abonament gazeta wyborcza

PAP

"Gazeta Wyborcza": Poczta ratuje TVP

"Gazeta Wyborcza": Poczta ratuje TVP

W 2013 roku ponad połowę wpływów z abonamentu RTV stanowiły zaległości ściągane przez Pocztę Polską - informuje "Gazeta Wyborcza".

KRRiT ma skuteczny sposób na niepłacących abonamentu RTV

Nie płacisz abonamentu? Uważaj - możesz trafić na listę dłużników. KRRiT straciła cierpliwość i upomina się o swoją należność. Chodzi aż o 2 mld zł - pisze "Gazeta Wyborcza".

Wszystko zapłacone? I tak możesz trafić na listę dłużników

Firmy windykacyjne domagają się spłaty przedawnionych długów. Nie masz dowodu, że zobowiązanie jest już uregulowane, a odmawiasz spłaty? Trafisz na czarną listę, co oznacza brak dostępu do kredytów, zakupów na raty, telefonu na abonament itp. - pisze "Gazeta Wyborcza".

Przedsiębiorcy zapłacą za pakiety medyczne pięć lat do tyłu?

opisała "Gazeta Wyborcza". Spór o to, jak od strony podatkowej traktować pakiety medyczne, tlił się od kilku lat. Sam fiskus nie miał jasnego poglądu na tę sprawę. Raz przychylał się ku stanowisku, że pakiet to dla pracownika przychód, a więc podatek się należy, innym razem, że jednak podatku

Parkowanie kandydata PiS na kartę wystawioną przez ABW

Parkowanie kandydata PiS na kartę wystawioną przez ABW

- Powiedziałem już, i to podtrzymuję, że żadnego handlu stołkami czy stanowiskami nie uznaję. Przede wszystkim cenię sobie uczciwość i konsekwentną pracę - przekonywał w niedzielny wieczór Marek Lasota w rozmowie z "Gazetą Wyborczą". Sęk w tym, że jak ustaliliśmy, w 2012 r. zamiast płacić

Wybory prezydenckie 2015. Tabloidy z wielką reklamą PiS. "Komorowski obiecał i okłamał". Nowakowska: Przekłamania sztabu

Wybory prezydenckie 2015. Tabloidy z wielką reklamą PiS. "Komorowski obiecał i okłamał". Nowakowska: Przekłamania sztabu

obok zdjęcia Komorowskiego w materiale zamieszczonym w tabloidach. Co PiS zarzuca prezydentowi? - Punkty są cztery i w zasadzie każdy to przekłamanie sztabu Andrzeja Dudy - stwierdziła w "Poranku Radia TOK FM" Agata Nowakowska z "Gazety Wyborczej". PiS oskarża: "Zgodził się na

Kryzys w TVP? Szostkiewicz: Gdyby Tusk doprowadził do takiej reformy TVP, zmyłby grzech "haraczu"

Kryzys w TVP? Szostkiewicz: Gdyby Tusk doprowadził do takiej reformy TVP, zmyłby grzech "haraczu"

Karol Małcużyński, były szef redakcji zagranicznej TVP, zarzuca jej władzom tabloidyzację Wiadomości. W "Gazecie Wyborczej" czytamy, że główny program informacyjny TVP osiąga coraz niższy poziom, pokazując makabryczne treści i zmniejszając ilość newsów zagranicznych. Małcużyńskiemu i

Zakaz opuszczania kraju dla Piotra K. Prokuratura postawiła zarzuty "najmłodszemu polskiemu milionerowi"

Zakaz opuszczania kraju dla Piotra K. Prokuratura postawiła zarzuty "najmłodszemu polskiemu milionerowi"

polskim milionerem". Wcześniej pojawiał się w mediach, m.in. udzielił wywiadu "Gazecie Wyborczej". Opowiadał w nim, jak sam zapracował na swój sukces, zarobił 400 tys. zł na uruchomienie własnej kliniki estetycznej w Warszawie. Zarzuty warszawskiej prokuratury to nie pierwsze kłopoty Piotra

Ks. Oko organizuje dla lekarzy pielgrzymkę. Antarktyda, Argentyna

Ks. Oko organizuje dla lekarzy pielgrzymkę. Antarktyda, Argentyna

"Wyborczą" rozmawiał, bo my "tylko kłamiemy i manipulujemy". Mieszkać po ludzku - nowa akcja krakowskiej Gazety Wyborczej

Głosowali nad Nergalem w TVP. 6 "za", 4 "przeciw". Nergal zostaje

Głosowali nad Nergalem w TVP. 6 "za", 4 "przeciw". Nergal zostaje

spikerka Radia Maryja) i Marcin Przeciszewski (prezes KAI).Wszyscy członkowie Rady skrytykowali apel bp. Meringa o niepłacenie abonamentu, jeśli Nergal nie zniknie z anteny.Więcej w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej".

TVP bez pieniędzy na transmisje. 300 osób do zwolnienia

TVP bez pieniędzy na transmisje. 300 osób do zwolnienia

, nie licząc współpracowników. Chcemy zmniejszyć zatrudnienie o ok. 300 osób - zapowiada szef TVP. Cała rozmowa z Braunem w "Gazecie Wyborczej".

Zdrowie rzecznika Kochanowskiego warte złota

Zdrowie rzecznika Kochanowskiego warte złota

abonamentu za rok 2009 w całości, z poleceniem potrącania w roku bieżącym płatności za abonament z wynagrodzenia za pracę (w pełnej wysokości)." Gazeta Wyborcza

Nie chcemy płacić na TVP

Nie chcemy płacić na TVP

tylko ta ustawa daje możliwość odwołania tych rad. A jeśli tego nie zrobimy, to PiS, Samoobrona i LPR przejmą kontrolę nad mediami publicznymi na kolejne trzy lata. Czyli trzeba będzie wybierać mniejsze zło. Gazeta Wyborcza

"Polska na serio" wg Żakowskiego? "Chciałbym, żeby prokurator zapukał wreszcie..."

"Polska na serio" wg Żakowskiego? "Chciałbym, żeby prokurator zapukał wreszcie..."

prawa. "Jeśli Sejm prawa nie zmienia, a rządy je łamią, to urzędnicy popełniają przestępstwo, i powinni stawać przed sądami, lub dopuszczają się deliktu konstytucyjnego, za który odpowiada się przed Trybunałem Stanu". Więcej w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej".

Ruch Palikota: niech posłowie kupują tablety ze środków na biura

Ruch Palikota: niech posłowie kupują tablety ze środków na biura

firmy Apple. - I to w najdroższej wersji: każdy z 460 posłów dostanie nowiutki iPad2 z 64 GB pamięci -podała w grudniu "Gazeta Wyborcza" .Według "GW", posłowie mieliby dostać karty SIM z miesięcznym limitem na przesył danych. Licząc po cenach detalicznych - pisał dziennik - "bez

PO medialnym Sojuszu?

PO medialnym Sojuszu?

abonamentu to wyborcza obietnica Platformy. Jeszcze we wtorek premier zapowiadał, że abonament zniknie w tym roku. Sęk w tym, że by PO spełniła tę obietnicę, musi mieć poparcie SLD - bez głosów lewicy nie da się odrzucić niemal pewnego prezydenckiego weta. PO: abonament musi zniknąć Ale PO poparcia Sojuszu

Farfał: W TVP tylko "niezbędne" zmiany personalne

Farfał: W TVP tylko "niezbędne" zmiany personalne

... Według "Gazety Wyborczej", wśród przewidzianych do zwolnienia wymienia się przede wszystkim szefową Programu 1 TVP Dorotę Macieję i szefową Agencji Informacji Aleksandrę Zawłocką. Zwolnienia może się także obawiać wiceszefowa Agencji Informacji Patrycja Kotecka, protegowana Zbigniewa Ziobry

Jakubowska zgłasza poprawki do ustawy o RTV

proc. (nie dotyczy to więc Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej"). Jakubowska proponuje też podarować publicznej telewizji i radiu archiwa, które te instytucje użytkują.

Jutro finał prac nad zwolnieniem emerytów z abonamentu

abonamentu. Środowa "Gazeta Wyborcza" napisała, że PO szykuje projekt zastąpienia abonamentu Funduszem Misji Publicznej, finansowanego z budżetu czterech ministerstw: kultury, edukacji, nauki i spraw zagranicznych.Fundusz mógłby być dodatkowo zasilany przez nadawców komercyjnych, przy założeniu, że

Wydawcy prasowi chcą sprzedawać e-prasę na polskim klonie czytnika Kindle

internetem. Kolporter dopiero szykuje nową wersję czytnika - z większym ekranem (10 cali) i łączeniem się z siecią przez Wi-Fi lub 3G. I to właśnie na tym urządzeniu chcą się pojawić wydawcy. Jak pisze, "DGP" z Kolporterem rozmawia Agora (wydawca "Gazety Wyborczej" i właściciel serwisu

Po 50 tys. zł dla prezesów TVP

Po 50 tys. zł dla prezesów TVP

Co o tym sądzisz? Napisz: listydogazety@gazeta.pl Decyzję o ich przyznaniu podjęła w piątek rada nadzorcza TVP. - Ta nagroda im się należy, bo obecna fatalna kondycja finansowa spółki to wynik spadku wpływów z abonamentu i kryzysu na rynku reklam - mówi "Gazecie" Krzysztof Czabański (w

TVP bardzo droga za czasów rządów PiS

TVP bardzo droga za czasów rządów PiS

zbadają też sejmowa komisja kultury i Ministerstwo Skarbu - czytamy w "Gazecie Wyborczej".Zarząd TVP ogłosił wczoraj, że pierwszy raz w historii firma zakończy rok z 200-mln stratą.Więcej na ten temat na Wyborcza.pl

Śledzińska-Katarasińska: TVP nie może być oddana w pakt partiom

Odniosła się w ten sposób do środowego artykułu "Gazety Wyborczej" pt. "Reymontowcy z PSL trzęsą TVP Info". Według gazety, Stowarzyszenie Ordynacka ma w TVP dużą konkurencję i swój "zielony odpowiednik - jednoznacznie kojarzone z PSL Stowarzyszenie Dziennikarzy im

Hasiński przeprasza

miejsce, tuż za BBC, na liście EBU na najbardziej atrakcyjną ofertę koncertową w 2009 r.). Prezes pisze także: "Nie zamierzałem porównywać tej Anteny z RMF Classic, ponieważ takie porównanie jest niefortunne. Jeśli ktoś tak zrozumiał moją wypowiedź dla Gazety Wyborczej ", to przepraszam za

Rakowiecki dla TOK FM: Nie twierdzę, że nie robimy błędów

nie przeprosił ofiary - komentowała Agnieszk Kublik z "Gazety Wyborczej", która jako pierwsza opisała budzący oburzenie materiał "Wiadomości". Trzyminutowy materiał pokazano w poniedziałek. Nagrano na nim roztrzęsioną kobietę, która padła ofiarą napaści seksualnej. Szybko

"Powołanie Lufta i Dworaka do KRRiT było nieestetyczne"

KRRiT liczy pięć osób: dwie osoby wyznacza prezydent, dwie Sejm i jedną Senat. - W tej konstrukcji to znaczy, że różni politycy z różnych klubów powinni mieć na wpływ na nominacje - mówiła w TOK FM Ewa Milewicz, dziennikarka "Gazety Wyborczej". - Na razie taka jest ustawa. Komorowski już

Radio Wrocław znalazło winnych powodzi

Czekamy na Wasze listy. Napisz: listydogazety@gazeta.pl "Kilku ważnych zawiodło, tysiące zwykłych nas uratowało. Dziękujemy tym, którzy walczyli z powodzią" - takie ogłoszenie za publiczne pieniądze wykupił w "Gazecie Wrocławskiej" i lokalnym wydaniu "Gazety Wyborczej"

Po prześwietleniu reklamy: Citi Handlowy zmienił spot i stronę internetową

Niespełna dwa tygodnie w "Gazecie Wyborczej", w internetowym serwisie Wyborcza.biz oraz w blogu "Subiektywnie o finansach" znalazła się krytyczna opinia o reklamówce kredytów gotówkowych, oferowanych przez bank Citi Handlowy. Z reklamy wynika, że bank obiecuje każdemu

Opłata za newsy? ''Mało prawdopodobne. Ludzie prędzej zapłacą za porady''

- będzie kosztował od 15 do 35 dolarów. Swoje e -wydania mają również inne polskie gazety: ,, Wprost"; ,,Newsweek"; ,,Polityka" czy ,,Gazeta Wyborcza". Opłata za e-wydanie? - ,, To odważny krok" - Przede wszystkim chciałbym pogratulować odwagi koleżankom i kolegom z ,, Przekroju

Fundusz Misji Publicznej budzi mieszane uczucia

W środę "Gazeta Wyborcza" napisała, że PO pracuje nad alternatywnym sposobem finansowania mediów publicznych poprzez Fundusz Misji Publicznej. Miałby on być zasilany z budżetu państwa i być może także przez nadawców komercyjnych. To drugie źródło dochodu mediów publicznych wchodziłoby w

News Corp. będzie pobierać pieniądze za czytanie gazet w sieci

. Nie podaje jednak szczegółów, więc nie wiadomo, jak dużo będą musieli płacić czytelnicy jego gazet i widzowie jego stacji w internecie. Czy opłatami będą objęte wszystkie treści w tych serwisach, czy tylko ich część? Czy internauci będą płacić abonament, czy kupować materiały na sztuki? Większość

Prezes Polskiego Radia przeprasza i obiecuje poprawę

, ponieważ takie porównanie jest niefortunne. Jeśli ktoś tak zrozumiał moją wypowiedź dla 'Gazety Wyborczej', to przepraszam za nieporozumienie". Hasiński podkreśla jednak, że Polskie Radio przeżywa teraz trudny okres finansowy ze względu na spadek dochodów z abonamentu i stąd poszukiwanie oszczędności

Łatwy milion prezesa Orła

. Te wyliczenia bardzo zaniepokoiły radę nadzorczą, bo finansowa sytuacja spółki nie jest najlepsza. W zeszłym roku TVP miała zysk 20 mln zł (a np. w 2008 r. było to 100 mln zł). Prezes Braun mówił "Gazecie", że "sytuacja finansowa krótkoterminowa jest dobra, ale średnioterminowa jest

"Nergal jako osoba nie ma znaczenia. Potrzebowaliśmy antychrysta"

może, a kto nie powinien być pokazywany na szklanym ekranie. Za to Sławomir Nowak o liderze Behemotha mówił o wiele chętniej -nazwał go nawet ziomalem. A biskupi milczeli, kiedy ktoś pomazał pomnik w Jedwabnem... Katarzyna Wiśniewska, dziennikarka "Gazety Wyborczej", która zajmuje się

Mniej katolicko w TVP

sytuację ekonomiczną TVP oszczędności dotyczą wszystkich jednostek Spółki". Gazeta Wyborcza

Telewizja na Vacie

obietnic wyborczych. Dlatego PO nie wycofuje się z tego pomysłu. Pierwszym krokiem ku likwidacji jest zwolnienie z tej opłaty m.in. emerytów, trwale niezdolnych do pracy rencistów, bezrobotnych. Ustawę prezydent Lech Kaczyński skierował do Trybunału Konstytucyjnego. Abonament ma zniknąć od przyszłego roku

Wybory samorządowe 2010 - RELACJA NA ŻYWO

"Gazeta Wyborcza Zielona Góra" pisze, że Janusz Kubicki wygrywa w pierwszej turze i jest pierwszym zielonogórskim prezydentem wybranym na drugą kadencję. Wyniki z 17 obwodów: Janusz Kubicki - 66,4 proc., Elżbieta Polak: 17,1 proc., Jerzy Materna - 12,6 proc., Anna Urbaniak - 2 proc., Adam

Cyfra+ wprowadza usługę multiroom

powstrzymywały koszty. Jak udało nam się dowiedzieć nieoficjalnie, zestaw modułów multiroom kosztuje Cyfrę+ ponad 40 euro (ok. 168 zł). "Czy mając w domu podłączone do kabla trzy odbiorniki telewizyjne, jestem już złodziejem sygnału?" Czytaj komentarz Dariusza Ćwiklaka z "Gazety Wyborczej"

Wydawcy czekają na iPada, który może odmienić ich branżę

Amazon.com dla użytkowników czytnika Kindle, jak i w sklepie AppStore Apple'a, z którego korzystają posiadacze iPhone'ów, a wkrótce także iPadów - mówi Benbenek. Aplikację do czytania "Gazety Wyborczej" na iPhone'a do tej pory pobrało ponad 25 tys. użytkowników. Teraz Agora testuje wydanie "

KE bada finanse polskich mediów publicznych

państwowe, bo na razie dużo więcej misji niż one pełnią TVN czy "Gazeta Wyborcza" - powiedział nam Schmidt. - Jeśli chodzi o regulacje prawne dotyczące abonamentu, to jestem spokojny, natomiast kwestia rozliczeń i kontroli tych środków może budzić pytania Komisji - przyznaje Wojciech Dziomdziora

Lewica poprze ustawę medialną?

podoba mu się, że ogranicza kompetencje Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, że nie reguluje kwestii abonamentu i nie definiuje misji publicznej. - Ale nie jest mi obojętne to, co się dzieje w mediach publicznych - tłumaczył. - Dużo się mówi o TVP, a mnie martwi także sytuacja w Polskim Radiu. To, co w

Prezydent stawia na Farfał TV

traktowanie Trybunału jako zespołu mędrców, którzy z całą pewnością w każdej sprawie decydują zgodnie z prawem. Gazeta Wyborcza

Warszawa: O co pytali urzędnicy Kaczyńskiego

Dziennikarze RMF FM poinformowali, że dotarli do umów urzędników ratusza z czterema znanymi ośrodkami badawczymi. Osoby, które je podpisały, dysponowały pełnomocnictwami Lecha Kaczyńskiego. Badania jednak nie dotyczą tematyki warszawskiej, ale typowych informacji potrzebnych w kampanii wyborczej

Iplex.pl: Filmy w sieci tylko za reklamy

fakturze, łącznie z abonamentem za internet. Wcześniej z podobną inicjatywą wystartowała Agora (wydawca "Gazety Wyborczej") wspólnie z dystrybutorem filmowym SPI - w serwisie Waszefilmy.gazeta.pl oferuje na razie ponad pięćdziesiąt filmów za darmo. Też z reklamami. - To jest model, który ma

UOKiK weźmie TVP pod lupę

Chodzi o obniżenie przez TVP ceny sprzedaży czasu reklamowego w latach 2002-03. Wniosek o wszczęcie postępowania w tej sprawie pod koniec 2003 r. złożyły w UOKiK: Polsat, TVN oraz Agora (wydawca "Gazety Wyborczej"). Jak czytamy w komunikacie UOKiK, wszystkie te spółki zarzuciły Telewizji

Proces Rywina: Urban obciąża Kwiatkowskiego

łapownictwo - do 12. Ale by skazać za korupcję, sąd musi wskazać "funkcjonariusza publicznego", z którym Rywin współdziałał. A funkcjonariuszem był prezes TVP.Urban mówił, że gdy spotkał się z Rywinem 24 lipca, znał już sprawę od naczelnego "Gazety". Urbana ciekawiło: "Co Rywin

Mówi Jakub Bierzyński, jeden z ekspertów PO

działalności, czy "Gazeta Wyborcza". Dzięki takim programom jak "Europa da się lubić" TVP zbudowała swoją pozycję na rynku, przyciągnęła wartościowego widza. Jako szef domu mediowego mogę powiedzieć, że jeśli szukamy dla naszych klientów odbiorców wykształconych i lepiej sytuowanych, to w

Ostatnia debata łódzkich liderów

opublikowany przez "Gazetę" przed tygodniem. Wynikało z niego, że PO zdobędzie w Łodzi 40 procent głosów, PiS - 34 procent, a LiD - 15 procent.- Jedyny prawdziwy sondaż, to ten w dniu wyborów - przekonywał Leszek Miller. - Sondaże w 2005 roku się nie sprawdziły - mówiła Kluzik-Rostkowska.- Pokornie

Rudomino: Gdybym był prezesem, Lis byłby szefem informacji

- Gdybyśmy nie zawiesili zarządu Andrzeja Urbańskiego, to TVP przejęłaby grupa Krzysztofa Czabańskiego - powiedział w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" Tomasz Rudomino. - Docierały do mnie plotki, że część Rady Nadzorczej spróbuje zawiesić lub odwołać Urbańskiego i zastąpić go byłym już

[DZIEŃ NA ŻYWO] Pierwsza debata reprezentantów wszystkich głównych partii, w tym PiS-u

Mrowca. Fot. Fot. Agnieszka Wocal / Agencja Gazeta 17:57 PiS nie przewiduje debaty Tusk-Kaczyński?! Taką tezę stawia szef sztabu wyborczego Platformy Jacek Protasiewicz po spotkaniu debatowym z m.in. Tomaszem Porębą, który z kolei szefuje sztabowi PiS-u. Z tego co mówi polityk PO, PiS dalej stawia raczej

Sieci kablowe piętnują posłów

W lokalnych wydaniach "Gazety Wyborczej" wczoraj ukazały się ogłoszenia wykupione przez Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Komunikacji Kablowej zrzeszającą operatorów docierających do pięciu milionów polskich rodzin. Cel jest jeden - napiętnowanie posłów i senatorów odpowiedzialnych za

PSL dla rodzin, czyli becikowe co roku

Podatkową ulgę w wysokości 1145 zł za każde dziecko przyjął Sejm pod koniec zeszłej kadencji, już w trakcie kampanii wyborczej. Posłowie pospiesznie zmieniając ustawę podatkową, nie zauważyli jednak, że dali ulgę nie wszystkim. Nie mogą z niej skorzystać rolnicy i rozliczających się ryczałtem

[DZIEŃ NA ŻYWO] PiS znów przegrało w sądzie. Musi sprostować wypowiedź o PSL

agroturystycznych. Tak swoją kampanię wyborczą chce prowadzić Jarosław Chołodecki, kandydat do Senatu popierany przez Unię Prezydentów - donosi opolska ''Gazeta Wyborcza''. 11:53 Zgadzam się z tym komentarzem. Niestety, spokojne centroprawicowe partie nigdy nie odnosiły sukcesu w Polsce. Dotyczy to: Partii

Barbara Ciruk: konsultowałam z Włodkiem

jakiegoś sformułowania. Jaki był jej sens? - Chodziło generalnie o to, żeby nie uczynić z mediów komercyjnych imperium w rodzaju imperium Berlusconiego we Włoszech. Czy np. Agora, wydawca "Gazety Wyborczej", powinna mieć prawo do nabycia telewizyjnej stacji ogólnopolskiej i sieci radiostacji

Ojciec Rydzyk walczy z telewizją kablową UPC

- Podejrzewam, że to jest sprawa ideologiczna - mówił o. Rydzyk w środę w nocy w Radio Maryja. - Tu nie chodzi wcale o pieniądze, ale o to, żeby rozwalać. A cóż to jest za religijna telewizja, która jest z ITI? Od kiedy to ITI i "Gazeta Wyborcza" ewangelizuje? Jakie to patriotyczne media

Obrady komisji kultury zakończyły się awanturą

podpisując umowę z ABW jako "ekspert od spraw wschodnich" nie mógł wiedzieć, że zostanie powołany do zarządu PR. Czy "Gazeta Wyborcza" rządzi komisją? Zapytał też - jak zaznaczył - w imieniu prezesa Czabańskiego - czy porządek posiedzeń komisji kultury jest dyktowany przez "Gazetę

Rewolucja w TVP. Ale czy legalna?

Młodzieży Wszechpolskiej - "Wszechpolak". W latach 90. - jak pisała "Gazeta Wyborcza" - Farfał wydawał rasistowskie pisemko "Front", w którym miał napisać m.in. "nie tolerujemy tchórzów, konfidentów, Żydów". Publikowano tam m.in. rysunki "łysego osiłka z mieczem

Ziobro jak stop-klatka

sądzie. To Ziobro zawiózł prokuratora Wojciecha Miłoszewskiego do prezesa PiS i kazał mu zreferować sprawę Kaczyńskiemu. - Poprosiłem władze klubu o to, żebym mógł wstrzymać się od głosu - mówi "Gazecie" Jarosław Gowin z zarządu PO. A co szykują partie na początek roku sejmowego? PO - wysyp

Włącz sobie teatr

"Gazeta Wyborcza" - jest dla nas dowodem, że w masowej ofercie nie musi się mieścić jedynie chłam. Tworząc Teatr Radia TOK FM, proponujemy podróż do teatru wyobraźni. Przez słowa, dźwięki i muzykę ujrzą państwo wspaniałe rzeczy. Ten projekt to odważny eksperyment na skalę europejską. Dotąd

Masz ponad 50 lat? Dostaniesz tańsze konto i łatwiejszy kredyt

przez telefon kosztują już 4 zł. Czytaj też: Ranking kont osobistych Gazety Wyborczej. Wygrywają... 4. Możesz liczyć na szybką pożyczkę... Jeśli dostajesz rentę lub emeryturę, to w większości banków masz najłatwiejszy dostęp do szybkiego kredytu gotówkowego. Dla banku starsze osoby są bardzo

TVP bardzo droga PiS

uprawnień itp., będzie kierował sprawy do prokuratury. Pod tym samym kątem dokumenty NIK zbadają sejmowa komisja kultury i Ministerstwo Skarbu. Gazeta Wyborcza

Premier pogroził mediom publicznym: Nie ma sensu płacić abonamentu

Bezpieczna Emerytura". "Gazeta Wyborcza" napisała dziś, że minister skarbu przygotował zarządzenie w sprawie wyboru rad nadzorczych i zarządów spółek skarbu państwa. Zarządzenie ma wejść w życie w poniedziałek lub we wtorek i otworzy drogę do wymiany władz spółek skarbu państwa. Najpierw mają

Kampania wyborcza na żywo - czwartek [MINUTA PO MINUCIE]

zdjęcie śmiemy wątpić. Ale dobre chęci zawsze doceniamy 11:16 Jurek Owsiak nawołuje Polaków do niepłacenia abonamentu. To jego rewanż za odmowę wsparcia akcji pomocy powodzianom.. Gdzie w tym wszystkim kampania wyborcza? Wczoraj, w trakcie debaty marszałek Sejmu poprosił prezesa PiS o podpis na

Giertych grozi TVP

powiedział: - Czy to przyjacielska rozmowa, czy prosił pani o wypowiedź do "Gazety"? Gdy usłyszał, że to drugie, powiedział: - Z "Gazetą Wyborczą" nie rozmawiam, do widzenia. PS We wczorajszych "Wiadomościach" ukazał się materiał informujący, jakie poparcie mają politycy wedle

Awantura na posiedzeniu sejmowej komisji kultury

przez prezesa Urbańskiego". O nieprawidłowościach w TVP wielokrotnie pisała także ''Gazeta Wyborcza''. Dziś opublikowała ona zestaw pytań na które powinien odpowiedzieć Urbański.

Sejm uchwalił ustawę o kinematografii

finansowo, ale i posłowie Platformy Obywatelskiej nazywający wspomniane regulacje "skokiem na kasę". W rewanżu twórcy filmowi w ogłoszeniach publikowanych w prasie zarzucali posłom Platformy, że chodzą na pasku prywatnych mediów. Głosy znad gazet Wczoraj w Sejmie Piotr Gadzinowski (SLD), poseł

Telefonia komórkowa w Polsce ma 15 lat

- Niektórych drażni widok faceta rozmawiającego głośno przez telefon komórkowy w miejscu publicznym. Dlatego wielu użytkowników "komórek" wstydzi się pokazywać z aparatem przy uchu - pisała w 1994 roku katowicka "Gazeta Wyborcza" w artykule Nie trzeba się wstydzić. Telefonia

Premier przed komisją: oferta Rywina to kompletna bzdura

normalnie, może ma inne przekonania, ale troszczy się o Polskę - mówił premier. Podkreślił, że dziś uważa Michnika za jednego z największych żyjących Polaków. Nałęcz dopytywał, dlaczego zatem rząd Millera podjął działania wymierzone w Agorę i "Gazetę Wyborczą". Miller tłumaczył, że rząd nie pisał

Wolny rynek i TVN

założyciele TVN w 1997 roku, proponując pracę gwiazdom telewizji publicznej. Namówili wówczas do przejścia Tomasza Lisa, Krzysztofa Ibisza, Grzegorza Miecugowa i wiele innych osób. - Ci, którzy są wartościowi, będą kuszeni - mówił wtedy Mariusz Walter na łamach "Gazety Wyborczej". Dziś pod tym

ZAiKS nie będzie już strzygł fryzjerów?

się, że płacić nie powinien. Fryzjerzy stali się już symbolem przepychanek z ZAiKS-em. Jakiś czas temu w olsztyńskim wydaniu "Gazety Wyborczej" pisaliśmy, że tylko co trzeci zakład fryzjerski w Olsztynie płaci za odtwarzanie muzyki, ZAiKS zaś na zalegających z opłatami składa zawiadomienia

Nowa ustawa: Za 8 zł miesięcznie dostęp do archiwów TVP

Rada Mediów Publicznych, a abonament - tzw. opłata audiowizualna wnoszona przez płacących podatek PIT i CIT. Telewizja Polska i Polskie Radio przestaną być spółkami skarbu państwa, będą "państwowymi osobami prawnymi". W Radzie Mediów mieliby się znaleźć przedstawiciele twórców, środowisk

Lobbing wokół ustawy o kinematografii

Audiowizualnych podczas posiedzenia sejmowej komisji kultury i środków przekazu. PR kontra TV Zaczęło się od polemiki na łamach prasy (w tym w "Gazecie Wyborczej"). "Jesteśmy przedsiębiorcami, płacącymi podatki o określonej wysokości. Mamy swoje zobowiązania wobec widzów, abonentów i inwestorów

Szwedzki dom ludu w renowacji

- lewica która rządziła Szwecją przez 65 z ostatnich 75 lat i nieco przeciążyła folkhemmet może uczyć się determinacji od centroprawicy. Premier Reinfeldt stara się realizować wyborcze obietnice ożywienia gospodarki poprzez uelastycznienie rynku pracy i większą liberalizację. Rząd zniósł symbol władzy

PO zlikwiduje abonament radiowo-telewizyjny?

abonament, katastrofalna sytuacja jest wśród firm, z których tylko 3 proc. odprowadza ten podatek. Wpływy z abonamentu z roku na rok są coraz mniejsze. W ubiegłym roku wyniosły ponad 888 mln zł - zauważa gazeta. Politycy PO mają kilka pomysłów, jak skończyć z abonamentem. Jeden z nich zakłada, że zamiast

Sprawa Rywina. Premier za jawnością śledztwa

, także w "Gazecie Wyborczej", tym więcej jest niejasności. Ja, czytając, coraz mniejszą mam nadzieję na wyjaśnienie tej sprawy... - Wierzę głęboko, że i prokuratura, i komisja śledcza wyjaśnią tę kwestię. Komisja śledcza ma zresztą tutaj więcej swobody. Chciałbym, aby komisja jednoznacznie

Kwiatkowski: Rywin wszystko wymyślił, żeby zostać szefem Polsatu

września, i taśmę z nagraniem rozmowy Michnik - Rywin dokładnie przesłuchał w redakcji "Gazety Wyborczej". (Sulik mówił o tym na posiedzeniu rady nadzorczej TVP z 21 stycznia). - Pan Sulik mi mówił, że taśma zrobiła na nim kolosalne wrażenie, ale wskazywał, że według Rywina dążę do prywatyzacji

Cyfrowe książki do czytania, słuchania i zarabiania

pism i magazynów NetPress (oferuje kilkadziesiąt tytułów) konkuruje z takimi serwisami, jak m.in. eGazety.pl (tam można kupić m.in. cyfrową "Gazetę Wyborczą"), e-kiosk.pl, netKiosk.pl czy prasa24.pl. Działa też co najmniej kilka serwisów i niewielkich spółek wydających e-booki - to m.in

Outsourcing - przeklęte słowo kampanii w USA

Kerry'ego, jak i uspokajające Busha trafiają na pierwsze strony gazet. Amerykańska targowica W kampanii przeciw outsourcingowi nie ma żartów, dawno wyrosła ona ponad poziom normalnych ekonomicznych debat. Ulubionym sformułowaniem Kerry'ego używanym prawie na każdym wiecu wyborczym jest oskarżanie prezesów

Czarzasty przed komisją śledczą: stanąłem na drodze Agorze

o aferze Rywina - zaznaczył Czarzasty - bo nie było wiadomo o aferze Rywina. - O sprawie dowiedziałem się z "Wprost" we wrześniu. Nie wiedziałem o niej, bo nie mam kontaktów ze środowiskiem "Gazety Wyborczej". - Ale dlaczego ja zostałem postawiony w sprawie Rywina na pierwszej

VAT na internet - 22 proc. I co dalej?

wpłynie na ceny dostępu do sieci i na rozwój rynku internetowego w Polsce? Opinie są podzielone. Pingpong z VAT-em Grudzień 2003 r., siedziba Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej". Przedstawiciel serwisu finansowego Money.pl, inicjatora protestu przeciw podwyższeniu VAT na internet, wręcza

Kongres PiS na żywo - minuta po minucie

swoim blogu Dominik Uhlig z "Gazety Wyborczej". Są w niej m.in. informacje z kuluarów. 13.39 Trwa debata: na pytania odpowiadają m.in. Paweł Poncyljusz, Aleksandra Natalli-Świat. Padają m.in. pytania o dotacje unijne, plan antykryzysowy opracowany przez rząd niemiecki i plan budowy dróg

Schetyna: PO nie złoży projektu ustawy medialnej bez pewności, że ma większość

? Schetyna nie wykluczył, że do końca kadencji KRRiT, tj. do 2012 r., w TVP i Polskim Radiu będą władze z nadania PiS - Można tak założyć. Może będą to władze PiS-Samoobrona-LPR uzupełnione przez działaczy SLD - wyjaśnił. Według niego, bezprzedmiotowa jest teraz rozmowa o zniesieniu abonamentu - SLD chce

To był maj.. - czyli ostatni miesiąc półrocza rządu

rezerwy emerytalnej, która zagwarantuje "godziwe emerytury". Przypominał również, że w Sejmie jest już ustawa zwalniająca emerytów i rencistów z obowiązku płacenia abonamentu radiowo- telewizyjnego.Premier odniósł się też do najmłodszego pokolenia deklarując, że jego ambicją jest, aby polska

Wygrać życie

jednego z moich kolegów, którzy prowadzili z nim rozmowę, żeby ten milczał i słuchał, ponieważ on płaci abonament, w związku z czym jest właścicielem, czy dysponentem tego czasu, który mu teraz przysługuje i z tego abonamentu jest wypłacana pensja dziennikarza. To są takie opowieści, które ja czasem

Oszczędź sobie na koncie: ranking "GW" i OF

miesięcznego abonamentu za jego prowadzenie. Za pomocą konta oszczędnościowego możesz nie tylko odkładać drobne pieniądze, które przydadzą się na czarną godzinę. Przerzucając pieniądze z ROR-u na konto oszczędnościowe, zabezpieczysz się też przed złodziejami. Nawet jeśli ukradną ci kartę do konta albo

Ranking kont prestiżowych: od 3000 zł masz luksus w pakiecie

zasadzie jednego abonamentu za wszystkie usługi. Klient płaci więcej za prowadzenie rachunku, ale również więcej operacji jest dla niego bezpłatnych. Licząc koszty, uwzględniliśmy więc opłatę za prowadzenie rachunku, koszty kart płatniczych, ceny przelewów, prowizje za wypłaty z bankomatów krajowych i

Palikot: Na Wawelu zamiast Kaczyńskiego powinien leżeć Miłosz

, a TVP 1 zostawić ludziom kultury - finansowaną z budżetu bez ściągania abonamentu, ale i bez emitowania reklam. Trzeba też uratować Program II Polskiego Radia, który jest najlepszym, co polskie media mają do zaoferowania. Cztery - ustabilizowanie polityki dotacji do książek, niektóre muszą mieć

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

PITy z Gazetą Wyborczą

PITy 2013 z Gazetą Wyborczą to darmowy program do rozliczania podatków za rok 2013. Przejrzysty układ programu PITy 2013 z Gazetą Wyborczą, dodatkowe wyjaśnienia zawarte w jego treści i sposób wypełniania "krok po kroku", będą dla Państwa pomocą przy przygotowaniu zeznania podatkowego za rok

PITy 2013 z Gazetą Wyborczą

PITy 2013 z Gazetą Wyborczą to darmowy program do rozliczania podatków za rok 2013. Przejrzysty układ programu PITy 2013 z Gazetą Wyborczą, dodatkowe wyjaśnienia zawarte w jego treści i sposób wypełniania "krok po kroku", będą dla Państwa pomocą przy przygotowaniu zeznania podatkowego za rok

Wyborcza na iPhone

Wyborcza na iPhone to darmowy i szybki program przeznaczony dla telefonu iPhone. Wyborcza na iPhone umożliwi Ci czytanie tekstów z Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl. Dzięki aplikacji Wyborcza na iPhone przeczytasz najnowsze artykuły wyselekcjonowane przez jedną z

Broszura informacyjna do PIT-39

>.

Polecamy sprawdzenie interaktywnego programu do wypełniania zeznań podatkowych za rok 2013: PITy 2013 z Gazetą Wyborczą.

Formularz PIT-36L

podatkowej przez internet.

Polecamy sprawdzenie interaktywnego programu do wypełniania zeznań podatkowych za rok 2013: PITy 2013 z Gazetą Wyborczą