fakt dziennik

sprawdź też:

efakt

dżek

Sprzedaż dzienników. Najwięcej straciła "Gazeta Polska Codziennie". Liderem nieustająco tabloid "Fakt"

Sprzedaż dzienników. Najwięcej straciła "Gazeta Polska Codziennie". Liderem nieustająco tabloid "Fakt"

Mimo spadku dziennik "Fakt" zdecydowanie wyprzedza pozostałe dzienniki pod względem sprzedaży, "Gazeta Wyborcza" i daleko w tyle "Super Express" - podają "Wirtualne Media".

"Dziennik" nabrał się na prowokację... "Faktu"

A powodem całego zamieszania jest Palikot. Opisana przez "Dziennik", domniemana prowokacja Janusza Palikota wobec Kancelarii Prezydenta okazała się bowiem trikiem dziennikarzy "Faktu" - podaje "Rzeczpospolita" w swoim serwisie internetowym.

"Fakt" odbiera czytelników dziennikom regionalnym

Liderem rynku dzienników pozostaje "Fakt". "Gazeta Wyborcza" jako jedyny, niespecjalistyczny dziennik ogólnopolski odnotowała w ciągu ostatniego roku wzrost sprzedaży

Gmyz: Nie wycofuje się z tego co napisałem. Hajdarowicz odpowiada: Śmiech na sali (Fakty TVN/x-news)

Gmyz: Nie wycofuje się z tego co napisałem. Hajdarowicz odpowiada: Śmiech na sali (Fakty TVN/x-news)

PZPS: "Fakt" i "Dziennik" szukają taniej sensacji

PZPS: "Fakt" i "Dziennik" szukają taniej sensacji

- 10 października 2007 roku w "Dzienniku" i "Fakcie" pojawiła się "sensacyjna" informacja, jakoby Raula Lozano na stanowisku trenera reprezentacji Polski siatkarzy po igrzyskach w Pekinie, miał zastąpić Marco Bonitta. Informacje zawarte w obu tekstach nie mają żadnego

"Gazeta" najlepszym dziennikiem w Rzeczypospolitej - to fakt

zeszłego roku zadebiutował "Dziennik", wydawany przez polską filię niemieckiego koncernu Axel Springer. W odróżnieniu od tabloidu "Fakt" należącego do tego samego wydawcy, "Dziennik" miał być poważnym tytułem opiniotwórczym skierowanym do tego samego czytelnika co "Gazeta

"SE": Dzień po tym, jak Durczok trafił do szpitala, próbowano włamać się do jego mieszkania

"SE": Dzień po tym, jak Durczok trafił do szpitala, próbowano włamać się do jego mieszkania

- Na drzwiach były ślady włamania. Ktoś próbował spiłować zamek - pisze "Super Exspress", powołując się na anonimowego informatora. Dziennik podaje, że w zeszłym tygodniu miało dojść do próby włamania do mieszkania Kamila Durczoka. Szef "Faktów" przebywał wtedy w szpitalu. Jak

Grupiński: Sulik nadużyła zaufania. Decyzja o dymisji jest zrozumiała

Grupiński: Sulik nadużyła zaufania. Decyzja o dymisji jest zrozumiała

Marcina Gugulskiego, rzecznika rządu Jana Olszewskiego. "Fakt": Sulik prowadziła szkolenia z występów medialnych dla opozycji Według doniesień "Faktu" rzeczniczka rządu Iwona Sulik w 2014 r., pracując w gabinecie marszałek Sejmu Ewy Kopacz, prowadziła szkolenia z występów medialnych

Czytelnictwo dzienników w I półroczu: "Fakt" prowadzi

Najbardziej poczytnym dziennikiem ogólnopolskim jest wciąż "Fakt". Według danych PBC wydawany przez Axel Springer Polska tabloid w I półroczu czytało 21,51 proc. ankietowanych. Tuż za nim z wynikiem 19,46 proc. znalazła się "Gazeta Wyborcza". Między drugą i trzecią pozycją

B. senator PO donosi na "Fakt" za oskarżenie go o udział w aferze taśmowej. "Te zarzuty to kłamstwo i pomówienie"

B. senator PO donosi na "Fakt" za oskarżenie go o udział w aferze taśmowej. "Te zarzuty to kłamstwo i pomówienie"

organami. Misiak: Informacje całkowicie nieprawdziwe "Informuję, że w związku z publikacją Dziennika Fakt pt.: "Trio frustratów stoi za taśmami" opartej na rzekomych informacjach od funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego złożyłem do Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała", "obroniona", "lemingi ocaliły stołek" [CZOŁÓWKI GAZET]

"Prezydent wygrała" - to tytuł czołówki "Gazety Wyborczej". Poza omówieniem referendalnej batalii dziennik podaje, że zapewne Hanna Gronkiewicz-Waltz powalczy o trzecią kadencję. - Jest naszym murowanym kandydatem. I teraz wie, że nie wystarczy mieć władzę, trzeba się o nią

Balcerowicz: Belka i Sienkiewicz powinni ustąpić. Najbardziej razi gotowość prezesa NBP do wspomagania jednej partii

Balcerowicz: Belka i Sienkiewicz powinni ustąpić. Najbardziej razi gotowość prezesa NBP do wspomagania jednej partii

- Najbardziej rażąca jest wyrażona przez prezesa NBP Marka Belkę gotowość do wspomagania określonej partii politycznej w wyborach. To łamanie apolityczności NBP - tak w dzienniku "Fakt" Balcerowicz argumentuje swoje słowa o konieczności odejścia Belki. - Za moich czasów niczego takiego

"Najbardziej leniwy poseł"? Sąd: "Fakt" musi przeprosić Kurskiego

"Najbardziej leniwy poseł"? Sąd: "Fakt" musi przeprosić Kurskiego

prawo wyrażać o nich negatywne opinie, a nawet w ramach tej krytyki używać wobec nich dosadnych określeń, takich jak np. euroleń" - uzasadniała sędzia."Fakt": Kurski to obibokSędzia dodała, że przypadku Kurskiego dziennik "Fakt" podał jednak nierzetelne i niesprawdzone

Rosyjski dziennik "Kommiersant": Tusk nie wpłynie pozytywnie na relacje UE z Rosją

Rosyjski dziennik "Kommiersant": Tusk nie wpłynie pozytywnie na relacje UE z Rosją

Dziennik cytuje Jurija Bondarienkę, dyrektora Rosyjsko-Polskiego Centrum Dialogu i Porozumienia, którego zdaniem przy Tusku nie należy się spodziewać zasadniczej zmiany polityki UE wobec Federacji Rosyjskiej. Unia energetyczna Według rosyjskiej gazety "jednym z projektów, na rzecz którego nowy

"Kommiersant": Tusk nie wpłynie pozytywnie na relacje UE z Rosją

, winna sprawić, że Unia Europejska stanie się mniej uzależniona od rosyjskich nośników energii" - wskazuje "Kommiersant". Dziennik cytuje dyrektora Rosyjsko-Polskiego Centrum Dialogu i Porozumienia Jurija Bondarienkę, którego zdaniem przy Tusku nie należy spodziewać się zasadniczej zmiany

Tusk o swoim zdjęciu z cygarem

"Mi jak mi, moje upodobania nie mają tu nic do rzeczy, komu innemu się nie spodobało. Każdego roku mam te czasami pięć, czasami siedem dni urlopu, nie więcej. Nie narzekam, ale rzeczywiście wtedy człowiek zachowuje się może nie zawsze tak, jak by chciał, żeby wyglądało na zdjęciu".

17 kwietnia wyrok z pozwu szefa MSZ ws. antysemickich wpisów

wcześniej dwukrotnie je umarzała. Zeznając w środę jako powód, Sikorski powiedział sądowi, że troszczy się o wizerunek Polski w świecie, a wiele wpisów na forum "Faktu" odebrał jako nawoływanie do przemocy na tle etnicznym. Podkreślił, że wiele komentarzy było bardzo brutalnych wobec jego żony

Giertych nową gwiazdą FB? Teraz pisze "list" do naczelnego "Faktu": "Kłamaliście, Redaktorze Feluś". Wydawca gazety odpowiada

Giertych nową gwiazdą FB? Teraz pisze "list" do naczelnego "Faktu": "Kłamaliście, Redaktorze Feluś". Wydawca gazety odpowiada

"Szanowny Panie redaktorze Feluś! Uprzejmie Pana informuję, że dzisiaj "Fakt" przegrał ze mną sprawę o to, że napisał dwa lata temu, iż prof. Bartoszewski powiedział, że jestem skompromitowany" - pisze Giertych na swoim Facebooku w charakterystycznym dla siebie stylu. Wpis

Kurski to największy obibok wśród europosłów? Będzie pozew za naruszenie dóbr

Kurski to największy obibok wśród europosłów? Będzie pozew za naruszenie dóbr

Oświadczenie klubu PiS: Jacek Kurski pozywa FaktDziś dziennik "Fakt", który postanowił sprawdzić zaangażowanie jednego z najbardziej rozpoznawalnych polityków Prawa i Sprawiedliwości, napisał, że europoseł Kurski opuścił prawie połowę dni pracy Parlamentu Europejskiego. "Ze swoimi

"Sueddeutsche Zeitung": UE wreszcie postawiła Moskwie jasne warunki

"A więc do poniedziałku. Bruksela dała Moskwie trzydniowy termin na wykonanie konkretnych zadań w sprawie wschodniej Ukrainy - poczynając od zwolnienia kolejnych zakładników OBWE, poprzez przekazanie (Ukrainie) przejść granicznych, po przestrzeganie zawieszenia broni. W przeciwnym razie mają zo

Niemcy/ "MOZ": Ciężka próba dla stosunków polsko-niemieckich

"MOZ" zastrzega, że nie ma jeszcze pewności, czy EuropejskiTrybunał Praw Człowieka przyjmie do rozpatrzenia pozwy PruskiegoPowiernictwa. "Jednak już sam fakt, że doszło do takich działań,wywołuje dawne lęki u wielu osób w sąsiednim kraju (Polsce)" -czytamy."Stanowisko rządu

Bernd Schuster: Franck Ribery jest już graczem Realu

Bernd Schuster: Franck Ribery jest już graczem Realu

jest graczem Realu. Nie ma dyskusji, dla mnie jest fakt - powiedział Schuster dziennikowi "AS".- Od lata 2010 roku będzie grał w Realu Madryt, nie ma innej drogi. W przeciwnym razie Bayern straci zbyt dużo pieniędzy - dodał. umowa Ribery'ego kończy się w styczniu 2011 roku.

Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

Sprzedaż dzienników ostro w dół. Najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"

zostaje tabloid "Fakt" - w listopadzie ub.r. wyniosła 335 134 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 3,36 proc. Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej". Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190

Pociągi staną na święta

niskimi płacami są też górnicy, nauczyciele i lekarze. Oni również mają dość głodowych pensji. Aż serce boli, gdy patrzy się na taką niesprawiedliwość - akcentuje dziennik, publikując tabelkę zarobków "bogaczy" i "zwykłych ludzi". Wynika z niej - według "Faktu" - że szef

Drożeją gazety: "Rzeczpospolita", "Fakt", "DGP" i in.

I tak "Rzeczpospolita" (Presspublica) zdrożała o 10 gr (do 3,50 zł); "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) - o 30 gr (do 2,90 gr);"Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - o 10 gr (za wydania od poniedziałku do środy i w soboty zapłacimy 1,50 zł, za wydania czwartkowe

Chciałabym, by moja książka o Smoleńsku przeszła do historii - mówiła Torańska [OSTATNI WYWIAD]

Remigiuszowi Grzeli i opublikowany 8 grudnia 2012 r. przez "Dziennik Opinii" - prawdopodobnie ostatni, jakiego udzieliła Teresa Torańska. Przez całe życie to ona pytała. Remigiusz Grzela: Który z tematów, jakie dotąd podejmowałaś w swoich tekstach, jest najważniejszy? Teresa Torańska : Na pewno

Były wiceminister zdrowia dostał sepsy w szpitalu. "To się zdarza. Jestem wdzięczny lekarzom"

leczy się oszczędnie, najtańszymi metodami - miał powiedzieć "Faktowi" Włodarczyk. Jednak w rozmowie z portalem Gazeta.pl były wiceminister nie atakuje szpitala. Na szczęście okazało się, że mimo choroby dawcy - były wiceminister nie został zakażony groźnym wirusem. "Ze szpitala wyszedłem

Jak "Fakt" uśmiercał Jaruzelskiego. Zaufali informacjom paparazzich, nie zweryfikowali ich?

Biografia Wojciecha Jaruzelskiego "Generał". Przeczytaj książkę » Tabloid swoich pracowników miał wysłać do szpitala WIM w Warszawie już wczoraj, gdy pojawiły się pierwsze informacje o pogarszającym się stanie zdrowia Wojciecha Jaruzelskiego. Wśród nich byli także pełniący na miejscu

Wściekły "Fakt": Nie wykorzystujcie nas w szantażu

, w którym sugerowano jej, że jeśli nie zgodzi się na coming out na łamach "Dziennika" (włącznie zatrudnieniem jej tam jako publicystki), to tabloid "Fakt", który również zna dane Kataryny, nie potraktuje jej tak dobrze.- Pani Katarzyno bardzo proszę o poważne rozważenie naszej

Wicenaczelna "Dziennika" o sprawie Kataryny: wygraliśmy i tyle

, "porządkując fakty", opisuje jak dziennikarka "Dziennika" kontaktowała się z blogerką."Zostaje wysłany słynny SMS zwany przez internautów szantażem. "Dziennik" pisze w nim do Kataryny, że wie, kim jest, że chcielibyśmy, by się ujawniła na naszych łamach. Piszemy jej

Co się stało z ciałem Krzysztofa Olewnika? Opinia biegłych jest fałszywa [WIDEO]

opinia potwierdzająca odnalezienie zwłok Olewnika jest fałszywa.Zginęły kości - źródło materiału genetycznego"Dziennik Gazeta Prawna" wskazuje na jeszcze jeden fakt. To zniknięcie kości, z których pobrano materiał do badań DNA.W opinii z 2006 roku biegli twierdzili, że pobrano materiał

"Fakt": Pociągi staną na święta

- Setki tysięcy Polaków może spędzić święta Bożego Narodzenia z dala od swoich rodzin - przestrzega dziennik "Fakt". Na 22 grudnia maszyniści, konduktorzy i dyżurni ruchu zapowiedzieli strajk. Żądają 50-procentowej podwyżki pensji. Jeśli jej nie dostaną - żaden pociąg nie wyruszy w

Dzienniki telewizyjne tracą widzów. Najwięcej "Panorama"

dziennika, którego emisję przesunięto na godz. 0.30. Dla programu oznacza to spadek o 80,6 proc. w porównaniu do września 2007 roku, gdy dziennik ten był nadawany o 21.30. Pokazywane w TVN 24 w dni powszednie "Fakty po Faktach" oglądało średnio 380 tys. widzów.

Prezydent ujawnił zeznanie podatkowe

PRZEGLĄD PRASY. Głowa państwa zarobiła w 2008 r. ponad 296 tys. zł, co daje miesięczną pensję w wysokości nieco ponad 15 tys. netto. Prezydent ujawnił swoje roczne zeznanie podatkowe dziennikowi "Fakt". Głowa państwa pobiera wypłatę tylko z jednego źródła, w 2008 r. było to ogółem 296

Minister Zdrojewski z żoną w Azji na koszt Polaków. "W czasach kryzysu to niestosowne"

Zdrojewskiej mógł kosztować około 18 tys. złotych" - podaje za ministerstwem "Fakt".Sam resort nie widzi nic złego w tym, że za podróż żony ministra zapłaciło państwo. Jak podkreśla w rozmowie z dziennikiem, jej obecność była "wysoce stosowna", gdyż "trzykrotnie wystosowane przez

"Fakt" podnosi ceny reklam

Gazeta ukazuje się od października zeszłego roku i ma najwyższą sprzedaż wśród dzienników ogólnopolskich. Wydawca uznał, że osiągnięty wynik "Faktu" uprawnia do podwyżki. "Od 1 września ceny reklam w Fakcie wzrosną o 14 proc." - czytamy w komunikacie Axel Springer Polska.

"Fakt": Jakiego cudu gospodarczego chcą Polacy

PRZEGLĄD PRASY: Donald Tusk jeszcze przed wyborami obiecywał nam w Polsce drugą Irlandię. Dziennik "Fakt" podpowiada mu, czego tak naprawdę zwykli Polacy oczekują od nowego rządu. Mniej biurokracji. "Każda wizyta w urzędzie to istna gehenna. Żeby załatwić najprostszą sprawę

Lepper pozwie "Fakt" za wściekłe krowy

. 7 proc. Lepper dodał, że nie starał się ukryć, że zwierzęta padły, a szczątki zostały zawiezione do zakładu utylizacji, o czym poinformowano dziennikarza "Faktu". Jak napisał "Fakt" w gospodarstwie Leppera w Zielnowie (woj. zachodniopomorskie) padają krowy. Dziennik natknął się

"Fakt": Zdrożeją prawa jazdy

Szkoły jazdy wymieniają stare samochody na nowe. A to odbije się na cenach kursów. Kurs na prawo jazdy będzie kosztował nawet 300 zł więcej - pisze dziennik "Fakt". "Fakt": Zdrożeją prawa jazdy "Prawo jazdy powoli staje się luksusem, na który stać nielicznych"

Większość dzienników zanotowało w styczniu wzrost wpływów z reklam

"Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Dziennik" zanotowały wzrost wpływów z reklam w styczniu 2008 r. w ujęciu rocznym, a spadek odnotował "Fakt" - podał Presserwis powołując się na dane Expert Monitora. Wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej"

Wzrosła sprzedaż "GW", "Rzeczpospolitej", "Faktu" i "SE"

W październiku, w ujęciu rocznym, wzrosła sprzedaż "Gazety Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Faktu" i "Super Expressu", spadła sprzedaż "Dziennika" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Według ZKDP, w ujęciu miesięcznym w

Policjanci wstydzą się

pierwsze, nie był policjantem, tylko prokuratorem. Po drugie, od ujawnienia przez "Dziennik", że Kornatowski mógł być zamieszany w popełnienie zbrodni komunistycznej, wielu oficerów nawoływało do jego dymisji. Nocna piątkowa konferencja prasowa prokuratorów z prezentacją filmów i podsłuchanych

MSZ i prowokacja tabloidu

Rano na pierwszej stronie - obchodzącego piąte urodziny - "Faktu" premier Donald Tusk gratulował gazecie "rzetelności i wiernych czytelników". - W waszym dzienniku można znaleźć nie tylko sensację, na co wskazywałby typ gazety, ale także poważny i obiektywny komentarz do spraw

Axel Springer zawyżył dane o sprzedaży "Faktu"

O błędnych danych w opublikowanym w maju cenniku reklam nr 9 dziennika "Fakt" ZKDP poinformowała Agora oraz Media Express (wydawca "Super Expressu"). Dane o poziomie sprzedaży tabloidu Springera zawyżono o kilka tysięcy, natomiast te dotyczące "Gazety Wyborczej" i

"F": Pawlak wymyślił ekoharacz

Tak bzdurnego pomysłu jeszcze chyba w Ministerstwie Gospodarki nie było. Szef resortu Waldemar Pawlak (PSL) chce kazać Polakom płacić za utylizację urządzeń elektrycznych przy... ich zakupie - alarmuje dziennik "Fakt". Po co ów pomysł? Żebyśmy dbali o środowisko i nie wyrzucali na

Wybory 2011. Cimoszewicz: "Radykalizacja SLD to duży błąd"

także, że obecność na listach takich polityków jak Józef Oleksy i Leszek Miller "nie będzie miała szczególnego znaczenia dla wyniku wyborczego partii". - Fakt, że Leszek Miller przegrał z kretesem w swojej rodzinnej Łodzi, mówi wiele - dodał Cimoszewicz, który spodziewa się ostrej kampanii

Nowa mutacja "Faktu"

Katowicka mutacja "Faktu" ukaże się w środę jako część grzbietu głównego dziennika. Będzie miała dwa działy - wydarzenia społeczno-kulturalne oraz sport - przygotowane przez lokalną redakcję. Start katowickiego wydania będzie wsparty kampanią reklamową w radiu i na ulicznych tablicach.

300 tys. polskich dzieci wyjechało na stałe za granicę

Po wejściu do Unii Europejskiej zaczęliśmy tracić pokolenie Polaków urodzonych podczas wyżu demograficznego z przełomu lat 70. i 80. Na emigracji znaleźli pieniądze i lepsze życie. Teraz ściągają do siebie dzieci. Z danych Narodowego Spisu Powszechnego wynika, że w końcu marca ub. roku za granicą pr

Radwańska: Spadek z miękkim lądowaniem

PRZEGLĄD PRASY. Agnieszka Radwańska szybko odpadła z turnieju w Miami po porażce z niżej notowaną Michelle Larcher de Brito, ale nie robi z tego faktu tragedii - czytamy w "Dzienniku". - Nie da się grać kilkunastu turniejów z rzędu na dobrym poziomie. Musiałabym być maszyną. Każdemu

Jarosław pisze książkę o Lechu. Powstanie "Kod Kaczyńskich"

Według gazety ma to być obszerna biografia prezydenta, w której znajdzie się masa nieznanych faktów z jego życia.- To ma być całościowa, obszerna biografia - powiedział "Faktowi" jeden z polityków PiS. Współpracownicy prezesa nieoficjalnie zapowiadają, że publikacja ma nosić tytuł "

Asystent posła PiS-u współpracował z "Faktami i Mitami" i "Nie"?

Asystent posła PiS, Mirosław Sznajder to b. radny Kraśnika na Lubelszczyźnie, b. wydawca gazety "Nowiny Kraśnickie" i - jak pisze "Dziennik Wschodni" - "nieustraszony tropiciel wpadek" Piotra Czubińskiego - burmistrza Kraśnika, szefa lokalnych struktur Platformy

"Fakt" ma przeprosić matkę Giertycha. "Bo to była nieprawda"

Sąd nieprawomocnie uwzględnił w głównej części pozew Antoniny Giertych wobec wydawcy tabloidu. Ma on ją teraz przeprosić na pierwszej stronie "Faktu" i na jego stronach internetowych za naruszenie jej dóbr osobistych. Z powodu przedawnienia sąd oddalił zaś roszczenie powódki o 20 tys. zł

Rośnie sprzedaż Gazety Wyborczej

średnia sprzedaż "Super Expressu" wzrosła w lipcu o 1,6 proc. W lipcu 2007 roku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, a jego średnia sprzedaż wyniosła 511.718 sztuk, czyli o 5,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Wobec czerwca tego

Dobra sprzedaż "Gazety" w czerwcu

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" wzrosła w czerwcu o 5,8 proc., do 469,9 tys. egzemplarzy. Z kolei wydawany przez Axel Springer Polska "Fakt" sprzedał w tym okresie 514,7 tys. egzemplarzy, czyli o 2,9 proc. więcej niż przed rokiem. Pozostałe dzienniki ogólnopolskie borykały się ze

W Sejmie politycy atakują media

propozycję, aby zakazać wstępu do Sejmu dziennikarzom "Faktu". Zaczęło się od tego, że pracownik prezydium Sejmu odczytał rano posłom kilka sprostowań dotyczących ostatnich publikacji "Faktu", których dziennik ten nie chce opublikować. Chodziło m.in. o artykuł o pośle SLD Andrzeju

Prasowy bandyta czy niewinny kibic?

w czarno-zielone pasy. "Fakt" publikuje zbliżenie jego twarzy. To właśnie Artur B. Dziennik na pierwszej stronie pisze: "To bandyta. Dlaczego nie siedzi?". W środę, następnego dnia po tym artykule, policja zatrzymała Artura B. W domu znalazła charakterystyczną bluzę. W piątek

Emerytury tylko dla posiadających konto w banku

kilkanaście kilometrów. Na szczęście nie wszystko stracone - pociesza "Fakt". By pomysł prezesa wszedł w życie, musi zostać jeszcze przyjęty przez Sejm. Miejmy nadzieję, że posłowie nie pozwolą, by emeryci znów zostali skrzywdzeni - konkluduje dziennik.

Skrzyneckiej ugoda z "Faktem"

- powiedziała. Redaktor naczelny dziennika "Fakt", Grzegorz Jankowski odmówił komentarza.

Axel Springer ma zapłacić aktorce Joannie Brodzik 100 tys. zł

Dodatkowo wydawca ma przeprosić aktorkę na łamach "Faktu" oraz magazynu "Film". Brodzik pozwała "Fakt" za artykuł, jaki ukazał się w dzienniku na jej temat w październiku 2004 roku. Tekst był zatytułowany: "Joasia Brodzik w ciąży". Jak powiedziała przed sądem

Axel Springer znów zapłaci Joannie Brodzik

Dodatkowo wydawca ma przeprosić aktorkę na łamach "Faktu" oraz magazynu "Film". Brodzik pozwała "Fakt" za artykuł, jaki ukazał się w dzienniku na jej temat w październiku 2004 roku. Tekst był zatytułowany: "Joasia Brodzik w ciąży". Jak powiedziała przed sądem

Ziobro i Kaczyński bronią "Dziennika" i jedności PiS-u

Ziobro i Kaczyński się lubią - komentarz "Politbiura"Ziobrę i Kaczyńskiego niepokoi fakt, że po zmianach w redakcji "Dziennika" (m.in. zmiana redaktora naczelnego i planowane połączenie z "Gazetą Prawną") w gazecie tej nie pojawiają się już publikacje nt. finansów

"Jeśli operacja CBA była mistyfikacją, Kaczyński powinien ustąpić"

rozpętała się afera w ogóle nie istnieje, a CBA fałszowała dokumenty dotyczące sprawy. Niesiołowski: CBA jak policja polityczna Jak powiedział w TVN24 Stefan Niesiołowski, jeśli opisane przez "Dziennik" fakty dotyczącej ściśle tajnej operacji CBA są prawdziwe, to premier Jarosław Kaczyński, który

Rynek dzienników w I kwartale wzrósł

"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska od października, poszerzył wprawdzie segment dzienników, ale w marcu odnotował pierwszy spadek sprzedaży. W porównaniu z lutym sprzedaż "Faktu" zmniejszyła się o 14,5 proc. I kwartał prawie wszystkie pozostałe dzienniki ogólnopolskie

"Fakt" zbawi Węgry

A zatem, gdyby na Węgrzech był "Fakt", do zamieszek by nie doszło? Bo emocje ludzi zostałyby skanalizowane przez publikacje w brukowcu o ludzkich szczęściach i nieszczęściach? Przez seksualne afery i historie zkosmosu (by nie powiedzieć z d...) wzięte?Otóż na Węgrzech ukazują się bardzo

Staniszkis o publikacji "Rz": Mogło chodzić o sprowokowanie Kaczyńskiego

Socjolog przyznaje, że wczorajsza reakcja Jarosława Kaczyńskiego na informacje opublikowane przez "Rzeczpospolitą" mogła być zbyt ostra. Chodzi o słowa prezesa PiS, który mówił m.in. o "zamordowaniu 96 osób" i twierdził, że obecny rząd to "brutalna dyktatura". - Jego sł

"Fakt" ma przeprosić b. pracownika Kancelarii Sejmu

Chodzi o publikację z 2006 r., gdy "Fakt" opisał wyjazdowe posiedzenie sejmowej komisji kultury fizycznej i sportu i "libację posłów pijaków" na posiedzeniu w Augustowie. Jak podała gazeta, uczestniczyć w niej miał m.in. przewodniczący Janusz Wójcik (wówczas poseł "

Prawicowi bloggerzy: Stadion Narodowy im. Lecha Kaczyńskiego

O inicjatywie poinformował nas alertowicz Parakalein. Zwrócił nam uwagę na wieczorny wpis Warzechy w Salonie24.pl. - Byłem gościem TVP 1, miałem okazję mówić właśnie (...) o Panu Prezydencie. I rzuciłem tam pomysł, którego chyba nikt jeszcze publicznie nie zgłosił. Powiedziałem, że Lech Kaczyński po

Francja: prasa pisze o zdrowiu Papieża, nie pisze katolicki "La Croix"...

Jak powiedział redaktor naczelny dziennika, ks. Michel Kubler, "agonia papieża wypadła w najgorszym dla nas momencie". "Nie zdecydowaliśmy się na opublikowanie numeru specjalnego przygotowanego na wypadek śmierci Papieża. Nie chcemy go pochować, zanim umrze"

Dlaczego dyżurny się pomylił? Maszynista: Nie planowano żadnych zmian w rozkładzie

Co sprawiło, że doszło do czołowego zderzenia dwóch pociągów? "Fakt" postawił hipotezę, że dyżurny ruchu ze Starzyn mógł myśleć, że rozjazd trzeba przestawić w związku z pociągiem "Gubałówka" z Zakopanego do Warszawy, który miał tego dnia nie jechać.Skład oczywiście jechał, ale

Protest polskiej ambasady: The Sun manipuluje faktami o liczbie polskich przestępców

organizacji w Wielkiej Brytanii: - Liczby z The Sun mówią o 1240 polskich więźniach w całym UK, ale nie mówią, że stanowią oni jedynie 1.3 procent wszystkich więzionych osób - tłumaczy.Tutkaj wytyka też brak odniesienia do liczby Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii: - Fakt, że jeden na dziesięciu

Polskapresse pozwie "Fakt": Ukradli nam zdjęcia rodziców Madzi

tragicznie zmarłej Madzi z Sosnowca przebywają w okolicy Wałbrzycha. "Zdjęcia miały charakter ekskluzywny. (...) Jako pierwszym i jedynym przedstawicielom mediów udało im się opublikować materiał na stronie www.gazetawroclawska.pl" - napisał zarząd Polskapresse w oświadczeniu."Fakt" się

Bielan: "GW" liczyła na upadek rządu Kaczyńskiego

"Myślę, że intencją "Gazety Wyborczej" było rozbicie tej koalicji i upadek rządu Jarosława Kaczyńskiego. Dziennikarze tego w rozmowach prywatnych ze mną nie kryli, co nie oznacza, że fakty, które podają są nieprawdziwe. Te fakty powinna zweryfikować prokuratura" - powiedział

"Fakt" ma zapłacić rekordowe 250 tys. za publikację zdjęcia ofiary gwałtu zbiorowego

Adwokat dziewczynki: Zachowanie dziennikarzy Faktu to skandal | wideoDziewiątego czerwca 2006 roku "Fakt" (w artykule pt. "Obrzydliwe") opisał gwałt zbiorowy na 14-letniej dziewczynie z Tarnobrzega. Jej koledzy, gimnazjaliści upili ją, zgwałcili i sfotografowali. Zdjęcia

"Fakt" ma przeprosić znanego aktora za nieprawdę o "randce"

;Faktu" z 2008 r. W artykule pt. "Kogo podrywa Kiepski?" pisano o spotkaniu aktora na ustronnej drodze pod Konstancinem z "pewną śliczną, młodziutką blondynką". Pytano też, czy tajemnicza blondynka, która "może być w wieku jego córki", może stanowić zagrożenie dla jego

REM: Rażące nadużycie "Faktu" ws. listu betanek

". "Fakt" pisał niedawno, że w klasztorze betanek w Kazimierzu Dolnym może dojść do tragedii. Gazeta zamieściła m.in. list młodej zakonnicy do matki. Dziennik pisał, że rodziny wyrzuconych z kościoła zakonnic także dostały od nich zatrważające listy. Kobiety żegnają się w nich z bliskimi

Węgry: Skrajnie prawicowy europoseł ma żydowskie korzenie. Zostanie usunięty z partii?

- Csanád Szegedi, poseł do Europarlamentu węgierskiej ultraprawicowej partii Jobbik, będzie chyba musiał zrezygnować ze swojego mandatu. Dlatego, że... okazało się, iż jedna z jego babć była Żydówką - napisał na Alert24 nasz czytelnik. Szegedi przyznał się do swojego pochodzenia pod koniec cz

Anonimowy bloger zapowiada, że rozprawi się z "Faktem"

Redakcji "Presserwisu" udało się nawiązać kontakt mailowy z autorem blogu BrukowiecStory , który na swojej stronie przedstawia się jako Dawid."Powstanie "Faktu" to cios w wolne media"Autor napisał, że kiedyś był związany z redakcją "Faktu" i dobrze zna

Żakowski: Składam deklarację. Nie cytuję gazet, gdy na okładkach jest Madzia

nieżyjącej Madzi i jej matki zamieścił tytuł: "Matka była zazdrosna o Madzię". Z kolei ''Fakt" na jedynce zdjęcie mamy Madzi w kościele podpisał czerwonymi literami "Modlitwa, seks, ciąża''.Matka Madzi to, matka Madzi tamto... [BLOG]Poranek Radia TOK FM. Zobacz rozmowy [WIDEO]

Dobra sprzedaż dzienników w maju

Największy wzrost zanotowała "Gazeta Wyborcza" - jej sprzedaż była aż o 6,4 proc. wyższa niż przed rokiem, sięgając w maju średnio 494,2 tys. egz. To drugi z kolei dobry miesiąc dla dziennika wydawanego przez Agorę (w kwietniu było to średnio 525,6 tys. egz. przy wzroście o 8,1 proc. w

Utalentowany obrońca Lyonu zainteresowany grą w reprezentacji Polski

18 letni lewy obrońca Lyonu, którego dziadek był Polakiem, nie ukrywa, że rozważy możliwość gry dla naszego kraju. - Muszę porozmawiać z rodziną o tym, w której kadrze kiedyś grać. Ale na pewno perspektywa występów w waszej drużynie jest kusząca - tłumaczy gazecie piłkarz.Kołodziejczak to jeden z na

PZPN nie chciał Smolarka - żałował na bilety lotnicze

, że jedną z osób, które nie chciały wówczas wydawać pieniędzy na bilety dla Smolarka był Michał Listkiewicz, obecny prezes PZPN, a w latach 90-tych jeden z działaczy.Więcej w "Fakcie" i "Dzienniku"REPREZENTACJA POLSKIRelacje ze wszystkich meczów, wywiady, terminarz, tabela - zobacz

Ks. Sowa: Katolicyzm rozwija się gdzie indziej. Nie w Europie

Ksiądz Sowa twierdzi, że obecnie kościół katolicki najbardziej dynamicznie rozwija się na Południu - w Meksyku, krajach Ameryki Południowej, Afryce, w dalekiej Azji. To stamtąd księża przyjeżdżają do opustoszałych kościołów w Europie Zachodniej, gdzie brakuje powołań, by obsadzić wszystkie parafie.T

Tabloid "demaskuje" rodzinę Giertychów

Pierwsza strona wczorajszego "Faktu": niewyraźne zdjęcie - mężczyzna w marynarce otwiera drzwi luksusowego auta starszej kobiecie z dużymi siatkami. Obok - twarz wicepremiera Giertycha i tytuł: "Dał rodzicom rządowe auto". Wewnątrz dziennika "aferze" poświęcona cała

Nagrywają pijanych i niepełnosprawnych i umieszczają filmy w internecie

Młodzi mieszkańcy Człuchowa filmują za pomocą telefonów komórkowych tutejszych mieszkańców. Nie było by w tym może nic dziwnego, gdyby nie fakt, że za "aktorów" obierają sobie osoby starsze, niedołężne, bezdomne upośledzone umysłowo lub będące pod wpływem alkoholu - pisze "Dziennik

UOKiK zajmie się Axel Springer Polska

detalicznej dziennika Fakt poniżej kosztów". Wydanie codzienne "Faktu" kosztowało wówczas 1 zł, a "Super Expressu" - 1,60 zł. Jednak od kwietnia codzienne wydania obu gazet w stolicy kosztują tyle samo, czyli 1,20 zł. W poniedziałek UOKiK postanowił wszcząć postępowanie

Tajna ugoda wydawcy "Faktu" z Edytą Górniak

roku Sąd Najwyższy, potwierdzając nakazanie dziennikowi "Fakt" przeprosin aktorki Anny Muchy za publikację jej zdjęć topless bez jej zgody oraz zapłaty jej 75 tys. zł.

Sondaż: Ziobro popularny, ale powinien odejść

sytuację - ocenia Staniszkis.W telefonicznym sondażu TNS OBOP dla "Dziennika" wzięło udział 500 dorosłych Polaków. Sondaż SMG KRC dla "Faktów" zrealizowano na 1028-osobowej grupie dorosłych Polaków. Oba badania przeprowadzono 27 sierpnia.

Sąd: "Fakt" ma przeprosić Kolonkę za "łajdaka"

Sąd nieprawomocnie uwzględnił zasadniczą część pozwu Kolonki wobec wydawcy tabloidu, od którego żądał on przeprosin i 100 tys. zł za naruszenie swych dóbr osobistych. Adwokat pozwanego zapowiada apelację od tego wyroku.Powodem procesu był cykl artykułów "Faktu" z 2006 r., w których

"MOZ": Ciężka próba dla stosunków polsko-niemieckich

"MOZ" zastrzega, że nie ma jeszcze pewności, czy Europejski Trybunał Praw Człowieka przyjmie do rozpatrzenia pozwy Pruskiego Powiernictwa. "Jednak już sam fakt, że doszło do takich działań, wywołuje dawne lęki u wielu osób w sąsiednim kraju (Polsce)" - czytamy."Stanowisko

Przyjaciółka Karskiego krytykuje książkę o polskim emisariuszu. "Jest daleka od faktów"

Okazją do wywiadu z zasłużoną działaczką amerykańskiej Polonii są wznowione właśnie we Francji wojenne wspomnienia Jana Karskiego "Tajne Państwo", wydane po raz pierwszy w 1944 roku.Jak pisze dziennik, w ostatniej dekadzie życia Karskiego, po tragicznej śmierci żony, Poli Nirenskiej

Górniak i jej mąż chcą 350 tys. zł od "Faktu"

Piosenkarka i jej mąż pozwali wydawcę "Faktu" za cykl artykułów, jaki ukazał się w dzienniku w 2004 roku. Publikacje dotyczyły m.in. okresu, kiedy Górniak była w szpitalu i urodziła syna. Dziennikarze pisali także o relacjach między piosenkarką a jej ojcem, a także o rzekomych

W 1945 roku sowieci zrzucili bombę na Wawel

- Po wojnie niejednokrotnie podawano informację, że dzięki "niezwykłemu" manewrowi Kraków w ogóle nie ucierpiał. Nie była to prawda, mówi prof. Andrzej Chwalba, historyk z Uniwersytetu Jagiellońskiego.Tak o zrzuceniu bomby nad Wawelem pisał Adolf Szyszko-Bohusz: "W dniu 17 I o godzini

Brytyjski parlament protestuje przeciw Polkom, które dokonują aborcji na Wyspach

Według konserwatywnej deputowanej Ann Widdecombe, Wielka Brytania przeistoczyła się w "europejską stolicę aborcji", a brytyjskie przepisy są "o wiele, wiele za liberalne".Laburzysta Kevin Barron, szef Komisji Zdrowia w Izbie Gmin także uważa, że brytyjski system opieki zdrowotnej

UOKiK: "Gazeta Prawna" może się łączyć z "Dziennikiem"

Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes Urzędu uznała, że połączenie "Gazety Prawnej" i "Dziennika" nie zagraża konkurencji na rynku prasowym. "W szczególności przez powstanie lub umocnienie pozycji dominującej na rynku" - czytamy w komunikacie UOKiK. Na początku

SN: Celebrities mają prawo do prywatności

SN orzekł, że gazeta nie miała prawa publikować zdjęć aktorki topless bez jej zgody. Zdjęcia Muchy, opalającej się na zamkniętej dla osób z zewnątrz hotelowej plaży, "Fakt" opublikował w jednym z weekendowych wydań w styczniu 2004 r. Były one ilustracją do tekstu o pobycie aktorki i

Wydawca "Faktu" ma przeprosić Dodę i zapłacić jej 30 tys. zł

tys. do ponad tysiąca zł.W artykule "Faktu" z grudnia 2005 r. pt. "To już koniec miłości" pisano, że związek Dody i Radosława Majdana rozpada się; że zwracają się do siebie obraźliwie, że wzajemnie podejrzewają się o zdradę, że sprzedają filmiki ze scenami intymnymi ze swym

Bułgaria/ Prasa: Policja wciąż bije aresztowanych

minister sprawiedliwości i były szef MSW Georgi Petkanow. Szef Wojskowego Sądu Apelacyjnego Weselin Pengezow odnotował jako szczególnie niepokojący fakt, że zwiększa się liczba przestępstw gospodarczych z fałszowaniem dokumentów. W ubiegłym roku w takich sprawach wydano 17 wyroków skazujących.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

ReefCon 2000

ReefCon 2000 to darmowy program do zarządzania dowolnym akwarium słodkowodnym lub morskim. ReefCon 2000 jest trochę stary, jednak nie zmienia to faktu, że jest to profesjonalny program komputerowy do zarządzania rozbudowanymi akwariami ReefCon 2000 umożliwia sterowanie urządzeniami takimi jak

Fakt (gazeta)

Faktdziennik wydawany od 22 października 2003 przez firmę Ringier Axel Springer Polska, należącą do niemiecko-szwajcarskiego koncernu medialnego Axel Springer SE. Lider rynku polskiej prasy codziennej. Gazeta wzorowana jest na niemieckim Bild i należy do gazet typu tabloid. Od początku

Dziennik montażu

jest więc w swej istocie tym samym co dziennik budowy, ale dla robót budowlanych wykonywanych metoda montażu. Dziennik montażu dołączany jest do dziennika budowy. Fakt jego założenia i prowadzenia powinien być odnotowany w dzienniku budowy.Do dziennika montażu stosuje się odpowiednio przepisy prawa dotyczące

Dziennik (prasa)

Dziennik - zbiór publikacji prasowych ukazujący się codziennie. Najczęściej dzienniki nie ukazują się w niedziele i święta.Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem prasowym (Ustawa – Prawo prasowe z dnia 26 stycznia 1984 r. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24), dziennik jest to „ogólnoinformacyjny

Życie (dziennik)

"Życie" – dziennik o charakterze konserwatywnym, założony w 1996 przez Tomasza Wołka po tym, kiedy przestał on być redaktorem naczelnym "Życia Warszawy" po wygranej w wyborach prezydenckich 1995 Aleksandra Kwaśniewskiego. Prezesem Domu Wydawniczego "Wolne Słowo" został wówczas Jerzy Wysocki

Dziennik Dolnośląski

Dziennik Dolnośląski – pierwsza w Polsce pełnokolorowa gazeta codzienna (początkowo wychodząca pięć razy w tygodniu), drukowana w technologii offsetowejZarówno używana technologia druku, jak i całkowicie skomputeryzowany od pierwszego wydania gazety skład tekstu (DTP) były w tamtym okresie

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.

Gazeta "Fakt"

"Fakt" to dziennik w formacie tabloidowym wydawany od 22 października 2003 przez firmę Axel Springer Polska. Redaktorem naczelnym jest Grzegorz Jankowski.