gazeta fakty

sprawdź też:

efakt

dżek

Sprzedaż dzienników. Najwięcej straciła "Gazeta Polska Codziennie". Liderem nieustająco tabloid "Fakt"

Sprzedaż dzienników. Najwięcej straciła "Gazeta Polska Codziennie". Liderem nieustająco tabloid "Fakt"

Mimo spadku dziennik "Fakt" zdecydowanie wyprzedza pozostałe dzienniki pod względem sprzedaży, "Gazeta Wyborcza" i daleko w tyle "Super Express" - podają "Wirtualne Media".

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

Podwyżka VAT, a przede wszystkim podwyżka cen papieru wpłynęła na podniesienie cen niektórych gazet - informuje Presserwis. Więcej zapłacimy za "Rzeczpospolitą", "Dziennik Gazetę Prawną", "Fakt" i niektóre tytułu Grupy Wydawniczej Polskapresse.

Rogalski: "Gazeta Wyborcza" manipuluje faktami i dowodami

Nie mam pewności, że na Wawelu spoczywa ciało Lecha Kaczyńskiego - mówił w "Faktach po Faktach" mecenas Rafał Rogalski, pełnomocnik części rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej. Rogalski odniósł się w ten sposób do dzisiejszej konferencji prezesa PiS, który stwierdził, że nie rozpoznał ciała Kaczyńskiego po przywiezieniu go do Polski.

Kaczyński o komisji Blidy: Nie ma faktów, prawa i elita jest nie do ruszenia

Kaczyński o komisji Blidy: Nie ma faktów, prawa i elita jest nie do ruszenia

"Gazeta" najlepszym dziennikiem w Rzeczypospolitej - to fakt

zeszłego roku zadebiutował "Dziennik", wydawany przez polską filię niemieckiego koncernu Axel Springer. W odróżnieniu od tabloidu "Fakt" należącego do tego samego wydawcy, "Dziennik" miał być poważnym tytułem opiniotwórczym skierowanym do tego samego czytelnika co "Gazeta

Śledczy sprawdzą okoliczności śmierci Jakuba Struzika. Nowe fakty

Śledczy sprawdzą okoliczności śmierci Jakuba Struzika. Nowe fakty

Jak informuje "Rzeczpospolita", mokotowska prokuratura jeszcze dziś przeprowadzi sekcję zwłok 28-letniego Jakuba Struzika. Dziennikarze gazety opisują też nowe fakty dotyczące nocy z soboty na niedzielę, kiedy zginął syn marszałka województwa mazowieckiego. Młody Struzik miał przyjechać

Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

zostaje tabloid "Fakt" - w listopadzie ub.r. wyniosła 335 134 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 3,36 proc. Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej". Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190

Coraz mniejsza różnica sprzedaży "Gazety" i "Faktu"

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem w Polsce pozostaje "Fakt", ale jego przewaga nad "Gazetą Wyborczą" z miesiąca na miesiąc topnieje - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy (ZKDP). W maju średnia dzienna sprzedaż "Gazety Wyborczej"

Awantura na pokładzie samolotu Ryanair. Żony polityków PiS piły własny alkohol

Awantura na pokładzie samolotu Ryanair. Żony polityków PiS piły własny alkohol

. "Żona boi się latać" Europoseł przyznał w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" we Wrocławiu, że politycy i ich żony wnieśli na pokład własny alkohol. Zbagatelizował jednak całą sytuację. - Wersja wydarzeń przedstawiona przez "Fakt" jest mocno przesadzona. - Nie byliśmy pijani

"Matka małej Madzi miała drugie dziecko!". Rekordowe wydania polskich gazet

"Matka małej Madzi miała drugie dziecko!". Rekordowe wydania polskich gazet

Powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy serwis podsumował największą sprzedaż dzienników w 2013 roku. Na drugim miejscu znalazło się także wydanie "Faktu", tym razem z 28 marca. Na okładce nie ma wprawdzie matki małej Madzi, ale "Eksperci ostrzegają: Jad kiełbasiany

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała" - to tytuł czołówki "Gazety Wyborczej". Poza omówieniem referendalnej batalii dziennik podaje, że zapewne Hanna Gronkiewicz-Waltz powalczy o trzecią kadencję. - Jest naszym murowanym kandydatem. I teraz wie, że nie wystarczy mieć władzę, trzeba się o nią

Polska odstawiona na bok ws. Ukrainy? Poseł PiS: Niemcy i Francja traktują nas jak przeszkodę. Poseł PO: To raczej Rosja nas nie chce

Polska odstawiona na bok ws. Ukrainy? Poseł PiS: Niemcy i Francja traktują nas jak przeszkodę. Poseł PO: To raczej Rosja nas nie chce

Środowa "Gazeta Wyborcza" starała się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego obecnie rozmowy dotyczące sytuacji na Ukrainie toczą się bez udziału Polski, skoro do tej pory wydawało się, że w kwestii ukraińskiej wiedziemy prym. Teraz zaś spotkania dyplomatyczne dotyczące naszego sąsiada

Giertych pozywa "Fakt" w imieniu Michała Tuska

Giertych pozywa "Fakt" w imieniu Michała Tuska

. Od "Faktu" domaga się przeprosin na różnych portalach i na pierwszej stronie gazety. Jeżeli chodzi o "Super Express" i "Wprost" Giertych wystąpił o ugodowe rozwiązanie sporu przed sądem. Słowa Romana Giertycha na Twitterze skomentował już ze zdziwieniem reporter

Piętak: Kaczyński dał się zmanipulować. Na naszych oczach powstaje PiS bis

Piętak: Kaczyński dał się zmanipulować. Na naszych oczach powstaje PiS bis

["Gazety Polskiej - red.] jest uplątany z samych sprzeczności i półprawd. Dowodzi, że Jarosław Kaczyński nie wie, o czym mówi. Ten wywiad jest czystą prowokacją "Gazety Polskiej" wymierzoną w PiS. Kaczyński dał się zmanipulować - mówił w programie "Fakty po faktach" Piotr Piętak

Kompromitacja ekspertów smoleńskich? "Gdyby ktoś poważnie potraktował zespół Macierewicza, bylibyśmy na innym etapie"

Kompromitacja ekspertów smoleńskich? "Gdyby ktoś poważnie potraktował zespół Macierewicza, bylibyśmy na innym etapie"

;. - Jedyne, co mnie dziwi, to fakt, że trzy lata zajęło prokuratorom przesłuchanie rzekomych ekspertów - dodała dziennikarka. Podobne spostrzeżenie uczyniła Eliza Olczyk z "Rzeczpospolitej", która starała się dystansować od doniesień "Gazety Wyborczej". - Gdyby ktoś poważnie potraktował

Tygodniki "Fakty i Mity" i "Nie" wspierały kampanię Palikota

Tygodniki "Fakty i Mity" i "Nie" wspierały kampanię Palikota

Do Sejmu weszli Roman Kotliński, były ksiądz, redaktor naczelny antyklerykalnego tygodnika "Fakty i Mity" (gdzie Palikot jest felietonistą), i Andrzej Rozenek, dziennikarz i wicenaczelny tygodnika "Nie". Właściciel pisma Jerzy Urban, też antyklerykał, ostatni rzecznik rządu PRL

Ideał sięgnął brukowca

Ideał sięgnął brukowca

Pobudki tych czynów były jednak - jak się wydaje - zupełnie odmienne. "Gazeta Polska" nie chciała tym (chyba) wcale przystąpić do ruskiego stronnictwa, a "Fakt" właśnie chce zapisać się po 30 latach do "Solidarności". Można więc powiedzieć, że dosłownie ideał sięgnął

"Rozsadza Cię strasznie. Wojtku, Wojtku spokojnie...". Warzecha i Mazowiecki pokłócili się u Chlasty o doktora G.

"Rozsadza Cię strasznie. Wojtku, Wojtku spokojnie...". Warzecha i Mazowiecki pokłócili się u Chlasty o doktora G.

bezwzględnym, cynicznym łapówkarzem. A ówczesny minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro dodawał: "Już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie". Warzecha radzi "zachować miarę" Łukasz Warzecha, publicysta związany z tabloidem "Fakt", mówił w TOK FM z satysfakcją

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

dobijał, ale nie miał zgodyNastępnie, jak napisał red. nacz. gazety Arkadiusz Franas, "przedstawiciele "Faktu" zaczęli się do nich i do nas dobijać". Redakcja przekazała "Faktowi", że zdjęcia nie są na sprzedaż. "Wydawało nam się, że to zrozumieli. Do wieczora, gdy na

Niemcy/ "MOZ": Ciężka próba dla stosunków polsko-niemieckich

"MOZ" zastrzega, że nie ma jeszcze pewności, czy EuropejskiTrybunał Praw Człowieka przyjmie do rozpatrzenia pozwy PruskiegoPowiernictwa. "Jednak już sam fakt, że doszło do takich działań,wywołuje dawne lęki u wielu osób w sąsiednim kraju (Polsce)" -czytamy."Stanowisko rządu

Chciałabym, by moja książka o Smoleńsku przeszła do historii - mówiła Torańska [OSTATNI WYWIAD]

Chciałabym, by moja książka o Smoleńsku przeszła do historii - mówiła Torańska [OSTATNI WYWIAD]

karty. Chyba nie myślisz, że nie powiedziałam mu, gdzie chcę tę rozmowę z nim wydrukować? To śmieszne. Po co miałabym ukrywać, gdzie ją wydrukuję? Jeżeli cokolwiek ukryłam, to fakt, że nikt go nie chciał w "Gazecie Wyborczej". Uważałam, że nie wolno się zachowywać tak jak on - od razu zaczął

"Gazeta Polska" o Burym: "resortowy polityk". PSL: Opisali kogo innego. Będzie pozew

"Gazeta Polska" o Burym: "resortowy polityk". PSL: Opisali kogo innego. Będzie pozew

W najnowszej "Gazecie Polskiej" Dorota Kania w artykule "Resortowy polityk PSL" opisuje życiorys Jana Burego. Pretekstem do artykułu było zeszłotygodniowe przeszukanie biura Burego przez funkcjonariuszy CBA. "Jego związki biznesowe od lat są opisywane przez media, jednak

Niemcy: Polskie gazety zaczęły wojnę!

Niemcy: Polskie gazety zaczęły wojnę!

;: Leo Beenhakker trzyma odcięte głowy piłkarza niemieckiej reprezentacji Michaela Ballacka i trenera Jogiego Loewa.Skandaliczna okładka "Super Expressu"Skrytykowano także fotomontaże "Faktu": w jednym wydaniu gazeta wzywa "Leo powtórzy Grunwald!", a w drugim - "Leo

Prasa o dymisji szefa MSWiA

"Fakt" bulwersuje czytelników bezpośrednio przesądzającym o winie tytułem "Kaczmarek ostrzegł Leppera". Pozostałe gazety na czołowych kolumnach sygnalizują wydarzenie w tonie znacznie spokojniejszym. "Gazeta Wyborcza": "Odwołany za przeciek", "

Elvis Presley do zbierania

wyglądała współtworzona przez niego epoka - o tym wszystkim mówi nowa kolekcja "Gazety Wyborczej". 12 kolejnych zeszytów opowiada historię muzyka od narodzin w skromnym domu rodzinnym w Tupelo aż po śmierć w bajecznie pysznej posiadłości w Graceland. Wzbogacona o unikatowe zdjęcia specjalna

"Nie nazwałem go bestią". B. szef CBA zeznawał na procesie dr. G. z "Faktem"

Dr G. żąda od gazety przeprosin i 500 tys. zł zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych. Pozwani wnoszą o oddalenie pozwu, twierdząc, że powoływali się na słowa dwóch ministrów, weryfikowane w innych źródłach. We wtorek ujawniono, że pojawiła się możliwość ugody między stronami procesu.Sprawa

Axel Springer Polska przeprasza Romana Giertycha w gazetach

Giertycha wyroku sąd nakazał wydawcy "Faktu" wypłacenie odszkodowania oraz przeprosiny w "Fakcie", "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" oraz wykupienie plansz z treścią przeprosin przed "Faktami" TVN oraz w portalu Interia.pl.Dzisiaj w prasie pojawiły się

Wściekły "Fakt": Nie wykorzystujcie nas w szantażu

O sprawie szeroko informowaliśmy od rana.Dzisiejszy "Dziennik" podał informacje o blogerce Katarynie (chroniącej od lat swoją tożsamość), które prowadzą wprost do jej danych osobowych. Wcześniej - jak ujawniła blogerka, a "Dz" potwierdził - dostała od dziennikarki gazety smsa

Co się stało z ciałem Krzysztofa Olewnika? Opinia biegłych jest fałszywa [WIDEO]

opinia potwierdzająca odnalezienie zwłok Olewnika jest fałszywa.Zginęły kości - źródło materiału genetycznego"Dziennik Gazeta Prawna" wskazuje na jeszcze jeden fakt. To zniknięcie kości, z których pobrano materiał do badań DNA.W opinii z 2006 roku biegli twierdzili, że pobrano materiał

Wysokie wyniki czytelnictwa "Gazety Wyborczej"

W kwietniu rynek dzienników przeżył duże zmiany: na rynek wszedł nowy gracz - "Dziennik", "Gazeta Wyborcza" obniżyła cenę i.... według najnowszych wyników Polskich Badań Czytelnictwa dociera do największej grupy czytelników, detronizując bulwarówkę "Fakt". W kwietniu

Kto jest lepszym katolikiem? Rydzyk atakuje Sakiewicza i "Gazetę Polską"

Jeszcze 10 kwietnia nic nie zapowiadało otwartej awantury. Widzowie TV Republika mogli śledzić mszę z archidiecezji warszawskiej w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej, którą transmitowano z logo TV Trwam. Atak nastąpił wczoraj w "Naszym Dzienniku". O. Rydzyk w rozmowie z gazetą wrócił

Deresz apeluje do Kopacz o zakończenie prac zespołu Macierewicza: Dość haniebnego spektaklu

jest Sejm, pseudonaukowej farsy, można odnieść wrażenie, iż kierownictwo Sejmu popiera w majestacie prawa i praworządności podłą grę wokół wielkiej tragedii w naszej historii. Tragedii w życiu moim i mojej rodziny" - napisał w liście Paweł Deresz. Cały tekst w "Gazecie Wyborczej".

Wielkość szefa zależy od artystów

Kiedy Sławomir Pietras wyrzucał z Opery Narodowej Ewę Podleś, nie przypuszczał z pewnością, że dziś będzie wypisywał ubożuchne felietoniki w jednej z gazet i nie zasiądzie już na żadnym dyrektorskim fotelu, w żadnym teatrze operowym w Polsce. Ewa Podleś natomiast cieszy się niesłabnącą sławą w

Lepper pozwie "Fakt" za wściekłe krowy

Pozwanie do sądu dziennika "Fakt" zapowiedział wicepremier Andrzej Lepper. Szef Samoobrony czuje się oczerniony przez gazetę opublikowanym artykułem pt. "Wściekłe krowy u Leppera?". - To "Fakt" się wściekł, a nie krowy Leppera - ocenił wicepremier na wtorkowej

Kurski pozywa "Fakt" za "leniwego posła"

Prawo i Sprawiedliwość Warszawa, 18.01.2010r.Jacek Kurski pozywa FaktW związku z publikacją artykułu "Oto najbardziej leniwy poseł w Europie!" z dnia 18 stycznia 2010 r., który jest kolejną zorganizowaną nagonką ze strony tabloidu "Fakt - gazeta codzienna"

Państwo spłaci za lokatorów odsetki od kredytów?

Chodzi o spłatę gigantycznych odsetek od kredytów, jakie zaciągnęły spółdzielnie mieszkaniowe. Dzięki temu ponad 120 tys. Polaków będzie mogło wreszcie wykupić swoje mieszkania i stać się pełnoprawnymi ich właścicielami - stwierdza "Fakt". "Dokonamy dokładnych wyliczeń. Zrobimy

Libia: mieszkańcy sami robią gazetę i radio. "Państwowe media manipulują"

. - Państwowa telewizja publiczna manipuluje faktami, np. że Kaddafi odbił Tobruk, co jest nieprawdopodobne - opowiadał w rozmowie z TOK FM Tomasz Bielecki, korespondent "Gazety Wyborczej" w Libii.- Jestem teraz w Bengazi, czyli głównym mieście Libii wyzwolonym spod panowania Kaddafiego. Bengazi żyje

Amber Gold? "Za dużo niewyjaśnionych faktów, żeby to był przypadek"

Czy za dopuszczenie do afery odpowiada system, czy może "błędy konkretnych ludzi" (jak mówili w Sejmie prokurator Seremet, premier, czy minister Jarosław Gowin)? - Oczywiście że błędy popełnili ludzie, ale system je umożliwiał - odpowiada Kalisz. I wylicza: - Z powodu mnogości studentów i

Pozwoli TIR-om rozjechać kraj

przeszkód; tu wyrwa, tam gigantyczna koleina - pisze "Fakt". Do tej pory wystarczało, że przez kilka dni z rzędu temperatura powietrza przekraczała 30 st. Celsjusza i drogowcy wprowadzali zwykle zakaz poruszania się samochodów cięższych niż 12 ton. Ale koniec z tym. Jeśli rozporządzenie ministra

"Fakt": Śledczy mają nowy trop ws. szpitala MSWiA

Śledczy podejrzewają, że mogło tam dochodzić do wyłudzania pieniędzy z Narodowego Funduszu Zdrowia. Według informacji gazety, tylko na oddział kardiochirurgii miesięcznie za operacje i zabiegi wpływało około 800 tys. złotych. Lekarze przeprowadzali zabiegi, choć nie były one konieczne dla zdrowia

Media w USA krytykują Obamę i cytują "Fakt": "Zdrada!"

portale internetowe, gazety w większości krytykują Obamę.W USA "Fakt" = "Polska prasa"Duży zasięg w Stanach okazał się mieć dzisiejszy "Fakt" z tytułem "Zdrada! USA sprzedały nas Rosji". Jako "polskie media" cytują go wpływowy portal drudgereport.com, ale

Mokrosińska: W tekście "GP"o abp Wielgusie brakuje faktów

Szefowa Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich krytykuje tekst "Gazety Polskiej" o rzekomej współpracy arcybiskupa Wielgusa z SB. Krystyna Mokrosińska zwraca uwagę, że w tekście brakuje faktów. - Wprawdzie pada w tekście informacja, że nie udało się ustalić, czy arcybiskup Wielgus został

"F": Minister pozwoli tirom rozjechać kraj

przeszkód; tu wyrwa, tam gigantyczna koleina - pisze "Fakt". Do tej pory wystarczało, że przez kilka dni z rzędu temperatura powietrza przekraczała 30 st. Celsjusza i drogowcy wprowadzali zwykle zakaz poruszania się samochodów cięższych niż 12 ton. Ale koniec z tym. Jeśli rozporządzenie ministra

Betanki chcą się zabić?

zbiorowe samobójstwo? - niepokoi się gazeta. Niemal wszystkie okupujące klasztor kobiety - byłe zakonnice - zerwały kontakty ze swoimi bliskimi. Zamieniły budynki przy ul. Puławskiej w fortecę. Pozastawiały meblami okna, zabiły deskami furtę wejściową, szczyt potężnego muru okalającego zakon wysmarowały

300 tys. polskich dzieci wyjechało na stałe za granicę

Po wejściu do Unii Europejskiej zaczęliśmy tracić pokolenie Polaków urodzonych podczas wyżu demograficznego z przełomu lat 70. i 80. Na emigracji znaleźli pieniądze i lepsze życie. Teraz ściągają do siebie dzieci. Z danych Narodowego Spisu Powszechnego wynika, że w końcu marca ub. roku za granicą pr

Jak Jarosław Kaczyński wpadł w rzepak. Okazało się, że winny jest nie minister, ale Unia

Paryżu spadła z 520 euro do 375 euro za tonę - tanio jest w całej Unii, nie tylko w Polsce. Jest tak, bo na świecie są rekordowe zbiory. A rzepak z Ukrainy płynie głównie statkami z portu w Odessie do Rotterdamu i Rostoku, nie - do Warszawy. Więcej czytaj w dzisiejszej ''Gazecie Wyborczej''. Chcesz na

"Najbardziej leniwy poseł"? Sąd: "Fakt" musi przeprosić Kurskiego

prawo wyrażać o nich negatywne opinie, a nawet w ramach tej krytyki używać wobec nich dosadnych określeń, takich jak np. euroleń" - uzasadniała sędzia."Fakt": Kurski to obibokSędzia dodała, że przypadku Kurskiego dziennik "Fakt" podał jednak nierzetelne i niesprawdzone

Większość dzienników zanotowało w styczniu wzrost wpływów z reklam

"Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Dziennik" zanotowały wzrost wpływów z reklam w styczniu 2008 r. w ujęciu rocznym, a spadek odnotował "Fakt" - podał Presserwis powołując się na dane Expert Monitora. Wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej"

"Fakt" ma zdrożeć

Axel Springer Polska ma podnieść cenę "Faktu". Gazeta zdrożeje o 20 groszy, ale nie wszędzie. Obecnie czytelnik "Faktu" płaci za gazetę złotówkę, ale być może już od przyszłego czwartku będzie płacił 1,2 zł. Wszystko zależy od tego, gdzie ją kupi. Podwyżka nie obejmie bowiem

Niesiołowski: PiS-owskie Ardeny się skończyły

- Po jednym dniu obowiązywania, jakiejś nadmiernej wrzawy, dyskusjach, po 12 godzinach sondaż dla "Faktów" TVN jest niewiarygodny - powiedział gość Moniki Olejnik. - Okazuje się, że entuzjazm PiS i dobre humory panów Kaczyńskich były nieuzasadnione - dodaje Niesiołowski. Z sondażu SMG/KRC

Rosjanie przedłużyli śledztwo ws. katastrofy Tu-154M do 10 lutego

Według gazety pismo informujące o przedłużeniu śledztwa przez rosyjska prokuraturę otrzymała Małgorzata Wassermann, córka posła Zbigniewa Wassermanna, który zginął 10 kwietnia 2010 roku. Przy okazji została poinformowana, że nadano jej status osoby pokrzywdzonej. Nie wiadomo jednak, ile jeszcze

Wicenaczelna "Dziennika" o sprawie Kataryny: wygraliśmy i tyle

Szantaż? Wmawia nam to Gazeta.pl i agresywni blogerzyMarta Stremecka, twierdzi, że jej gazeta nie szantażowała Kataryny, a szantaż "wmawiają" jej media ("Rzeczpospolita" i "Gazeta.pl") i "agresywni blogerzy", którzy "przekręcają" fakty. Wicenaczelna

PO nie traci poparcia

Sondaż "Gazety" był przeprowadzony w ostatni weekend, już po przegranym przez Platformę głosowaniu w sprawie powrotu dwójki posłów PiS do komisji hazardowej. - Dostaliśmy w zęby - komentował wówczas Jarosław Gowin. Równolegle wybuchł skandal z chemioterapią - nieprzemyślana decyzja szefa

Axel Springer zawyżył dane o sprzedaży "Faktu"

niego dzienników: "Gazety Wyborczej" i " Super Expressu". O błędnych danych w opublikowanym w maju cenniku reklam nr 9 dziennika "Fakt" ZKDP poinformowała Agora oraz Media Express (wydawca "Super Expressu"). Dane o poziomie sprzedaży tabloidu Springera zawyżono

Wzrosła sprzedaż "GW", "Rzeczpospolitej", "Faktu" i "SE"

W październiku, w ujęciu rocznym, wzrosła sprzedaż "Gazety Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Faktu" i "Super Expressu", spadła sprzedaż "Dziennika" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Według ZKDP, w ujęciu miesięcznym w

"Fakt": Dudek najlepiej zarabiającym polskim piłkarzem

PRZEGLĄD PRASY. Według gazety "Fakt" najwięcej w mijającym sezonie zarobił obecny bramkarz Realu Madryt, Jerzy Dudek. Zaraz za nim uplasował się kolejny polski golkiper - Artur Boruc. Na trzecim miejscu jest Jacek Bąk. Tradycyjnie najwyżej w zestawieniu najlepiej zarabiających piłkarzy

Kwaśniewski zjednoczy lewicę? Przeszkadza pensja od Kulczyka

Aleksander Kwaśniewski jest jednym z doradców firmy Kulczyk Investments. Za pełnienie tej funkcji prawdopodobnie pobiera wysokie wynagrodzenie. Według "Gazety Wyborczej" za taką pracę standardowo otrzymuje się ok. 52 tysięcy złotych miesięcznie. Gdyby Kwaśniewski zdecydował się na powrót

Rośnie sprzedaż Gazety Wyborczej

roku "Fakt" zanotował wzrost o 4,8 proc. Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" wydawanej przez Agorę, wyniosła w lipcu 2007 roku 423.842 sztuki i wzrosła o 4 proc. wobec lipca 2006 roku. Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lipcu była wyższa niż czerwcu 2007 roku o 0,6 proc

Dobra sprzedaż "Gazety" w czerwcu

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" wzrosła w czerwcu o 5,8 proc., do 469,9 tys. egzemplarzy. Z kolei wydawany przez Axel Springer Polska "Fakt" sprzedał w tym okresie 514,7 tys. egzemplarzy, czyli o 2,9 proc. więcej niż przed rokiem. Pozostałe dzienniki ogólnopolskie borykały się ze

Podjudza lekarzy, a sam jest bogaczem

. Ministerstwo Zdrowia i cały rząd muszą wreszcie pójść po rozum do głowy i zapewnić nam minimum przyzwoitości" - mówi Sokołowski w rozmowie z dziennikarzem "Faktu". Zdaniem gazety, jest obłudnikiem. Podczas bowiem gdy skromni lekarze marzą o pensjach 5 tys. brutto (około 3,3 tys. netto

Wrocław: będzie śledztwo ws. inscenizacji egzekucji

Wrocławska prokuratura garnizonowa wszczęła postępowanie wyjaśniające w sprawie dzisiejszego artykułu z "Faktu". Gazeta opublikowała zdjęcia żołnierzy inscenizujących egzekucję. Z artykułu wynika, że są to wychowankowie Wyższej Szkoły Oficerskiej we Wrocławiu. Wiceszef prokuratury

"Fakt": egzotyczna wycieczka polityków

Senatu Bogdanem Borusewiczem, będą też zwiedzać. Niedawno z "podboju" Chin wrócili posłowie SLD. Ruch w wycieczkowym interesie nadal zapowiada się duży. Kolejne turnusy, m.in. do Ameryki Południowej, parlamentarzyści dopiszą nam wszystkim do rachunku - pisze gazeta "Fakt".

Nelli Rokita bohaterką tabloidów. "To nie jest striptiz"

Zobacz też: Rokitowie spowiadają się w mediachDziś z okładki "Faktu" bije duży tytuł "Dla męża jestem nikim" i zdjęcie Nelli Rokity. - To nie jest striptiz - odpowiada posłanka na pytanie, czy nie obnażyła się emocjonalnie za bardzo na łamach tabloidu. Mówi, że nie wstydzi się

"Fakt" odbiera czytelników dziennikom regionalnym

., "Faktu" 551 tys., "Super Expresu" 230 tys., a "Rzeczpospolitej" 183 tys. W porównaniu z wrześniem 2003 r. sprzedaż "GW" skoczyła o 7,7 proc. W III kw. 2004 r. sprzedano o 4,4 proc. więcej egzemplarzy "Gazety" niż przed rokiem. "Fakt" odbiera

Czy między Omeną a Maserakiem zaiskrzyło?

połowy tancerza i pogdynki? Nie wiadomo "Fakt" pisze, że Jakub - mąż Omeny, "dzielnie trwa" za kulisami programu, ale sama gazeta nie wie, "na jak długo wystarczy Jakubowi heroizmu i cierpliwości". Foremniak, z którą Maserak ma "najbardziej namiętny romans, jaki show

Zły rok dzienników

"Gazeta Wyborcza" i "Fakt" to jedyne duże dzienniki ogólnopolskie, którym udało się zwiększyć swoją sprzedaż w ubiegłym roku Liderem jest wydawany przez Axel Springer Polska "Fakt", który w minionym roku sprzedawał średnio 535,5 tys. egzemplarzy. Daje to wzrost o

Foremniak i Maserak są parą?

W aktorskim światku mówi się o tym, że Małgorzata Foremniak jest w separacji z mężem Waldemarem Dzikim. "Fakt" twierdzi, że teraz jej serce należy do przystojnego tancerza. Foremniak i Maserak poznali się rok temu podczas przygotowań do "Tańca z gwiazdami". Z odcinka na odcinek

Sprzedaż dzienników w I półroczu

.) Sprzedaż Faktu i Gazety Wyborczej w I półroczu 2004 r.* dane w tys. egzemplarzy - 01 02 03 04 05 06 Fakt

Tusk: Polska wynegocjowała to, co i tak jej chciano dać

To co nasza delegacja, niby heroicznym nocnym bojem zdobyła, było ustępstwem przed najsilniejszymi państwami Europy. Zajęliśmy pozycje, które mieliśmy już zdobyte - twierdzi lider PO Donald Tusk w wywiadzie udzielonym gazecie "Fakt". Jego zdaniem na szczycie UE dwie rzeczy można było

Minister Sikorski złożył wniosek o odwołanie Macierewicza?

Jeżeli premier nie odwoła Antoniego Macierewicza, minister obrony Radosław Sikorski poda się do dymisji - pisze "Dziennik". Gazeta informuje, że udało się jej potwierdzić fakt złożenia przez Sikorskiego wniosku o odwołanie szefa kontrwywiadu. W swoim wniosku minister obrony miał

Jak Wojciech Wierzejski bawił się z wszechpolakami

"Gazeta Wyborcza" i "Fakty" TVN dotarły do kolejnych zdjęć ze spotkań Młodzieży Wszechpolskiej. Jedna z fotografii przedstawia Wojciecha Wierzejskiego bawiącego się wśród uczestników koncertu zespołu "Twierdza". Zdjęcia pochodzą z 2001 i 2002 roku z imprez w Lesznie

Prezydent: Nasze stosunki ze starymi krajami Unii są lepsze

"To nieprawda, że po szczycie w Brukseli nasze stosunki ze starymi krajami Unii się pogorszyły. Wręcz przeciwnie, są lepsze - mówi prezydent Lech Kaczyński w rozmowie z gazetą "Fakt". Zapytany, czy negocjacje były bardzo nieprzyjemne na poziomie osobistym, bo tak to wyglądało z

SKOK-i przeciw mediom

Śledztwo badające, czy pisząc o SKOK-ach, obie gazety mogły być inspirowane przez wrogów Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych, trwa w gdańskiej prokuraturze od czerwca. Zaczęło się od doniesienia Grzegorza Biereckiego, prezesa Kasy Krajowej nadzorującej wszystkie SKOK-i.Zarzucił on "

W razie rozpadu koalicji PO poprze sensowne ustawy PiS

Zbigniew Chlebowski z Platformy Obywatelskiej spodziewa się, że przed medialną debatą Kaczyński-Tusk będzie rozmowa obu polityków w cztery oczy. Debata premiera Jarosława Kaczyńskiego z przewodniczącym PO Donaldem Tuskiem ma się odbyć dziś w redakcji gazety "Fakt". Chlebowski w

Komentarze do listy nieobecności na pogrzebie: "Wstyd", "Oburzająca kalkulacja polityczna"

siostry Hunkovej: "gdyby głupota umiała fruwać, to unosiłaby się pani jak gołębica" - komentuje Siennicki. Cały tekst w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej"

Sianecki zamiast "Faktów" będzie miał swój program w TVN24

Były reporter "Faktów" w nowym programie będzie wracał do wydarzeń ostatniej dekady (tj. mających miejsce od 2001 roku): niegdyś głośnych, a dziś zapomnianych - np. choroby Creutzfeldta-Jakoba - informuje pressserwis.plProgram ma wykorzystywać archiwa "Faktów" i TVN 24. Będzie

Legia Warszawa. Do Ligi Mistrzów bez spikera-entuzjasty

histeryczny zapiewajło." Szanowny Pan Andrzej Olejniczak Szef działu sportowego "Gazety Wyborczej" Szanowny Panie Andrzeju! Nie ukrywam, że z ogromnym zaskoczeniem przeczytaliśmy w poniedziałkowym wydaniu "Gazety Sport.pl" komentarz redaktora Radosława Leniarskiego dotyczący naszego

O dwóch takich co ograli Europę

w przyszłości Niemcy sami zechcą zrezygnować ze swojej koncepcji liczenia głosów. I wtedy ich poprzemy - stwierdza "Fakt"

Bielan: "GW" liczyła na upadek rządu Kaczyńskiego

Według rzecznika PiS Adama Bielana, publikując materiały o seksaferze w Samoobronie, "Gazeta Wyborcza" liczyła na upadek rządu Jarosława Kaczyńskiego. Jak podkreślił polityk, nie oznacza to jednak, iż fakty podane przez dziennik są nieprawdziwe. "Myślę, że intencją "Gazety

Działacze żydowscy w USA o "polskich obozach koncentracyjnych"

Używanie terminu "polskie obozy koncentracyjne" jest niewłaściwe i sprzeczne z faktami historycznymi - mówią "Gazecie" działacze czterech dużych organizacji żydowskich w USA Mówią działacze żydowscy Obozy nie były polskie Używanie terminu "polskie obozy koncentracyjne

Ugoda w procesie Wiechecki - "Fakt"

Na mocy ugody gazeta musi przeprosić b. ministra.W artykule "To jest język ministra?" z 31 maja 2006 r. "Fakt" przytoczył wulgarne wpisy z czatu "forum kiboli Sparty Augustów z 2002 r." Według gazety, reporter "Faktu" zadzwonił pod numer podany tam przez

Wierzejski: To był koncert pieśni patriotycznej

- Latali za mną dziennikarze z jakimś moim zdjęciem sprzed kilku lat - tak Wojciech Wierzejski skomentował wczoraj na swoim blogu ujawnienie przez "Gazetę Wyborczą" i "Fakty" TVN fotografii z imprezy w Lesznie. Dziennikarze dotarli do zdjęcia, które przedstawiało posła LPR w

Żakowski: Składam deklarację. Nie cytuję gazet, gdy na okładkach jest Madzia

nieżyjącej Madzi i jej matki zamieścił tytuł: "Matka była zazdrosna o Madzię". Z kolei ''Fakt" na jedynce zdjęcie mamy Madzi w kościele podpisał czerwonymi literami "Modlitwa, seks, ciąża''.Matka Madzi to, matka Madzi tamto... [BLOG]Poranek Radia TOK FM. Zobacz rozmowy [WIDEO]

"Fakt" ma złagodnieć. Będzie nowy agresywniejszy tabloid?

Dziennikarze "Faktu" mają teraz pisać teksty w łagodniejszej formie, a fotoreporterzy unikać dramatycznych zdjęć. Wszystko po to, by zrobić miejsce dla nowego, jeszcze bardziej agresywnego tabloidu Axel Spirnger, wzorowanego na czeskim "Blesk" (wydawanym przez Ringier AG, z

REM: Rażące nadużycie "Faktu" ws. listu betanek

konieczności przestrzegania podstawowych standardów rzetelnego dziennikarstwa". "Fakt" pisał niedawno, że w klasztorze betanek w Kazimierzu Dolnym może dojść do tragedii. Gazeta zamieściła m.in. list młodej zakonnicy do matki. Dziennik pisał, że rodziny wyrzuconych z kościoła zakonnic także

"Demokracja polega na tym, żeby nie dokuczać tym, których jest mniej". Smoleński z Warzechą spierali się o związki partnerskie

pracuje w komendzie policji" Chlasta cytował też inną część artykułu Bugaja: "Entuzjaści odrzuconych projektów nie chcą uznać prawa oponentów do równoprawnego udziału w debacie. Oni ich (nas) po prostu obrażają. W "Gazecie Wyborczej" (29.01.2013) Marek Beylin pisze: "Sejm

NFZ kosztuje krocie

Na każdego z 4 tysięcy urzędników zatrudnionych w NFZ przypada 4,5 tys. zł średniego uposażenia, a według "Faktu" apetyty urzędników cały czas rosną. W przyszłym roku NFZ dostanie o około 90 mln zł więcej niż w tym roku. - Kiedy objąłem urząd, NFZ wyglądał jakby przez lata zarządzali nim

"Totalna" apelacja prokuratury od uniewinniającego wyroku ws. Nangar Khel

kodeks zabraniający zabójstwa cywili i ostrzelania niebronionego obiektu podczas działań zbrojnych.Prok. Mytych żąda powtórzenia procesu. "Gazeta" zwraca uwagę, że to oznacza totalną apelację prokuratury.Dlaczego użyto moździerza16 sierpnia 2007 r. w zasadzkę talibów przy drodze Viper wpadli

Dobra sprzedaż dzienników w maju

Największy wzrost zanotowała "Gazeta Wyborcza" - jej sprzedaż była aż o 6,4 proc. wyższa niż przed rokiem, sięgając w maju średnio 494,2 tys. egz. To drugi z kolei dobry miesiąc dla dziennika wydawanego przez Agorę (w kwietniu było to średnio 525,6 tys. egz. przy wzroście o 8,1 proc. w

Wierzejski zakaże Bosakowi tańczyć?

"Fakt" użył podstępu i wcale tego nie kryje. Zdaniem gazety, dzięki temu wyszło na jaw, że dla Ligi Polskich Rodzin niezwykłe ważne jest to, co sądzi ojciec Tadeusz Rydzyk.Dziennikarze "Faktu" najpierw zadzwonili do Krzysztofa Bosaka, podając się za nieistniejącego księdza

Zidentyfikowano ciała Polaków zabitych w katastrofie awionetki

Jak podają "Fakty Chicago" w wypadku zginęli czterej członkowie Polsko- Amerykańskiego aeroklubu w Chicago: Wesley Dobrzański - pilot i właściciel awionetki, pilot Kazimierz Adamski, pilot Stanisław Martras oraz Ireneusz Michałowski.Dwie kolejne ofiary to zaprzyjaźniony z klubem Stanisław

Dziennikarze w obronie Olejnik. ''Deklarujemy bojkot Kotlińskiego..."

Antyklerykalny tygodnik "Fakty i Mity", którego właścicielem jest Roman Kotliński, atakuje Monikę Olejnik już do dwóch tygodni. Nazwał ją m.in. "dziennikarską hieną w spódnicy".Dziennikarze zbierają podpisy pod listem w obronie Olejnik.  Oto treść litu, opublikowanego na

Tajna ugoda wydawcy "Faktu" z Edytą Górniak

niej informować osób trzecich" - powiedziała sędzia Barbara Trębska.Przedmiotem procesu były artykuły "Faktu" dotyczące m.in. okresu, kiedy piosenkarka urodziła syna. Pisano także o relacjach między nią a jej ojcem, a także o rzekomych zaległościach, jakie Górniak i Krupa mieli wobec

Olejniczak: Kwaśniewski przeszedł proces lustracyjny jako kandydat na prezydenta

lider lewicy był zarejestrowany jako tajny współpracownik "Alek"; młody Kwaśniewski musiał czuć się bardzo pewnie - komentuje "Fakt". Nawet SB oszukiwał, że jest magistrem ś napisała gazeta."Fakt" jest pierwszą gazetą, która dotarła w Instytucie Pamięci Narodowej do teczek

Konkurs z Pawlakiem, czyli media przed wyborami [RAPORT]

Okazuje się, że ulubieńcem mediów był przed wyborami premier Donald Tusk. Programy informacyjne pokazywały go najczęściej i najbardziej pozytywnie - 20 proc. materiałów było wobec niego przychylnych i raptem 5 proc. negatywnych. Liderami negatywnych ocen w mediach byli: szef SLD Grzegorz Napieralski

"Fakt": pierwsze słowa Mazocha

formie. I właśnie to znakomite przygotowanie pomogło mu w walce o zdrowie" - dodaje gazecie "Fakt" menedżer zawodnika Jan Baier.

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" ostro w górę

Liderem rynku ze sprzedażą na poziomie 493,5 tys. egzemplarzy pozostaje wydawany przez Axel Springer Polska "Fakt". Jednak w porównaniu ze styczniem 2004 r. jego sprzedaż zmalała o 8,8 proc. Drugie miejsce z 442,4 tys. egzemplarzy zajęła "Gazeta Wyborcza", której sprzedaż

Bartosz Salamon: Za wcześnie na reprezentację

9 października Polska gra w Chicago z USA, trzy dni później w Montrealu rywalem będzie Ekwador. Powołanie 19-letniego kadrowicza drużyn juniorskich to największa niespodzianka wśród nominacji selekcjonera.Robert Błoński: Jak zareagowałeś na powołanie Franciszka Smudy?Bartosz Salamon: Uśmiechem zdziw

Sprzedaż dzienników w kwietniu

Liderem rynku pozostaje "Fakt". W kwietniu średnia sprzedaż tego tytułu wyniosła 566,8 tys. egzemplarzy (w marcu było to 551,8 egzemplarzy; "Fakt" ukazuje się od października 2003 r.). Drugie miejsce zajmuje "Gazeta Wyborcza", której średnia sprzedaż wyniosła 486,3 tys

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Fakty

Fakty TVN - serwis informacyjny telewizji TVN Fakty RMF FM - serwis informacyjny radia RMF FM Fakty - serwis informacyjny telewizji TVP Wrocław Fakty, ludzie, pieniądze - magazyn biznesowy telewizji TVN24 Fakty i Mity - tygodnik Fakty po Faktach - kontynuacja Faktów TVN w TVN24 Fakt - gazeta

Argumenty i Fakty

Argumenty i Fakty (ros. ????????? ? ?????, w skrócie ???) – rosyjski tygodnik, wychodzi od stycznia 1978 roku; na początku zakres tematyki ograniczał się do analiz wydarzeń, statystyk i cyfr, które rzadko pojawiały się w oficjalnej prasie, dziś uważany jest za tabloid.W latach 1978–1979

Fakty i Mity

Fakty i Mity (FiM) – polski tygodnik antyklerykalny założony przez byłego księdza, Romana Kotlińskiego. Pierwszy numer ukazał się w sprzedaży 10 marca 2000. DziałalnośćGazeta regularnie publikuje materiały dotyczące przestępstw kryminalnych i obyczajowych popełnianych przez duchownych

Knut (niedźwiedź polarny)

wypowiedź Franka Albrechta, obrońcy praw zwierząt, który według "Bild" stwierdził, że wychowywanie niedźwiadka przez ludzi jest bardzo niewłaściwe"Gazeta Wyborcza": Obrońcy praw zwierząt chcą śmierci misia, 21 marca 2007 r.. Niemieckie media zinterpretowały to jako apel o uśpienie Knuta

Guillermo Vargas (Habacuc)

] Czy to prawda, że Kostarykanin zagłodził w galerii psa?, Dorota Jarecka, 20.11.2007, w portalach Onet.pl[3] Artysta został nagrodzony za zagłodzenie psa, 9.11.2007, Gazeta.pl[4] Zabił psa, by stworzyć "dzieło sztuki", 14.11.2007 a także w mniejszych serwisach poświęconych kulturze, m.in. Kulturaonline.pl[5

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.