ntw

PAP

Rosyjska telewizja NTW o raporcie Millera: wpływ miały błędy załogi

Rosyjska telewizja NTW o raporcie Millera: wpływ miały błędy załogi

Rosyjska telewizja NTW w wiadomościach podanych dwie godziny po ogłoszeniu w piątek polskiego raportu o przyczynach katastrofy smoleńskiej położyła nacisk na to, że raport opisuje nieprzygotowanie załogi i jej niewłaściwe działania w czasie lotu.

Rosja. NTW: Polska uznała fatalne błędy pilotów Kaczyńskiego

Rosyjska telewizja NTW informując w piątek o raporcie polskiej komisji na temat katastrofy smoleńskiej podała, że zawiera on wnioski analogiczne do raportu Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK), który wskazał na błędy załogi.

Dlaczego zginął dziennikarz rosyjskiej stacji NTW

Reporter śledczy rosyjskiej telewizji NTW został w niedzielę zamordowany w Moskwie. Choć zabójstwo prawdopodobnie miało "zwykłe" kryminalne przyczyny, to postawiło na nogi niemal wszystkie rosyjskie media

CNN w NTW

Jak podała najpierw CNN, a potem potwierdziła NTW, Gusiński podpisał umowę wstępną z Turnerem o sprzedaży akcji za 226 mln dolarów. Nie wiadomo, jak duży pakiet ma się znaleźć w rękach Amerykanina. Sprzedaje tylko Gusiński? Teoretycznie Gusiński jest właścicielem 49,5 proc. akcji założonej przez

Moskwianie bronią NTW

We wtorek Gazprom kontrolujący dziś większość akcji stworzonej przez Władimira Gusińskiego NTW zwołuje zebranie akcjonariuszy, którzy spróbują odwołać Jewgienija Kisielowa, dyrektora generalnego kanału. Kisielow od dawna jest solą w oku władz Rosji, nie tylko dlatego, że odpowiada za politykę

Szturm na NTW

Ponoć już przed tygodniem Inspekcja Podatkowa Centralnego Okręgu Moskwy zwróciła się do sądu arbitrażowego z wnioskiem o ogłoszenie bankructwa - jej zdaniem - niezdolnych do opłacania podatków telewizji NTW i telewizji NTW Plus, wydawnictwa "7 dni" (m.in. dziennik "Siegodnia"

Rosyjska telewizja NTW zwalnia niewygodnego dziennikarza

. Szefowie NTW przekonywali Parfionowa, że służby specjalne są przeciw emisji wywiadu z wdową, bo "to może zaszkodzić naszym chłopcom". Dziennikarz temat zdjął, ale o wszystkim poinformował gazety. "Nie należy nas uczyć, jak trzeba kochać ojczyznę - mówi Parfionow. - Od 25 lat jestem

Gra na zwłokę w sprawie NTW

W piątek w centrali Media Mostu, holdingu Władimira Gusińskiego, który założył NTW, spotkali się przedstawiciele stron konfliktu o kanał. Z jednej strony ludzie Gazpromu, posiadacza największego dziś pakietu akcji telewizji, który uważa się za gospodarza kanału. Z drugiej - dotychczasowi pracownicy

Ukraina.Opublikowano listę zabronionych 15 rosyjskich kanałów TV

Na wniosek rady decyzję w sprawie zakazu wydał sąd w Kijowie. Inne kanały objęte zakazem to m.in.: NTW-Mir, Ren TV, RBK TV i Istorija (Historia). 19 sierpnia doradca szefa MSW Ukrainy Arsena Awakowa, Anton Heraszczenko poinformował, że minister podpisał zarządzenie o tymczasowym zakazie emisji

Rosja: "Ukradli kraj". Znikający film z YouTube

Rosja: "Ukradli kraj". Znikający film z YouTube

Putin. To słynne dla Rosjan zdanie, symbol arogancji władzy, ówczesny prezydent wypowiedział w rozmowie z Larrym Kingiem. Dziennikarz CNN spytał Putina co tak naprawdę stało się z łodzią podwodną Kursk.W zakwestionowanym przez telewizję filmie jest zaledwie kilka sekund z anteny NTW. Ale to wystarczyło

Za kołem podbiegunowym otwarto pierwszy meczet

miejscu. Na miejscu zbudowano też minaret.Terytoria Północno-Zachodnie leżą w środkowej części północnych obszarów Kanady. Północną granicą NTW są wybrzeża Morza Arktycznego. Terytoria te, ze względu na wiele bogactw naturalnych (m.in. złoto, diamenty, gaz ziemny) oraz niską gęstość zaludnienia, są

Nowe dowody na zbrodnie Łukaszenki

- opowiadał w NTW Nowiczak. Według niego na zajęciach politycznych Pawluczenka opowiadał, że specnaz to kleszcze, za pomocą których wyrywane są gwoździe przeszkadzające Łukaszence siedzieć w prezydenckim fotelu. Słowa byłego żołnierza specnazu o "szwadronach śmierci" potwierdzają wcześniejsze

Mer Moskwy broni się i kontratakuje

Mer Moskwy broni się i kontratakuje

Skandal wokół mera, który od 18 lat niepodzielnie rządzi stolicą, nabiera tempa. Kontrolowane przez państwo stacje telewizyjne chórem oskarżają nietykalnego do tej pory urzędnika o nadużycia, lekceważenie mieszkańców, kryminalne rozprawy z przeciwnikami.Najdalej poszła telewizja NTW, która w dwóch

Handlarz bronią oskarża USA: "Proces był jak za inkwizycji. 12 przysięgłych z wypranymi mózgami"

Handlarz bronią oskarża USA: "Proces był jak za inkwizycji. 12 przysięgłych z wypranymi mózgami"

amerykańskich i dostarczanie wsparcia materialnego i broni organizacjom terrorystycznym.Sam bohater procesu zapewnia w rozmowach z rosyjskimi mediami, że jest niewinny. Wywiad z Butem przeprowadzony przez telewizję NTW opisała agencja Interfax.Wiktor But: Mój proces przypominał działania inkwizycjiW rozmowie z

Z rosyjskiej telewizji o sprawach wiary

Komentator rosyjskiej telewizji NTW Siergiej Piwowarow zwrócił uwagę na wyraźną różnicę zdań, jaka pojawiła się ostatnio między władzą duchowną a świecką. Chodzi o zaoczną polemikę między patriarchą Aleksijem II a prezydentem Rosji Władimirem Putinem, dotyczącą ewentualnej wizyty w Rosji Jana Pawła

"Rosja chce dusić Łukaszenkę do końca". Medialna wojna między Rosją i Białorusią

"Rosja chce dusić Łukaszenkę do końca". Medialna wojna między Rosją i Białorusią

"Ojciec Chrzestny" to dwuczęściowy film, który pokazała prorządowa rosyjska stacja NTW. - Pokazały one prezydenta Łukaszenki jakiego za żadne skarby Rosja nie chciała widzieć wcześniej. Nie chcieli widzieć morderstw politycznych, ugniatania opozycji, postępków wobec mediów niezależnych. A

Powrót rosyjskiej "Szóstki" na antenę

Perypetie dziennikarzy założonej przez Władimira Gusińskiego niezależnej telewizji NTW rozpoczęły się, kiedy w kwietniu ubiegłego roku kanał został przejęty formalnie przez Gazprom, a w rzeczywistości podporządkowany Kremlowi. Większa część zespołu skupiona wokół Kisielowa, dyrektora stacji i

W Rosji ocenzurowano popularny program publicystyczny

Niedzielny program "Namiedni" Leonida Parfionowa jest wizytówką NTW. Jeden z nielicznych w elektronicznych mediach rosyjskich pozwala sobie na krytykę władzy, kpinę, a nawet bezpośrednie ataki na prezydenta Władimira Putina. Program emitowany jest najpierw w południe czasu moskiewskiego

Rosyjska telewizja pokazała film terrorystów

pierwsze i jedyne jak dotąd kadry z wnętrza sali gimnastycznej. Zdaniem NTW kamera należała do terrorystów, którzy chcieli nakręcić pamiątkę ze swojej akcji. Na filmie widać, jak terroryści montują ładunki wybuchowe. Są one umieszczone na koszach do koszykówki, pod sufitem i na ziemi. Na zdjęciach widać

Białoruska telewizja państwowa pokazała mecz nielegalnie

W oświadczeniu platformy należącej do medialnego holdingu Media Most roi się od ostrych słów i sformułowań: "NTW+ traktuje działanie państwowej telewizji Białorusi jako łamanie prawa autorskiego oraz praw pokrewnych, czyli jako ordynarne piractwo" - czytamy w oświadczeniu rosyjskiej

Sztorm nad "Kurskiem" zelżał

Wiatr 25 m/s i sześciometrowe fale nie pozwoliły w piątek nurkom zejść do "Kurska". Późnym wieczorem NTW doniosła, że sztorm nieco zelżał i norwescy nurkowie gotowi są kontynuować prace na zatopionej atomowej łodzi podwodnejNorwegowie chcą zejść do leżącego na ponad 100 m głębokości "

Tajny dekret Władimira Putina. 300 dziennikarzy dostało medale za "obiektywne relacjonowane wydarzeń na Krymie"

Tajny dekret Władimira Putina. 300 dziennikarzy dostało medale za "obiektywne relacjonowane wydarzeń na Krymie"

. Powołując się na swoje źródło, Wiedomosti podają, które redakcje zostały szczególnie docenione przez Putina. Około setki nagrodzonych to przedstawiciele kompanii WGTRK, ponad 60 jest z Kanału 1. Po kilkadziesiąt medali trafi do redakcji NTW, Russia Today i Life News. Pominięci zostali natomiast dziennikarze

Jak Rosja ocenia Andrzeja Dudę? Minus za Smoleńsk i Lecha Kaczyńskiego. Plus za eurosceptycyzm

Jak Rosja ocenia Andrzeja Dudę? Minus za Smoleńsk i Lecha Kaczyńskiego. Plus za eurosceptycyzm

stereotypów, wzajemnie korzystnych stosunków z naszymi najbliższymi sąsiadami, do których zaliczamy również Polskę". A to niejedyne jaskółki zwiastujące zadowolenie rosyjskiego rządu z wyboru Polaków. NTW: "Rosja ma nadzieję na dialog z Dudą" Dziś o trafnym wyborze Polaków rozpisują się też

Rosja: Mimo żałoby państwowe telewizje nadawały reklamy

przeciwnym wypadku ponieślibyśmy dotkliwe konsekwencje finansowe, do czego nie można dopuścić w obecnej sytuacji na rynku reklamowym - tłumaczy na łamach gazety rzeczniczka NTW Maria Bezborodowa. NTW należy do państwowego koncernu Gazprom. Dlatego widzowie takich kanałów jak Pierwyj, Rossija czy NTW nadal

Kiński: jeżeli to Buk, to strzelający wiedział, do czego strzela

-pomiarową, przygotować do lotu i dopiero załadować na wyrzutnię. Potrzebne są informacje z zewnętrznej stacji radiolokacyjnej, żeby wyrzutnia mogła przejąć śledzenie swoim radarem. Procedura użycia zestawu Buk jest dość złożona, wymaga dobrze wyszkolonych ludzi" - powiedział naczelny "NTW"

Wybuch w Moskwie - film już w mediach [WIDEO]

Moment wybuchu zarejestrowała kamera przemysłowa. Film pokazała telewizja NTW. Krótko potem trafił do internetu:"Rossijskaja Gazieta" dotarła do informacji o tym, że służby specjalne wiedziały o przygotowywanym ataku terrorysty-samobójcy, ale poszukiwały zamachowca w innych rejonach

Pożar w rosyjskim arsenale rakietowym

twierdzą, że okolicznym mieszkańcom nie groziło niebezpieczeństwo i żadna z płonących rakiet nie wyleciała poza teren magazynów. Natomiast telewizja NTW i inne media, powołując się na naocznych świadków, informują, że rakiety wzbijały się w powietrze, a jedna z nich przeleciała ok. 5 km nad pobliskimi

Rosyjska Cerkiew za ograniczaniem ilości seksu w telewizji

Oburzenie prawosławnych hierarchów wywołał zwłaszcza sylwestrowy program telewizji NTW, w którym pokazywano - jak głosi komunikat patriarchatu - "sceny jawnie erotyczne i homoseksualne". Hierarchowie, którzy już przed kilku laty wydali walkę "inwazji homoseksualizmu na Rosję"

Opinie o samolocie szkolnym dla wojska: nowy i perspektywiczny

takie wymagania można mieć obawy dotyczące kosztów eksploatacji" - dodał Kiński. "Jednak o wyborze M-346 zdecydował stosunek jakości do ceny. Technicznie najbardziej zaawansowany, jednocześnie okazał się najtańszy" - powiedział naczelny "NTW". Także redaktor naczelny "

Publicyści specjalistycznej prasy podzieleni ws. zakupu JASSM-ów

wydarzeń przy naszych granicach przyspieszono decyzję o ich akwizycji z ostatnich lat programu na jego początek. Dzięki szybkim, można powiedzieć bezprecedensowo szybkim, decyzjom administracji amerykańskiej dostaliśmy zgodę na zakup tego uzbrojenia" - dodał naczelny "NTW". "Jeśli

Powtórne przyjście Kaszpirowskiego

Co o tym sądzisz? Napisz: listydogazety@gazeta.pl Kaszpirowskiego w sobotę pokazała należąca do Gazpromu telewizja NTW, przypominając, że psychoterapeuta z prowincjonalnej Winnicy stał się sławny w całym ZSRR w 1989 r., kiedy na odległość znieczulił dwie kobiety operowane w Kijowie. Jedna z nich

Rosyjskie media rozjeżdżają wybory na Ukrainie: "Profanacja", "psychologiczny nacisk". A ich MSZ? "Były legalne"

politologa Aleksieja Muchina. "To profanacja legalnych wyborów" - dodał Muchin. Prorządowe media opisywały też nieprawidłowości, jakich dopuściły się komitety wyborcze. Prokremlowska telewizja NTW opisała próby organizowania tzw. karuzeli wyborczej, która polega na niezgodnym z prawem

Białoruska telewizja nostalgicznie o ZSRR

Pierwszy odcinek serialu, zatytułowany "Byli sobie ludzie", zostanie poprzedzony wywiadem prezydenta Alaksandra Łukaszenki dla rosyjskiej telewizji NTW, nadanym bezpośrednio po dzienniku na pierwszym kanale białoruskim. Jak zapowiada telewizja na swoim portalu internetowym, prezydent

Łukoil chce kupić telewizję Bierezowskiego

zatrudnia dziennikarzy, którzy odeszli z NTW odebranej Bierezowskiemu przez Gazprom.

Kolejny wypadek na rosyjskim atomowym okręcie podwodnym

"Awaria techniczna" była powodem eksplozji, do jakiej doszło tydzień temu na pokładzie rosyjskiego okrętu podwodnego na Dalekim Wschodzie. Informację o awarii ujawniła w sobotę prywatna telewizja NTW, która nadała reportaż z pogrzebu zabitego w wypadku marynarza. Według źródeł wojskowych

Kto zaatakował Moskwę

odszkodowania. 40 rannych jest wciąż w stanie krytycznym.Rosyjskie telewizje zawiodłyReakcja ogólnorosyjskich kanałów telewizyjnych na zamach była kompromitująca. Kanał Pierwszy, Rossija i NTW poinformowały o tragedii - i to zdawkowo - dopiero dwie godziny po eksplozji. Jeden z rosyjskich blogerów opisał, jak w

Rosjanie tropią al Kaidę w Czeczenii

- mówił rosyjskiej telewizji NTW. Ujawnił, że niedawno na granicy z Azerbejdżanem Rosjanie aresztowali Abu Muschaba, który próbował wydostać się z Czeczenii. Pochodzi z Algierii, ale miał prawo pobytu w Wlk. Brytanii. Jego zadaniem było szkolenie terrorystów, którzy zorganizowali ostatnie zamachy w Rosji.

Ambitne kino w rosyjskiej TV

satelitę. W Rosji działają już płatne kanały filmowe. Najpopularniejszy - NTW Plus - ma 270 tys. abonentów. Dla wielu Rosjan mieszkających poza miastami z siecią kin to jedyna szansa na kontakt z bieżącymi produkcjami. Działa też kanał Kinozał13. - Trzy lata jego działalności pokazały, że to niszowy, ale

Putin w telewizji mógł zszokować Rosjan

Korespondent telewizji NTW zganił Polaków, bo jego zdaniem Putin "mógł liczyć na powściągliwość gospodarzy". W naszym kraju jednak, jak zapewnił telewidzów dziennikarz, "przywykli malować historię jednym kolorem". Telewizja Rossija, która obok Pierwszego Kanału jest jedynym

Amerykanie lądują w Uzbekistanie

Kolejne amerykańskie samoloty transportowe lądują w Uzbekistanie na lotnisku Chanabad, 200 km od granicy z Afganistanem - donosi rosyjska telewizja NTW. Lotnisko to pochodzi z czasów ZSRR, podczas wojny w Afganistanie w latach 1979-89 startowały stąd radzieckie bombowce. Tydzień temu w stolicy

Miedwiediew odradza NATO rozszerzenie o Gruzję

Prezydent Rosji w wywiadzie, który wyemitowała wczoraj rosyjska telewizja NTW, wrócił do jednego z najboleśniejszych dla Rosjan tematów polityki zagranicznej, jakim jest rozszerzanie NATO o kraje byłego bloku radzieckiego i obszar poradziecki. - Uważamy, że zaciąganie Ukrainy i Gruzji do bloków

Gazprom porozumiał się z Media Mostem

Gazprom zawarł w piątek porozumienie z Media Mostem, w którym wyraził zgodę na przyjęcie akcji spółek holdingu medialnego jako zwrot 211,6 mld dol. długu. Wszedł w ten sposób w posiadanie 25 proc. udziałów w redakcjach Media Mostu (wyjątkiem jest telewizja NTW, która odstępuje jedynie 16 proc

Aresztowano dyrektora finansowego Media Mostu

Prokuratura Generalna Rosji aresztowała we wtorek Antona Titowa, dyrektora finansowego holdingu Media Most. Prokuratura ma dziesięć dni, by postawić mu zarzuty, inaczej Titow wyjdzie z aresztu. Szef telewizji NTW, należącej do Media Mostu, Jewgienij Kisielow powiedział, że aresztowanie, podobnie

Rosja: Media pod kontrolą

Zespół dziennikarzy Jewgienija Kisielowa, który tworzył niezależną NTW TW-6, dostanie z powrotem kanał szósty telewizji - zdecydowała komisja powołana przez ministerstwo prasy. Wracają jednak jako pod szyldem Media Socjum, któremu pieniądze dała grupa lojalnych wobec Kremla oligarchów, m.in

Nacjonalistyczne "rajdy na nielegałów" i patrole emerytów na ulicach. Rosja walczy z imigrantami

trzydzieści osób. Mają tam wszystko, co niezbędne do codziennego funkcjonowania: meble, komputery, urządzają łazienki i toalety. - Policja wie o wszystkim, tylko po prostu nie chce działać - mówi w reportażu telewizji NTW Iwan Ponomarenko, aktywista Tarczy Moskwy. Sugeruje, że przyczyną mogą być łapówki

Niech Oleg będzie ostatni

- Program 1 i NTW - pokazały wczoraj krytyczne reportaże o merze Chimek Władimirze Strielczence, który wcześniej uważany był za nietykalnego. Zdaniem ekspertów to przygrywka do jego rychłej dymisji. W ten sam sposób kilka miesięcy temu Kreml szykował grunt pod usunięcie wszechwładnego mera Moskwy Jurija

Rosja spiera się o los dziecka

upomniała się więc przed sądem o Saszę. Reportaż o Saszy z rosyjskiej telewizji NTW: Sąd orzekł, że dziecko ma pojechać z matką, wierząc zapewnieniom przedstawiciela ambasady rosyjskiej, iż dziewczynka w Rosji będzie żyć w komfortowych warunkach. Portugalskich opiekunów, którym trudno było rozstać się z

Rosyjskie media: PiS już wydał werdykt

Federalne kanały telewizji rosyjskiej poświęciły dużo uwagi niedzielnym uroczystościom w Smoleńsku i Katyniu, dokąd równo sześć miesięcy po katastrofie samolotu prezydenta Polski przyjechały rodziny ofiar Obszerne relacje w swych głównych wydaniach programów informacyjnych pokazały NTW i Rossija

Kaloryfery we Władywostoku pękają z zimna

We Władywostoku zamarzają i pękają kaloryfery w mieszkaniach - podaje internetowa strona telewizji NTW. Katastrofa zaczęła się w środę, gdy zepsuł się taśmociąg dostarczający węgiel do elektrowni węglowej. Temperatura w Kraju Nadmorskim w niektórych rejonach spadła już do 43 stopni poniżej zera

Szpiedzy szukają nowego domu

wydanie Amerykanom agentów Moskwy.Trudno powiedzieć, co dalej będzie z Wasilenką, byłym oficerem KGB, jednym z dowódców ochrony telewizji NTW. On nie siedział za szpiegostwo, tylko za nielegalne posiadanie broni oraz amunicji, i amerykańskie służby specjalne nie mają obowiązku się nim opiekować.A o

Komuniści chcą rehabilitacji zbrodniarzy z Katynia

polecenie Kremla, lecz dla telewizji NTW, która na jej podstawie nakręciła sensacyjny film. Wiadomo, że te dokumenty nigdy nie znajdowały się w archiwum. Iliuchin upiera się jednak, że - jak to nazwał - polsko-goebbelsowska wersja, zgodnie z którą winni zbrodni katyńskiej są przywódcy ZSRR, opiera się

"Izwiestia" będą własnością Gazpromu

kartę w historii rosyjskiego dziennikarstwa. Za jego pomocą Kreml przed kilku laty rozbił medialne imperium oligarchy Władimira Gusińskiego, który musiał uciekać z Rosji przed szykanami prokuratury. Koncern Gusińskiego naraził się władzy przede wszystkim niezależną telewizją NTW, ostro krytykującą Kreml

Łukaszenka złamał Rosję

prawdziwej wojny propagandowej, którą Moskwa wytoczyła sąsiadowi. Kontrolowana przez państwo telewizja NTW nadała serię reportaży "Chrzestny Bat'ka" (nawiązanie do "Ojca chrzestnego"), w których oskarżała Łukaszenkę o wszelkie grzechy z rozpustą, handlem bronią i morderstwami politycznymi

Aerostar dla polskiej armii. "MON wybrał samolot najtańszy i najsłabszy"

- mówią zgodnie Hypki i Kiński. - W przetargu startowały też Hermes i Searcher, które są z wyższej półki. Hermes jest wyposażony też w rozpoznanie radioelektroniczne i systemy zagłuszania - mówi o kontrkandydatach Aerostara Andrzej Kiński z "NTW". 12 godzin w powietrzu: w dzień i w nocy Jeden z

"To technologiczny skok dla Rosjan, ale pozostają zacofani"

ekspert z "NTW"."MiG-ów-29 już nie da się dłużej sprzedawać"- Pojawienie się tego samolotu było konieczne ze względów handlowych. To, co Rosjanie sprzedają do krajów trzeciego świata pokazuje, że pod względem elektroniki, czy uzbrojenia, są zacofani. A produkcji na bazie MiG-29, czy Su

Miedwiediew: Rozpoczynamy prace nad nową generacją pocisków nuklearnych

- Oczywiście, że będziemy pracowali nad nowymi systemami zbrojenia, takimi jak rakiety - powiedział prezydent. Deklaracja Miedwiediewa padła w trakcie wywiadu przeprowadzanego dla trzech telewizyjnych kanałów m.in. NTW i rosyjskiej telewizji państwowej. Oświadczenie polityka może być traktowane

Gazprom kupuje gazety dla przyjaciół

rosyjskiego Związku Wydawców Prasy Periodycznej. Do Gazpromu należą już tak popularne rosyjskie media jak dziennik "Izwiestia", telewizja NTW i radio Echo Moskwy. Grigorij Bieriozkin, dla którego Gazprom kupuje "Komsomolską Prawdę", zbił fortunę głównie na transakcjach z gazowym gigantem

Rosja: Zablokowany Media Most

stanie się gospodarzem należącej dziś do holdingu telewizji NTW. A jako że Gazprom jest podporządkowany państwu, najbardziej prestiżowy kanał rosyjskiej telewizji przejdzie pod kontrolę Kremla (do wykupienia długów NTW wzywała wcześniej Jelena Bonner, wdowa po Andrieju Sacharowie, i Aleksiej Simonow

Rosja: poprawka do ustawy o mediach

, RTR, NTW i TW-6. Taka poprawka jest skierowana przeciwko tylko jednemu człowiekowi - Borysowi Bierezowskiemu, który jako posiadacz paszportu izraelskiego (ma podwójne obywatelstwo) będzie się musiał pozbyć części akcji kanału TW-6. Jeśli Rada Federacji zatwierdzi decyzje Dumy, a prezydent podpisze

MON: Polska ma 27 samolotów F-16, z których 23 są sprawne

Siłach Powietrznych". "To jest nowa maszyna, którą się dopiero poznaje, na której uczą się piloci, na której uczą się technicy" - mówił. W ocenie eksperta NTW, nigdy nie jest tak, że 100 proc. samolotów danego typu jest sprawnych. "Zawsze coś na jakimś egzemplarzu musi szwankować, to

Ostatnia niezależna od władz TV rosyjska ma natychmiast zamilknąć

Putin twierdził, że osobiście jest za tym, by gospodarzem kanału stał się zespół redakcyjny, czyli ludzie, którzy wiosną odeszli z redakcji telewizji NTW. Tę stację z kolei władze odebrały wtedy innemu magnatowi prasowemu Władimirowi Gusińskiemu. Jewgienij Kisielow, generalny dyrektor i redaktor

Faszyści i komuniści demonstrowali w Moskwie

;.Mróz nie przeszkodził około 200 zwolennikom ultrakomunistycznego ruchu Rosja Pracująca zebrać się pod wieżą telewizyjną w Ostankino. Występowali przeciw Chriuszy i Stiepaszy, dwóm animowanym postaciom z programu Lwa Nowożonowa "Gaście światło", który wieczorami prezentuje kanał NTW. Chriusza

Czarna przyszłość rosyjskich jasnowidzów

przerwy próbował znów zagościć w eterze i występował przez jakiś czas regularnie w NTW. Szybko się jednak okazało, że na tle młodszych kolegów jest już nudny i telewizja zrezygnowała z jego usług.Teraz, jak chcą posłowie Jednej Rosji, wszyscy adepci magii, jasnowidzący i czarodzieje znikną z mediów.Będzie

Rosyjska opozycja chce karać apologetów Stalina

To reakcja na oficjalne zapowiedzi ścigania za "negowanie wkładu ZSRR" w zwycięstwo nad Niemcami. Temperaturę i tak zawsze emocjonalnej dyskusji o historii Rosji podniósł film Aleksieja Piwowarowa "Nieznana bitwa Georgija Żukowa" pokazany na kanale NTW 23 lutego, kiedy kraj

Za Putina dowcip ginie

Aleksiej Piatkowski.Zanikła też satyra polityczna literatów i aktorów. Kreml aktywnie wyciszał żartownisiów. Z anteny telewizji NTW w 2001 r., wkrótce po przejęciu jej przez Gazprom, zdjęto program satyryczny "Kukły" Wiktora Szenderowicza, bo niewysoki Putin był tam przedstawiany jako troll

MON kupi rakiety dla marynarki za 420 milionów

oferty Bumaru wydaje się zbyt wysoka - powiedział naczelny "NTW". Pociski RBS wskazywano w ciemno - Pociski RBS jeszcze pod koniec ubiegłego roku wskazywano w ciemno jako wyposażenie NDR. Jednak rada do spraw uzbrojenia po konsultacjach z biurem antykorupcyjnym nie zezwoliła na zakup bez

Rosjanie chcą oddać Wilno Polsce

telewizji NTW Anatolij Czekojew z frakcji komunistów. Posłowie z parlamentarnej frakcji komunistów i z partii prokremlowskich uważają, że uda im się wymusić na Litwie uznanie korytarzy, przez które mieszkańcy Kaliningradu mogliby bez przeszkód jeździć do pozostałej części Rosji. Zgodnie z wymogiem UE od 1

Wymiana Rosjan na Rosjan

zagranicznego Aleksandr Zaporożski, który dostał 18 lat za wydanie Amerykanom kilkunastu agentów Moskwy. Czwartym uwolnionym okazał się Giennadij Wasilenko. To były oficer KGB, a potem jeden z dowódców ochrony telewizji NTW skazany w 2006 r. na trzy lata zsyłki za nielegalne posiadanie broni i amunicji.Według

Jakie stacje TV działają w Rosji

stacja NTW przejęta prawie rok temu od magnata medialnego Władimira Gusińskiego, która skończyła wówczas z materiałami niepokornymi wobec prezydenta i rządu Otwarcie opozycyjny kanał TV-6, który prawdopodobnie wkrótce przestanie istnieć. W każdym mieście obwodowym istnieje także przynajmniej jedna

Przymusowa emigracja czy więzienie?

Prokuratura wydała w poniedziałek nakaz aresztowania Gusińskiego - właściciela niezależnych od władz i konsekwentnie krytykujących Kreml telewizji NTW, Radia Echo Moskwy i tygodnika "Itogi" - oskarżając go o to, że pod zastaw rzekomo nic nie wartych akcji swojej firmy wyłudził od Gazpromu

Moskwa: FSB kontra obrońcy praw człowieka

. Zapowiedzieli wytoczenie procesów o zniesławienie trzem największym kanałom TV w Rosji kontrolowanym przez Kreml (Rosija, Kanał Pierwszy i NTW). Rozważają podanie do sądu samego Putina. - Nie bierzemy pieniędzy od szpiegów, lecz od zachodnich rządów i organizacji pozarządowych - tłumaczy Ludmiła Aleksiejewa z

MON: Polska ma 27 samolotów F-16, z których 23 są sprawne

, który od niecałego roku lata w Siłach Powietrznych".- To jest nowa maszyna, którą się dopiero poznaje, na której uczą się piloci, na której uczą się technicy - mówił.W ocenie eksperta NTW, nigdy nie jest tak, że 100 proc. samolotów danego typu jest sprawnych. "Zawsze coś na jakimś egzemplarzu

W Rosji zamknięto ostatnią niezależną od Kremla telewizję

Właśnie trwał program poświęcony piosenkom więziennym, kiedy ekrany telewizorów nagle na chwilę zgasły, a potem pojawił się na nich obraz kontrolny. Rano na szóstym kanale Moskwa mogła oglądać programy sportowe retransmitowane przez NTW Plus, a Sankt Petersburg - "Jezioro łabędzie"

Gazprom chce kupić "Kommiersanta"

początku rządów Władimira Putina koncern ten przejął imperium medialne innego znienawidzonego przez Kreml oligarchy Władimira Gusińskiego. Niektóre z pozyskanych tytułów doprowadzono do upadłości a inne - zwłaszcza największą w Rosji niezależną wcześniej telewizję NTW- przekształcono w całkowicie lojalną

Rosja. Rośnie liczba ofiar powodzi

Nurkowie penetrujący Morze Czarne meldują, że na dnie leży "mnóstwo samochodów" zniesionych do wody przez ubiegłotygodniowe powodzie. Telewizji NTW podała, że w samochodach osobowych i autobusach, które żywioł rzucił w wodę, było wiele osób. Według "Niezawisimej Gaziety"

Rosjanie chcą cenzury

stacje telewizyjne są kontrolowane przez państwo i de facto podlegają cenzurze, ale także niezależne dotąd gazety coraz częściej napotykają nieprzyjemności albo stają się coraz bardziej łagodne, żeby nie mieć problemów z władzami. Na początku czerwca z głośnym hukiem wyleciał z telewizji NTW znany

Doradca Putina krytykuje Zachód za mieszanie się w sprawy Ukrainy

siłowe". To początek rewolucji, w której opozycja występuje przeciw konstytucji. Od tej rewolucji nie można uciec. Wiktor Janukowycz, zwycięzca wyborów, powinien zareagować bardziej wyraziście - mówił Pawłowski w wywiadzie dla telewizji NTW. Obserwatorzy odebrali jego apel jako wezwanie do siłowego

Rosja: Polacy nie smućcie się tak

Już kilkanaście minut po wiadomości o śmierci Papieża telewizja NTW przerwała program i nadała specjalne wydanie wiadomości poświęcone Janowi Pawłowi II. Zrobiły to też kanał ORT i telewizja Rossija. ORT długo pokazywała wiernych na placu przed Bazyliką św. Piotra i powiewającą nad tłumem biało

Bunt Kaliningradu

manifestantów było około 12 tys. - To z pewnością była największa demonstracja opozycyjna w Rosji od 2001 r., kiedy na Placu Puszkińskim w centrum Moskwy 15 tys. ludzi protestowało przeciw likwidacji niezależnej telewizji NTW. Potem na ulice wychodziło coraz mniej ludzi. Dziś w Moskwie czy innych wielkich

W Rosji zaczęto otwarcie mówić o antysemityzmie

Czwartkowe wydanie talk-show rosyjskiej telewizji NTW "K barieru" ("Pojedynek") od samego początku zapowiadało się sensacyjnie. Po raz pierwszy w czasie najlepszej oglądalności miało dojść do publicznej debaty o antysemityzmie. Pretekstem był ujawniony w połowie stycznia list 20

Madrycki sąd uwolnił Władimira Gusińskiego za kaucją

Władimira Putina przez niezależne media należące do Gusińskiego: telewizję NTW, radio Echo Moskwy, dziennik "Siegodnia", tygodnik "Itogi". Po aresztowaniu w Hiszpanii właściciela Media Mostu w jego obronie występował m.in. amerykański Departament Stanu, twierdząc, że prześladowanie

Nie będzie masowych dymisji w armii i służbach specjalnych po tragedii w Biesłanie

agencji Agentura.ru specjalizującej się w tematyce bezpieczeństwa. Minister obrony Igor Iwanow otwarcie przyznał w wywiadzie dla telewizji NTW, że należy spodziewać się kolejnych zamachów, bo Rosja nie będzie w stanie od razu uporać się z terroryzmem. - Terrorystów wcale nie jest wielu, ale są dobrze

Proces Chodorkowskiego w Moskwie to zamach na wielki majątek

medialnego Media Most, który jako pierwszy oligarcha rosyjski trafił do aresztu, słyszał to powiedzenie często. Kiedy się "podzielił" i podpisał zobowiązanie, że odda swoją telewizję NTW ludziom z Kremla, wyszedł i zwiał za granicę. Ale potem wszystko odwołał i Kreml musiał siłą przejąć NTW i oddać

Rosja: Jakowlew rezygnuje z wydawania "Obszczej Gazety"

. Specjalne wydania "Obszczej Gazety" były poświęcone też konfliktowi wokół niezależnej telewizji NTW, którą państwo próbowało sobie podporządkować. Nowy właściciel pisma Wiaczesław Lejbman, biznesmen z Sankt Petersburga, zapowiada, że na lato zawiesi wydawanie "Obszczej Gazety", a w nowym

Białoruski prezydent uruchamia drugi kanał telewizji

W ciągu ponad dziesięciu lat niepodległości Białoruś dorobiła się tylko jednego ogólnokrajowego programu nadawanego z Mińska. Od serwowanego w nim folkloru i natrętnej propagandy widzowie wolą jednak programy odbieranych na Białorusi stacji rosyjskich - ORT, RTR, NTW, a do niedawna - także TV-6

Kreml otwarcie popiera Łukaszenkę

Putina i jednocześnie dziennikarz amator, który przyjechał do Mińska nagrać rozmowę z Baćką dla rosyjskiego kanału telewizyjnego NTW. - Rosja chce się uczyć od Białorusi. Pragnie przejmować od niej doświadczenia - zapewniał czytelników "Sowieckiej Białorusi". Zdaniem Pawłowskiego kraj

Hiszpańska policja aresztowała Władimira Gusińskiego

których wziął pożyczkę gwarantowaną przez Gazprom. Obrońcy Gusińskiego twierdzą, że oskarżenie zostało wyssane z palca i ma charakter polityczny. Kierowana przez Gusińskiego grupa Media-Most jest otwarcie opozycyjna wobec Kremla. Należą do niej ogólnokrajowa telewizja NTW, dziennik "Siegodnia"

Wyrok na rosyjską telewizję TW-6

- To decyzja skrajnie bezprawna i wyłącznie polityczna - powiedział o wyroku demokratyczny deputowany Borys Niemcow. TW-6 jest likwidowana tymi samymi metodami, których władze Rosji użyły, kiedy wiosną 2001 r. pacyfikowały kontrolowany przez Władimira Gusińskiego kanał NTW. Wtedy konflikt wokół

Jak rosyjskie media relacjonują pielgrzymkę

- zdaniem Leontiewa - "Leonida Daniłowicza Kuczmę przyparło [komentator określił to za pomocą nieco wulgarnego słowa "prispiczyło", którego używa się, kiedy ktoś musi biec do ubikacji] obcować z Papieżem". Na tym tle wyróżnia się telewizja TW-6, gdzie pracują dawni dziennikarze NTW

Intelektualiści protestują przeciw temu, by Putin został na III kadencję

czwartek wieczorem w internecie protestem do wczoraj podpisało się 546 działaczy kultury. Ale nie tylko oni utarli nosa Michałkowowi i jego trzem kolegom. Kilka dni temu reżyser w programie telewizji NTW próbował bronić swych racji w starciu z pisarzem Wiktorem Jerofiejewem. Dowodził, że jego uczucia

Prokuratura odpytuje mera Moskwy

kryzysu 1998 r. bank ogłosił niewypłacalność, Łużkow zgodził się przyjąć od Media Mostu 200-milionowy weksel, który powinien być wykupiony do 2003 r. Łużkow zgodził się na to nie bezinteresownie. Należąca do Media Mostu telewizja NTW pomogła mu propagować jego partię Ojczyzna-Cała Rosja, stawała po jego

List gończy za Gusińskim

Magnat prasowy, do którego należą m.in. niezależne od rosyjskich władz i konsekwentnie krytykujące Kreml telewizja NTW, Radio Echo Moskwy i tygodnik "Itogi", jest oskarżony - jak powiedział w poniedziałek prokurator Walerij Nikołajew - o oszustwo na szczególnie dużą skalę.Zdaniem

Prezydent Rosji nasłuchał się od mediów

troskliwe rozważania nad problemami świata, w którym Rosji wiedzie się całkiem dobrze. Od początku swej pierwszej kadencji prezydenckiej w 2000 r. Putin zdołał bowiem podporządkować Kremlowi wszystkie państwowe stacje TV i zneutralizować jedyną dużą i zarazem krytyczną telewizję NTW. Za pomocą manipulacji

Putin wykorzystuje szanse

jutro, sądzę tylko, że jeśli dojdzie do czegoś takiego, to takiej reakcji na Zachodzie jak wtedy, gdy praktycznie zlikwidowano NTW, już nie ma się co spodziewać. Opozycja wybaczy prezydentowi bratanie się z Zachodem? Kłopoty mogą się pojawić tylko ze strony generałów. Dlatego słychać obietnice

Prezydent Rosji jest taki, jaki jest, bo Bóg tak chce

telewizję NTW to też ja rozwaliłem. Że zwolniłem z pracy tego dziennikarza Parfionowa. Że nakarmiłem dioksynami Juszczenkę. Władimir Władimirowicz złożył ręce jak do modlitwy, westchnął i mówił dalej: - Mówią, że wciągnąłem Rosję w przepaść surowcowego uzależnienia. Piszą, że za moich rządów wzrosła

Rosyjska Duma wzburzona pielgrzymką Papieża

dziś pracują dawni dziennikarze NTW, którzy odeszli po przejęciu kanału przez Gazprom. Tylko ta stacja pokazała tłumy na mszy, zrelacjonowała, co powiedział Papież, przekazała wypowiedzi wiernych.

Rosja Putina: rządzić po swojemu

Władimira Gusińskiego telewizja NTW i cały holding Media Most zostały w 2001 r. przejęte przez kontrolowany przez państwo Gazprom. Borys Bierezowski musiał oddać państwu telewizję ORT. Obaj magnaci uciekli za granicę. Pokazowe rozkułaczenie spółki naftowej Jukos w 2003 r. i skazanie jej szefa Michaiła

Szef rosyjskiego MSZ o ruchu bezwizowym z Unią Europejską

- Zniesienie wiz na podróż do UE w 2008 roku to zupełnie realistyczny cel - powiedział wczoraj Ławrow w dużym wywiadzie dla telewizji NTW, w którym zarysował główne cele rosyjskiej polityki zagranicznej. Jego zdaniem proces będzie rozciągnięty na dwa etapy. Najpierw Moskwa chce się dogadać ze

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów