rosja jest bezdyskusyjnie partnerem światowych mocarstw i członkiem G-8, ale oznacza to także, że dzieli ona wspólną odpowiedzialność. Rosja coraz gwałtowniej sprzeciwia się

Ławrow: Rosja liczy na porozumienie z USA ws. tarczy

"W tej chwili jesteśmy zgodni w sprawie zorganizowania spotkania prezydentów Rosji i USA, by przedyskutować te zagadnienia" - oświadczył Ławrow. "Zgodziliśmy się co do stworzenia wspólnej grupy roboczej i zamierzymy dołożyć wszelkich starań, by wszystkie te kontakty doprowadziły do ja

Żyrinowski proponuje nadać Putinowi tytuł Bohatera Rosji za Krym

Żyrinowski wystąpił z tą inicjatywą przed kamerami telewizji państwowej Rossija. Lider LDPR zaproponował też, aby w ten sam sposób uhonorować ministra spraw zagranicznych Rosji Siergieja Ławrowa. Zadeklarował, że sam gotów jest zmienić nazwisko na Krymski. Tytuł Bohatera Rosji może nadać tylko

Putin: doniesienia o roli Kremla w wydarzeniach na Majdanie to bzdury

"To kompletne bzdury. Proszę, by z większą ostrożnością podchodzić do tego, co kładą na biurko służby specjalne" - powiedział Putin w wywiadzie dla telewizji państwowej Rossija 1. Prezydent Ukrainy Petro Poroszenko oświadczył w piątek, że są dowody na to, iż Surkow, czołowy doradca

Rosja ma dostarczać na Ukrainę energię elektryczną i węgiel

Rosyjski wicepremier w wywiadzie dla telewizji "Rossija 24" powiedział, że decyzję podjęto w związku ze sporymi problemami z zaopatrzeniem w energię elektryczną Ukrainy na prośbę jej władz i po cenach preferencyjnych. Podkreślił, że ceny na rosyjskim rynku, po jakich Rosja ma dostarczać

Ukraina. Lider separatystów z Ługańska podaje się do dymisji

doniesienia mediów, że jego miejsce zajmie dotychczasowy minister obrony ŁRL Igor Płotnicki. Informację o rezygnacji lidera Ługańskiej Republiki Ludowej podała jako pierwsza telewizja Rossija 24. 7 sierpnia rezygnację złożył premier samozwańczej Donieckiej Republiki Ludowej Aleksandr Borodaj. Rosjanin

Coca-Cola ogranicza kampanię reklamową w Rosji z powodu sankcji

Rosyjska gazeta podała, że amerykański koncern zaprzestał reklamowania swoich produktów w telewizjach Zwiezda, REN-TV, Kanał 5. i Domaszny. Wszystkie cztery mają zasięg ogólnokrajowy. Pierwsza należy do Ministerstwa Obrony, trzy pozostałe są powiązane z Bankiem Rossija i jego głównym udziałowcem

"Kommiersant": na czarnej liście UE może się znaleźć 130 Rosjan

deputowani do Dumy Państwowej: Leonid Słucki i Jelena Mizulina. Wśród już objętych sankcjami UE jest komentator telewizji państwowej Rossija i dyrektor generalny państwowej agencji informacyjnej Rossija Siegodnia Dmitrij Kisielow, główny propagandzista Kremla. Z Moskwy Jerzy Malczyk

Putin wzywa separatystów do otwarcia korytarza dla ukraińskich żołnierzy

korytarza, jednak pod warunkiem, że te oddadzą ciężką broń i amunicję. O zgodzie na utworzenie korytarza humanitarnego dla ukraińskich wojskowych Zacharczenko poinformował w krótkim wystąpieniu, nadanym przez telewizję państwową Rossija. Według rosyjskich mediów w kotle pod Iłowajskiem oddziały separatystów

Białoruś.Poroszenko: świat oczekuje deeskalacji na Ukrainie

Angeli Merkel. Gdy ukraiński przywódca wchodził do Pałacu Niepodległości, gdzie mają się odbyć rozmowy, doszło do incydentu z udziałem dziennikarza kanału Rossija, który wykrzyknął: "Panie Poroszenko, dlaczego wasze wojska atakują pokojowych mieszkańców Donbasu?". Dziennikarz został odsunięty

Rosja.Na Ukrainie zginął fotoreporter agencji RIA-Nowosti

Rosyjska telewizja pokazała w środę zdjęcia samochodu. Stienin miał 33 lata i był autorem wielu fotoreportaży z Kijowa, Ługańska, Doniecka i Mariupola - podaje RIA-Nowosti. Rzecznik rosyjskiego Komitetu Śledczego Władimir Markin oświadczył w środę, że Stienin zginął 6 sierpnia w okolicach miasta

Rosjanie urządzili manewry niedaleko Polski. Informują o tym tydzień po fakcie

bezpieczeństwa regionu kaliningradzkiego. W relacji z ćwiczeń telewizja państwowa Rossija podkreśliła, że choć odbywały się one pod bokiem krajów NATO, to jednak wywiady państw Sojuszu Północnoatlantyckiego nie zauważyły tych manewrów, w tym także przerzucenia do obwodu kaliningradzkiego rakiet Iskander. Zdaniem

Rosja.Manewry z rakietami Iskander w obwodzie kaliningradzkim

telewizja państwowa Rossija podkreśliła, że choć odbywały się one pod bokiem krajów NATO, to jednak wywiady państw Sojuszu Północnoatlantyckiego nie zauważyły tych manewrów, w tym także przerzucenia do obwodu kaliningradzkiego rakiet Iskander. Zdaniem TV Rossija dymisje w resortach obrony krajów NATO są

Rzecznik Gazpromu: jesteśmy gotowi na kompromis w sprawie gazu dla Donbasu

naszego gazu dla Donbasu. I jesteśmy gotowi dostarczyć zamówione przez Naftohaz ilości do wskazanych punktów" - powiedział Kuprijanow. Podkreślił, że jeśli do końca tygodnia władze w Kijowie nie wniosą przedpłat za marzec, dostawy dla Ukrainy ustaną. Oświadczenie Kuprijanowa w telewizji Rossija 24

MSZ Rosji: trzeba pomóc władzom Ukrainy w dialogu z prorosyjskimi działaczami

"Wydaje się, że bez pomocy z zewnątrz władze w Kijowie nie są zdolne do nawiązania dialogu" - powiedział Karasin w telewizji Rossija 24. Według wiceministra podjęta przez ukraiński rząd operacja wojskowa przeciwko osobom okupującym ok. 10 miast na wschodzie Ukrainy, narusza zawarte w

Ławrow: sankcjami wobec Rosji UE podkopuje proces pokojowy na Ukrainie

"Uważamy, że podejmowanie takich decyzji w momencie, gdy proces pokojowy na Ukrainie - jak mamy nadzieję - nabiera stabilności, oznacza wejście na drogę podkopywania tego procesu pokojowego" - oświadczył Ławrow w wypowiedzi dla rosyjskiej telewizji państwowej Rossija. Szef MSZ FR również

Rosja.Wicepremier Rogozin: sankcje Zachodu to strategiczny błąd

Rogozin, w przeszłości ambasador FR przy NATO, w gabinecie Dmitrija Miedwiediewa odpowiada za przemysł zbrojeniowy i kosmiczny. "Karzą nie tyle sektor obronny, ile kraj jako taki" - oznajmił Rogozin przed kamerami państwowej telewizji informacyjnej Rossija 24. Wicepremier wyjaśnił, że

Separatyści na wschodzie Ukrainy zgodzili się na rozejm

prowadzić poszukiwania obserwatorów tej organizacji uprowadzonych w obwodzie donieckim. - OBWE wspiera pokojowe rozwiązanie konfliktu, ale musimy być pewni, że nasza misja jest bezpieczna - oświadczyła Tagliavini. Zurabow powiedział rosyjskiej telewizji Rossija 24, że liczy na kontynuację rozmów. - Mamy

Separatyści na wschodzie Ukrainy zgodzili się na rozejm

, że będą prowadzić poszukiwania obserwatorów tej organizacji uprowadzonych w obwodzie donieckim. "OBWE wspiera pokojowe rozwiązanie konfliktu, ale musimy być pewni, że nasza misja jest bezpieczna" - oświadczyła Tagliavini. Zurabow powiedział rosyjskiej telewizji Rossija 24, że liczy na

Ukraina: apel Putina to dowód, że Kreml kontroluje separatystów

Apel Putina świadczy wyłącznie o jednym: że "ci ludzie (separatyści) są kierowani i kontrolowani bezpośrednio z Kremla" - podano w oświadczeniu. Rosyjska telewizja państwowa Rossija poinformowała, że lider separatystów w Donbasie Ołeksandr Zacharczenko w piątek zgodził się na otwarcie

Rzecznik Kremla o Ukrainie: starania Putina nie znajdują zrozumienia

"Bez względu na wysiłki naszego prezydenta, na jego gotowość do wyjaśniania stanowiska Rosji praktycznie codziennie, wciąż natrafiamy na mur niezrozumienia" - oświadczył Pieskow. Jego wypowiedź ma być nadana w niedzielę w państwowej telewizji Rossija 24 - informuje Reuters. "Jest

Rosja. Naryszkin: na razie nie ma potrzeby użycia wojsk na Ukrainie

Naryszkin w telewizji Rossija 24. "Podobnie jak moi koledzy nie chcę nawet wypowiadać słowa +wojna+" - zapewnił. Wniosek o użycie rosyjskich wojsk uzasadniono m.in. zagrożeniem życia obywateli Federacji Rosyjskiej i członków kontyngentu Sił Zbrojnych Federacji Rosyjskiej, stacjonującego zgodnie

Gazprom: gaz może popłynąć na Ukrainę w przyszłym tygodniu

"Wszystko zależy od tego, kiedy Ukraina zapłaci. Rozumiemy, że może do tego dojść do końca przyszłego tygodnia" - powiedział Miller w telewizji państwowej Rossija 24. Odpowiedział w ten sposób na pytanie, kiedy Gazprom wznowi dostawy surowca. Szef Gazpromu oświadczył, że Ukraina musi

Kissinger: Obama wybiera się do Rosji

- Myślę, że dla prezydenta Obamy to ważne, by przyjechać do Rosji. Sądzę, że nastąpi to w ciągu najbliższych miesięcy - powiedział Kissinger w wywiadzie dla państwowej telewizji Rossija.

Rosja. Putin nie wyklucza normalizacji stosunków z Zachodem

W wywiadzie dla rosyjskiej telewizji państwowej Rossija, który zostanie wyemitowany w sobotę, Putin powiedział, że "nie ma niczego, co mogłoby przeszkadzać w normalizacji (stosunków) i normalnej współpracy" z Zachodem. Ale - jak zastrzegł "to nie zależy od nas, albo nie tylko od nas

Ukraina.Separatyści: wideokonferencja grupy kontaktowej w czwartek

"Przed chwilą nasz wicepremier Andriej Purgin odwiedził misję OBWE i tam osiągnął porozumienie, że (...) nie rozmowy, a - podkreślam - konsultacje odbędą się jutro, najpewniej w formacie wideokonferecji" - powiedział w środę Borodaj w telewizji Rossija 1. Jego wypowiedź cytuje rosyjska

Ławrow przestrzegł USA przed ingerowaniem w sytuację na Ukrainie

"Zwróciłem uwagę Johna Kerry'ego na to, że teraz jest bardzo ważne, by nie ingerować w proces (na Ukrainie) i unikać jakichkolwiek wypowiedzi, które mogłyby +podgrzać+ sytuację" - oświadczył Ławrow w wywiadzie dla rosyjskiej telewizji państwowej Rossija. "Mam nadzieję, że mnie

Rosyjska TV oskarżona o manipulację ws. egzekucji na Ukrainie. "To nie manipulacja, a błąd informatyczny"

- Codziennie giną cywile. Gwardia Narodowa przeprowadziła egzekucję mężczyzny niedaleko Słowiańska - głosił komentarz do nagrania wyemitowanego w piątek w TV Rossija. Widać na nim było zwłoki mężczyzny i na drugim planie uzbrojonych ludzi o niezidentyfikowanej przynależności. Podpis na ekranie

Rosja.Rzekome nagranie TV z Ukrainy pokazywało operację na Kaukazie

"Codziennie giną cywile. Gwardia Narodowa przeprowadziła egzekucję mężczyzny niedaleko Słowiańska" - głosił komentarz do nagrania wyemitowanego w piątek w TV Rossija. Widać na nim było zwłoki mężczyzny i na drugim planie uzbrojonych ludzi o niezidentyfikowanej przynależności. Podpis na

Rosja.W TV pierwsze materiały o żołnierzach poległych na Ukrainie

telewizje podały, że Trawkin wziął urlop w swojej jednostce i w tajemnicy przed rodziną, w tym poślubioną w lipcu żoną, pojechał na Ukrainę. Trawkina pochowano z honorami wojskowymi - orkiestra wojskowa odegrała hymn Rosji, a kompania żołnierzy 98. dywizji oddała salwę honorową. Kanał 1 i NTV

Wicepremier Rogozin: Sankcje Zachodu to strategiczny błąd. Tylko skonsolidują naród

- Karzą nie tyle sektor obronny, ile kraj jako taki - oznajmił Rogozin przed kamerami państwowej telewizji informacyjnej Rossija 24. Wicepremier wyjaśnił, że "sankcje przeciwko sektorowi finansowemu, sektorowi gospodarczemu, sektorowi naftowemu to sankcje, które mają pogorszyć życie zwykłych

W Rosji o wypowiedzi Grzegorza Schetyny ws. wyzwolenia Auschwitz

polityka nie przysparza mu honoru, lecz pokazuje jego niski poziom wykształcenia lub demonstruje zaostrzoną nienawiść do Rosji". TV Kanał 1 określiła wypowiedź Schetyny jako "szokującą czy to ignorancją, czy to cynizmem". Natomiast telewizja Rossija oceniła ją jako podyktowaną "logiką

Ambasador Rosji przy NATO: Sojusz wykorzystał kryzys na Ukrainie

"W czasie całego kryzysu na Ukrainie rola NATO była skrajnie destrukcyjna" - oznajmił Gruszko, komentując w rosyjskiej telewizji państwowej Rossija 24 szczyt Sojuszu w Walii. "Sformułowania, które słyszeliśmy po 21 lutego (tj. po ucieczce poprzedniego prezydenta Ukrainy Wiktora

Hammond potwierdza przedłużenie rozmów nuklearnych z Iranem

dolarów miesięcznie. Hammond dodał, że pierwsze spotkanie stron zostało zaplanowane na grudzień, ale miejsca i szczebla rozmów jeszcze nie ustalono. O "istotnym postępie" mówił także rosyjski minister spraw zagranicznych Siergiej Ławrow. W komentarzu dla telewizji Rossija 24 wyraził oczekiwanie

Rosja. Medialna wojna dla uzasadnienia działań na Ukrainie

Rosyjska telewizja publiczna wielokrotnie transmitowała wypowiedzi w tym duchu wygłaszane w czasie sobotniej debaty w Radzie Federacji, wyższej izbie parlamentu, która zgodziła się na użycie rosyjskich sił na terytorium Ukrainy. Telewizja Rossija 24, sugerując, że za niedawnymi wydarzeniami w

Rossija 24: 5 osób zginęło w ataku na punkt kontrolny koło Słowiańska

20.04. Moskwa (PAP/Reuters,AFP) - Pięć osób zginęło w niedzielę rano w wyniku ataku uzbrojonych ludzi na punkt kontrolny obsadzony przez prorosyjskich separatystów koło Słowiańska w obwodzie donieckim na wschodzie Ukrainy - podał kanał informacyjny rosyjskiej telewizji państwowej Rossija 24

Spiker Dumy: prezydent in spe Ukrainy nie w pełni prawowity

"Uważamy obecny ukraiński reżim za nielegalny. Legalność władz i wybranego prezydenta, jeśli wybory się odbędą, będzie według mnie niepełna" - oświadczył Naryszkin w telewizji "Rossija-24". Niemniej zaznaczył, że nieprzeprowadzenie wyborów na Ukrainie pod koniec maja uważa za

Ławrow apeluje o dialog Kijowa i separatystów pod egidą OBWE

"Rosja uważa, że taki dialog może zostać zaaranżowany między władzami w Kijowie a ich przeciwnikami w innych regionach kraju, pod egidą OBWE" - powiedział Ławrow telewizji Rossija 24 podczas wizyty w Peru. Ławrow zabiega w Ameryce Łacińskiej o poparcie dla stanowiska Moskwy w kryzysie

Wybuch w składzie amunicji na Syberii; są ofiary śmiertelne i ranni

. Rzecznik ministerstwa obrony powiedział telewizji Rossija 24, że ogień w składzie amunicji udało się opanować. Pożary w składach amunicji w Rosji nie należą do rzadkości i często wynikają z zaniedbania obowiązków - przypomina agencja Reutera. Główny szlak Kolei Transsyberyjskiej, wybudowanej w latach

Wybuch w składzie amunicji na Syberii - nie kursuje Kolej Transsyberyjska

nie słychać już eksplozji, a ogień udało się opanować - powiedział rzecznik ministerstwa obrony telewizji Rossija 24. Na wznowienie ruchu kolejowego na odcinku czekają cztery pociągi pasażerskie. Pożary w składach amunicji w Rosji nie należą do rzadkości i często wynikają z zaniedbania obowiązków

Wybuch w składzie amunicji na Syberii - nie kursuje Kolej Transsyberyjska

ogień udało się opanować - powiedział rzecznik ministerstwa obrony telewizji Rossija 24. Na wznowienie ruchu kolejowego na odcinku czekają cztery pociągi pasażerskie. Pożary w składach amunicji w Rosji nie należą do rzadkości i często wynikają z zaniedbania obowiązków - przypomina agencja Reutera

Na "czarnej liście" Rosji są biznesmeni z USA; nie ma dziennikarzy

. Na pierwszej unijnej liście było 13 osób. USA wprowadziły sankcje wizowe i finansowe w stosunku do 20 osób, w tym z bliskiego otoczenia prezydenta Władimira Putina. Zastosowały też restrykcje wobec Banku Rossija. Na amerykańskiej liście znaleźli się, m.in.: szef i wiceszef kremlowskiej administracji

Minister spraw zagranicznych Rosji o taśmach "Wprost": Zrzucanie winy za podsłuchy w Polsce na Rosję to odwracanie uwagi

Ławrow mówił o tym w nadanym w sobotę wywiadzie dla rosyjskiej telewizji państwowej Rossija. Zapis wywiadu został też opublikowany na stronie internetowej MSZ Federacji Rosyjskiej. - Na kogoś trzeba "zwalić". Powstała niezręczność obowiązkowo musi być na kogoś "zwalona" dla

Ławrow: zrzucanie winy za podsłuchy w Polsce na Rosję to odwracanie uwagi

Ławrow mówił o tym w nadanym w sobotę wywiadzie dla rosyjskiej telewizji państwowej Rossija. Zapis wywiadu został też opublikowany na stronie internetowej MSZ Federacji Rosyjskiej. "Na kogoś trzeba +zwalić+. Powstała niezręczność obowiązkowo musi być na kogoś +zwalona+ dla odwrócenia uwagi

Rosja. Putin wzywa do zaprzestania walk na wschodzie Ukrainy

"Niestety, to co obserwujemy mówi nam, że walki trwają, a w zeszłej nocy odnotowaliśmy ostrzał artyleryjski ze strony ukraińskiej" - informował prezydent Rosji w rozmowie z telewizją Rossija 24. Putin nie chciał doprecyzować, kto stoi za atakiem, czy armia ukraińska, czy "prawicowe

Rosja oburzona atakiem na jej ambasadę w Kijowie

. Jeden z protestujących zerwał z masztu flagę Rosji. Inny wywiesił na ogrodzeniu ambasady flagę Ukrainy. Według państwowej telewizji Rossija na ogrodzeniu placówki wywieszono też flagę UPA. Zgromadzeni przewrócili co najmniej siedem samochodów z dyplomatycznymi tablicami rejestracyjnymi, które były

Rosja. TV oskarża Polskę o współorganizację "przewrotu" na Ukrainie

12.03. Moskwa (PAP) - Rosyjska telewizja państwowa Rossija w środę oskarżyła Polskę o współorganizację "przewrotu" na Ukrainie. Swoje oskarżenia podbudowała wypowiedzią byłego szefa Służby Bezpieczeństwa Ukrainy (SBU) Ołeksandra Jakymenki, który oświadczył, że radykałowie z Majdanu byli

Rzecznik Kremla: Putin się stara, ale nie znajduje zrozumienia. Wciąż natrafiamy na mur

- Bez względu na wysiłki naszego prezydenta, na jego gotowość do wyjaśniania stanowiska Rosji praktycznie codziennie, wciąż natrafiamy na mur niezrozumienia - oświadczył Pieskow. Jak informuje Reuters, jego wypowiedź ma być nadana w niedzielę w państwowej telewizji Rossija 24. - Jest to dość smutne

Rzecznik Kremla: Putin nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ukrainy

" - oświadczył Pieskow w wypowiedzi dla telewizji Rossija 24. Rzecznik Putina podkreślił, że prezydent otrzymał "cały arsenał środków, niezbędnych do uregulowania sytuacji - zarówno jeśli chodzi o użycie wojsk, jak i o decyzję dotyczącą szefa rosyjskiej misji dyplomatycznej w USA". Rada

Białoruś.Partia opozycyjna apeluje o wyłączenie rosyjskich kanałów tv

Białorusi, aby uzasadnić terytorialne, polityczne czy ekonomiczne roszczenia wobec niej. BChD wzywa w związku z tym do zaprzestania emisji rosyjskich telewizji: Kanał 1, NTV i Rossija 1 itp. oraz proponuje wprowadzić zamiast nich do oferty kablówek telewizje ukraińskie, niezależną stacją białoruskojęzyczną

Putin: doniesienia o roli Kremla w wydarzeniach na Majdanie to bzdury

"Niekiedy jestem zdumiony z powodu publicznych wypowiedzi kierownictwa Ukrainy. Na przykład o tym, że pracownicy naszej Administracji uczestniczyli w tragicznych wydarzeniach na Majdanie rok temu". To kompletne bzdury" - powiedział Putin w wywiadzie dla telewizji państwowej Rossija 1

Świat ogląda "Katyń"

film "Do Paryża!" - 5,13 mln osób). Natomiast w Rossija K było odwrotnie - był to najliczniej oglądany w tym pasmie film w ciągu ostatniego miesiąca. Od poniedziałku do Telewizji Polskiej zwracają się stacje telewizyjne z całego świata (m.in. litewska, portugalska, ukraińska, macedońska, a

Putin: opinie Żyrinowskiego nie zawsze zbieżne ze stanowiskiem Rosji

poniedziałek w wywiadzie dla państwowej telewizji informacyjnej Rossija 24 lider LDPR ostrzegł, że w wypadku konfliktu wojennego między FR i Zachodem o Ukrainę Polska i kraje bałtyckie zostaną zmiecione z powierzchni ziemi. Wyraził też przekonanie, że prezydent Rosji podjął już decyzję o rozpoczęciu III wojny

Ukraina. Rada Radiofonii nakazuje wyłączenie rosyjskich TV

W piśmie do operatorów sieci kablowych wskazano, że powinni oni odciąć przede wszystkim nadawanie takich rosyjskich stacji jak Wiesti, Rossija 24, ORT, RTR Planeta i NTV Mir. W przekazanym mediom komunikacie komitet poinformował, że do południa 11 marca sygnały stacji telewizyjnych z Rosji

Rosja. Putin nie chciał powiedzieć, czy będzie się ubiegać o reelekcję

"Najgorsze i najniebezpieczniejsze dla człowieka, który zajmuje się polityką, jest kurczowe trzymanie się fotela i myślenie tylko o tym. Wówczas klęska jest nieuchronna" - zauważył Putin w wywiadzie dla brytyjskiej telewizji BBC, amerykańskiej ABC News, chińskiej CCTV, rosyjskich Rossija

Ławrow: na południowym wschodzie Ukrainy nie ma rosyjskich agentów

metodami, przez dialog, z uwzględnieniem słusznych żądań Południa i Południowego Wschodu Ukrainy, w tym włączenie przedstawicieli tych regionów do procesu reformy konstytucyjnej" - przekazało rosyjskie MSZ. W piątek wieczorem w wywiadzie dla rosyjskiej telewizji państwowej Rossija Ławrow zaprzeczył

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Rossija

Rossija – linie lotnicze Rossija 1 – rosyjska telewizja Rossija – rosyjski krążownik pancerny

Rossija 1

nazwę z "Rosja" na "Rosja 1" (Rossija 1). Nazwy Kanału od 13 maja 1991 do 31 października 1997 oraz od 8 września 1998 do 31 sierpnia 2002 – Telewizja Rosyjska (RTR) od 1 listopada 1997 do 7 września 1998 – Telewizja Rosyjska 1 (RTR1) od 1 września 2002 do 31 grudnia 2009 – Rossija

Rossija 24

roku pod nazwą Rossija 24. Po utworzeniu kanału, większość ekspertów twierdziła, że telewizja ta to projekt polityczny i będzie miał wpływ na opinię publiczną przed wyborami parlamentarnymi i prezydenckimi w 2007 i 2008, ale ostatecznie krytycy zwracają uwagę na wysoki warsztat dziennikarski w Rossija 24

MTV Rossija

MTV Rossija (ros. MTV ??????) – rosyjska telewizja angielskiej wersji MTV. Premiera odbyła się 26 września 1998 roku. Programy News Błok, News Błok Weekly Eurovision sezonowe World Chart Russkaja diesiatka City File Live s Biłanom (sezonowe) Stars. Here and Now Hoży doktorzy MTV Live Naked

Wszechrosyjska Państwowa Kompania Telewizyjna i Radiowa

Rossii – Kultura (????? ?????? – ????????) – kultura Wiesti FM (????? ??) – wiadomości Telewizja Rossija 1 (?????? 1) Rossija 2 (?????? 2) – sport Rossija 24 (?????? 24) – informacje Rossija K (?????? ?) – kultura Karusel (????????) – dla dzieci RTR

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.