obsługi klienta

PAP

Polski system obsługi klienta u globalnego giganta rozrywki

Polski system obsługi klienta u globalnego giganta rozrywki

Polscy programiści stworzyli system obsługi klienta dla globalnego giganta rozrywki elektronicznej - bwin.party. Będzie z niego korzystać ponad 20 milionów klientów z 25 państw, posługujących się 18 językami.

Wymyślony w Kielcach system usprawni działanie biur obsługi klienta

Kielecka firma informatyczna stworzyła oprogramowanie, dzięki któremu znacznie łatwiej dodzwonić się do telefonicznego biura obsługi klienta. Inna aplikacja umożliwia sprawniejsze rozliczanie kosztów bilingów. Obydwa polskie pomysły są już stosowane na rodzimym rynku, a także w Chinach.

Wrocław: Alarm przeciwpożarowy w supermarkecie. "Obsługa uciekła, klienci zostali"

Wczoraj po południu w sklepie "Piotr i Paweł w Bielanach Wrocławskich.włączył się alarm przeciwpożarowy. Według informacji świadka obsługa sklepu pozostawiła zdezorientowanych klientów samym sobie. Według rzecznika obsługa sklepu informowała o alarmie klientów, ale w momencie kiedy powinna się zacząć ewakuacja, wiadomo było już, że alarm jest fałszywy.

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Obsługa klienta rodem z PRL [EKG]

Gwiazda obsługi klienta ma klienta w nosie

Gwiazda obsługi klienta ma klienta w nosie

. Wręczyła je osobiście dyrektor oddziału. W sali operacyjnej wisiały dyplomy: "Oddział przy Solidarności - gwiazdą obsługi klienta Raiffeisen Bank".Czy Elżbieta będzie musiała zapłacić październikową ratę? Nie wiadomo, bo jedyną osobą upoważnioną do podpisywania decyzji w sprawie rządowej pożyczki

HSBC wycofuje się z obsługi klientów detalicznych i mikrofirm w Polsce

Warszawa, 29.07.2011 (ISB) - HSBC Bank Polska zdecydował o zakończeniu obsługi klientów detalicznych oraz mikrofirm i zamierza skupić się w Polsce na świadczeniu usług dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych oraz usługach zarządzania aktywami, poinformował bank na swoich stronach

PKP Intercity otworzyło w Szczecinie Centrum Obsługi Klienta

Członek zarządu PKP Przewozy Regionalne Marek Nitkowski podczas uroczystości podkreślił, że otwarcie Centrum zbiega się z rozpoczynającymi się w Szczecinie w sobotę regatami The Tall Ships' Races, imprezy, w organizowaniu której Grupa PKP uczestniczy jako oficjalny przewoźnik. Prezes zarządu PKP SA

14 firm wyróżnionych w programie "Firma Przyjazna Klientowi"

Z badań Fundacji Obserwatorium Zarządzania wynika, że istnieje wyraźna relacja między jakością obsługi klienta a dochodowością przedsiębiorstwa. "Kiedy poprawia się jakość relacji z klientem, poprawiają się również wyniki finansowe firmy, zarówno jeśli chodzi o przychody, jak i zysk netto"

Dłuższy czas obsługi klientów w NFZ. Tylko w grudniu, tylko w czwartki

Dłuższy czas obsługi klientów w NFZ. Tylko w grudniu, tylko w czwartki

13, 20 i 27 grudnia NFZ będzie czynny do godziny 18. W siedzibie w Białymstoku, a także w delegaturach w Łomży, Suwałkach i Siemiatyczach klienci będą mieli możliwość załatwienia następujących spraw: potwierdzanie prawa do świadczeń zdrowotnych, odbiór Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego

Obsługa klientów TP może podrożeć

Umowy były wynagrodzeniem za przyjęcie do pracy kilku tysięcy pracowników narodowego operatora i miały przynieść grupie 1 miliard złotych oszczędności. Początkowo kontrakty z TP miało 48 firm, potem 13. Jak informuje TP, dziś o jej sieć dba 10 spółek zewnętrznych - informuje "Parkiet". TP

Małopolskie. Tauron Sprzedaż - zmiany w rachunkach za prąd dla 800 tys. klientów

. Taki system rozliczeń ma umożliwić dostęp do nowoczesnych usług, m.in. elektronicznej faktury, wielofunkcyjnego elektronicznego biura obsługi oraz niestandardowych produktów, które będzie można zamówić telefonicznie lub przez internet. Wiceprezes poinformował, że każdy z klientów otrzyma nowy rachunek

Usługi telekomunikacyjne będą przystosowane dla osób niepełnosprawnych

językiem obcym, a i my dla nich także posługujemy się językiem obcym. W związku z tym, bezpośredni kontakt z osobą głuchą w punkcie obsługi klienta jest bardzo ważny. Ale to jest system naczyń połączonych, bo ta sama osoba mogłaby wiele spraw związanych z usługami załatwić przez stronę internetową. Więc ta

Od 2016 r. URE chce rozliczać dystrybutorów energii z jakości usług

dyskusję były prezes URE Mariusz Swora z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jak wyjaśnił Bando, chodzi zarówno o jakość energii, ilość przerw w dostawach, jak i obsługę klienta - współpracę z odbiorcami i sprzedawcami energii. "W tej chwili rozmawiamy ze spółkami dystrybucyjnymi na temat zbudowania

UKE interweniuje w sprawie spółki Milmex Systemy Komputerowe

Urząd skierował też do sosnowieckiej prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez szefów tej firmy. Interwencja UKE to skutek licznych informacji od abonentów, którzy skarżyli się, że firma zaprzestała świadczenia usług internetowych i zlikwidowała swoje biura obsługi

Katowice. Kampania "Zaangażujmy Śląsk" - chodzi o 250 miejsc pracy

relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta. Firma ma 276 centrów w 46 krajach, gdzie zatrudnia ponad 120 tys. specjalistów pracujących w 66 językach.(PAP)

Tłumacz języka migowego w NFZ dzięki ustawie. Od dziś

Tłumacz języka migowego w NFZ dzięki ustawie. Od dziś

Wszystko dlatego, że w życie wchodzi ustawą o języku migowym. Od teraz organy publiczne (m.in. urzędy, niektóre służby i podmioty medyczne) mają obowiązek zapewnienia takiej obsługi osobom doświadczających trudności w komunikowaniu się. Osoby uprawnione do szczególnej pomocy będą mogły zwrócić się

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Konsultantka BOK: "Musimy kombinować. Przełączać klienta dalej albo go "spławiać"

Kilka dni temu opublikowaliśmy artykuł o zabiegach, jakie stosują klienci biur obsługi w celu uzyskania szybkiej i rzetelnej obsługi. Wywołał on lawinę maili od czytelników. Takich, którzy z biurami obsługi mieli niemiłe doświadczenia zarówno jako klienci, jaki i pracownicy. Napisała do nas między

Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza

Klient sieci EURO RTV AGD odkrył poważny błąd w funkcjonowaniu sklepu internetowego firmy. Okazało się, że artykuły kosztujące nawet ponad tysiąc złotych można było kupić za złotówkę. Uczciwy klient postanowił poinformować o tym obsługę sklepu. Wysłał na podany na stronie internetowej adres

W biurze Multimediów już nie będzie kolejek

W biurze Multimediów już nie będzie kolejek

Kolejki i tłok były codziennością w biurze Multimediów przy ul. Kosynierów Gdyńskich. Od środy ma się to zmienić. Po przebudowie we wtorek w południe otwarto nowe biuro obsługi klienta. Tylko w Gorzowie firma (kablówka, telefon, internet) ma ponad 30 tys. abonentów, którzy do tej pory narzekali

HSBC w Polsce rezygnuje z detalu. Przejmie go Alior?

- W rezultacie analizy strategicznej naszej działalności doszliśmy do wniosku, że największe szanse rozwoju dla HSBC w Polsce leżą w obszarze obsługi klientów korporacyjnych i instytucjonalnych - powiedział Alan Jarman, dyrektor zarządzający HSBC Bank Polska. Bank zapowiedział zmianę działalności

Ekspert z Trusted Shops: najbliższy okres będzie trudny dla e-sklepów

. Jednak - dodała - okazuje się, że w wielu wypadkach zwłaszcza mniejsi przedsiębiorcy nie są świadomi tych nowych wymogów i zagrożeń związanych z ich niespełnieniem, często wydaje im się, że wydłuża się tylko czas dany klientowi na odstąpienie od umowy z 10 do 14 dni. Według Rak, polscy przedsiębiorcy

Nowe ma już ISO

Nowe ma już ISO

W ubiegłym roku Nowe otrzymało z MSWiA pieniądze (około 200 tys. zł) na wdrożenie ISO, systemu zarządzania jakością, który ogólnie rzec biorąc ma poprawić obsługę klientów w urzędzie i jego funkcjonowanie na co dzień. O przyznanie certyfikatu Nowe starało się przez cały rok, w tym czasie urzędnicy

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W BOK-ach pracują studenci za grosze?

W poniedziałkowej "Gazecie" opisaliśmy, jak klienci operatorów telekomunikacyjnych odbijają się od biur obsługi i nawet te z pozoru proste do załatwienia sprawy ciągną się miesiącami. Także w poniedziałek na pytania czytelników odpowiadał Tomasz Hupało, ekspert Urzędu Komunikacji

Tesco: gdzie znikają pracownicy?

, jaki był przed rokiem.Co na to Tesco? - Kompetentna i szybka obsługa klientów podczas zakupów jest naszym priorytetem - twierdzi Michał Kubajek, rzecznik prasowy Tesco Polska. - Robimy wszystko co możliwe, aby czas oczekiwania przy kasie był jak najkrótszy.Iwona Mandat, szefowa OPZZ Konfederacji Pracy

SOKiK: Provident pobierał opłaty za obsługę domową niezgodnie z prawem

Provident, firma znana z udzielania szybkich pożyczek o niskiej wartości, proponował klientom m.in. ubezpieczenie spłaty kredytu oraz możliwość udzielenia i obsługę pożyczki w domu. Ale klient, który spłacił pożyczkę przed terminem, i tak musiał zapłacić za obsługę pożyczki w domu oraz składkę

W poniedziałek strajk w Enei

Pracownicy firmy walczą o podwyżkę. Prąd będzie, ale w biurze obsługi klientów telefonu nikt nie odbierze.- Jedni odejdą od biurek, inni odłożą narzędzia. Praca stanie na dwie godziny - zapowiada Janusz Śniadecki, szef Zrzeszenia Związków Zawodowych Energetyków. Dwugodzinny strajk rozpocznie się o

Francuscy inwestorzy lubią Łódź

Łodzi - mówi Urszula Majorkiewicz, dyrektorka Polskiej Izby Handlowo-Przemysłowej. Zaawansowane są rozmowy dotyczące powstania trzech centrów obsługi klientów. Call center oraz ośrodek wsparcia informatycznego zatrudniałyby po pół tysiąca osób. - Łódź jest bardzo dobrym miejscem na inwestycje - ocenia

Wancer do bankowców: Zakończcie wyścigi o konta i karty!

podążanie tą samą drogą. Przeciwnie: uważa, że w najbliższych latach kluczem do sukcesu będzie utrzymanie dotychczas pozyskanych klientów i zapewnienie im jak najwyższego poziomu obsługi. - Zwiększenie przychodów i zysków banków będzie teraz wymagało innego podejścia do klientów - ostrzega Wancer. I dodaje

Prezes PKO BP: koniec porządków, czas zadbać o klientów!

niektórych segmentach lepszą od konkurencji, a to dobra baza do poprawy jakości obsługi. Klient w oddziale to szansa, a nie problem. Kiedy wreszcie liczba klientów obsługiwanych przez PKO BP zacznie rosnąć? - Nie oczekuję w 2012 roku ilościowej zmiany liczby klientów. Chcemy, by to był rok zmiany jakościowej

Bydgoszcz. Atos IT Services zatrudni 850 pracowników

"Centrum Wsparcia Procesów IT będzie świadczyć usługi kompleksowego utrzymania infrastruktury informatycznej, zarówno sprzętowej, jaki i aplikacyjnej. Jest to kolejny krok związany z intensywnym rozwojem naszego zakładu w Bydgoszczy, gdzie już wznoszony jest nowy budynek na potrzeby centrum&quo

Podstępy, sztuczki i triki. Jak klienci sobie radzą w kontakcie z BOK i infolinią

Skargi na działanie biur obsługi klienta dostajemy bardzo często. Jedna z naszych czytelniczek przez niemal dwa miesiące usiłowała uzyskać pomoc, bo nie działał jej telefon. "Rozmawiałam z pracownikiem pomocy technicznej Orange. Kolejny raz opowiedziałam, że telefon nie działa. Cierpliwie

Akcje JSW: Gorąco było w piątek, w biurach wielki ruch

mijał termin zapisów dla osób uprawnionych - mówi Mieczysław Oko, kierownik jednego z katowickich punktów obsługi klienta Domu Maklerskiego PKO BP. Wszystkich obsługiwaliśmy na bieżąco, jednak robiły się kolejki, było tłoczno - dodaje Mieczysław Oko. W Warszawie też nie brakuje zainteresowanych, jednak

ADM wychodzi do ludzi. Tak zapowiada

Największą zmianą ma być oddzielenie obsługi lokatorów budynków wspólnot od tych, którzy mieszkają w lokalach, należących do miasta. - Do tej pory administrator zajmował się wszystkim. Podział zadań był mało przejrzysty, pracownicy nie mieli określonych specjalizacji, a klienci byli niezadowoleni

Gdańsk. Około 400 osób ma zatrudnić austriacka firma CCC

austriacka firma Competence Call Center oferuje usługi w 12 lokalizacjach w ośmiu krajach, w 28 językach. Oferuje rozwiązania contact, obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikację z klientem.

Poświąteczne napięcie w Stoenie

komentarze o pracy punktu obsługi - opowiada pan Darek. Wtóruje mu pani Jolanta: - Jeden z pracowników powiedział, że pretensje mogę mieć do siebie, skoro nie płacę rachunków - oburza się. Klienci narzekali też, że za ponowne podłączenie prądu będą musieli zapłacić 85 zł. Stoen ma też wytłumaczenie tłoku

Awaria Ery w Warszawie, Radomiu, Łodzi, Trójmieście - nie można było dzwonić

inny Alertowicz.- Nie działa mi TakTak w Poznaniu. Nie mogę się połączyć z nikim Biuro Obsługi Klienta nie odbiera telefonów - pisze Rafał.Według Alertowiczów telefony nie działały w południowej części stolicy i centrum miasta.Biuro Prasowe Ery nie dostało informacji o podobnej awarii, za to o

Drogi kliencie, tu głuchy telefon (czyli telekomunikacja z BOK-u)

Nie wiesz co robić? W walce z BOK-ami pomagają urzędnicy Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze

France Telecom stawia na Polskę, możliwe przejęcia firm

oczekiwania wobec TP to wzrost pozycji firmy na polskim rynku. - Ważne jest, by firma wyróżniała się na tle konkurencji, także pod względem jakości obsługi klienta. Rzecz jasna, oczekujemy także wzrostu przychodów, ale w naszym podejściu do polskiego biznesu nie chodzi tylko o liczby, ale także o dobre

Wieczorna awaria w sieci Play

- Już ponad godzinę nie można łączyć się z internetem za pośrednictwem modemu Play. Obsługa klienta nie odpowiada, połączenia od użytkowników są odrzucane. Sieć nie działa w woj. podkarpackim -napisał na Alert24 internauta AK. Sprawdziliśmy, obsługa klienta rzeczywiście nie odpowiada. W Warszawie

Harrison Ford dla "Gazety": Cieśla Coppoli

takie powiedzonko: "Działa dokładnie tak, jak napisano na opakowaniu". Podoba mi się. To także znaczy, że zanim zgodzę się zagrać w filmie, dokładnie sprawdzę, czy podobne ambicje ma reszta ekipy. Nie myślę, że na widowni mam fanów. Myślę, że mam na niej klientów, którym należy się jak

Quercus: pierwsze TFI dla bogatych

wielomiliardowym molochem. Sprzedaż funduszy ma się zacząć w marcu, ale nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie można kupić ich udziały. Szefowie Quercusa chcą podpisać umowy ze wszystkimi bankami, firmami ubezpieczeniowymi i pośrednikami, którzy specjalizują się w obsłudze bogatych klientów. W ciągu roku liczą na

Mamy tu siedzieć na stu tysiącach woltów?

Polska (dawniej RWE Stoen) na jesieni uruchomi centrum obsługi klienta. - Stacja powstała w 1968 r., w 2003 r. została gruntownie wyremontowana. Zainstalowano w niej urządzenia nowszej generacji zajmujące znacznie mniej powierzchni. Dzięki temu w budynku zwolniło się miejsce, które teraz zajmie centrum

Uruchomiono pierwszy automat do płacenia rachunków

Urządzenie, nazwane opłatomatem, wyglądem przypomina bankomat. Jest proste w obsłudze. Klient skanuje rachunek z kodem kreskowym nad czytnikiem. Na ekranie dotykowym pojawia się kwota pieniędzy, jaką należy wpłacić. Przyjmowane są monety lub banknoty, akceptowane są wszystkie nominały. Klient

Obsługa mieszkańców. Będzie jeszcze lepiej

wzbudzając podejrzeń, urzędnik powinien znaleźć sposób na zatrzymanie jej w urzędzie, a jednocześnie zawiadomić funkcjonariuszy.Ratusz zamierza też przeprowadzać własne badania zadowolenia mieszkańców z obsługi. - Raz na kwartał każda komórka urzędu przez minimum tydzień będzie pytać klientów o ocenę swojej

PKO BP zatroszczy się o bogatych

korzystali z tej samej obsługi, co klienci masowi. - To zaczęło się zmieniać - właśnie zakończyliśmy projekt wydzielenia odrębnej infolinii - mówi "Parkietowi" Jolanta Rycerz, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży detalicznej. Teraz w PKO BP podejście do obsługi bogatych Polaków ma się

Ludzie stoją, bo krzesła psują design

obsługi klienta znajdującym się w pasażu w Realu, musiała długo czekać. - Często jest taki tłum, że kolejka wychodzi aż na Real. Raz więc zapytałam obsługę punktu, czy nie można by ustawić kilku dodatkowych krzesełek, by oczekujący mogli usiąść. Usłyszałam, że nie można, bo Real się na to nie zgadza

UOKiK ostrzega przed nieuczciwymi "okienkami kasowymi"

Według UOKiK, który powołuje się na badania TNS OBOP, największą popularnością wśród Polaków wciąż cieszy się tradycyjne uiszczanie opłat na poczcie czy w oddziale bankowym. Jednak coraz częściej decydujemy się na skorzystanie z usług inkasentów, punktów obsługi klienta oraz przelewu

We wrocławskim Albercie produkty są bezcenne

się odnoszą. Dodatkowo obsługa dbając o spokój klientów, wyłączyła czytniki kodów kreskowych, aby nikt nie musiał zaprzątać sobie głowy sprawdzaniem ceny przed pójściem do kasy. A myślałam, że podobnie to tylko za Lepszego Ustroju bywało... - komentuje Internautka.Wysłaliśmy pytanie o brak czytników i

Telelekceważenie

Czy kiedykolwiek padłeś ofiarą telekceważenia? Swoje problemy z działami obsługi klienta możecie opisać i wysłać do nas na adres: telekcewazeni@gazeta.pl Korespondencja z biurem obsługi klienta przypomina zabawę w głuchy telefon. Ale jeszcze częściej walenie głową w mur. Andrzej Młynarek z

MZK coraz bliżej ludzi

przystało - mówi Zawadzki. Kasy w nowym biurze są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 19. Natomiast stanowisko obsługi klienta działa od godz. 8 do 16, za wyjątkiem piątków, kiedy czynne będzie od 10 do 18.

Polacy kochają placówki: tylko co ósmy omija je szerokim łukiem!

klienta lub oddziału danej instytucji. Aż 83 proc. badanych stwierdziło, że chcąc załatwić jakąś sprawę przynajmniej od czasu do czasu kontaktuje się osobiście z pracownikiem danej instytucji w jej biurze obsługi. Pozostali - 17 proc. osób - nie korzystają z takiej formy kontaktu lub jej nie znają. Na

Padł system bankowości elektronicznej ING Banku

się do systemu bankowości elektronicznej, powinien spróbować jeszcze raz za kilka minut - powiedział serwisowi Wyborcza.biz Piotr Utrata, rzecznik banku ING. - Do końca dnia awaria powinna zostać całkowicie wyeliminowana - dodaje. Klienci mogą cały czas bez problemu korzystać z obsługi w oddziałach

Roleta sklepowa spadła klientowi na głowę - nikt mu nie pomógł

pomóc, zaczął na niego krzyczeć: "Gdzie się Pan pcha!" - opowiada internauta. - Klient opuścił sklep trzymając się za głowę i mówiąc, że źle się czuje - kontynuuje świadek zdarzenia. - Po kilku minutach mężczyzna wrócił do sklepu po nazwisko pracownika ochrony, jednak ten schował plakietkę i

Jak Warta pomyślała o wygodzie klienta

prosta w końcu sprawa, otrzymaliśmy zaskakującą odpowiedź."W ostatnim czasie zaszły w Warcie zmiany w obszarze likwidacji szkód. Z myślą o wygodzie klientów obsługa likwidacji szkód została scentralizowana, a ich zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie. (...) Jeżeli klient złożył wymaganą

"Polska": Złe wieści dla 6 milionów klientów PKO BP

broni się mówiąc, że w ten sposób dostosowuje koszty do realiów rynkowych, a nowe opłaty i tak będą korzystniejsze niż oferta konkurencji. - W przeciwieństwie do naszych konkurentów przez dwa lata nie podnosiliśmy opłat. Klienci mogą obniżyć koszty, decydując się na obsługę kont przez internet. O

Najlepsza odpowiedź pizzerii na prawo dyskryminujące homoseksualistów w Arizonie [HIT SIECI]

związku między wiarą przedsiębiorcy czy właściciela biznesu z orientacją seksualną klienta. - To prosty i niebezpieczny komunikat: nie lubimy was, nie chcemy ani was ani waszych pieniędzy- ubolewa Chad Campbell z Demokratów, których głosy nie wystarczyły, by zablokować zapis. Prawo wejdzie w życie, jeśli

Kupujesz w Albercie, licz wszystko dwa razy

: - Litrowa butelka na półce kosztowała 3,69 zł, a w kasie 3,85 zł. Dodatkowo kody produktów na butelce i etykiecie na półce były różne, czym się oczywiście broniła obsługa sklepu (cytuję: "Na kody też trzeba patrzeć").Pan Jacek zwrot nadpłaty odzyskał po pięciu minutach. - Co ciekawe, przede mną

PKP Intercity: pociągi lepsze niż samoloty

wizytówką zmian, jakie następują na kolei. - Chcemy rozwijać profesjonalną obsługę klienta - zapewnia Czesław Warsewicz, prezes PKP Intercity. Spółka w kolejnych miastach otwiera centra obsługi klienta, gdzie można w komfortowych warunkach kupić bilety kolejowe. Planuje m.in. ustawienie na największych

Credit Suisse wchodzi na rynek z ofertą private banking

Credit Suisse na polskim rynku działa od początku lat 90. Doradza przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw. Zatrudnia kilkaset osób. Teraz chce się zaopiekować portfelami najbogatszych Polaków. Celem banku są klienci, którzy mają co najmniej 1 mln franków szwajcarskich do

Amerykańskie contact center wchodzi do Polski

Chodzi przede wszystkim o obsługę telefoniczną (rozmaite infolinie itp.) oraz e-mailową. - Sitel Polska dysponuje 270 stanowiskami operatorskimi - poinformował szef polskiej filii Yann Gontard (wcześniej m.in. prezes spółki TP Internet z grupy TP SA). Nowe centrum ma świadczyć usługi w kilku

Kraków: telefon z drugiej ręki. Kupisz kradziony, grożą ci dwa lata

Sławek Charmaj niedawno sprzedawał swój telefon. Stary model, sprzed dwóch lat, bo wymieniał na nowy. Na pięć odwiedzonych przez niego komisów tylko w dwóch od razu sprawdzili numer seryjny. - Mogłem go sprzedać bez zbędnych pytań, bez pudełka czy ładowarki - opowiada Sławek. - Ale automatycznie ofe

Fujitsu Services otworzy Centrum Usług Informatycznych w Łodzi

wśród studentów zamierza szukać swoich pracowników. Łódzkie centrum zostanie otwarte w lutym przyszłego roku. Wielkością ma odpowiadać innemu centrum firmy, działającemu w portugalskiej Lizbonie. Oba biura mają obsługiwać europejskich klientów firmy. Fujitsu Services jest czołową europejską firmą

Sky Club celowo oszukiwał klientów? Zawiadomienie do prokuratury

Marszałek województwa Adam Struzik podał decyzję o powiadomieniu prokuratury na specjalnej konferencji prasowej. Sky Club ogłosił upadłość 3 lipca, a jeszcze kilkanaście godzin wcześniej pracownicy spółki zbierali pieniądze od klientów biura. - Główne zarzuty wobec biura to doprowadzenie do

Drugi kącik dla malucha w Urzędzie Miasta

To wszystko, by dzieci, których rodzice muszą załatwić w magistracie sprawy, nie nudziły się. Kącik przystosowany jest do potrzeb maluchów w wieku 1-10 lat. Psychologowie zwracają uwagę, że kąciki dla dzieci powinny mieć ciekawy i przyjazny wygląd, a także być bezpieczne. Urzędnicy przekonują, że po

450 nowych miejsc pracy w łódzkim DHL-u

Centrum Obsługi Klienta przejmie 80 proc. wszystkich zleceń z całej Polski. Tu będziemy mogli zadzwonić, by dowiedzieć się, czy nasza paczka dotarła już do celu (trasa przesyłek będzie monitorowana). Centrum mieści się między ulicami Targową i Dowborczyków. Zajmuje dwa piętra, które DHL wynajmuje od

Nie działa strona banku ING. Klienci: może to to samo co w mBanku?

"Od 12:00 nie działa system online ING, wyłożył się na tyle, że nie można nawet się zalogować" - narzekają klienci w listach do serwisu Alert24. Na stronie pojawiła się informacja: "Przepraszamy. W chwili obecnej występują przejściowe trudności z dostępem do serwisu ING BankOnLine

Jak banki bronią się przed zakazem lichwy

tysiączłotowego rocznego kredytu obsługa w domu klienta kosztuje dodatkowo 468 zł. - Ponieważ jest to opcja dobrowolna, jej kosztów nie uwzględnia się, licząc próg maksymalnych odsetek - tłumaczy Tomasz Trabuć z Providenta. Jak duża część klientów będzie wybierała droższy kredyt? - Nie wiem, dotychczas klienci

Już kilkadziesiąt tysięcy polis. Ubezpieczyciel z... Gibraltaru podbija rynek

ubezpieczyć się na życie osobom starszym, mającym nawet do 85 roku życia. To grupa klientów zwykle odsyłana w kwitkiem przez tradycyjnych ubezpieczycieli. W 4Life Direct chwalą się, że tylko u nich starsi klienci mogą zawrzeć polisę bez konieczności odbycia badań lekarskich. - Wystarczy zgłosić się przez

Seniorzy idą na wojnę z PKO BP

od lat w jego skarbcach. PKO BP się unowocześnia Dlaczego PKO BP odwraca się od swoich najwierniejszych klientów? Bank postanowił zerwać z wizerunkiem nieruchawego, nienowoczesnego molocha, w którego oddziałach zawsze kłębią się gigantyczne kolejki. PKO BP podwyższa opłaty za obsługę w oddziale

Cementownia Górażdże wstrzymała prace

O planach wstrzymania produkcji firma informowała już w poniedziałek. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa zastój w fabryce. Wiadomo, że sama naprawa taśmociągu, który przesyła surowiec z kopalni Folwark, potrwa najpewniej dwa dni, ale do prac można przystąpić dopiero wtedy, gdy opadnie woda. Nie

Pozainternetowe plany ekspansji Travelplanet.pl

Niewielki, elegancki i cały oszklony - tak wygląda pierwszy Punkt Obsługi Klientów (tzw. POK) spółki Travelplanet.pl, która oprócz dotychczasowej sprzedaży usług turystycznych przez internet lub telefon postanowiła robić to także tradycyjnie. Na razie turystyczny POK stoi tylko w jednym z

BGŻ zmienia plany

rankingach piąte-szóste miejsce, a teraz z trudem mieści się w pierwszej dziesiątce), od jesieni wprowadza nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych oraz małych firm, zamierza zamknąć najgorzej umiejscowione oddziały (ma ich 280 w całej Polsce) oraz skupić się na obsłudze przedsiębiorstw z branży rolno

Od stycznia senior zrobi na poczcie przelew za darmo!

Bank Pocztowy to uśpiony gigant na rynku bankowym. Bank, który w 75 proc. należy do Poczty Polskiej, ma dostęp do gigantycznej sieci jej okienek oraz do milionów klientów. W oddziałach poczty otworzył już 1,3 tys. swoich punktów. Prowadzi w nich sprzedaż lokat, kredytów gotówkowych, konto

GE Money Bank otworzy call-center we Wrocławiu

Do tej pory klienci banku z: Niemiec, Austrii i Szwajcarii byli obsługiwani przez centra w swoich krajach. Ale bank zdecydował się ograniczyć ich działalność i otworzyć nowe centrum we Wrocławiu. Call-center ma ruszyć na przełomie czerwca lipca. W tej chwili trwa intensywna rekrutacja pracowników

Polska, kraj nieznany

nie wystarczy mieć bogatego dziedzictwa czy wspaniałych zamków. Trzeba też zapewniać doskonałą obsługę klienta, najlepszą jakość hoteli czy choćby dobre festiwale kulturalne, które przyciągają ludzi. Jak zbudować skuteczną strategię promowania kraju? Taką, która pokazuje nasze najmocniejsze strony

Polacy kradną w niemieckiej reklamie Media Markt

W reklamie Media Markt Polaków jest trzech. Wyjeżdżają ze sklepu z pełnymi koszykami, ale na bramce czeka ochrona. I wtedy rozpoczyna się polsko-niemiecka konwersacja. Polacy zachwalają sklep (po niemiecku z bardzo wyraźnym polskim akcentem), a rozmowa szybko schodzi na temat piłki nożnej - jeden z

Brytyjski rząd: Praca w McDonald's dobrze wygląda w CV

Jak podaje w niedzielę telewizja ITN, resort przygotował dla absolwentów wyższych uczelni przewodnik "Życie po dyplomie". Ostrzega w nim, że absolwenci muszą liczyć się z tym, iż rynek pracy zaoferuje im mniejsze możliwości niż kiedyś, dlatego nie powinni z góry odrzucać oferty pracy w żad

Piechociński o spłacie kredytu hipotecznego

pomysłem posła - bank w imieniu osoby, która chce zawieszenia kredytu, powinien wystąpić o roczną obsługę odsetek z Krajowego Funduszu Mieszkaniowego. W środę minister Michał Boni powiedział, że rząd chciałby, aby posiadacz kredytu - mimo utraty pracy - spłacał część swoich zobowiązań. "Rządowa

Koncert Madonny: Klienci burzą się, że nie dostaną biletów

obciążone". Chcąc wyjaśnić kłopoty czytelniczki, a także dowiedzieć się ile osób zgłosiło reklamacje, zadzwoniliśmy do Eventimu, niestety Renata Bogdanowicz - Administrator Systemu oraz Małgorzata Tomczak - Menadżer ds. Obsługi Organizatorów, odmówiły komentarza, tłumacząc, że firma nie udziela takich

Oceniamy magistrat: Skype nie dla urzędnika

urzędnikom 3,67 pkt (4,27 pkt w kraju). Część badań przeprowadzono metodą "Tajemniczy klient", czyli tak, jak bada się np. salony samochodowe i inne firmy. O opinie pytano osoby wychodzące z urzędu, które wcześniej załatwiały autentyczne sprawy. Najszybciej załatwiano je np. w wydziale meldunkowym

Pekao zmienia system bankowości internetowej! "Gazeta" testowała nowy

Pekao to drugi największy bank w Polsce. Pod względem liczby obsługiwanych klientów ustępuje miejsca tylko bankowi PKO BP, w połowie należącemu do państwa. Do tej pory klienci banku z żubrem w logo korzystali ze stron bankowości elektronicznej zaprojektowanych jeszcze w 2002 r. Od 17 kwietnia w ich

Polbank nie nadąża z wypłatą kredytów

Według dziennika "Polska" część klientów Polbanku nie dostała w terminie kolejnych transz kredytu hipotecznego. Niektórzy kredytobiorcy mają problemy z deweloperami, którzy naliczają im odsetki karne za nieterminowe wpłaty rat. Są też klienci, którzy zmuszeni są wstrzymywać własne

Leszno: Pękł strop, 130 osób ewakuowano

Na miejscu jest nadzór budowlany. Na razie nie wiadomo, czy pęknięcie ma związek z zalegającym na dachu śniegiem - powiedział Radiu Merkury oficer dyżurny wielkopolskiej straży pożarnej. Centrum handlowe w Lesznie, w którym są m.in markety spożywcze i elektroniczne, na razie jest zamknięte.

ZUS zmienia podejście do klienta

Do końca rok 350 urzędników zostanie przeszkolonych się z zasad uprzejmości i kultury osobistej - pisze dzisiejszy "Dziennik".W ramach szkoleń pracownicy zaznajomią się z "zasadami uprzejmości i kultury osobistej" oraz "sposobami zapewniania klientowi wygody, poczucia

Urodziła córkę w hipermarkecie

- Zrobiły to bardzo fachowo - mówi młoda mama. - Poradziły sobie, mimo że dziecko było owinięte pępowiną. Zanim mąż zapłacił za zakupy, córka była już na świecie. Noworodka wraz z mamą pogotowie przewiozło do szpitala im. Madurowicza.- To śliczny maluch, ważący 3,42 kg. Wymaga jednak leczenia i poby

Kontakt

Redakcja Gazeta.pl Ul. Czerska 8/10 00-732 Warszawa E-mail: redakcja_portalu@agora.pl   Centrum Obsługi Klienta E-mail: pomoc@agora.pl tel. (42) 631 60 90   Gazeta.pl w serwisach społecznościowych: Gazeta.pl na Facebooku   Gazeta.pl na G+   Gazeta.pl Twitterze

PKO BP wysyła klientom upomnienie za 25 zł

klientowi o zaległości - napisał pan Michał.W PKO poinformowano go, że te 25 złotych to koszt wysłania listownego upomnienia, maila i wykonania telefonu przypominającego o spłacie. Pan Michał sugeruje, że kwota jest za wysoka, a praktyka banku nieuczciwa, nawet nielegalna. Niestety, PKO nalicza tę karę

Badanie IDC dla Microsoft: rynek potrzebuje partnerów technologicznych

generuje 55 proc. wydatków na IT, a jej udział będzie znacząco rósł" - dodał Wituszyński. Badanie IDC pokazuje również, że klienci coraz bardziej sobie cenią jakość obsługi - 72 proc. ankietowanych zadeklarowało gotowość do zapłacenia wyższej ceny za dobrą obsługę transakcji. Szczegółowe dane na ten

Polski projekt w finale brytyjskiego konkursu

4. edycję konkursu BT Infinity Lab zorganizowano pod hasłem "Serving Tomorrow's Customers" - uczestnicy mieli za zadanie zaprezentować innowacje w zakresie obsługi klienta. Spośród blisko 80 zgłoszeń z całej Europy do finału zakwalifikowało się 8 projektów. Wśród nich znalazła się

Spotkanie liderów bankowości: najważniejsze jest zaufanie klienta do banku

Jedna z debat zakończonego w czwartek dwudniowego spotkania poświęcona była lojalności i zaufaniu klientów do instytucji finansowych. Pretekstem do dyskusji były przedstawione dane, że spośród tych instytucji Polacy największe zaufanie mają do banków, natomiast mniejsze do innych instytucji

Lublin. Miejskie biura obsługi mieszkańców - w placówkach poczty

państwowej, takie jak na przykład przyjmowania wniosków paszportowych oraz obsługi klientów firm energetycznych i gazowniczych. Rozmowy z takimi firmami już są prowadzone, ale nie wiadomo, kiedy mogą się sfinalizować. "My jesteśmy już gotowi do tego, aby tego typu punkty obsługi mieszkańców i klientów

Zbigniew Derdziuk złożył dymisję ze stanowiska prezesa ZUS

premier dymisja. Gdy przychodziłem do ZUS, mówiłem o potrzebie poprawy jakości obsługi klientów. Wszystko co robiłem jako prezes ZUS, miało na celu właśnie podniesienie satysfakcji milionów naszych klientów. Dziś Zakład to już inna instytucja niż ta sprzed pięciu lat. Duża w tym zasługa zespołu ludzi, z

Prostytutki bały się Fritzla - "ten sadysta kazał udawać zwłoki"

powtarzały mi, że wywołuje w nich przerażenie. Gdy o nim opowiadały, często padało słowa "sadysta". - wspomina F.Skąpiec, który traktował ludzi z góryProstytucja jest w Austrii legalna. Za spędzenie godziny z dziewczyną, z których większość pochodzi z Europy Wschodniej, klient "Villa Ostende

Gdańsk. Otwarto pierwszy w Polsce Smart Citigold HUB

pracownika przy okienku. W oddziale można korzystać z narzędzi interaktywnych, np. z ekranów dotykowych. Oddział Smart działa też w Gdyni. Na 18. piętrze znajduje się oddział banku Smart Citigold HUB do obsługi klientów najbardziej zamożnych, klientów Citigold i Citigold Select. Klient Citigold to osoba

Nowe przepisy powinny poprawić pozycję abonentów w sporach z firmami

załatwiania reklamacji. Dotąd operatorzy często nie spieszyli się, licząc, że namolny klient zrezygnuje. Nic im nie można było zrobić poza skierowaniem sprawy do sądu. - Na taki zapis miały wpływ kłopoty abonentów z Błękitną Linią TP SA - mówi Elżbieta Borkowska, wicedyrektor departamentu telekomunikacji w

PKP Cargo przenosi działalność centrali z Krakowa i Warszawy do Katowic

obowiązki w siedzibie spółki w Krakowie, a także duża część centrali działającej dotychczas w Warszawie. Jak wyjaśniła spółka w komunikacie skupienie działań w jednej lokalizacji w Katowicach pozwoli na lepszą komunikację wewnętrzną oraz usprawni procesy związane z obsługą klienta (powstanie tam m.in

KNF: obecnie niskie oprocentowanie kredytów może w przyszłości wzrosnąć

efekcie część klientów zbyt optymistycznie podchodzi do prognozowania kosztów obsługi kredytu, domyślnie przyjmując, że wysokość raty utrzyma się na aktualnym poziomie. Tymczasem w przypadku kredytów udzielanych na długie terminy, takich jak kredyty mieszkaniowe, rynkowym standardem jest zmienne

Zbigniew Derdziuk złożył dymisję ze stanowiska prezesa ZUS

premier dymisja. Gdy przychodziłem do ZUS, mówiłem o potrzebie poprawy jakości obsługi klientów. Wszystko co robiłem jako prezes ZUS, miało na celu właśnie podniesienie satysfakcji milionów naszych klientów. Dziś Zakład to już inna instytucja niż ta sprzed pięciu lat. Duża w tym zasługa zespołu ludzi, z

O prądzie przez telefon. Rusza call center dla podlaskich klientów PGE Obrót

Na razie z call center obsługuje nasze województwo, a klienci z pozostałych regionów będą sukcesywnie włączani do systemu do końca tego roku. Do tej pory z usług infolinii korzystali jedynie odbiorcy z woj. łódzkiego. - Obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się niewystarczające. Dlatego

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Intemus Obsługa Zleceń

Intemus Obsługa Zleceń jest przydanym programem stworzonym z myślą o firmach, przeznaczony do rejestracji zgłoszeń lub do komunikacji wewnętrznej.

Intemus Obsługa Zleceń umożliwia tworzenie baz danych klientów, przypisywanie statusów do zleceń oraz drukowanie dokumentów

System Obsługi Zleceń PL+

System Obsługi Zleceń to program wspomagający zarządzanie i obsługę zleceń na towary i usługi.

System Obsługi Zleceń dzięki oferowanej funkcji przypisywania poszczególnych zleceń i ich wybranych pozycji wskazanym pracownikom ułatwia organizację pracy w firmie oraz

Popcorn

internetowe POP3/SMTP i działa na zasadzie połączenie klient-serwer i nie pobiera wiadomości co sprawia, że jest jeszcze bardziej przyjazna urządzeniom ze słabszym połączeniem internetowym.

Popcorn przydaje się gdy potrzebujemy mało wymagającego i prostego w obsłudze klienta poczty

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.

MidpSSH

Klient usług terminalowych i protokołu SSH na urządzenia z obsługą Javy (J2ME). Program dostępny jest wraz z kodem źródłowym na zasadach wolnej licencji GPL.