fakt.pl gazeta

Piotr Osiński

"Fakt": Węglarczyk wyleciał z telewizji. Węglarczyk: Kłamią jak pies. Zadzwonili do mnie...

"Fakt": Węglarczyk wyleciał z telewizji. Węglarczyk: Kłamią jak pies. Zadzwonili do mnie...

"Dla Bartosza Węglarczyka ten rok nie rozpoczął się zbyt pomyślnie. [Dziennikarz] stracił właśnie pracę w TVN24 Biznes i Świat" - napisał Fakt.pl. - "Fakt" kłamie jak pies. Zadzwonili do mnie i zapytali, czy nie pracuję już w TVN24 BiŚ. To się zgadza, tyle że z pracy odszedłem sam - tłumaczy w rozmowie z Gazeta.pl Bartosz Węglarczyk.

"Fakt" sprawdza licznik w aucie Sikorskiego i grzmi: Wziął za dużo na paliwo. "Będzie pozew"

Radosław Sikorski ogłosił, że pozwie Fakt.pl za dzisiejszy artykuł na temat jego "kilometrówek". Tabloid na pierwszej stronie grzmi: "Wziął pieniądze za 90 tys. km, a auto ma przebieg 30 tys!".

Redaktor naczelny "Faktu" odchodzi w ekspresowym tempie. Nowy szef od niedzieli

Grzegorz Jankowski nie będzie już redaktorem naczelnym tabloidu "Fakt" - informuje Dziennik.pl. Piastował tę funkcję przez ponad 10 lat.

Kempa znowu pisze list ws. gender. Tym razem do... Meryl Streep. "Chciałabym Panią poinformować..."

Kempa znowu pisze list ws. gender. Tym razem do... Meryl Streep. "Chciałabym Panią poinformować..."

Posłanka Solidarnej Polski wyjaśnia w liście do aktorki, że do jego napisania zainspirował ją wywiad udzielony przez Streep "Gazecie Wyborczej". "Moją szczególną uwagę - pisze Kempa - przykuł następujący fragment: "Panowie, okłamujecie się tak samo jak talibowie

Dlaczego naczelny "Faktu" odchodzi ze stanowiska? "Miał dobre układy z Niemcami, a teraz rządzi ekipa szwajcarska"

Dlaczego naczelny "Faktu" odchodzi ze stanowiska? "Miał dobre układy z Niemcami, a teraz rządzi ekipa szwajcarska"

do odwołania mogła być nieprawdziwa informacja o śmierci gen. Wojciecha Jaruzelskiego podana w połowie maja przez Fakt.pl. Jednak serwis internetowy tabloidu miał być krytycznie oceniany od czasu, kiedy kierował nim Jankowski. Jak pisze branżowy serwis, niepodważalna dotychczas pozycja Jankowskiego w

Giertych triumfuje w wojnie z hejterami. Ostrzega: Moi klienci zbierają dowody - mogą być poważne procesy

Giertych triumfuje w wojnie z hejterami. Ostrzega: Moi klienci zbierają dowody - mogą być poważne procesy

Fakt.pl. - Używając porównań krucjatowych - zdobyliśmy Jerozolimę. Wpisy na forach mają być traktowane jak listy do redakcji. To przełom - mówił prawnik w "Poranku Radia TOK FM". - Nie lubię określeń typu "idziemy po was", bo to fanfaronada. Ale chcę ostrzec wydawców gazet

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

"Hieny cmentarne pokłóciły się o padlinę, ale na jakie wyżyny patosu potrafią się przy tym wznieść" - skomentowała całą sytuację na Twitterze blogerka Kataryna.Zdjęcia zostały zrobione przez dwójkę dziennikarzy "Polski Gazety Wrocławskiej". Dowiedzieli się oni, że rodzice

"Puls Biznesu" i "Fakt" przeprosiły Sikorskiego za wpisy na forach. Giertych też pozwał "Fakt"

"Puls Biznesu" i "Fakt" przeprosiły Sikorskiego za wpisy na forach. Giertych też pozwał "Fakt"

- Jest nam niezwykle przykro, że pan Radosław Sikorski i jego żona zostali obrażeni komentarzami opublikowanymi m.in. na forum fakt.pl i z osobistych powodów zdecydowali się wstąpić na drogę prawną - oświadczył wydawca "Faktu" Ringier Axel Springer w specjalnym komunikacie."

Antysemickie wpisy znikają z forów internetowych. Po pozwie Sikorskiego

Antysemickie wpisy znikają z forów internetowych. Po pozwie Sikorskiego

polskich forach internetowych przekraczają wszelkie wyobrażenia. Mogą to czytać ludzie na całym świecie. I wyrabiać sobie opinię o Polsce - mówił w rozmowie z "Gazetą Wyborczą".Od czasu złożenia pozwu przez Sikorskiego - jak informuje Presserwis - z forów serwisów internetowych "Faktu"

Ruszył proces Sikorskiego z wydawcą "Faktu" o antysemickie wpisy

" (jak i gazety "Puls Biznesu", której szef MSZ w osobnym trybie zarzuca takie samo zachowanie), przeprosił Sikorskiego. "Jest nam niezwykle przykro, że pan Radosław Sikorski i jego żona zostali obrażeni komentarzami opublikowanymi m.in. na forum fakt.pl i z osobistych powodów

Ruszył proces Sikorskiego z wydawcą "Faktu" o antysemickie wpisy

wydawca "Faktu" (jak i gazety "Puls Biznesu", której szef MSZ w osobnym trybie zarzuca takie samo zachowanie), przeprosił Sikorskiego. "Jest nam niezwykle przykro, że pan Radosław Sikorski i jego żona zostali obrażeni komentarzami opublikowanymi m.in. na forum fakt.pl i z

Koniec "Dziennika". Od jesieni nowa gazeta Springera i Inforu

Koniec "Dziennika". Od jesieni nowa gazeta Springera i Inforu

Z połączenia "Gazety Prawnej" i "Dziennika" powstanie od jesieni nowa gazeta. Do zarządu powstałego joint venture mają wejść przedstawiciele obu wydawców. Jak poinformowała agencja Reuters, cena za ten pakiet akcji wyniesie poniżej 10 mln euro.Wydawcy nie ujawniają na razie, pod

"Fakt" wyłączył komentarze internautów po pozwie Sikorskiego

"Fakt" wyłączył komentarze internautów po pozwie Sikorskiego

; - Rozważam kolejne pozwy - mówi "Gazecie". Pozwy przygotował adwokat Roman Giertych, b. lider Ligi Polskich Rodzin i wicepremier w rządzie PiS-LPR-Samoobrona. W pozwie przeciw Ringier Axel Springer, wydawcy "Faktu", cytuje wpisy pod umieszczonym w portalu Fakt.pl artykułem z 30 grudnia

Miller: "Raport nie wskaże winnych". Rogalski: "Komisja jest nielegalna" [RELACJA NA ŻYWO]

Miller: "Raport nie wskaże winnych". Rogalski: "Komisja jest nielegalna" [RELACJA NA ŻYWO]

; miała jednak wystartować z list SLD? "Super Express" donosi, że Marta Szulawiak odwiedza ostatnio siedzibę Sojuszu... Fot. za "Super Express" 15:34 Nowy sondaż "Gazety Wyborczej". Lipcowa aktywność opozycji - tzw. "kampania informacyjna" z użyciem spotów i

Giertych nową gwiazdą FB? Teraz pisze "list" do naczelnego "Faktu": "Kłamaliście, Redaktorze Feluś". Wydawca gazety odpowiada

Giertych nową gwiazdą FB? Teraz pisze "list" do naczelnego "Faktu": "Kłamaliście, Redaktorze Feluś". Wydawca gazety odpowiada

stronach fakt.pl mają się znaleźć przeprosiny obejmujące 1/4 każdej ze stron portalu przez okres 7 dni". "Radzę nie pominąć nawet jednej strony. Zaznaczam, że już w środę w przypadku braku przeprosin, rozpocznę od was jako dłużnika egzekucję. Nadto macie mnie przeprosić na stronach papierowych

[DZIEŃ NA ŻYWO]. Tusk rusza w objazd po kraju. Autokarem

[DZIEŃ NA ŻYWO]. Tusk rusza w objazd po kraju. Autokarem

wyglądać jego autokar. ''Czy miałby kaczy dziób?'' - żartował. Portal Fakt.pl postanowił sprawdzić, jak wyglądałby taki ''Kaczobus'': Fot. za Chlapacz.fakt.pl20:35 Nie wszystkich jednak premierowi udało się sobie zjednać. W Chełmży wizytę Tuska zakłócili kibice, którzy - jak podała PAP - wywiesili

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Fakt (gazeta)

z Kazimierza Dolnego sprawą zajęła się prokuratura. Tekst okazał się w całości sfingowany, a "Fakt" przeprosił na 11 stronie za publikację informacji, które "okazały się nieprawdziwe". Rada Etyki Mediów skrytykowała Fakt za "kolejne rażące nadużycie"REM: Rażące nadużycie "Faktu" ws. listu betanek, gazeta.pl

Gazeta Wyborcza

, wydawnictwa książkowe, płyty itp. Z gazetą związana jest Biblioteka Gazety Wyborczej. InternetOd marca 1995 GW prowadzi własną witrynę informacyjną w Internecie. Na jej bazie w 2001 powstał portal Gazeta.pl. W 2006 z portalu wydzielono serwis Wyborcza.pl, który stał się oficjalną internetową witryną gazety

Czas pokaże

popełniła plagiat? fakt.pl [dostęp 2010-11-21]. Oskarżenie to było o tyle bezpodstawne, że utwór Włodarczyk nagrany został wcześniej od utworu Kozak.

Październik 2013

zostało rannych. Spowodowało ono również znaczne zniszczenia na wyspach Cebu i Bohol. Epicentrum trzęsienia znajdowało się ok. 5 km na wschód od miasta Balilihan na wyspie Bohol. (tvp.info, TVN24, USGS, AP via CBS News, Głos Rosji, fakt.pl) Po 125 latach założony w Paryżu dziennik „International

Prasa w Polsce

Polska-Europa-Świat Echo Miasta Gazeta Prawna Gazeta Wyborcza Fakt Metro Metropol Nasz Dziennik Nowa Gazeta Nowy Dzień Nowy Świat (gazeta) Obserwator Parkiet Gazeta Giełdy Polska Przegląd Sportowy Puls Biznesu Rzeczpospolita Słowo Powszechne Super Express Trybuna Życie Gazety regionalne 4 bialystok.pl

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.