fakty tvn 24

sprawdź też:

efakt

vad

TVN 24 bez "Faktów"

TVN 24 bez "Faktów"

TVN 24 rezygnuje "Faktów" o godz. 19. Zamiast nich stacja będzie emitować "Fakty, Ludzie, Pieniądze" prowadzony przez Romana Młodkowskiego.

Dłuższe "Fakty", ale tylko w TVN 24

Od 5 maja serwis informacyjny "Fakty" będzie miał dwie części - po emisji w TVN program będzie kontynuowany w TVN 24

TVN walczy o Rymanowskiego

TVN za wszelką cenę chce zatrzymać w stacji znanego dziennikarza Bogdana Rymanowskiego. Wiadomo, że odchodzi z "Faktów" i jest to związane z przyjściem do nich Kamila Durczoka. Ale TVN nie daje za wygraną. Dziennikarz dostał propozycję poprowadzenia własnego programu. Miałby też pozostać jednym z głównych prowadzących magazyn "24 godziny" w TVN 24.

Prokuratura: Pracownicy ukryli fakt, że próbki miały inny profil genetyczny (TVN24/x-news)

Prokuratura: Pracownicy ukryli fakt, że próbki miały inny profil genetyczny (TVN24/x-news)

PO myśli o połączeniu wyborów prezydenckich i do Sejmu? Giertych w TVN: "Nie odpowiem na to pytanie"

PO myśli o połączeniu wyborów prezydenckich i do Sejmu? Giertych w TVN: "Nie odpowiem na to pytanie"

Gdy prowadzący zapytał, czy kryzys za wschodnią granicą i lęk przed Rosją może pomóc Tuskowi i PO i Komorowskiemu wygrać najbliższe wybory, Giertych odparł: - Myślę, że tu się pojawia rozwiązanie bardzo proste, choć wymagające pewnego poświęcenia od prezydenta, ale myślę, że warto podjąć to ryzyko -

Sianecki zamiast "Faktów" będzie miał swój program w TVN24

Sianecki zamiast "Faktów" będzie miał swój program w TVN24

Były reporter "Faktów" w nowym programie będzie wracał do wydarzeń ostatniej dekady (tj. mających miejsce od 2001 roku): niegdyś głośnych, a dziś zapomnianych - np. choroby Creutzfeldta-Jakoba - informuje pressserwis.plProgram ma wykorzystywać archiwa "Faktów" i TVN 24. Będzie

Nowy sondaż: PiS daleko przed PO, ogromny spadek poparcia dla partii Gowina

Nowy sondaż: PiS daleko przed PO, ogromny spadek poparcia dla partii Gowina

;Faktów" TVN . Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE! Tutaj znajdziesz wersję na telefony z Androidem »> A tutaj wersję na Windows Phone »>

Laweta przewożąca samochód przekracza prędkość, a mandat dostaje... właściciel auta. "To jakiś absurd!"

Laweta przewożąca samochód przekracza prędkość, a mandat dostaje... właściciel auta. "To jakiś absurd!"

były czytelne i znają je strażnicy miejscy. - To jakiś absurd! Auto było zepsute, nie dało się nim jechać. Nie było w nim kierowcy, dlatego nie mam kogo wskazywać. Nawet gdybym to zrobił, to nie ma podstaw do ukarania, bo mój samochód nie uczestniczył w ruchu drogowym - opisywał w rozmowie TVN 24 Piotr

Taśmy Beger zwiększyły oglądalność TVN 24 i TVN

Średnia oglądalność kanału informacyjnego TVN 24 w środę wzrosła ponad dwukrotnie w porównaniu z wynikami sprzed kilku tygodni. Z kolei spośród głównych programów informacyjnych najbardziej zyskały wczoraj "Fakty" w TVN. Aferę z nagraniami Renaty Beger można było na bieżąco śledzić w

Durczok będzie szefem ''Faktów'' TVN

Takie rozwiązanie z radością przyjmą widzowie. Z sondażu przeprowadzonego w styczniu na zlecenie "Nowego Dnia" wynika, że Polacy najbardziej ufają właśnie Durczokowi a "Fakty" są najbardziej wiarygodnym programem informacyjnym. "Wiadomości" biją jednak "Fakty"

Kolejni dziennikarze bronią Moniki Olejnik przed "Faktami i Mitami"

Kolejni dziennikarze bronią Moniki Olejnik przed "Faktami i Mitami"

Wyższego Seminarium Duchownego we Włocławku został 24 kwietnia 1989 r. zarejestrowany przez włocławską SB w kategorii "kandydat na TW"; 28 kwietnia przerejestrowany na TW, pseud. Janusz. Według informacji z teczki personalnej współpracę zakończono 17 kwietnia 1990 r. On sam mówił, że był

Marcinkiewicz: zdumiewające, widać, że nerwy puszczają

Marcinkiewicz: zdumiewające, widać, że nerwy puszczają

- PiS jest partią Jarosława Kaczyńskiego i on może sobie robić tam co chce? Nie do końca, bo działa za pieniądze publiczne, za pieniądze z budżetu państwa a wprowadza standardy, które ja bym nazwał ''orwellowskimi''. Dlaczego? Bo jeśli ktoś myśli inaczej niż Jarosław Kaczyński, to go nie ma. Jeśli k

Janusz Wójcik postawił prokuraturze warunki

Janusz Wójcik postawił prokuraturze warunki

Jacek Sarzało: Durczok nie wie - o co pytać, Wójcik wie - co odpowiadaćKilka tygodni temu prokuratura we Wrocławiu postawiła Wójcikowi 11 zarzutów dotyczących 9 meczów Świtu Nowy Mazowiecki z 2004 r. - Nie jestem najważniejszą osobą w śledztwie, chodzi przecież tylko o dwa miesiące pracy. Mimo to b

Wdowczyk: Nie przyznałem się do winy

Wdowczyk: Nie przyznałem się do winy

Dariusz Wdowczyk zaprzecza, jakoby przyznał się do winy podczas sobotniego przesłuchania w prokuraturze. W przesłanym tvn24.pl oświadczeniu, szkoleniowiec przyznaje tylko, że potwierdził "niektóre fakty, znane prokuratorom". Wrocławska prokuratura postawiła Wdowczykowi zarzuty wręczania

Sąd: Krawczyk nie jest kłamcą lustracyjnym

Sąd: Krawczyk nie jest kłamcą lustracyjnym

. Były prezydencki minister w TVN 24 zapowiedział, że raczej nie wróci do Kancelarii Prezydenta. - Nie mam jeszcze planów na przyszłość, chcę kilka dni odpocząć - mówił Krawczyk. - Myślę, że raczej nie wrócę do Kancelarii Prezydenta - dodał. Andrzej Krawczyk sam wystąpił o autolustrację, gdy do

Sikorski: Prezydent chciał mnie postawić przed Trybunałem Stanu

Sikorski: Prezydent chciał mnie postawić przed Trybunałem Stanu

O rozmowach z prezydentem Sikorski mówił: ja to traktuję czasami jako ćwiczenie charakteru, ćwiczenie cnoty chrześcijańskiej pokory, której mi potrzeba. Zachęcam pałac prezydencki do opublikowania taśmy z rozmowy - mówił Sikorski. Nie ma tam nic czego bym potem nie powiedział na Konwencie Seniorów S

Na liście Wildsteina są pracownicy WSI!

Na liście Wildsteina są pracownicy WSI!

Generał powiedział, że prokuratura prowadzi już dochodzenie w sprawie listy. Dodał, że odpowiedzialność za to, iż znalazły się na niej nazwiska oficerów wywiadu, spoczywa na Instytucie Pamięci Narodowej. Szef WSI przyznał, że jego podwładni nie sprawdzili, czy w rejestrze materiałów archiwalnych IP

Mecz polskich siatkarzy był wydarzeniem dnia? Nie w "Faktach" TVN-u. Bloger ostro: "Zjeb***ie na całej linii"

Mecz polskich siatkarzy był wydarzeniem dnia? Nie w "Faktach" TVN-u. Bloger ostro: "Zjeb***ie na całej linii"

Wczorajszy mecz polskich siatkarzy, którzy ostatecznie zdobyli mistrzostwo świata, był najważniejszym wydarzeniem dnia. Ale ten, kto oglądał wczorajsze "Fakty" TVN, mógł o tym nie wiedzieć. Stacja bowiem przemilczała sprawę w głównym wydaniu. Dlaczego? Swoją teorię ma bloger Maciej

Platforma na prowadzeniu, rośnie poparcie dla Korwin-Mikkego i Palikota. Nowy sondaż Millward Brown

Platforma na prowadzeniu, rośnie poparcie dla Korwin-Mikkego i Palikota. Nowy sondaż Millward Brown

W najnowszym badaniu Millward Brown dla Faktów TVN Platforma powraca na pierwsze miejsce: PO 31 proc. (+4), PiS 29 (-2), SLD 8 (-1), Twój Ruch 7 (+2), PSL 7 (+1), Nowa Prawica JKM 6 (+1), SolPol 2 (-1), Polska Razem 1 proc. - poinformowała 300 Polityka. Pytania o katastrofę smoleńską Ankietowanych

Kidawa-Błońska: Myślę, że Sikorski zwróci pieniądze za kolację z Rostowskim. Rzecznik MSZ odpowiada

Kidawa-Błońska: Myślę, że Sikorski zwróci pieniądze za kolację z Rostowskim. Rzecznik MSZ odpowiada

, płacąc kartą Ministerstwa. Inaczej kolację oceniła rzecznik rządu Małgorzata Kidawa-Błońska. - To było spotkanie prywatne - powiedziała w "Faktach po faktach" w TVN 24. - Myślę, że nie trzeba będzie ministra Sikorskiego namawiać i zwróci pieniądze - mówiła wczoraj rzeczniczka rządu. Dziś nie

Tomasz Sianecki zwolniony z "Faktów"

Tomasz Sianecki zwolniony z "Faktów"

Taką decyzję podjął Kamil Durczok, szef "Faktów". Sianecki pracował tam 13 lat, od początku istnienia programu. Jego specjalnością były lekkie, ironiczne felietony obyczajowe. Oprócz pracy w "Faktach", od 2005 r. prowadził także "Szkło kontaktowe" w TVN 24. Jeszcze nie

Nowy odcinek "X-Factor" 10 kwietnia. PiS wzywa do bojkotu

Nowy odcinek "X-Factor" 10 kwietnia. PiS wzywa do bojkotu

- Okazuje się, że stacje wcześniej epatowały nieszczerą żałobą - wytyka TVN-owi cytowany w dzienniku Joachim Brudziński (PiS). Zdaniem polityka, emisja programu "X-Factor" źle świadczy o właścicielach TVN, bo zamiast "wspominać wielką tragedię, wyemitują rozrywkowe show".Poseł

Sikorski ws. nowych plakatów PiS: Oni też bywali podsłuchiwani i jeszcze na pewno będą

Sikorski ws. nowych plakatów PiS: Oni też bywali podsłuchiwani i jeszcze na pewno będą

;Zastanawiam się, czemu to ma służyć" Plakaty te są częścią kampanii przed wyborami samorządowymi rozpoczętej przez PiS. Dziś w programie "Fakty po faktach" w TVN 24 odniósł się do nich szef MSZ Radosław Sikorski. - Zastanawiam się, jaki będzie rachunek za tę kampanię, i nie wiem, czemu ona ma

Taśmy "Wprost". "To nie są wielkie pieniądze - 50 tys.". Kolejny zapis rozmów polityków krąży w sieci [STENOGRAM]

Taśmy "Wprost". "To nie są wielkie pieniądze - 50 tys.". Kolejny zapis rozmów polityków krąży w sieci [STENOGRAM]

Sławomir Nowak, były wiceminister finansów Andrzej Parafianowicz i były szef GROM-u Dariusz Zawadka. TVN 24 nie podaje źródła nagrania. Rozmowy nie ma na internetowych stronach tygodnika "Wprost", ale gazeta ta wczoraj przytaczała kilka cytatów z niej. Poniżej zapis fragmentu rozmowy. Nowak: I

Miller: Zawód polityka to ryzyko. Trzeba się liczyć z możliwością ataku; to przez atmosferę w polityce

- Cała sytuacja w Sieradzu trwała tylko kilka sekund. Nie odniosłem żadnych obrażeń, straciłem tylko mój ulubiony garnitur - powiedział Leszek Miller w TVN 24. Przewodniczący SLD był gościem programu "Fakty po Faktach". Mówił o ataku na jego osobę, do którego doszło dwa dni temu w

Sianecki zwolniony. Dziennikarze "Faktów" żądają spotkania z Durczokiem

Sianeckiego z szefostwem stacji, jak powiedział, zostały już zainicjowane. Nieoficjalnie mówi się jednak, że Sianecki nadal ma prowadzić "Szkło kontaktowe" w TVN 24.Pary z ust nie puszcza też sam zainteresowany. - Wszelkich informacji udzieli szef "Faktów - mówi Sianecki. Próbowaliśmy wiec

Ziemkiewicz przeprasza Durczoka za nazwanie go "urżniętym"

Chodzi o felietony Ziemkiewicza opublikowane w "Galicyjskim Tygodniku Informacyjnym Temi" i "Rzeczpospolitej". W pierwszym z nich publicysta napisał, że Durczok prowadził "Fakty po faktach" w TVN 24 "urżnięty". W drugim stwierdził, że szef "Faktów"

Najbardziej ufalibyśmy Durczokowi z... TVN

wyższe wykształcenie i im większe miasto, tym więcej sympatyków dziennika emitowanego w TVN. "Wiadomości" wygrywają z "Faktami" tylko wśród Polaków w średnim wieku mieszkających w miasteczkach. "Panoramę" i "Teleexpress" nieco bardziej wolą kobiety, "

W telewizji pokazali: "Fakty po faktach"

przenoszą się z TVN do TVN 24. Ma to być uprzedzający manewr przed konfrontacją z liftingowanymi w tajemnicy i walczącymi o odbudowę wiarygodności "Wiadomościami", za których sterami usiądą niebawem gwiazdy - Hanna Lis i Piotr Kraśko. W nowej części serwisu zatytułowanej "Fakty po faktach

Hofman przyniósł do Olejnik zdjęcie Tuska i Putina. Szejnfeld: Czy PiS skończy z podłością wstrętnych insynuacji?

Szejnfeld, poseł PO. Post użytkownika Adam Szejnfeld. W serwisie Twitter o sytuacji pisał Jarosław Kuźniar z TVN 24: Adam Hofman ze zdjęciem Tusk&Putin w @KropkaNadI przechodzi samego siebie. Jest dziecinny w swoim nadęciu. To psuj polskiej polityki— Jarosław Kuźniar (@jarekkuzniar) kwiecień 2, 2014

Tomasz Sianecki odchodzi z Faktów TVN. ''Pytajcie Durczoka''

Rzecznik TVN Kamil Smoląg potwierdza tę informację. - Tak, to prawda. Tomasz Sianecki odchodzi z "Faktów". Smoląg nie chciał mówić o przyczynach odejścia dziennikarza.- Czy to prawda, że Sianecki został zwolniony przez Durczoka? - spytaliśmy- Przyczyny odejścia to wewnętrzna sprawa firmy

Sondaż po wybuchu afery taśmowej: PSL tylko 4 procent

. chce powstania rządu PO-Ruch Palikota. 20 proc. ankietowanych nie ma zdania w tej sprawie. Sondaż dla Faktów TVN przeprowadził MillwardBrown SMG/KRC.

Rymanowski odchodzi z "Faktów" TVN

Bogdan Rymanowski zrezygnował z prowadzenia głównego wydania "Faktów" TVN. Dziennikarz zostaje jednak w TVN - będzie prowadził autorski program publicystyczny na antenie tej telewizji. Rymanowski zrezygnował z prowadzenia "Faktów" po tym, jak okazało się, że kontrakt ze

"Słowa Brzezińskiego ws. Smoleńska są jak dzwon. My przy nim jesteśmy małe żuczki..."

Rozmowę z prof. Brzezińskim, doradcą byłego prezydenta USA Jimmy'ego Cartera ds. bezpieczeństwa narodowego, wyemitowała stacja TVN 24. Brzeziński skrytykował w niej "ciągłe nieodpowiedzialne bzdury o jakimś zamachu smoleńskim". - Bez wskazania, kto jest za ten zamach odpowiedzialny, ale

Zamiast krzyża - pamiątkowa tablica

odpowiednie.Jak podał TVN 24, nieoficjalnie mówi się, że na tablicy będą napisy i symbol krzyża.- Jeżeli to nie jest zapowiedź, kolejna obietnica, tylko to jest fakt, to jest to na pewno wyjście z sytuacji. Chcemy dokładniejszych informacji jak ta tablica miałaby wyglądać - powiedziała dla TVN 24 Małgorzata

TVN rezygnuje z TVN Lingua i traci udział w rynku

Grupa TVN wystąpi do Krajowej Rady Radiofonii i Telekomunikacji o zgodę na zaprzestanie nadawanie kanału TVN Lingua, poinformowała firma w komunikacie. "Decyzja ta wynika z faktu, że po dwóch latach od startu projekt ten nie osiągnął satysfakcjonującego poziomu rentowności, co jest

Rocznica smoleńska w mediach - sprawdź, co wyemitują telewizje i radia

"Faktów" będzie wyemitowane ze Smoleńska, a stałe pozycje TVN24 jak "Rozmowa Rymanowskiego", "Loża prasowa" czy "Kropka nad i" będą miały specjalne wydania.7 kwietnia TVN i TVN24 wyemitują dokument Ewy Ewart "W milczeniu", pokazujący oblicze katastrofy

Owsiak po ataku na Miecugowa: "Najbardziej boję się fanatyków" [WIDEO]

" wypisanym na kawałku kartonu. Axelio (to jego ksywka z internetu) kilka razy uderzył Miecugowa w twarz. Szaleńca po chwili ujęli niebiescy wolontariusze Pokojowego Patrolu. Miecugow kontynuował program (był pokazywany na żywo na antenie TVN 24), a publiczność żywiołowo zaczęła skandować: "

Europa Plus przed SLD w sondażu. "Urok Kwaśniewskiego" czy "premia za nowość"?

W sondażu przygotowanym przez Millward Brown dla "Faktów" TVN pytano o poparcie dla partii politycznych w wyborach do Parlamentu Europejskiego. PO uzyskała 27 proc. wskazań respondentów, PiS 24 proc., Europa Plus 17 proc., zaś SLD 11 proc. W Poranku Radia TOK FM Janina Paradowska zwróciła

TVN w liczbach

TVN będzie pierwszą stacją telewizyjną i drugą - obok Agory - dużą spółką medialną na GPW. Start: w 1997 r. Zasięg: 86 proc. gospodarstw domowych Nadaje: TVN, TVN Siedem (kanał rozrywkowy), TVN 24 (kanał informacyjny), TVN Meteo (kanał pogodowy), TVN Turbo (kanał motoryzacyjny), TVN Style (kanał o

Nowe, superstudio informacyjne TVN

dziennikarz tracił jak najmniej czasu na techniczną obróbkę materiału - powiedział Maciej Sojka, szef TVN 24. Studio będzie wykorzystywane przez programy informacyjne TVN - "Fakty" i stację TVN 24. Wraz z przejściem do nowego studia zmieni się także oprawa graficzna, logo "Faktów" i

Bojkot TVN bezpodstawny i irracjonalny

Pisowski bojkot rozpoczął się 17 lipca. Wieczorem do studia TVN 24 nie przyszli parlamentarzyści PiS Krzysztof Putra i Pawel Poncyliusz. Kilka godzin później strategię partii wyjaśnił Przemysław Gosiewski: - Posłowie PiS nie będą brali udziału w programach informacyjnych TVN i TVN24, bo widzimy

TVN bez publicystyki

rozrywką, tak jest wszędzie na świecie - duże kanały w większości poświęcone są rozrywce. TVN 24 włącza ten widz, który na informacje czeka. Naszemu zostawiamy "Fakty", "Uwagę", "Superwizjer". Jednak TVN 24 dociera tylko do 52 proc. polskich domów. - Ale jak w 2013 r. dokona

Dziennikarze w obronie Olejnik. ''Deklarujemy bojkot Kotlińskiego..."

press.pl:"Na łamach tygodnika "Fakty i Mity", jego redaktor naczelny Roman Kotliński prowadzi brudną kampanię wymierzoną w dobre imię Moniki Olejnik - dziennikarki TVN 24 i Radia Zet. Atakuje dziennikarkę za przeszłość jej ojca, posługuje się przy tym insynuacjami i manipulacją.Atak na

Z TVN 24 do PR

Marek Sokół i Damian Kuraś - dziennikarze redakcji gospodarczej TVN 24 - odchodzą i zakładają agencję PR News PR wystartuje 1 kwietnia i ma specjalizować się przede wszystkim w zakresie investor relations. "Wynika to z faktu szybkiego rozwoju rynku giełdowego w Polsce i rosnących potrzeb

Politycy PiS zapowiadają: Do TVN wrócimy

zapraszani są politycy z konkurencji: Polski XXI, Prawicy RP czy LPR - mówi rzecznik PiS Adam Bielan. I od razu zastrzega: - Ale jako rzecznik muszę szanować decyzje partii. A na razie decyzji o zniesieniu bojkotu nie ma - podkreśla. W lipcu bojkot ogłosił sam Kaczyński, mówił wtedy, że TVN i TVN 24 traktują

Biernacki: Nie podam się do dymisji. Nie podłożyliśmy materiałów do celi Mariusza T.

pytał, dlaczego nic nie zrobiłem, jeżeli kontrola ujawniła ten materiał - mówił Biernacki w TVN 24. - Szkoda, że politycy nie zaznajamiając się z procedurami i regułami prawnymi wykorzystują sprawę Mariusza T. w sposób polityczny. W tej sprawie zostały zachowane wszystkie procedury - podkreślił minister

Dłuższe "Fakty" zachodzą teraz na "Wiadomości"

Od wczoraj "Fakty", główny program informacyjny TVN, trwa 45 minut. To ruch w stronę podebrania widzów liderującym "Wiadomościom" - uważają eksperci od mediów. O 19. 26 program przenosi się jednak do TVN24. - Trudno nam się zmieścić w dotychczasowym czasie. Mamy najsilniejszy

Tomasz Lis redaktorem naczelnym tygodnika "Wprost"

. Wcześniej Karasińska kierowała m.in. redakcją "Wydarzeń" w Polsacie i była wydawcą w TVN i TVN 24.Tomasz Lis prowadzi obecnie autorski program publicystyczny "Tomasz Lis na żywo" na antenie TVP 2.Jest też stałym komentatorem radia TOK FM. Publikuje felietony w "Gazecie Wyborczej

REM skrytykowała "Fakt", choć nie zweryfikowała informacji

poniedziałkowej podróży opiekował się rodzinami poszkodowanych, przyznaje, że w podróży brało udział trzech dziennikarzy (z "Faktu", TVN 24 i reporter niemieckiego "Bilda"), ale nikt z rodzin nie skarżył się na ich zachowanie podczas wyjazdu.Magdalena Bajer, przewodnicząca Rady Etyki Mediów

Triumf TVN i serialu "Brzydula" na gali Telekamer

wypromowanie takich dyscyplin jak piłka ręczna czy siatkowa. Po raz pierwszy w historii wybierano też najlepsze kanały tematyczne, co potwierdza fakt, że w tym kierunku najprężniej będzie się teraz rozwijać branża telewizyjna. Oprócz nagrody dla TVN 24, Telekamery dostały stacje: Disney Channel - jako

Trybunał Konstytucyjny torpeduje nowe prawo o zgromadzeniach

uniemożliwiający - zdaniem skarżących - wniesienie skutecznego odwołania od decyzji o zakazie zgromadzenia, doręczonej dobę przed datą tego zgromadzenia. Odwołanie wnosi się do wojewody, który ma kolejne 24 godziny na jego rozpatrzenie, więc organizator może otrzymać jego decyzję dzień po planowanym zgromadzeniu

Pełnomocnik wdów pilotów: Był nacisk Błasika na załogę

zameldowali obaj - powiedział adwokat.Protasiuk miał otrzymać awans?- Skąd ktoś może wiedzieć, czego dotyczyła rozmowa, skoro nikt jej nie słyszał? Rozmawiajmy o faktach! Na przykład ja też często gestykuluję, ale nie wynika z tego, że się z kimś kłócę. Skądinąd wiadomo przecież, że gen. Błasik zawsze brał w

Trzy tysiące "Faktów"

daliśmy sobie radę.Samodzielny prezenterDziennikarze innych redakcji patrzyli często na ekipę "Faktów" z zazdrością. - Ja nie musiałam nikomu zazdrościć - mówi Justyna Pochanke, najpopularniejsza dziś dziennikarka "Faktów" i dziennikarz roku 2005 -ale przyznaję, że pracując w TVN 24

Wczoraj przeczytane, wczoraj obejrzane

ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobrę. Tekst opatrzył jego zdjęciem.Minister zareagował bez chwili wahania. Zwołał konferencję prasową i oświadczył, że właśnie teraz, na oczach telewidzów (konferencja była oczywiście transmitowana przez TVP 3 i TVN 24), podpisze rozporządzenie obniżające stawki

Posłowie PiS zapłacą za zniszczone wózki hotelowe?

.: pracownicy hotelu - twierdzi TVN 24."Parlamentarzyści upili się i w nocy 25 listopada 2008 roku bez upoważnienia właścicieli hotelu jeździli dwoma wózkami golfowymi. Z powodu stanu, w jakim się znajdowali, wyrządzili wózkom poważne szkody w wysokości 10 tys. 140 euro plus VAT" - głosiło pismo od

Znaczny wzrost popularności programów informacyjnych

Średnia widownia "Wiadomości" TVP 1 w zeszłym miesiącu wyniosła 3,62 mln osób i była aż o 18,32 proc. wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazły się "Fakty" TVN, które w sierpniu br. oglądało 3,25 mln widzów, czyli więcej o 12,58 proc. niż w

"Wiadomości" obrońców krzyża

krzyż postawiony tam po katastrofie z 10 kwietnia. Krajowa Rada analizowała główne programy informacyjne TVP 1 ("Wiadomości"), TVP 2 ("Panorama"), TVP INFO ("INFO Dziennik"), Polsatu ("Wydarzenia") oraz TVN ("Fakty"), TVN 24 ("Polska i świat"

Premier wrócił na urlop w Dolomity - potwierdza rzecznik rządu

spowodował, że propagandową wersję raportu MAK kupiła międzynarodowa opinia publiczna. - Premier Tusk przerwał urlop narciarski, a teraz słyszymy, że znowu na ten urlop pojechał, jakby nie było innych ważnych spraw w państwie - dodał Czarnecki.Na protesty opozycji, która nie jest zadowolona z faktu, że

Dzienniki telewizyjne tracą widzów. Najwięcej "Panorama"

dziennika, którego emisję przesunięto na godz. 0.30. Dla programu oznacza to spadek o 80,6 proc. w porównaniu do września 2007 roku, gdy dziennik ten był nadawany o 21.30. Pokazywane w TVN 24 w dni powszednie "Fakty po Faktach" oglądało średnio 380 tys. widzów.

Łopiński: Córka i wnuczka prezydenta czują się dobrze

Córka prezydenta Lecha Kaczyńskiego - Marta i jego nowo narodzona wnuczka czują się dobrze - powiedział w sobotę w TVN24 minister w Kancelarii Prezydenta Maciej Łopiński. Sobotni "Fakt" podał, że Marta Kaczyńska 6 czerwca urodziła drugą córkę - Martynę. Dziewczynka przyszła na świat

Zmiany w TVN i Polsacie. Teraz My i Kawa na ławę do TVN24

Rymanowskiego będą emitowane na antenie TVN do czerwca, a jesienią wrócą - w odświeżonych formułach - w kanale informacyjnym TVN 24. W TVN pozostanie "Uwaga!", "Superwizjer" i "Fakty", resztę anteny ma zdominować rozrywka.

TVP szykuje olimpijski pozew wobec Polsatu i TVN

strony innych stacji - powiedział Idzi. W "Faktach" TVN fragmenty materiałów z igrzysk pojawiły się opatrzone napisem "dzięki uprzejmości Eurosportu". Ten płatny kanał sportowy należący do francuskiej TF1 Group i nadający w 54 krajach również ma prawa do transmisji igrzysk. Jednak

TVN: Mamy rewelacyjne wyniki oglądalności w październiku

widzów" - czytamy w komunikacie TVN. Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej (mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżej średniej) wyniósł w październiku 5,1% wobec 7,0% rok wcześniej. W "peak time" wynik wyniósł 3,9% wobec 5,2% w październiku

Szkoda, szkoda, szkoda. Wczorajsze listy do redakcji (wybór)

Droga Redakcjo! Przeczytałam dziś na "pasku" TVN 24, że "Nowy Dzień" ma przestać wychodzić! To bardzo smutna wieść, bo chociaż ilość obrazków trochę mi zawsze przeszkadzała i gazeta zanadto przypominała "Fakt", to treść była zawsze na poziomie, niektóre tematy (np

Ktoś mógł widzieć "bombiarza" przed pierwszym zamachem. Ale policja zignorowała sprawę

osoba wyszła z posesji i udała się w takim, a takim kierunku. Policja nic nie zrobiła - powiedział reporterowi "Faktów" TVN świadek. Dodał, że podejrzany mężczyzna miał w rękach jakiś pakunek.ZOBACZ ZDJĘCIA Z MIEJSC WYBUCHÓW »>Świadek przyznał, że nie miałby większych problemów z

"Fakt" musi przeprosić syna Donalda Tuska. Giertych: Tabloidy nie są bezkarne

sądu zasadne było ograniczenie miejsc, w których przeprosiny mają się ukazać, do stron internetowych "Faktu", samej gazety oraz portalu tvn.24.pl. Adwokaci pozwanego zapowiedzieli apelację. Ich zdaniem wyrok zagraża wolności słowa. Powołali się też na fakt, że sąd ograniczył postępowanie i

Piąte urodziny TVN 24

Pierwsza w Polsce i Europie Środkowej stacja informacyjna zmieniła życie dziennikarzy, polityków i biznesmenów. Czy będzie miała konkurenta? Przeszło cztery lata temu dziennikarze "Faktów" podśmiewali się z młodszego TVN 24 i nazywali tę stację "najdroższą telewizją zakładową na

Wybory 2011: Nie było konferencji Kaczyńskiego w Chicago. Nie działał dźwięk

O spotkaniach poinformował nas w piątek czytelnik Alertu24. Jak donoszą "Fakty Chicago " w salach katechetycznych dwóch kościołów w Chicago zebrało się ok. 500 osób. Jednak do połączenia nie doszło."Celowe działanie sił antypolskich"Jarosław Kaczyński pojawił się na ekranie na

Rynasiewicz bez kary za "Ten ku...s podniesie łapę, czy mu przyp...lić?"

TVN 24 marszałek Kopacz tak komentowała wypowiedzi lidera podkarpackiej Platformy Obywatelskiej: - Jestem w parlamencie 11 lat i przez te lata obserwowałam bardzo różne sytuacje. To nie jest norma i ja się z tym nie godzę. Od lat się z tym nie godzę, choć od lat to obserwuję.Kopacz zapowiedziała wtedy

Sondaż. Prezydenci miast znów (raczej) wygrają

Według badań Gfk Polonia dla "Faktów" TVN wynika, że obecni prezydenci największych polskich miast zwyciężą w nadchodzących wyborach samorządowychWarszawa, Katowice, Poznań - prezydenci z przewagą (niewielką)W Warszawie Hanna Gronkiewicz-Waltz ma 57 proc. poparcia. Jej główni konkurenci

Szwajcarzy potwierdzają: zatrzymanie Polańskiego było przygotowane

Wcześniej swoimi podejrzeniami, że akcja była przygotowana podzieliła się w TVN 24 polska konsul w Szwajcarii Jolanta Chojecka. Jej zdaniem świadczy o tym fakt, że w Ministerstwie Sprawiedliwości pracują dwaj urzędnicy zajmujący się Polańskim i jest rzecznik prasowy.Federalne Ministerstwo

TVN po raz pierwszy wyprzedził Polsat

razie pierwsi operatorzy - w Poznaniu i Rybniku - zdecydowali się na wyłączenie TVN Turbo, w efekcie liczba abonentów tego kanału zmalała o 200 tys. osób. Najmłodszy kanał - TVN Gra - ma większe problemy z dystrybucją, dociera tylko do 12 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Z kolei TVN 24 zwiększył

TVN ma nowe studio za 5 mln euro

plazmowym, widocznym codziennie za prezenterem wieczornych "Faktów", widać było nadawane na żywo zdjęcia ze szturmu na szkołę w Biesłanie w Osetii Północnej. Goście i gospodarze stali wpatrzeni w ekrany. O gadżety już nikt nie pytał. Kamery same jeżdżą Szefowie TVN i TVN 24 przyznają, że

Graś przesłuchany w śledztwie dotyczącym Rafinerii Trzebinia

Fakt przesłuchania Grasia potwierdziła dziennikarzom rzeczniczka prokuratury Marta Zawada-Dybek. - Czego dokładnie dotyczyło to przesłuchanie, tego niestety państwu nie powiem z uwagi na dobro prowadzonego postępowania - powiedziała. Prokurator przypomniała, że w śledztwie nikomu dotychczas nie

Kidawa-Błońska: Decyzja części posłów PO ws. Kamińskiego? Premier był zaskoczony

;. Grupa sympatyków Kamińskiego i Macierewicza Sam Grupiński ocenił dziś w TVN 24, że nie ma powodu, by w związku z tą sprawą rozważać jego dymisję z funkcji szefa klubu. Zaznaczył, że w sprawach immunitetu nigdy nie wprowadzają dyscypliny klubowej i że "każdy powinien się kierować wskazaniem klubu

Stacje telewizyjne reagują na stan zdrowia Papieża

Największe stacje telewizyjne zapowiadały stonowanie swoich piątkowych programów. W rzeczywistości jednak całkowicie zmieniły swoje ramówki. TVN, choć planował po specjalnym wydaniu "Faktów" pokazać dwa filmy, nie mające "charakteru komediowego czy sensacyjnego", nadawał sygnał

Patriarchat na wizji i w eterze

dyskryminacji kobiet w mediach.* Programy objęte badaniem Kongresu Kobiet: TVP 1 ("Polityka przy kawie"), TVP 2 ("Gorący temat", "Tomasz Lis na żywo"), TVP Info (m.in. "Rozmowa dnia", "Minęła dwudziesta"), TVN 24 (m.in. "Kropka nad i", "Fakty po

Palikot przeprasza za wulgarne słowo na literę "j"

. To był pierwszy i ostatni przypadek użycia przeze mnie tak wulgarnych sformułowań. Jest mi przykro i zapewniam że to się już więcej nie powtórzy - mówił Palikot na specjalnej konferencji prasowej.W programie stacji TVN 24 można było usłyszeć: - Świnia świni tyłek ślini. Musimy wyrywać z was wszystkie

Aresztowano trzy kolejne osoby w zw. z zamachem w Bostonie

rosyjskiego wywiadu z 2011 roku o podejrzeniach, że starszy z braci Carnajewów, może być religijnym ekstremistą. FBI sprawdziło chłopaka, ale nie znalazło niczego podejrzanego. Wybuchy w Bostonie. Relacje świadków (Fakty TVN/x-news) Zamachy w Bostonie: bracia mogli szykować kolejne zamachy

Telewizje biznesowe w natarciu

benzynowej czy osiedlowym sklepiku. Wszystkie programy produkowane dotąd przez redakcję gospodarczą TVN 24 (m.in. "Bilans", "Fakty, ludzie, pieniądze" czy "Portfel") będą pojawiać się jednocześnie na antenie kanału gospodarczego. W redakcji TVN CNBC Biznes produkującej dziennie

"Kontrowersyjne" zachowanie Kwaśniewskiego na Ukrainie

szerokiej koalicji. Według dziennikarza Polskiego Radia wypowiedź była sprawna i nie widać na niej, aby był on nietrzeźwy.W nagraniu pokazanym przez "Fakty" TVN Kwaśniewski bardziej przypomina osobę będącą pod wpływem alkoholu.Fragment "Waidomości" TVP 1:Fragment "Faktów"

"Krzyż - nielegalną budowlą. Harcerze dokonują samoukarania" - Senyszyn

to było co innego niż krzyż, to też by były takie ceregiele z usunięciem czegoś, co jest postawione nielegalnie - mówiła w TVN 24 europosłanka. - Krzyż jako symbol, to jest zupełnie co innego, ale symbole to trzeba nosić w sercu i mieć je zawsze na uwadze w życiu, kierować się wskazaniami, które

Raport KRRiT: "Wiadomości" po ciemnej stronie

w: TVP 1 ("Wiadomości"), TVP 2 ("Panorama"), TVP Info ("Info Dziennik"), Polsat ("Wydarzenia"), TVN ("Fakty"), TVN 24 ("Polska i świat") oraz ("Dzień po dniu"). W sumie poddano analizie 49 wydań; - cyklicznie nadawane audycje

Szalony dzień w Sejmie

Poturbowana dziennikarka "Faktów" TVN, wściekły poseł Suski i dziwne zachowanie szefa Klubu PiS Marka Kuchcińskiego, a wszystko to w tle głosowania nad pięcioma poprawkami do konstytucji w sprawie ochrony życia. Piątek trzynastego w Sejmie okazał się wyjątkowo burzliwy. Co najmniej

Pod sąd za atak na bar Kurdów w Opolu

oskarżenia objęto siedmiu mężczyzn w wieku od 24 do 37 lat. Wszyscy są mieszkańcami Opola. Postawiono im zarzuty dokonania pobicia przy użyciu niebezpiecznego narzędzia oraz zniszczenia mienia - dodaje rzeczniczka prokuratury.Do tego jednemu z oskarżonych postawiono również zarzuty kierowania gróźb oraz

Jak media zachowują się wobec śmierci Papieża

ramówkę. Dotyczy to również kanałów tematycznych z grupy Polsatu oraz stacji powiązanych z nim kapitałowo lub organizacyjnie (TV Puls, TV 4).Reklam nie nadają wszystkie stacje Grupy ITI (w tym TVN i TVN 24). Holding nie może powiedzieć, czy jego telewizje w najbliższych dniach będą nadawać reklamy. - Nie

Gosiewski chce, by Pitera przeprosiła go za wypowiedź o jego żonie

. Gosiewski oczekuje, minister opublikuje oświadczenie z przeprosinami w "Rzeczpospolitej", "Dzienniku", "Gazecie Wyborczej", "Polsce" i "Naszym Dzienniku" oraz na antenie TVN i TVN 24.W lipcu ubiegłego roku o nepotyzm oskarżył Gosiewskiego, ówczesnego

Współpracownicy o. Rydzyka żądają ścigania TVN

oświadczenia zaznaczyli, że "należąca do rodziny Walterów TVN 24" w poniedziałek informowała w swych serwisach, że ojciec Tadeusz Rydzyk nazwał prezydenta oszustem, a według nich "takie słowa nie znalazły się na owych taśmach". "Olejnik i prezenter Faktów powtarzają kłamstwa"

Polsat wraca do pierwszej trójki

bajka "Shrek 2", na drugim miejscu znalazł się "Taniec z gwiazdami", a na trzecim - "Fakty" (jedyny obok "Teleekspresu" w TVP 1 program informacyjny w czołówce oglądalności). Jednak największym zaskoczeniem jest gigantyczny awans kanału informacyjnego TVN 24

Cugier-Kotka nie złożyła zawiadomienia o pobiciu, bo była zmęczona

- To naigrywanie się z policji, działanie bardzo nieodpowiedzialne - powiedział Mariusz Sokołowski, rzecznik Komendy Głównej Policji. - Ta pani nie dostarczyła też obdukcji, a minął 4 dzień od zdarzenia. Zmęczona aktorka znalazła jednak czas na rozmowę z reporterem TVN 24. Zjawiła się też w programie

Papież zwiększył ogladąlność stacji TV

;Wiadomości" w TVP 1. Telewizja publiczna, TVN 24 i TV Puls podporządkowały ramówki w piątek, sobotę i niedzielę relacjom z wizyty papieża. TVN i Polsat nie zmieniły ramówek, a zdecydowały się na specjalne, rozbudowane papieskie "Fakty" i "Wiadomości". Dzięki Benedyktowi XVI

Miller u Tuska

- Deprymuje mnie fakt, że kurtuazyjna rozmowa jest opisywana jako niesamowita sensacja - powiedział b. premier Leszek Miller w sobotę w TVN 24, komentując doniesienia o swoim czwartkowym spotkaniu z Donaldem Tuskiem. Opowiedział, że to on zadzwonił do Tuska z gratulacjami po wyborach i poprosił o

Już 15 doniesień na Wałęsę za "durnia"

"durniem". Decyzja, czy wszcząć śledztwo w tej sprawie, ma zapaść już do końca tego tygodnia. Zdaniem informatorów "Wprost", śledczy mogą umorzyć postępowanie. Okolicznością łagodzącą miałby być fakt, że Wałęsa przeprosił Polaków za swoje zachowanie - podaje tygodnik. B. prezydent

Ks. Lemański przegrał w Watykanie w sprawie zakazu wypowiadania się w mediach. "Abp Hoser miał rację"

rekurs, "zamknie buzię i będzie odmawiał brewiarz" (tak mówił w TVN 24 w rozmowie z Moniką Olejnik. Próbujemy się z nim skontaktować, ma jednak wyłączony telefon. Kuria prosi o modlitwę "o dar opamiętania" Na stronie diecezji pojawiły się też przeprosiny za wypowiedzi ks. Lemańskiego

Polski internauta donosi na Zanussiego za "nieletnią prostytutkę"

- Gdyby nie był sławny, to fakt, że ponad 30 lat temu w Los Angeles, mieście szczególnie swobodnych obyczajów, skorzystał z usług jakiejś nieletniej prostytutki, nie miałby dzisiaj przedłużenia - mówił w rozmowie z Moniką Olejnik w "Kropce nad i" w TVN 24 Krzysztof Zanussi.Internauta z

PiS: Niech TVN wyjaśni zarzuty o agentach WSI wśród pracowników stacji

swoim artykule na źródła z komisji, powołujemy się na fakt, że komisja to właśnie ustaliła i na takie materiały natrafiła" - powiedział. Lisiewicz nie chciał ujawnić źródeł swoich informacji, zasłaniając się tajemnicą dziennikarską. Zaznaczył jednak, że jeśli TVN lub Subotić złożą pozew sądowy

Polskie telewizje w dniu zamachu

" pierwsze informacje o zamachu podała w południowych "Wiadomościach", kolejne przekazywała w specjalnych wydaniach programów informacyjnych. Wieczorne "Wiadomości" w całości poświęcono tragedii w Londynie - oglądało je 4,2 mln telewidzów. Z kolei "Fakty" TVN nadawane

Policja zatrzymała Majdana i Świerczewskiego

. Tamtejsza policja została wezwana do jednego z pensjonatów ponieważ trzech mężczyzn zakłócało ciszę nocną. Okazało się, że dwóch z nich to Świerczewski i Majdan. - Świerczewski rzucił się z pięściami na policjanta i wywiązała się szarpanina - wyjaśniał na antenie TVN 24 Maciej Karczyński, rzecznik

W telewizji pokazali: Giertych wszędzie widzi "Wyborczą"

TVN 24, Gość poranny, Roman Giertych Roman Giertych: Pani redaktor mówi językiem artykułu w "Gazecie Wyborczej", pani po prostu ma to w naturze jak większość dziennikarzy w TVN. Katarzyna Kolenda-Zaleska: Co ja mam w naturze? - Większość dziennikarzy TVN, niestety, jak wykazują

Święta godzina dziewiętnasta trzydzieści

W telewizji publicznej olbrzymie zamieszanie. Czy i jak konkurenci z TVN i Polsatu to wykorzystają? Na razie trwa nieustający wyścig na ogłaszanie pozytywnych danych o oglądalności sztandarowych programów informacyjnych - "Wiadomości" TVP 1 (godz. 19.30), "Faktów" TVN (19.00

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Pogoda TVN Meteo

. Sprawdzimy dokładną prognozę na najbliższe 24 godziny, jak i przewidywania długoterminowe na 15 dni.

Z Pogoda TVN Meteo otrzymamy informacje o temperaturze odczuwalnej, zachmurzeniu i opadach, sile, kierunkach i prędkości wiatru oraz ciśnieniu w miejscowości, którą wybierzemy. Aplikacja

X24

X24 to program, w którym przedstawiane są (w formie płynących napisów) wiadomości telewizji TVN 24. Informacje wyświetlane są na przezroczystym pasku. Kolor, pozycję, stopień przezroczystości i prędkość przewijania można ustawić w panelu preferencji. Aplikacja oferuje możliwość szybkiego zwinięcia

PrimeCores

przetwarzanie wielowątkowe i doskonale radzi sobie z procesorami posiadającymi do 24 rdzeni. Plusem PrimeCores 2010 jest również fakt, iż aplikacja ta może być wykorzystana do analizy starszych procesorów.

PrimeCores 2010 to bezpłatne narzędzie, które pomoże użytkownikowi w

PrimeCores 2010

przetwarzanie wielowątkowe i doskonale radzi sobie z procesorami posiadającymi do 24 rdzeni. Plusem PrimeCores 2010 jest również fakt, iż aplikacja ta może być wykorzystana do analizy starszych procesorów.

PrimeCores 2010 to bezpłatne narzędzie, które pomoże użytkownikowi w

CamLAN

CamLAN jest komunikatorem umożliwiającym oglądanie obrazu z kamer internetowych na wszystkich komputerach podłączonych do sieci lokalnej.

CamLAN działa na bardzo prostej zasadzie: obraz

Fakty (TVN)

Fakty – program informacyjny telewizji TVN.Program emitowany jest na kanałach TVN i TVN24 Biznes i Świat oraz w jakości HD na kanale TVN HD codziennie o 19:00. Redaktorem naczelnym "Faktów" jest Kamil Durczok.Pierwsze wydanie programu ukazało się 3 października 1997. Wcześniej jednak Fakty

Fakty

Fakty TVN - serwis informacyjny telewizji TVN Fakty RMF FM - serwis informacyjny radia RMF FM Fakty - serwis informacyjny telewizji TVP Wrocław Fakty, ludzie, pieniądze - magazyn biznesowy telewizji TVN24 Fakty i Mity - tygodnik Fakty po Faktach - kontynuacja Faktów TVN w TVN24 Fakt - gazeta

TVN

TVN – polska komercyjna stacja telewizyjna, wchodząca w skład Grupy TVN należącej do grupy medialnej ITI. Rozpoczęła ona nadawanie 3 października 1997 r. o godz. 19:00. Jest to jeden z najchętniej oglądanych kanałów telewizji komercyjnej w kraju. HistoriaW marcu 1997 roku TVN otrzymał

Fakty po Faktach

Fakty po Faktach – program publicystyczny nadawany od 5 maja 2008 na antenie TVN24. Emisja rozpoczyna się o godz. 19:25 i trwa nieco ponad 30 minut. Emitowany jest od poniedziałku do piątku, a od stycznia 2010 również w soboty i niedziele. W programie poruszane są tematy prezentowane w danym

TVN24

wspólne z programem TVN Fakty studio zaprojektowane przez firmę BDI. Jego koszt wyniósł ponad 5 mln euro.Na środku studia znajduje się obrotowy stół prezenterski, dzięki czemu na antenie TVN24 można zobaczyć dziesiątki różnych ujęć. Na ścianach powieszono ekrany plazmowe, na jednej z nich umieszczony

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.