telewizja dami

Patryk Strzałkowski

Kampania poza kampanią? W Radomiu na biuletyn wydano 144 tys. zł z publicznych pieniędzy

Kampania poza kampanią? W Radomiu na biuletyn wydano 144 tys. zł z publicznych pieniędzy

Opozycja oskarża prezydenta Radomia Andrzeja Kosztowniaka z PiS o prowadzenie kampanii za publiczne pieniądze. Wydany przez miasto biuletyn kosztował 144 tys. zł. - To jakby za nasze pieniądze 4,5 mln wyborczych ulotek trafiło do naszych skrzynek - powiedział radomskiej telewizji Dami Mateusz Tyczyński z PO. Podobnych przypadków jest więcej.

Kandydatem PO na prezydenta Radomia będzie Piotr Szprendałowicz

Kandydatem Platformy Obywatelskiej w jesiennych wyborach na prezydenta Radomia będzie Piotr Szprendałowicz, członek zarządu województwa mazowieckiego.

Mazowieckie.Debata kandydatów do Parlamentu Europejskiego

Stworzenie unii energetycznej, podpisanie umowy o wolnym handlu między UE i USA, wspólna polityka unijna dotycząca bezpieczeństwa - to najważniejsze zagadnienia, na które zwracali uwagę podczas czwartkowej debaty w Radomiu liderzy list do PE z okręgu mazowieckiego.

Vectra kupi Śląską Telewizję Kablową

Kablowa - ma ich ponad milion. To kolejna duża inwestycja Vectry - w 2003 r. przejęła od Polsatu Telewizję Kablową Dami (ok. 100 tys.abonentów). Firma nie ujawnia, ile kosztowało ją przejęcie. Podaje jedynie, że wartość abonenta ŚTK została wyceniona podobnie jak w przypadku Dami. Według nieoficjalnych

Sąd: kandydatka Ruchu Palikota nie może mówić, że kandydatka PO należała do PiS

Kielecki sąd rozpatrywał sprawę w trybie wyborczym na wniosek Okły-Drewnowicz. W poniedziałek, w audycji "Kwadrans Polityczny" w lokalnej telewizji Dami w Skarżysku-Kamiennej, Strzelec - startująca do Sejmu z trzeciego miejsca listy Ruchu Palikota w Świętokrzyskiem - powiedziała, że Okła

Wybory zostały sprzedane?

Wybory zostały sprzedane?

. ludzi więcej! Występując o unieważnienie wyborów, sztaby Lubińskiego i Wilda oparły się na relacjach lokalnych telewizji - TV Dami i Twoja TV. Na ich filmach widać kręcące się wokół komisji wyborczych grupki ludzi. Co jakiś czas ktoś do nich podchodzi, chwilę rozmawia i idzie głosować. Po wyjściu wraca

Ewa Kopacz pozywa do sądu Marka Suskiego

Ewa Kopacz pozywa do sądu Marka Suskiego

pracy w muzeum" - oświadczyła Kopacz. "To bardzo osobisty i bardzo zły klip, mający pokazać, jak to PO bezwzględnie postępuje z ludźmi" - dodała.Zdaniem posłanki PO, "jeszcze bardziej drastyczny" jest drugi klip wyemitowany przez telewizję kablową Dami. "Pójdę z nim do sądu

W Wałbrzychu minimalna wygrana Piotra Kruczkowskiego

W Wałbrzychu minimalna wygrana Piotra Kruczkowskiego

zgłoszenie o możliwości kupowania głosów. Materiały w tej sprawie w ubiegłym tygodniu wyemitowały lokalne telewizje: Dami i Twoja TV.- Rzeczywiście razem z wydziałem ds. zwalczania korupcji Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu prowadzimy postępowanie z sprawie przestępstwa wyborczego w tym mieście

Nowe dowody w sprawie kupowania głosów w Wałbrzychu

Nowe dowody w sprawie kupowania głosów w Wałbrzychu

wszystko.Nagranie rozmowy Roberta S. z Sylwią T. i AgnieszkąRobert S.: Ty latałaś dla niego?Sylwia T.: No.- Ty byłaś u Ewangielu kiedykolwiek?- Nie.- A od kogo żeś brała siano?- Pieniądze? Przyjechał tutaj do nas taki Maniek (...) i on mnie zna.W telewizji Dami Sylwia T. na pytanie, skąd brała pieniądze na

Aster: mamy BBC Prime i TV

. Grupa Aster jest ostatnim z większych operatorów telewizji kablowej w kraju, którzy włączyli BBC Prime do swojej oferty. Już wcześniej ten brytyjski kanał pojawił się m.in. w sieciach UPC Telewizja Kablowa, Multimedia Polska oraz Dami [obecnie jest to część grupy Vectra - red.] i docierał do ok. 1,5 mln

Przedwyborcza debata mazowieckich jedynek

Przedwyborcza debata mazowieckich jedynek

: Wyższa Szkoła Handlowa, "Gazeta Wyborcza" i Telewizja Kablowa Dami.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Telewizja w Polsce

o zasięgu ponadregionalnym był – nadający do dziś – Polsat, założony 5 grudnia 1992 przez Zygmunta Solorza. Kolejnymi prywatnymi stacjami były: Polonia 1 i ATV – Krajowa Telewizja Kablowa – obydwie założone w 1993 roku. Obecnie na rynku polskim działa blisko 200 polskojęzycznych

Media w Wałbrzychu

się od 5 lipca 2010 r. w poniedziałki w nakładzie 15000 egzemplarzy tygodniowo. Gazeta jest kolportowana w głównych ciągach komunikacyjnych Wałbrzycha a także w 80 punktach we wszystkich gminach powiatu wałbrzyskiego. Telewizja Telewizja Dami Wałbrzych (www.dami.walbrzych.pl) Telewizja Wałbrzych

TV Odra

" Głogów, Legnica, Lubin (producent programu: TVL) "Odra" Gorzów Wielkopolski (producent programu: Gorzowskie Media) "Odra" Jelenia Góra (producent programu: Telewizja Dami) "Odra" Zielona Góra, Słubice (producent programu: Rec. Studio Poland)

Vectra

sieci kablowe, m.in. prawie wszystkie w Słupsku, stając się w tym mieście monopolistą (1996), stargardzką TVK (2000), warszawską TVM (2001), Telewizję Kablową "Dami" z Radomia (2003, wcześniej w posiadaniu grupy Polsat) i Śląską Telewizję Kablową (2005). Po tym ostatnim przejęciu Vectra stała się drugą

Nowa TV Kielce

Nowa TV Kielce – telewizja miejska działająca w ramach sieci telewizji kablowej Vectra. Nadaje lokalny program skierowany do mieszkańców Kielc.Powstała w 1993 roku pod nazwą TV Kielce, jako część TV Dami. 2 listopada 2007 r., ze względu na brak porozumienia z siecią Vectra, w ramach której TV

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.