obsługi klienta

pc, nadesłał Przemysław Ż

Wrocław: Alarm przeciwpożarowy w supermarkecie. "Obsługa uciekła, klienci zostali"

Wrocław: Alarm przeciwpożarowy w supermarkecie. "Obsługa uciekła, klienci zostali"

Wczoraj po południu w sklepie "Piotr i Paweł w Bielanach Wrocławskich.włączył się alarm przeciwpożarowy. Według informacji świadka obsługa sklepu pozostawiła zdezorientowanych klientów samym sobie. Według rzecznika obsługa sklepu informowała o alarmie klientów, ale w momencie kiedy powinna się zacząć ewakuacja, wiadomo było już, że alarm jest fałszywy.

PKP Intercity otworzyło w Szczecinie Centrum Obsługi Klienta

Czwarte w Polsce Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity otwarto w piątek w Szczecinie. Centrum mieści się w odnowionym gmachu dworca głównego w tym mieście.

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Obsługa klientów TP może podrożeć

W grudniu wygasają trzyletnie kontrakty, które Telekomunikacja Polska podpisała dwa lata temu z monterskimi firmami zewnętrznymi - podaje "Parkiet". Umowy były wynagrodzeniem za przyjęcie do pracy kilku tysięcy pracowników narodowego operatora i miały przynieść grupie 1 miliard złotych

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Kilka dni temu opublikowaliśmy artykuł o zabiegach, jakie stosują klienci biur obsługi w celu uzyskania szybkiej i rzetelnej obsługi. Wywołał on lawinę maili od czytelników. Takich, którzy z biurami obsługi mieli niemiłe doświadczenia zarówno jako klienci, jaki i pracownicy. Napisała do nas między

Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza

Klient sieci EURO RTV AGD odkrył poważny błąd w funkcjonowaniu sklepu internetowego firmy. Okazało się, że artykuły kosztujące nawet ponad tysiąc złotych można było kupić za złotówkę. Uczciwy klient postanowił poinformować o tym obsługę sklepu. Wysłał na podany na stronie internetowej adres

HSBC w Polsce rezygnuje z detalu. Przejmie go Alior?

HSBC w Polsce rezygnuje z detalu. Przejmie go Alior?

- W rezultacie analizy strategicznej naszej działalności doszliśmy do wniosku, że największe szanse rozwoju dla HSBC w Polsce leżą w obszarze obsługi klientów korporacyjnych i instytucjonalnych - powiedział Alan Jarman, dyrektor zarządzający HSBC Bank Polska. Bank zapowiedział zmianę działalności

Fujitsu Services otworzy Centrum Usług Informatycznych w Łodzi

Centrum ruszy w przyszłym roku. Zajmuje się ona opracowaniem, budowaniem i obsługą systemów informatycznych klientów. W ciągu trzech lat w łódzkim centrum zatrudnienie znajdzie ponad 500 osób. Wartość inwestycji szacuje się na ok. 15 mln euro. We wtorek w obecności władz miasta przedstawiciele

SOKiK: Provident pobierał opłaty za obsługę domową niezgodnie z prawem

Provident, firma znana z udzielania szybkich pożyczek o niskiej wartości, proponował klientom m.in. ubezpieczenie spłaty kredytu oraz możliwość udzielenia i obsługę pożyczki w domu. Ale klient, który spłacił pożyczkę przed terminem, i tak musiał zapłacić za obsługę pożyczki w domu oraz składkę

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu Komunikacji

Podstępy, sztuczki i triki. Jak klienci sobie radzą w kontakcie z BOK i infolinią

Podstępy, sztuczki i triki. Jak klienci sobie radzą w kontakcie z BOK i infolinią

Skargi na działanie biur obsługi klienta dostajemy bardzo często. Jedna z naszych czytelniczek przez niemal dwa miesiące usiłowała uzyskać pomoc, bo nie działał jej telefon. "Rozmawiałam z pracownikiem pomocy technicznej Orange. Kolejny raz opowiedziałam, że telefon nie działa. Cierpliwie

Wancer do bankowców: Zakończcie wyścigi o konta i karty!

Wancer do bankowców: Zakończcie wyścigi o konta i karty!

podążanie tą samą drogą. Przeciwnie: uważa, że w najbliższych latach kluczem do sukcesu będzie utrzymanie dotychczas pozyskanych klientów i zapewnienie im jak najwyższego poziomu obsługi. - Zwiększenie przychodów i zysków banków będzie teraz wymagało innego podejścia do klientów - ostrzega Wancer. I dodaje

Prezes PKO BP: koniec porządków, czas zadbać o klientów!

niektórych segmentach lepszą od konkurencji, a to dobra baza do poprawy jakości obsługi. Klient w oddziale to szansa, a nie problem. Kiedy wreszcie liczba klientów obsługiwanych przez PKO BP zacznie rosnąć? - Nie oczekuję w 2012 roku ilościowej zmiany liczby klientów. Chcemy, by to był rok zmiany jakościowej

Akcje JSW: Gorąco było w piątek, w biurach wielki ruch

Akcje JSW: Gorąco było w piątek, w biurach wielki ruch

mijał termin zapisów dla osób uprawnionych - mówi Mieczysław Oko, kierownik jednego z katowickich punktów obsługi klienta Domu Maklerskiego PKO BP. Wszystkich obsługiwaliśmy na bieżąco, jednak robiły się kolejki, było tłoczno - dodaje Mieczysław Oko. W Warszawie też nie brakuje zainteresowanych, jednak

Awaria Ery w Warszawie, Radomiu, Łodzi, Trójmieście - nie można było dzwonić

Awaria Ery w Warszawie, Radomiu, Łodzi, Trójmieście - nie można było dzwonić

inny Alertowicz.- Nie działa mi TakTak w Poznaniu. Nie mogę się połączyć z nikim Biuro Obsługi Klienta nie odbiera telefonów - pisze Rafał.Według Alertowiczów telefony nie działały w południowej części stolicy i centrum miasta.Biuro Prasowe Ery nie dostało informacji o podobnej awarii, za to o

Poświąteczne napięcie w Stoenie

Poświąteczne napięcie w Stoenie

komentarze o pracy punktu obsługi - opowiada pan Darek. Wtóruje mu pani Jolanta: - Jeden z pracowników powiedział, że pretensje mogę mieć do siebie, skoro nie płacę rachunków - oburza się. Klienci narzekali też, że za ponowne podłączenie prądu będą musieli zapłacić 85 zł. Stoen ma też wytłumaczenie tłoku

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

takie powiedzonko: "Działa dokładnie tak, jak napisano na opakowaniu". Podoba mi się. To także znaczy, że zanim zgodzę się zagrać w filmie, dokładnie sprawdzę, czy podobne ambicje ma reszta ekipy. Nie myślę, że na widowni mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

TP to wzrost pozycji firmy na polskim rynku.- Ważne jest, by firma wyróżniała się na tle konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre pomysły - mówi

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicy Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze

Wieczorna awaria w sieci Play

- Już ponad godzinę nie można łączyć się z internetem za pośrednictwem modemu Play. Obsługa klienta nie odpowiada, połączenia od użytkowników są odrzucane. Sieć nie działa w woj. podkarpackim -napisał na Alert24 internauta AK. Sprawdziliśmy, obsługa klienta rzeczywiście nie odpowiada. W Warszawie

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wielomiliardowym molochem. Sprzedaż funduszy ma się zacząć w marcu, ale nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta.- Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku zwolniło się miejsce, które teraz zajmie centrum

PKO BP zatroszczy się o bogatych

Od lipca PKO BP zamierza wprowadzić nową segmentację usług. 0,5 mln klientów, o miesięcznych dochodach od 3 do 20 tys. zł, zaoferuje obsługę w ramach bankowości osobistej. Natomiast bankowością prywatną obejmie 60 tys. klientów - pisze "Parkiet". PKO BP szykuje rewolucję w usługach

Uruchomiono pierwszy automat do płacenia rachunków

Urządzenie, nazwane opłatomatem, wyglądem przypomina bankomat. Jest proste w obsłudze. Klient skanuje rachunek z kodem kreskowym nad czytnikiem. Na ekranie dotykowym pojawia się kwota pieniędzy, jaką należy wpłacić. Przyjmowane są monety lub banknoty, akceptowane są wszystkie nominały. Klient

UOKiK ostrzega przed nieuczciwymi "okienkami kasowymi"

Według UOKiK, który powołuje się na badania TNS OBOP, największą popularnością wśród Polaków wciąż cieszy się tradycyjne uiszczanie opłat na poczcie czy w oddziale bankowym. Jednak coraz częściej decydujemy się na skorzystanie z usług inkasentów, punktów obsługi klienta oraz przelewu

Najlepsza odpowiedź pizzerii na prawo dyskryminujące homoseksualistów w Arizonie [HIT SIECI]

związku między wiarą przedsiębiorcy czy właściciela biznesu z orientacją seksualną klienta. - To prosty i niebezpieczny komunikat: nie lubimy was, nie chcemy ani was ani waszych pieniędzy- ubolewa Chad Campbell z Demokratów, których głosy nie wystarczyły, by zablokować zapis. Prawo wejdzie w życie, jeśli

We wrocławskim Albercie produkty są bezcenne

się odnoszą. Dodatkowo obsługa dbając o spokój klientów, wyłączyła czytniki kodów kreskowych, aby nikt nie musiał zaprzątać sobie głowy sprawdzaniem ceny przed pójściem do kasy. A myślałam, że podobnie to tylko za Lepszego Ustroju bywało... - komentuje Internautka.Wysłaliśmy pytanie o brak czytników i

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają z takiej formy kontaktu lub jej nie znają. Na

Telelekceważenie

Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.plKorespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze częściej walenie głową w mur. Andrzej Młynarek z

Roleta sklepowa spadła klientowi na głowę - nikt mu nie pomógł

pomóc, zaczął na niego krzyczeć: "Gdzie się Pan pcha!" - opowiada internauta.- Klient opuścił sklep trzymając się za głowę i mówiąc, że źle się czuje - kontynuuje świadek zdarzenia. - Po kilku minutach mężczyzna wrócił do sklepu po nazwisko pracownika ochrony, jednak ten schował plakietkę i

Pekao: Fuzja wypaliła, są ofiary

Zamieszanie po fuzji Pekao i BPH. Pracownicy wcielonych przez Pekao oddziałów narzekają na kłopoty z obsługą klientów. Klienci - na brak informacji o swoich pieniądzach. Niektórym przeniesiono do nowego banku tylko część oszczędności lub kredytów. Bankowa fuzja wypaliła, są ofiary Zamieszanie

"Polska": Złe wieści dla 6 milionów klientów PKO BP

się mówiąc, że w ten sposób dostosowuje koszty do realiów rynkowych, a nowe opłaty i tak będą korzystniejsze niż oferta konkurencji. - W przeciwieństwie do naszych konkurentów przez dwa lata nie podnosiliśmy opłat. Klienci mogą obniżyć koszty, decydując się na obsługę kont przez internet. O podwyżkach

Kupujesz w Albercie, licz wszystko dwa razy

: - Litrowa butelka na półce kosztowała 3,69 zł, a w kasie 3,85 zł. Dodatkowo kody produktów na butelce i etykiecie na półce były różne, czym się oczywiście broniła obsługa sklepu (cytuję: "Na kody też trzeba patrzeć").Pan Jacek zwrot nadpłaty odzyskał po pięciu minutach. - Co ciekawe, przede mną

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków.Celem banku są klienci, którzy mają co najmniej 1 mln franków szwajcarskich do

PKP Intercity: pociągi lepsze niż samoloty

wizytówką zmian, jakie następują na kolei. - Chcemy rozwijać profesjonalną obsługę klienta - zapewnia Czesław Warsewicz, prezes PKP Intercity. Spółka w kolejnych miastach otwiera centra obsługi klienta, gdzie można w komfortowych warunkach kupić bilety kolejowe. Planuje m.in. ustawienie na największych

Kraków: telefon z drugiej ręki. Kupisz kradziony, grożą ci dwa lata

Sławek Charmaj niedawno sprzedawał swój telefon. Stary model, sprzed dwóch lat, bo wymieniał na nowy. Na pięć odwiedzonych przez niego komisów tylko w dwóch od razu sprawdzili numer seryjny. - Mogłem go sprzedać bez zbędnych pytań, bez pudełka czy ładowarki - opowiada Sławek. - Ale automatycznie ofe

Amerykańskie contact center wchodzi do Polski

Chodzi przede wszystkim o obsługę telefoniczną (rozmaite infolinie itp.) oraz e-mailową. - Sitel Polska dysponuje 270 stanowiskami operatorskimi - poinformował szef polskiej filii Yann Gontard (wcześniej m.in. prezes spółki TP Internet z grupy TP SA). Nowe centrum ma świadczyć usługi w kilku

Sky Club celowo oszukiwał klientów? Zawiadomienie do prokuratury

Marszałek województwa Adam Struzik podał decyzję o powiadomieniu prokuratury na specjalnej konferencji prasowej. Sky Club ogłosił upadłość 3 lipca, a jeszcze kilkanaście godzin wcześniej pracownicy spółki zbierali pieniądze od klientów biura. - Główne zarzuty wobec biura to doprowadzenie do

450 nowych miejsc pracy w łódzkim DHL-u

Centrum Obsługi Klienta przejmie 80 proc. wszystkich zleceń z całej Polski. Tu będziemy mogli zadzwonić, by dowiedzieć się, czy nasza paczka dotarła już do celu (trasa przesyłek będzie monitorowana).Centrum mieści się między ulicami Targową i Dowborczyków. Zajmuje dwa piętra, które DHL wynajmuje od

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24.Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W chwili obecnej występują przejściowe trudności z dostępem do serwisu ING BankOnLine

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań lekarskich. - Wystarczy zgłosić się przez

Seniorzy idą na wojnę z PKO BP

Związek emerytów żąda, by bank PKO BP wycofał się z podwyżki prowizji za obsługę klientów w oddziale. - To wyciąganie pieniędzy z kieszeni biednych ludzi! - grzmią emeryci. Bank nie zamierza ustąpić. Starsze osoby nie chcą płacić za obsługę w oddziale banku Wojna seniorów z PKO BP? Związek

Jak banki bronią się przed zakazem lichwy

tysiączłotowego rocznego kredytu obsługa w domu klienta kosztuje dodatkowo 468 zł. - Ponieważ jest to opcja dobrowolna, jej kosztów nie uwzględnia się, licząc próg maksymalnych odsetek - tłumaczy Tomasz Trabuć z Providenta. Jak duża część klientów będzie wybierała droższy kredyt? - Nie wiem, dotychczas klienci

Cementownia Górażdże wstrzymała prace

O planach wstrzymania produkcji firma informowała już w poniedziałek. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa zastój w fabryce. Wiadomo, że sama naprawa taśmociągu, który przesyła surowiec z kopalni Folwark, potrwa najpewniej dwa dni, ale do prac można przystąpić dopiero wtedy, gdy opadnie woda. Nie

Pozainternetowe plany ekspansji Travelplanet.pl

Niewielki, elegancki i cały oszklony - tak wygląda pierwszy Punkt Obsługi Klientów (tzw. POK) spółki Travelplanet.pl, która oprócz dotychczasowej sprzedaży usług turystycznych przez internet lub telefon postanowiła robić to także tradycyjnie. Na razie turystyczny POK stoi tylko w jednym z

BGŻ zmienia plany

rankingach piąte-szóste miejsce, a teraz z trudem mieści się w pierwszej dziesiątce), od jesieni wprowadza nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych oraz małych firm, zamierza zamknąć najgorzej umiejscowione oddziały (ma ich 280 w całej Polsce) oraz skupić się na obsłudze przedsiębiorstw z branży rolno

Od stycznia senior zrobi na poczcie przelew za darmo!

Bank Pocztowy to uśpiony gigant na rynku bankowym. Bank, który w 75 proc. należy do Poczty Polskiej, ma dostęp do gigantycznej sieci jej okienek oraz do milionów klientów. W oddziałach poczty otworzył już 1,3 tys. swoich punktów. Prowadzi w nich sprzedaż lokat, kredytów gotówkowych, konto

GE Money Bank otworzy call-center we Wrocławiu

Do tej pory klienci banku z: Niemiec, Austrii i Szwajcarii byli obsługiwani przez centra w swoich krajach. Ale bank zdecydował się ograniczyć ich działalność i otworzyć nowe centrum we Wrocławiu. Call-center ma ruszyć na przełomie czerwca lipca. W tej chwili trwa intensywna rekrutacja pracowników

Padł system bankowości elektronicznej ING Banku

się do systemu bankowości elektronicznej, powinien spróbować jeszcze raz za kilka minut - powiedział serwisowi Wyborcza.biz Piotr Utrata, rzecznik banku ING. - Do końca dnia awaria powinna zostać całkowicie wyeliminowana - dodaje.Klienci mogą cały czas bez problemu korzystać z obsługi w oddziałach

Polska, kraj nieznany

nie wystarczy mieć bogatego dziedzictwa czy wspaniałych zamków. Trzeba też zapewniać doskonałą obsługę klienta, najlepszą jakość hoteli czy choćby dobre festiwale kulturalne, które przyciągają ludzi. Jak zbudować skuteczną strategię promowania kraju? Taką, która pokazuje nasze najmocniejsze strony

Brytyjski rząd: Praca w McDonald's dobrze wygląda w CV

Jak podaje w niedzielę telewizja ITN, resort przygotował dla absolwentów wyższych uczelni przewodnik "Życie po dyplomie". Ostrzega w nim, że absolwenci muszą liczyć się z tym, iż rynek pracy zaoferuje im mniejsze możliwości niż kiedyś, dlatego nie powinni z góry odrzucać oferty pracy w żad

Polacy kradną w niemieckiej reklamie Media Markt

W reklamie Media Markt Polaków jest trzech. Wyjeżdżają ze sklepu z pełnymi koszykami, ale na bramce czeka ochrona. I wtedy rozpoczyna się polsko-niemiecka konwersacja. Polacy zachwalają sklep (po niemiecku z bardzo wyraźnym polskim akcentem), a rozmowa szybko schodzi na temat piłki nożnej - jeden z

Piechociński o spłacie kredytu hipotecznego

pomysłem posła - bank w imieniu osoby, która chce zawieszenia kredytu, powinien wystąpić o roczną obsługę odsetek z Krajowego Funduszu Mieszkaniowego. W środę minister Michał Boni powiedział, że rząd chciałby, aby posiadacz kredytu - mimo utraty pracy - spłacał część swoich zobowiązań. "Rządowa

Koncert Madonny: Klienci burzą się, że nie dostaną biletów

".Chcąc wyjaśnić kłopoty czytelniczki, a także dowiedzieć się ile osób zgłosiło reklamacje, zadzwoniliśmy do Eventimu, niestety Renata Bogdanowicz - Administrator Systemu oraz Małgorzata Tomczak - Menadżer ds. Obsługi Organizatorów, odmówiły komentarza, tłumacząc, że firma nie udziela takich

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

Pekao to drugi największy bank w Polsce. Pod względem liczby obsługiwanych klientów ustępuje miejsca tylko bankowi PKO BP, w połowie należącemu do państwa. Do tej pory klienci banku z żubrem w logo korzystali ze stron bankowości elektronicznej zaprojektowanych jeszcze w 2002 r. Od 17 kwietnia w ich

Leszno: Pękł strop, 130 osób ewakuowano

Na miejscu jest nadzór budowlany. Na razie nie wiadomo, czy pęknięcie ma związek z zalegającym na dachu śniegiem - powiedział Radiu Merkury oficer dyżurny wielkopolskiej straży pożarnej. Centrum handlowe w Lesznie, w którym są m.in markety spożywcze i elektroniczne, na razie jest zamknięte.

Polbank nie nadąża z wypłatą kredytów

Według dziennika "Polska" część klientów Polbanku nie dostała w terminie kolejnych transz kredytu hipotecznego. Niektórzy kredytobiorcy mają problemy z deweloperami, którzy naliczają im odsetki karne za nieterminowe wpłaty rat. Są też klienci, którzy zmuszeni są wstrzymywać własne

ZUS zmienia podejście do klienta

Do końca rok 350 urzędników zostanie przeszkolonych się z zasad uprzejmości i kultury osobistej - pisze dzisiejszy "Dziennik".W ramach szkoleń pracownicy zaznajomią się z "zasadami uprzejmości i kultury osobistej" oraz "sposobami zapewniania klientowi wygody, poczucia

Urodziła córkę w hipermarkecie

- Zrobiły to bardzo fachowo - mówi młoda mama. - Poradziły sobie, mimo że dziecko było owinięte pępowiną. Zanim mąż zapłacił za zakupy, córka była już na świecie. Noworodka wraz z mamą pogotowie przewiozło do szpitala im. Madurowicza.- To śliczny maluch, ważący 3,42 kg. Wymaga jednak leczenia i poby

PKO BP wysyła klientom upomnienie za 25 zł

klientowi o zaległości - napisał pan Michał.W PKO poinformowano go, że te 25 złotych to koszt wysłania listownego upomnienia, maila i wykonania telefonu przypominającego o spłacie. Pan Michał sugeruje, że kwota jest za wysoka, a praktyka banku nieuczciwa, nawet nielegalna. Niestety, PKO nalicza tę karę

Prostytutki bały się Fritzla - "ten sadysta kazał udawać zwłoki"

powtarzały mi, że wywołuje w nich przerażenie. Gdy o nim opowiadały, często padało słowa "sadysta". - wspomina F.Skąpiec, który traktował ludzi z góryProstytucja jest w Austrii legalna. Za spędzenie godziny z dziewczyną, z których większość pochodzi z Europy Wschodniej, klient "Villa Ostende

Nowe przepisy powinny poprawić pozycję abonentów w sporach z firmami

załatwiania reklamacji. Dotąd operatorzy często nie spieszyli się, licząc, że namolny klient zrezygnuje. Nic im nie można było zrobić poza skierowaniem sprawy do sądu. - Na taki zapis miały wpływ kłopoty abonentów z Błękitną Linią TP SA - mówi Elżbieta Borkowska, wicedyrektor departamentu telekomunikacji w

Lublin. Sprawy miejskie będzie można załatwiać na poczcie

i inicjatywa, że będą tam lokowane punkty obsługi klienta jest bardzo cenna, bo to oznacza, że w jednym miejscu mieszkaniec Lublina będzie mógł załatwić wiele ważnych spraw. Tego typu rozwiązania możemy powielać w innych miastach i bardzo na to liczę" - powiedział Jóźkowiak. W blisko 350

Koncern informatyczny Cisco planuje zatrudnić ponad 500 pracowników

wsparcia Cisco działa od ponad dwóch lat. Obsługuje klientów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji. Ośrodek świadczy usługi zarówno dla innych podmiotów amerykańskiego koncernu, jak i klientów zewnętrznych w zakresie wsparcia technicznego oraz obsługi księgowej, rachunkowej i zamówień

Przegląd wiadomości ze spółek, wtorek godz. 20

centrum w Lublinie. Obecnie prowadzi ono rekrutację pracowników, głównie do obsługi w języku niemieckim klientów firmy telekomunikacyjnej Telefonica Deutschland. Convergys Corporation, z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, zajmuje się obsługą użytkowników wielu globalnych marek w 47 językach. Firma

Lublin. Sprawy miejskie będzie można załatwiać na poczcie

zarządu Poczty Polskiej Jerzy Jóźkowiak podkreślił, że nowe funkcje placówek pocztowych w Lublinie to wyraz podążania za potrzebami ludzi. "Zakres usług w urzędach pocztowych powinien rosnąć i inicjatywa, że będą tam lokowane punkty obsługi klienta jest bardzo cenna, bo to oznacza, że w jednym

Od 1 sierpnia gaz będzie sprzedawała nowa spółka należąca do PGNiG

faktury. "Nie zmieni się cena sprzedawanego surowca, nie zmienią się też siedziby biur obsługi klienta. Zmieni się jedynie jednostka, w jakiej na rachunku podawana będzie ilość zużytego gazu - dotychczas były to metry sześcienne, teraz będą to kilowatogodziny, co jest efektem zmiany prawa"

"Dziennik Zachodni": Holiday Inn przestaje być marzeniem

Będzie to jedyny hotel tej sieci w regionie, bo zgodnie z zapisami i umowami kolejny nie może powstać w odległości mniejszej niż 25 km. A to praktycznie wyklucza jego budowę w Sosnowcu czy Katowicach. Choć dąbrowski Holiday Inn zaplanowany został na trzy gwiazdki, to tak naprawdę na klientów ma

Problemy w Tesco. Kasy nie przyjmują nowych banknotów

samoobsługowej, bo tak jest szybciej. Ale maszyna "wypluła" banknot. Próbowałem jeszcze kilka razy. Nic to nie dało. Dopiero kiedy przyszła pani z obsługi dowiedziałem się, że kasy nie akceptują nowych banknotów - mówi pan Marcin, klient sieci Tesco. Procedura za każdym razem jest taka sama. Pracownik

"Wyczyśćcie mi Biedronkę" - prosił 2 lata temu. Jest jeszcze gorzej, sanepid nakłada karę

zareagował natychmiast - biuro obsługi klienta obiecało, że pracownicy sklepu zostali pouczeni na temat zasad utrzymania czystości i poziomu higieny. W ubiegłym tygodniu w tym samym sklepie zakupy robiła pani Anna z Gdyni. Ona również sfotografowała wnętrze Biedronki. Dziś wygląda ono jeszcze gorzej niż dwa

Polacy szturmują czeskie poczty. Dzięki temu mogą sporo zaoszczędzić

internetowych. Zainteresowanie jest tak duże, że na poczcie w Czeskim Cieszynie zdecydowano się na otworzenie dodatkowego punktu obsługi klientów z hurtową liczbą przesyłek. - Dzięki temu obsługujemy dodatkowo ok. 500-600 paczek tygodniowo. W większości z nowego punktu korzystają Polacy - mówi portalowi

Mama karmi dziecko piersią. Przybiega obsługa i domaga się, by ta zakryła się serwetką. "Prawie wybuchłam płaczem"

Zachowanie obsługi restauracji w pięciogwiazdkowym hotelu wywołało u Burns oburzenie. Kobieta poinformowała o zdarzeniu na Twitterze. Pod zasłoną chusty - Nigdy tam nie wrócę - napisała Lou Burns. Kobieta przyszła na spotkanie z mamą i siostrą do restauracji w Londynie w hotelu Claridge's. Jej

UOKiK zgodził się na przejęcie Meritum Banku przez Alior Bank

Jak podał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wniosek o wydanie zgody na przejęcie Meritum Bank przez Alior Bank wpłynął do Urzędu 31 października 2014 r. Alior Bank zajmuje się obsługą klientów detalicznych, przedsiębiorstw oraz instytucji rządowych i samorządowych. Meritum Bank kieruje swoje

Cocomo straci koncesję na alkohol. Są dowody - sprzedawali nietrzeźwym

przestępstwa. Nie aresztował podejrzanych, ale potwierdził, że klient przyszedł do Cocomo pod wpływem alkoholu, bo wcześniej wypił z kolegami trzy butelki wódki. W klubie dalej pił wódkę, do tego drinki i szampana, a obsługa nie tylko nie reagowała, ale wręcz starała się go zatrzymać. Jeden z pracowników

Muzułmanin może odmówić sprzedaży wieprzowiny i alkoholu? Klienci organizują bojkot sieci Marks & Spencer

hidżabie, bardzo uprzejmie odmówiła mi obsługi i poprosiła, bym skorzystał z innej kasy. Musiałem poczekać, aż inna kasjerka będzie wolna. To samo spotkało też innych klientów, którzy chcieli kupić alkohol - wspomina klient. Władze M&S uzasadniły takie rozwiązanie poszanowaniem dla przekonań religijnych

Przegląd wiadomości ze spółek, środa godz. 20

tu już swoje centra obsługi klientów i można znaleźć kandydatów do pracy z odpowiednimi kwalifikacjami. "To umożliwi szybsze wprowadzenie pracowników do pracy i da szansę wystartowania z dobrą jakością obsługi" - powiedziała Potapczuk w środę na konferencji prasowej. Prezydent Lublina

Ponad 40 proc. wzrost wartości akcji Energi w pierwszym roku na GPW

segmencie dystrybucji o niskim ryzyku, produkcji energii ze źródeł odnawialnych oraz jakości obsługi klienta. Spółka podkreśla, że tworzenie wartości dla akcjonariuszy realizuje poprzez utrzymanie profilu działalności o niskim ryzyku biznesowym i bezpiecznej strukturze kapitału. "Źródłem naszego

Kolejny parabank ukarany przez UOKiK. Wziąłeś pożyczkę? Mogłeś zostać wprowadzony w błąd

Ochrony Konkurencji i Konsumentów dopatrzył się nieprawidłowości w jej ofercie. Postępowanie urzędu wykazało, że firma wprowadzała konsumentów w błąd co do całkowitego kosztu pożyczki, nie wliczając do niego ubezpieczenia spłaty i opłaty za obsługę w miejscu zamieszkania klienta. Suma podawana przez

Kolejny poszkodowany przez Cocomo? Norweg wydał na alkohol ponad 160 tys. zł i nic nie pamięta

dowody przestępstwa muszą być niezbite. A z tym jest problem: klienci twierdzą, że zostali oszukani, ale obsługa zapewnia, że rachunki płacili dobrowolnie. Ceny drogich drinków (najdroższy szampan połączony z erotycznym tańcem kosztuje 15 tys. zł) znajdują się w menu, z kolei poszkodowani z reguły nie

Sklep umożliwia reklamację z każdego powodu. "Wysyłamy kolejną koszulkę na nasz koszt". A klienci? Wyszło "polactwo buractwo". Oszukali firmę

. Użytkownicy platformy do tej pory z prowizji zarobili ponad 0,5 mln zł. Klientów jest więc wielu i dla nich właśnie firma postanowiła wprowadzić bardzo otwartą politykę reklamacyjną. Pytamy właściciela firmy Marcina Majznera, na czym ona polegała: - Postanowiliśmy dać coś ponad standard, co jest normą w tego

Seremet: Jest wielowątkowe śledztwo ws. nieprawidłowości w koncernie ENEA

Według doniesień mediów informacje o aferze finansowej w ENEI mogą uderzyć w polityków PSL. Jak dowiedziało się nieoficjalnie Radio ZET, prokuratorzy z Prokuratury Okręgowej w Poznaniu badają rzekome nieprawidłowości, między innymi przy przetargu na budowę Informatycznego Systemu Obsługi Klientów i

UKNF: lekko spadła liczba skarg na instytucje finansowe

urosła w ujęciu rocznym jedynie o 4,3 proc., to w ogólnej liczbie skarg nie miały one sobie równych. Aż 53 proc. zażaleń dotyczyła bowiem tego sektora, a klienci mieli największe zastrzeżenia do niekompetentnej obsługi, skarżyli się też na opieszałość banków, jeśli chodzi o rozpatrywanie reklamacji. Na

Łódzkie. Firma UPS wybuduje w Strykowie centrum przeładunkowe

. paczek na godzinę. Druga inwestycja - centrum obsługi biznesu - które powstanie w Łodzi obsługiwać będzie klientów firmy z całego świata. UPS podobne centrum ma już we Wrocławiu, gdzie pracuje 600 osób. Zdaniem Panattoni Europe, która jest odpowiedzialna za realizację inwestycji dla UPS w Strykowie

Chciał 5 tys. zł za zranienie w sklepie podczas zakupów. Dostał 500 zł.

Robiąc zakupy w Realu na ul. Sosnkowskiego, mężczyzna zahaczył ramieniem o wystający metalowy pręt, na którym zwykle umieszczona jest zawieszka z ceną. Ta jednak była naderwana, toteż klient się zranił. Po zdarzeniu obsługa sklepu przemyła mu ranę spirytusem i założyła opatrunek. Mężczyzna zrobił

"Rosja sama na siebie nakłada sankcje" - ekspertka OSW w TOK FM

- Rosja sama obniża swoją wiarygodność kredytową i biznesową. Można powiedzieć, że sama na siebie nakłada sankcje - stwierdziła ekspertka OSW. W reakcji na sankcje nałożone przez Zachód na Rosję indeksy na rosyjskiej giełdzie spadły, a firmy Mastercard i Visa wycofały się z obsługi rosyjskich

Od piątku usługi telekomunikacyjne przyjaźniejsze niepełnosprawnym

niepełnosprawnej przygotować regulaminy i cennik swoich usług w formie dostosowanej do możliwości niepełnosprawnego klienta. Chodzi o przygotowanie dokumentów w alfabecie Braille'a lub przy użyciu dużej czcionki. W przypadku wysyłania regulaminów i cenników pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym

Wkręceni w TEPSĘ. Bo myśleli, że to TP S.A. Teraz liczą straty

PTS. Jedyny podany na stronie internetowej telefon do biura obsługi klienta nie odpowiada. Nie dostaliśmy również żadnej odpowiedzi na wysłaną mailem prośbę o kontakt. Prokurent PTS Jacek Kamiński jest prokurentem jeszcze kilku innych firm telekomunikacyjnych. Jednak na żadnej ze stron dotyczących

Niezadowolony klient? Doradca finansowy nie dostanie wypłaty

właśnie grupy bankowej.Szefowie Open Finance chcą z tym skończyć. Jak dowiaduje się "Gazeta", w najbliższych dniach firma ogłosi wprowadzenie pierwszej na polskim rynku gwarancji wysokiej jakości obsługi dla klientów. - Każdy klient, który będzie wchodził do oddziału Open Finance, zostanie

W polskich sklepach rządzi zasada: "Klient, nasz cham". Kasjerki poskarżyły się związkom zawodowym. Słusznie?

Patryk Kosela z Sierpnia 80. Natomiast szefowa komisji zakładowej Sierpnia 80 w Tesco, Elżbieta Fornalczyk, jest większą optymistką: - Naprawdę jest lepiej, ludzie zaczynają rozumieć, że kasjer niczemu nie jest winny. Klienci zachowują się spokojniej. Poprawa nastąpiła w ciągu ostatnich dwóch-trzech lat

Rok po prywatyzacji PKL; wciąż nie zaczęto inwestycji na Gubałówce

kolejki na Kasprowym - usunąć stragany handlowe i poprawić obsługę klientów. "Chcemy, aby powierzchnia stacji była przeznaczona stricte pod obsługę klientów" - powiedział Gosek. Proces prywatyzacji należących do PKP Polskich Kolei Linowych (PKL) sfinalizowano we wrześniu 2013 r. PKL posiadają

Wypadek w sopockim Aquaparku. Kobieta zjechała do basenu, w którym nie było wody

- Zgłoszenie o wypadku odebraliśmy w sobotę tuż po godz. 8 rano - mówi "Wyborczej" Bożena Domagała z Komendy Miejskiej Policji w Sopocie. - W tej chwili przesłuchujemy świadków, zarówno pracowników Aquaparku, jak i klientów, którzy byli wówczas w kompleksie. Zabezpieczony został także

Firma UPS zainwestuje w Polsce 25 mln dolarów

obsługi biznesu - które powstanie w Łodzi obsługiwać będzie klientów firmy z całego świata. Jak powiedziała Miller, firma ma już podobne centrum we Wrocławiu, gdzie pracuje 600 osób. Zadowolenie z decyzji o nowych inwestycjach UPS w Polsce nie krył obecny na konferencji prasowej wicepremier, minister

Prokuratorzy ws. gigantycznych rachunków w Cocomo: "Sytuacja jest patowa"

Katarzyna Mosakowska, wiceszefowa Prokuratury Rejonowej w Sopocie. - W postępowaniu karnym dowody muszą być niezbite. Tutaj mieliśmy zawiadamiających, którzy twierdzili, że zostali oszukani, i zeznania obsługi lokalu, która zapewniała, że transakcja się odbyła. Nie byliśmy w stanie zweryfikować, czy osoby

Korea Płd..Orzechy makadamii powodem awantury na pokładzie samolotu

wiceszefowa tych linii, odpowiedzialna m.in. za jakość obsługi na pokładzie. 40-letnia Cho wezwała szefową personelu kabinowego, by spytać ją, czy podanie orzeszków w torebce było zgodne z zasadami serwisu na pokładzie. Gdy nie dostała satysfakcjonującej odpowiedzi, pani Cho poleciła pilotowi zawrócić do

Przegląd wiadomości ze spółek, piątek godz. 20

walne zgromadzenia Exatela w piątek wyraziło zgodę na sprzedaż NOM. Przejście własności udziałów nastąpi po zapłacie umówionej ceny. NOM świadczy usługi połączeń stacjonarnych. W grupie Exatel pełni rolę spółki dedykowanej obsłudze klienta indywidualnego i małych firm. Spółka rozpoczęła działalność w

"Upokorzyli mnie". Tesco traktuje klientów jak złodziei?

punkcie obsługi klienta stało kilka osób, którym zaglądali do toreb. Nie wiem, czy przebiegało to tak jak w moim przypadku, ale wygląda na to, że w Tesco traktuje się większość klientów podobnie. Uważa się ich za potencjalnych złodziei. Ja najadłem się tyle nerwów, że nie mogłem do siebie dojść przez pół

Opole. Nowy inwestor chce zatrudnić ponad 200 osób

O planach dotyczących inwestycji mówili na zorganizowanej w środę w opolskim urzędzie miasta konferencji prasowej wiceprezes spółki David Schramm, członek zarządu spółki Zbigniew Gorczyński oraz władze miasta i przedstawiciele opolskiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE). Gorczyński

PKP Cargo nie kupi CTL Logistics jednego z dużych przewoźników kolejowych

"Negocjacje w tej sprawie zostały zakończone" - poinformowała spółka. CTL Logistics i jej spółki zależne oferują obsługę logistyczną w zakresie transportu kolejowego i samochodowego towarów, spedycji, obsługi bocznic kolejowych, utrzymania taboru kolejowego, budowy i serwisu

W Kielcach zatrudnią 150 programistów. Będą pracować dla Ferrari i Hondy

, koordynator ds. komunikacji i PR spółki. Kielecki oddział Transition Technologies to centrum innowacyjnych rozwiązań informatycznych utworzone na potrzeby realizacji nowych projektów dla klientów z branży motoryzacyjnej. - Obecnie w kieleckim biurze zatrudnionych jest już dziesięciu programistów, do końca

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Intemus Obsługa Zleceń

Intemus Obsługa Zleceń jest przydanym programem stworzonym z myślą o firmach, przeznaczony do rejestracji zgłoszeń lub do komunikacji wewnętrznej.

Intemus Obsługa Zleceń umożliwia tworzenie baz danych klientów, przypisywanie statusów do zleceń oraz drukowanie dokumentów

System Obsługi Zleceń PL+

System Obsługi Zleceń to program wspomagający zarządzanie i obsługę zleceń na towary i usługi.

System Obsługi Zleceń dzięki oferowanej funkcji przypisywania poszczególnych zleceń i ich wybranych pozycji wskazanym pracownikom ułatwia organizację pracy w firmie oraz

Popcorn

internetowe POP3/SMTP i działa na zasadzie połączenie klient-serwer i nie pobiera wiadomości co sprawia, że jest jeszcze bardziej przyjazna urządzeniom ze słabszym połączeniem internetowym.

Popcorn przydaje się gdy potrzebujemy mało wymagającego i prostego w obsłudze klienta poczty

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.

Biuro obsługi klienta

Biuro obsługi klienta (skrót: BOK), centrum obsługi klienta – całość infrastruktury służącej przedsiębiorcom do masowego kontaktu z klientami przy użyciu jednego bądź wielu środków komunikacji, zwłaszcza indywidualnych.

Biuro (ujednoznacznienie)

biuro – miejsce pracy biuro obsługi klienta biuro polityczne Biuro – brytyjski serial telewizyjny Biuro – amerykański serial telewizyjny

E-branding

klienta. Wymaga to od firmy: nawiązania do symboliki i emocjonalnych skojarzeń klienta marką różnorodnych form promocji przedsiębiorstwa w sieci sprawnej i szybkiej obsługi klienta zaoferowania na swojej stronie wartości dodanej

Wola Info

Wola Info SA – spółka akcyjna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Przedmiotem działalności firmy są technologie informatyczne. W ofercie znajdują się rozwiązania biznesowe, automatyzacja procesów obsługi klienta, rozwiązania telekomunikacyjne, zarządzanie usługami IT

Osiedle Przyjaźni (Wodzisław Śląski)

obsługi klienta "Vattenfall", oraz parę mniejszych firm usługowych.

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.